gelukkig had je nichtje jou niet getrokken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaal over dit liedje.
Ik had met Sinterklaas mijn nichtje getrokken. Zij wilde graag een best of CD van Michael Jackson.
Die heb ik haar uiteraard gegeven, met als surprise het hoedje van Smooth Criminal en in het gedicht had ik alle titels van de tracks op de cd gestopt.
Ik was er heel trots op!
Nu mama appelsappen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

O nu snap ik hem. Dan zeg ik even U@quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een dubbele verwijzing naar de eeuwige covergrapjes en het verhaal rondom Eternal Flame van de Bangles

Mooie tijd was dat!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen had één of andere mafketel in Idols het gecoverd toch?

quote:

quote:
Is dat voldoende?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En, de eerste alinea al doorgekomen?

quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig had je nichtje jou niet getrokken.Mijn zwager. Weet niet of dat het er beter op maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses

Ja, de rest is niet boeiendquote:

ja, teringherrie in dat stadion altijdquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |