MAYBE I FEEEEEL BETTTEEEEEEEErquote:
Ik had nooit beter gevondenquote:
En andere melodie ook, en vooral niet zo lang doorjengelen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die zanger zou kunnen zingen en het niet zo rommelig klonk had dit nog wel een aardige kunnen zijn
Dat denk ik ook. Iemand moet dit best mooi kunnen coveren.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die zanger zou kunnen zingen en het niet zo rommelig klonk had dit nog wel een aardige kunnen zijn
Ja ik vind hem ook wat raar zingen, dat is voor mij een beetje de doorslagquote:Op woensdag 27 december 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dansen aan Zee 446quote:Op woensdag 27 december 2017 14:24 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig staan er geen 2 platen van blof na elkaar dit jaar, al scheelt het soms niks
mn schoenen zijn gejatquote:Op woensdag 27 december 2017 14:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dansen aan Zee 446
Holiday in Spain 443
Al zijn dat niet de ergste blufs
Ons Zeeuwen ben' zuunigquote:Op woensdag 27 december 2017 14:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aanzoek zonder ringen...
Echt, wat een cheap ass ben je dan
maar ik hoef niet meer naar buiten want de top 2000 staat aanquote:
Prachtig toch.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
en ik vraag niet om je hand maar om je vingers die me wijzen op mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |