quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Noel Gallagher told NME: "It was written in the middle of grunge," he explained, "and Nirvana had a tune called 'I Hate Myself And I Want To Die.' I was like, 'I'm not f--king having that,' Kids don't need to hear that nonsense. Here was a guy who had everything and was miserable about it. We had f--k all, and I still thought getting up in the morning was the greatest f--king ever."
da's wel duidelijk hun beste album jaquote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijd om Dig Out Your Soul te gaan luisteren. Dan word je ook fan.
lekkere mismanagement daar zag ikquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Kyran het volgende:
Tss haters Enschede blijft leuk
Oude ATAK
Zelfs die hebben volgens mij meer variatie in hun hits dan Oasisquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, en als Kensington en Coldplay en Blof het doen, dan vindt men het geweldig
quote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch deze, maar met een andere tekst?
aah hier zit jequote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekkere mismanagement daar zag ik
Don't Look Back In Anger is top 100 materiaal. Champagne Supernova ook puur genotquote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Definitely Maybe en Dig Out Your Soul zijn best lekkere albums.
Alleen dat gedweep met What's The Story heb ik nooit begrepen
ja lekker geluid daar ookquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Kyran het volgende:
Oude ATAK
Atak, mijn introductie tot het uitgaanslevenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Kyran het volgende:
Oude ATAK
Daar hebben wij onze trouwfoto's gemaakt, nou ja voor het gebouw. De nieuwe Atak gaat dicht.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Kyran het volgende:
Oude ATAK
Geen idee, ben denk ik 1x in nieuwe ATAK geweest. Oude was zo sfeervolquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uhuquote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs die hebben volgens mij meer variatie in hun hits dan Oasis
De nieuwe gaat dicht toch, omdat Metropool in Hengelo beter loopt?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Atak, mijn introductie tot het uitgaansleven![]()
lekker voor het eerst beugels drinken
Waarheid.quote:
Al moet ik toegeven lang niet alles van Oasis te kennen en veel meer van Coldplay en Kensington. [/disclaimer]quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs die hebben volgens mij meer variatie in hun hits dan Oasis
dat is van het nieuwe ATAKquote:Op woensdag 27 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |