Skyradiomuziek.quote:
Heb wel die cd ooit uit de uitverkoopbak van de Free Record Shop gevist voor een euro.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:04 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien op PP...mis je niks aan...
This is Beyond Ceequote:Op dinsdag 26 december 2017 21:03 schreef Cee het volgende:
Doe dan de versie van Duffy.
Desnoods No Mercy van Racoon.
Desnoods No Mercy met Where do you go.
Dat nummer is niét van de Village People!quote:
Ik kende deze niet eens.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze Beyonce-notering snap ik echt niet. Kijk hoe slecht ik Run The World en Single Ladies ook vind, ik snap wie daar op stemmen. Dit is geen bijzonder goed liedje, geen grote hit, geen cultklassieker... ik snap het niet.
Madonna zit ook niet in de clip.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat nummer is niét van de Village People!
Keuzelijstgenot.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze Beyonce-notering snap ik echt niet. Kijk hoe slecht ik Run The World en Single Ladies ook vind, ik snap wie daar op stemmen. Dit is geen bijzonder goed liedje, geen grote hit, geen cultklassieker... ik snap het niet.
Staat Run the world er eigenlijk weer in dit jaar?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee wat een baggerquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken dit ook niet. Ik zou het ook niet missen trouwens.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat nummer is niét van de Village People!
Gisteren nog gehoord.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Run the world er eigenlijk weer in dit jaar?
Vorig jaar op gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |