quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan vind ik dit nu nog kutter

Is dat zo?quote:

In Eindhoven?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, teringherrie in dat stadion altijd

Samen met Green Day net nogquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bizar genoeg pas de eerste keer dat ik U2 hoor deze top 2000 meen ik

+1quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan vind ik dit nu nog kutter

Jaquote:
Oja die had ik ook gehoordquote:

Hehehe.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U2, blaffende schapenebola.

soms heel oud, soms een jonge God, maar ja... dan moet ik niet in de spiegel kijken.....quote:

same here.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:37 schreef Berkery het volgende:
Deze vind ik wel aardig, het meeste van na Achtung Baby doet me helemaal niks

Wordt gedraaid tijdens de lichtshow kort voordat de opstelling van PSV wordt afgeroepenquote:

Ah okayquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wordt gedraaid tijdens de lichtshow kort voordat de opstelling van PSV wordt afgeroepen

Autocorrect is WoW verslaafdquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
PSV. Philips. Eindhoven. Lichtstad..
WoW... mind is blown!!!

Ik geef het op, zeg t maarquote:

Toen stemde ik er al op, /early adapterquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
weet nog dat vijf jaar geleden iedereen hierop af zat te geven

zou zomaar kunnen dat ik toen bij iedereen hoorde...quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
weet nog dat vijf jaar geleden iedereen hierop af zat te geven

Nee van mij ook niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, Lady Gaga is niet mijn smaak

ach best lekkere synthpop uiteindelijk, lekker 80squote:Op dinsdag 26 december 2017 22:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, Lady Gaga is niet mijn smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |