quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mandy, dat vinden we allemaal een kutliedje toch?

Ow wat gemeen van je werkgever......quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze en volgende week.
Ook met huiswerk...

Correct.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

Zo openbaar naar buiten toe zeker. Bah. Bleeeh. En zo.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar dan stort mijn carrière in elkaar, word ik ontslagen, gaat mevrouw Pippen bij me weg en word ik gedwongen naar pak em beet Enschede te verhuizen...

Ik vind het niet veel soeps nee.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

Nee schitterendquote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

Dat is wel heel gemeenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze en volgende week.
Ook met huiswerk...

Zeker nietquote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

OH MY GOD BARRY MANILOW IS DE BESTE ARTIEST OOITquote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo openbaar naar buiten toe zeker. Bah. Bleeeh. En zo.
Maar stiekem

Het licht staat op rood, het licht staat op groen maar in Almelo is altijd wat te doenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh.
(je had daar Almelo moeten zeggen)

Is er nog plek op jouw zolderkamer?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan word je professioneel FOK! zolderkamerautist.

Evenstar

Evenstar

Pauze tijd hier, iedereen naar de kantine, dus heb ik de radio en hele kamer voor mezelf tijdens Status Quo.
 Pauze tijd hier, iedereen naar de kantine, dus heb ik de radio en hele kamer voor mezelf tijdens Status Quo. 

Ik heb niet echt guilty pleasures, als ik muziek goed vind die iedereen kut vindt zeg ik het desondanks gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo openbaar naar buiten toe zeker. Bah. Bleeeh. En zo.
Maar stiekem

Ik zit best ruim ja, je bent welkom.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is er nog plek op jouw zolderkamer?

Twan heeft nog wel plek op zijn zolderkamerquote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is er nog plek op jouw zolderkamer?

Rode kaart!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het licht staat op rood, het licht staat op groen maar in Almelo is altijd wat te doen

Jaquote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OH MY GOD BARRY MANILOW IS DE BESTE ARTIEST OOIT

LATEN WE ALLEMAAL NAAR ZIJN CONCERT GAAN!!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OH MY GOD BARRY MANILOW IS DE BESTE ARTIEST OOIT

Evenstar

Evenstar

Geboren in Enschede en 18 jaar gewoond, maar woon er niet meer. Ouders nog wel, dus kom er regelmatig.quote:

Gelukkig is het eindelijk geadopteerd als sloganquote:Op woensdag 27 december 2017 13:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rode kaart!
Als ik een euro kreeg voor iedereen die dat grapje maakt

Fok! Top 2000 meetquote:Op woensdag 27 december 2017 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
LATEN WE ALLEMAAL NAAR ZIJN CONCERT GAAN!!

Zoiets heb ik met Almelo dusquote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geboren in Enschede en 18 jaar gewoond, maar woon er niet meer. Ouders nog wel, dus kom er regelmatig.

Het lag zo voor de hand, ik kon het niet latenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rode kaart!
Als ik een euro kreeg voor iedereen die dat grapje maakt

Ja, had de gemeente veel eerder moeten doen dan het eerst steeds afwijzenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig is het eindelijk geadopteerd als slogan

Bassman ook al....quote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geboren in Enschede en 18 jaar gewoond, maar woon er niet meer. Ouders nog wel, dus kom er regelmatig.

Oh, dus jij weet eigenlijk gewoon niet beter? Dan kan je er niks aan doen, denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bassman ook al....
Ik ben er geboren en getogen en woon er nog steeds.

Ben er alleen niet geborenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bassman ook al....
Ik ben er geboren en getogen en woon er nog steeds.
 maar wel leuk, zo'n enschede cluppie hier
 maar wel leuk, zo'n enschede cluppie hier   

Daar ga ik morgen weer naartoe!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met Almelo dus

Ow ja, alleen gewoond!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben er alleen niet geborenmaar wel leuk, zo'n enschede cluppie hier

Evenstar

Evenstar

Nou ja, ik ben via Enschede naar Eindhoven, naar Nijmegen .... en nu Tiel gegaanquote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh, dus jij weet eigenlijk gewoon niet beter? Dan kan je er niks aan doen, denk ik.

Nijmegen wel leuker
 Nijmegen wel leuker  Eindhoven vond ik niks.
 Eindhoven vond ik niks.

Ik 7 jaar in Almelooo gewoond, maar wel in Enschede gestudeerd en gewerkt en vrienden wonen enzo. Kom er ook nog wel regelmatig.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben er alleen niet geborenmaar wel leuk, zo'n enschede cluppie hier

Ik ben naar Enschede gekomen om ontwikkelingswerk te gaan doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh, dus jij weet eigenlijk gewoon niet beter? Dan kan je er niks aan doen, denk ik.

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben naar Enschede gekomen om ontwikkelingswerk te gaan doen.

[..]

[..]

Definitely Maybe en Dig Out Your Soul zijn best lekkere albums.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, Blur klinkt opeens een stuk slapper

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Noel Gallagher told NME: "It was written in the middle of grunge," he explained, "and Nirvana had a tune called 'I Hate Myself And I Want To Die.' I was like, 'I'm not f--king having that,' Kids don't need to hear that nonsense. Here was a guy who had everything and was miserable about it. We had f--k all, and I still thought getting up in the morning was the greatest f--king ever."

leuk verhaal!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Noel Gallagher told NME: "It was written in the middle of grunge," he explained, "and Nirvana had a tune called 'I Hate Myself And I Want To Die.' I was like, 'I'm not f--king having that,' Kids don't need to hear that nonsense. Here was a guy who had everything and was miserable about it. We had f--k all, and I still thought getting up in the morning was the greatest f--king ever."

Ik the Masterplanquote:

Ach ja, we kennen de gemeente dan ook enkel en alleen falendquote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja, had de gemeente veel eerder moeten doen dan het eerst steeds afwijzen

Tijd om Dig Out Your Soul te gaan luisteren. Dan word je ook fan.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Oasis heeft ook echt 1 hit meerdere keren uitgebracht zeg

Beste Oasis nummerquote:

Nog op gestemd. Niet mogen baten helaas.quote:

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
peacema is helemaal niet lief tegen mij vandaag...

?
 ?

Ja, en als Kensington en Coldplay en Blof het doen, dan vindt men het geweldigquote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Oasis heeft ook echt 1 hit meerdere keren uitgebracht zeg

Internet en radio verbod gevenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
peacema is helemaal niet lief tegen mij vandaag...

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:

da's wel duidelijk hun beste album jaquote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijd om Dig Out Your Soul te gaan luisteren. Dan word je ook fan.

lekkere mismanagement daar zag ikquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Kyran het volgende:
Tss haters Enschede blijft leuk
Oude ATAK

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

!
!

Zelfs die hebben volgens mij meer variatie in hun hits dan Oasisquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, en als Kensington en Coldplay en Blof het doen, dan vindt men het geweldig

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch deze, maar met een andere tekst?

aah hier zit jequote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekkere mismanagement daar zag ik

Don't Look Back In Anger is top 100 materiaal. Champagne Supernova ook puur genotquote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Definitely Maybe en Dig Out Your Soul zijn best lekkere albums.
Alleen dat gedweep met What's The Story heb ik nooit begrepen

ja lekker geluid daar ookquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Kyran het volgende:
Oude ATAK

Atak, mijn introductie tot het uitgaanslevenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Kyran het volgende:
Oude ATAK

lekker voor het eerst beugels drinken

Daar hebben wij onze trouwfoto's gemaakt, nou ja voor het gebouw. De nieuwe Atak gaat dicht.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Kyran het volgende:
Oude ATAK

Evenstar

Evenstar

Geen idee, ben denk ik 1x in nieuwe ATAK geweest. Oude was zo sfeervolquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Uhuquote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs die hebben volgens mij meer variatie in hun hits dan Oasis

De nieuwe gaat dicht toch, omdat Metropool in Hengelo beter loopt?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Atak, mijn introductie tot het uitgaansleven

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Waarheid.quote:

Al moet ik toegeven lang niet alles van Oasis te kennen en veel meer van Coldplay en Kensington. [/disclaimer]quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs die hebben volgens mij meer variatie in hun hits dan Oasis

dat is van het nieuwe ATAKquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Nee.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |