Doe Linda en Roos er gelijk bij.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu ga ik even een foto van een Jessica plaatsen. 3, 2, 1..
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:03 schreef Cee het volgende:
Doe dan de versie van Duffy.
Desnoods No Mercy van Racoon.
Desnoods No Mercy met Where do you go.
Moet je piano gaan spelen...quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk verhaal! Ik zou het ook niet erg vinden om dezelfde naam als zo'n nummer als dit te hebben
Die hebben nog ooit in de Top 2000 gestaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
![]()
die heb ik nog live gezien op een van de eerste tmf awards
*oma vertelt*
Ik heb Wes daar gezienquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
![]()
*oma vertelt*
met when I diequote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben nog ooit in de Top 2000 gestaan
Bier in je oren?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:16 schreef Berkery het volgende:
Het komt vast door het bier, maar deze van Coldplay vind ik wel te pruimen [ afbeelding ]
Je was de PA van Fabienne??quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:16 schreef D. het volgende:
Ik
[..]
Ik heb Wes daar gezien
Ik moest daar werken, ter verdediging
Speciaalbier genomen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:16 schreef Berkery het volgende:
Het komt vast door het bier, maar deze van Coldplay vind ik wel te pruimen [ afbeelding ]
Dat was ooit een dikke nummer 1-hit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
met when I diewat een zaadnummer is dat zeg
Ik weet dan al dat ik niet zou klikken met die mensen... coldplay is een dealbreaker...quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:16 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals mensen in superlatieven over Coldplay pratenZe zouden eens een dagje op Fok moeten vertoeven.
Ik sta er mee op de foto.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
![]()
*oma vertelt*
Gefeliciteerd, dolle drummende Deense dwerg!quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Allemaal nog gefeliciteerd trouwens, Lars Ulrich is jarig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |