Bummer...quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gifjes doen het momenteeel helaas niet op FOK.
TMIquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Oh dan ben ik gewoon snel.(Niet in bed overigens
)
Je bent ook een oudgediende hier.quote:
Helemaal vergeten dat dit de mama appelsap roots zijnquote:
En, de eerste alinea al doorgekomen?quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Oh dan ben ik gewoon snel.(Niet in bed overigens
)
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaal over dit liedje.
Ik had met Sinterklaas mijn nichtje getrokken. Zij wilde graag een best of CD van Michael Jackson.
Die heb ik haar uiteraard gegeven, met als surprise het hoedje van Smooth Criminal en in het gedicht had ik alle titels van de tracks op de cd gestopt.
Ik was er heel trots op!
Nu mama appelsappen!!!
Ik had met Sinterklaas mijn nichtje getrokken. Zij wilde graag een best of CD van Michael Jackson.
Die heb ik haar uiteraard gegeven, met als surprise het hoedje van Smooth Criminal en in het gedicht had ik alle titels van de tracks op de cd gestopt.
Ik was er heel trots op!
Nu mama appelsappen!!!
Dat is een dubbele verwijzing naar de eeuwige covergrapjes en het verhaal rondom Eternal Flame van de Banglesquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de OP staat dat Atomic Kitten Eternal Flame naakt heeft ingezongen maar dat was toch alleen bij het origineel? Of is dat er voor de grap ingezet?
Ik was er heel trots op!
Nu mama appelsappen!!!
Stond er alleen in 2000 in.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Staat SID Vicious eigenlijk nog in de lijst met My Way?
Naww, liefquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was er heel trots op!
Nu mama appelsappen!!!
Ik was er heel trots op!
Nu mama appelsappen!!!
wel ontzettend hoog, een van de hoogste eenmalige noteringen (noteringen uit alleen 2017 niet meegerekend)quote:
ik las iets over 19de versie... auw...quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je bent ook een oudgediende hier.
Een jeugdige, dat uiteraard wel.
Ik was er heel trots op!
Nu mama appelsappen!!!
Toen had één of andere mafketel in Idols het gecoverd toch?quote:
waarom is dat auw?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik las iets over 19de versie... auw...
gelukkig had je nichtje jou niet getrokken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was er heel trots op!
Nu mama appelsappen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
O nu snap ik hem. Dan zeg ik even U@quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een dubbele verwijzing naar de eeuwige covergrapjes en het verhaal rondom Eternal Flame van de Bangles
Mooie tijd was dat!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen had één of andere mafketel in Idols het gecoverd toch?
quote:
quote:
Is dat voldoende?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En, de eerste alinea al doorgekomen?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig had je nichtje jou niet getrokken.Mijn zwager. Weet niet of dat het er beter op maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Ja, de rest is niet boeiendquote:
ja, teringherrie in dat stadion altijdquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan vind ik dit nu nog kutter
Is dat zo?quote:
In Eindhoven?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, teringherrie in dat stadion altijd
Samen met Green Day net nogquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bizar genoeg pas de eerste keer dat ik U2 hoor deze top 2000 meen ik
+1quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan vind ik dit nu nog kutter
Jaquote:
Oja die had ik ook gehoordquote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U2, blaffende schapenebola.
soms heel oud, soms een jonge God, maar ja... dan moet ik niet in de spiegel kijken.....quote:
same here.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef Berkery het volgende:
Deze vind ik wel aardig, het meeste van na Achtung Baby doet me helemaal niks
Wordt gedraaid tijdens de lichtshow kort voordat de opstelling van PSV wordt afgeroepenquote:
Ah okayquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wordt gedraaid tijdens de lichtshow kort voordat de opstelling van PSV wordt afgeroepen
Autocorrect is WoW verslaafdquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
PSV. Philips. Eindhoven. Lichtstad..
WoW... mind is blown!!!
Ik geef het op, zeg t maarquote:
Toen stemde ik er al op, /early adapterquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
weet nog dat vijf jaar geleden iedereen hierop af zat te geven
zou zomaar kunnen dat ik toen bij iedereen hoorde...quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
weet nog dat vijf jaar geleden iedereen hierop af zat te geven
Nee van mij ook niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, Lady Gaga is niet mijn smaak
ach best lekkere synthpop uiteindelijk, lekker 80squote:Op dinsdag 26 december 2017 22:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, Lady Gaga is niet mijn smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |