Ja, denk ik. Ik heb het nooit geluisterd. Vind Wisemen overigens ook wel een lekker nummer.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik de enige hier die Back to Bedlam van James Blunt best een redelijk album vond?

Nee hoor, veel gedraaid. Vooral No Braveryquote:Op woensdag 27 december 2017 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik de enige hier die Back to Bedlam van James Blunt best een redelijk album vond?

Heldquote:Op woensdag 27 december 2017 14:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die lul heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik

Niet haten op Annemieke hequote:Op woensdag 27 december 2017 14:21 schreef Eightyone het volgende:
Dit soort drek is leuk in combinatie met Stenders achter de microfoon.
Helaas is 'ie er dit jaar niet.

hebben we niet veel aan met die troep die ze hebben achter gelatenquote:Op woensdag 27 december 2017 14:21 schreef alopio het volgende:
vandaag 3 jaar geleden...
Kane stopt
GENOT

volgens mij heeft Stenders Kane destijds nog hartstikke veel lopen pushen bij 3FMquote:Op woensdag 27 december 2017 14:21 schreef Eightyone het volgende:
Dit soort drek (edit: James Blunt dus) is leuk in combinatie met Stenders achter de microfoon.
Helaas is 'ie er dit jaar niet.

Tis niet verloren gegaan in het vuurquote:Op woensdag 27 december 2017 14:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hebben we niet veel aan met die troep die ze hebben achter gelaten

Na Blof komt er altijd een goed liedjequote:Op woensdag 27 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk komt er na Blof eindelijk eens een goed liedje
is van bijna een uur geleden

Het moment waarop men al ruim 10 jaar op wachttequote:Op woensdag 27 december 2017 14:21 schreef alopio het volgende:
vandaag 3 jaar geleden...
Kane stopt
GENOT

Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op woensdag 27 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk komt er na Blof eindelijk eens een goed liedje
is van bijna een uur geleden

Nee, dat scheelt hier in Gorinchem niet veel thoquote:

Hij is nog onderwegquote:Op woensdag 27 december 2017 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Dinand kwam solo toch nog terug?

Contradictio in terminisquote:Op woensdag 27 december 2017 14:22 schreef BillDauterive het volgende:
Hierna komt er wel een leuke van Bløf.

langzaam de vergetelheid inquote:Op woensdag 27 december 2017 14:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hebben we niet veel aan met die troep die ze hebben achter gelaten

Nee, dat is reserve Brabantquote:Op woensdag 27 december 2017 14:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, dat scheelt hier in Gorinchem niet veel tho

Wat als er 2x Blof achter elkaar komt?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Na Blof komt er altijd een goed liedje

quote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wish I could run into you too, Dinand.
[ afbeelding ]
auquote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]

Oei.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]

Snap ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Geen probleem mee, alleen missen de leuke speldenprikjes bij bepaalde nummers.

Dan duurt het gewoon wat langer voor er een goed liedje na komtquote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat als er 2x Blof achter elkaar komt?

quote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]

vorig jaar had je een keer 3x blaf in een uurquote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]

Dan beschuldig ik radio 2 voor het trollen van 95% van de Fokkers op dit topic.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]

MAYBE I FEEEEEL BETTTEEEEEEEErquote:

Ik had nooit beter gevondenquote:

En andere melodie ook, en vooral niet zo lang doorjengelen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die zanger zou kunnen zingen en het niet zo rommelig klonk had dit nog wel een aardige kunnen zijn

Dat denk ik ook. Iemand moet dit best mooi kunnen coveren.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die zanger zou kunnen zingen en het niet zo rommelig klonk had dit nog wel een aardige kunnen zijn

Ja ik vind hem ook wat raar zingen, dat is voor mij een beetje de doorslagquote:Op woensdag 27 december 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

Dansen aan Zee 446quote:Op woensdag 27 december 2017 14:24 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig staan er geen 2 platen van blof na elkaar dit jaar, al scheelt het soms niks

mn schoenen zijn gejatquote:Op woensdag 27 december 2017 14:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dansen aan Zee 446
Holiday in Spain 443
Al zijn dat niet de ergste blufs

Ons Zeeuwen ben' zuunigquote:Op woensdag 27 december 2017 14:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aanzoek zonder ringen...
Echt, wat een cheap ass ben je dan

maar ik hoef niet meer naar buiten want de top 2000 staat aanquote:

Prachtig toch.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
en ik vraag niet om je hand maar om je vingers die me wijzen op mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |