Wederom het bewijs dat een deel van de Nederlandse bevolking absoluut geen smaak heeftquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze Beyonce-notering snap ik echt niet. Kijk hoe slecht ik Run The World en Single Ladies ook vind, ik snap wie daar op stemmen. Dit is geen bijzonder goed liedje, geen grote hit, geen cultklassieker... ik snap het niet.

Hier word ik idd niet bloednerveus vanquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
overigens 10x liever dit dan die andere 2 die ik noem, dit is wel een ok liedje.

quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:11 schreef D. het volgende:
Ik vind Beyonce zelfs vervelend om naar te luisteren
En ze heeft best een aardige stemmen, dus al dat geil is niet nodig

Doe die fles Jack maar weer wegquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:11 schreef D. het volgende:

ik word er niet hitsig van hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:11 schreef D. het volgende:
Ik vind Beyonce zelfs vervelend om naar te luisteren

quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe die fles Jack maar weer weg

Leuk verhaal! Ik zou het ook niet erg vinden om dezelfde naam als zo'n nummer als dit te hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Hier werkte ooit een begeleidster met de naam Jessica. Toen ze hier was om me te ondersteunen in de huishouding stond dit nummer is. Zij vrolijk meedansen. TOen ik zei dat dit haar naamnummer was, wist ze niet dat dit nummer Jessica heet.![]()

Doe Linda en Roos er gelijk bij.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu ga ik even een foto van een Jessica plaatsen. 3, 2, 1..

quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:03 schreef Cee het volgende:
Doe dan de versie van Duffy.
Desnoods No Mercy van Racoon.
Desnoods No Mercy met Where do you go.

Moet je piano gaan spelen...quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk verhaal! Ik zou het ook niet erg vinden om dezelfde naam als zo'n nummer als dit te hebben

Die hebben nog ooit in de Top 2000 gestaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
![]()
die heb ik nog live gezien op een van de eerste tmf awards
*oma vertelt*

Ik heb Wes daar gezienquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
![]()
*oma vertelt*

met when I diequote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben nog ooit in de Top 2000 gestaan

Bier in je oren?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:16 schreef Berkery het volgende:
Het komt vast door het bier, maar deze van Coldplay vind ik wel te pruimen [ afbeelding ]

Je was de PA van Fabienne??quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:16 schreef D. het volgende:
Ik
[..]
Ik heb Wes daar gezien
Ik moest daar werken, ter verdediging

Speciaalbier genomen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:16 schreef Berkery het volgende:
Het komt vast door het bier, maar deze van Coldplay vind ik wel te pruimen [ afbeelding ]

Dat was ooit een dikke nummer 1-hit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
met when I diewat een zaadnummer is dat zeg

Ik weet dan al dat ik niet zou klikken met die mensen... coldplay is een dealbreaker...quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:16 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals mensen in superlatieven over Coldplay pratenZe zouden eens een dagje op Fok moeten vertoeven.

Ik sta er mee op de foto.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
![]()
*oma vertelt*

Gefeliciteerd, dolle drummende Deense dwerg!quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Allemaal nog gefeliciteerd trouwens, Lars Ulrich is jarig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |