Haha ja wel van naam maar ken het nummer echt nietquote:
Goed nummer van Cloud Nothingsquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:25 schreef djenneke het volgende:
Hallo![]()
Wat een lange OP. Word ik geacht deze te lezen?
Ik typte nog een gehele reactie in het vorige topic -> was vol. Toen nog ruim voldoende de tijd gehad om een nieuw topic te openen en de TT aan te passen. Dan is er iemand gewoon heel erg langzaam geweestquote:
Zingt die hierop ook mee?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:28 schreef BillDauterive het volgende:
Dit klinkt dankzij Paul de Leeuw nog net even wat mooier dan normaal.
Ik trek die Johnny.quote:
Erg mooi vind ik. Wil ik op mijn uitvaart..... ooit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:27 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha ja wel van naam maar ken het nummer echt niet
Ik heb er veel tijd en moeite in gestoken, dus ik zou het zeker waarderen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:25 schreef djenneke het volgende:
Hallo![]()
Wat een lange OP. Word ik geacht deze te lezen?
91.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:29 schreef peaceman het volgende:
Overigens wordt die Queen wel heel lang ge-saved... hoe oud is die tang nu? 138?
alleen daarom hebben diaan en ik al de afspraak dat ik eerder ga.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg mooi vind ik. Wil ik op mijn uitvaart..... ooit.
Ik was bezig met een reactie toen ik zag dat ik het topic had gesloten. Dat was niet heel erg langzaam...quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:28 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik typte nog een gehele reactie in het vorige topic -> was vol. Toen nog ruim voldoende de tijd gehad om een nieuw topic te openen en de TT aan te passen. Dan is er iemand gewoon heel erg langzaam geweest
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]dat is niet best![]()
Hoi!
Nee, het reilen en zeilen moet jij wel kennen.
Zoals je al bejaarden hebt die ooit de nozems waren die de boel afbraken bij een Stones-concert.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:29 schreef Cee het volgende:
Dan zie je in het Café van die ouwe knakkers daar op losgaan en dan denk je 'joh, even normaal', maar dan besef je dat dit ondertussen zo oud is dat dit hun jeugdsentiment was.
Het is een kwestie van timingquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:30 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik kwam binnen met "You don't bring me flowers" dan is dit wel ff beter ja
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:30 schreef Cee het volgende:
Hier zit ergens een mama appelsap in maar ik weet niet meer wat je zou moeten horen.
Gifjes doen het momenteeel helaas niet op FOK.quote:
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Staat SID Vicious eigenlijk nog in de lijst met My Way?
Oh dan ben ik gewoon snel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was bezig met een reactie toen ik zag dat ik het topic had gesloten. Dat was niet heel erg langzaam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |