Parachutes blijft een top cd, daarna is het alleen maar minder gewordenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Coldplay is dan ook verre van een one hit wonder
Klopt, want het is allemaal even slechtquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Coldplay liefhebbers hebben de eentoon gewoon lief.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Het houdt niet op...quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je er niet om moeten lachen want het gaat maar door en het gaat maar door.
Dit... music for the tonedeaf...quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, want het is allemaal even slecht
Klopt, Coldplay is alles behalve een wonder.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje, maar we vergeven het de mensheid.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:07 schreef _Hestia_ het volgende:
De stream houdt er mee op
Nouja ben er ook bijna dus.
Fijne dag allemaal nog![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga kerst vieren. Tot vanavond en anders tot morgenmiddag(De uurtjes van Bart ga ik missen omdat ik dan naar 3fm ga luisteren)
Parachutes is een pareltje, en voor mij A Rush Of Blood To The Head ook wel. Verder zijn X&Y en Viva La Vida Or Death And All His Friends daarna ook nog wel echt prima imo. Pas vanaf daar is het aanzienlijk minder gewordenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Parachutes blijft een top cd, daarna is het alleen maar minder geworden
Niet vanzelf. Dus we moeten allemaal massaal de theaterhangar overslaan en naar het dichtstbijzijnde al joe ken iet restaurant gaan (lol).quote:
Nee hij bedoelt Georgië natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:07 schreef _Hestia_ het volgende:
De stream houdt er mee op
Nouja ben er ook bijna dus.
Fijne dag allemaal nog![]()
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt Georgië natuurlijk!
De bass drum.quote:
Die 5 seconden aan het begin van elk nummer waardoor je weet dat het weer hetzelfde gaat klinken.quote:
Ben je nu al eens uit je nest?quote:
Essquote:
quote:
Mexiquote:
quote:
Jaja, het is gelukt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben je nu al eens uit je nest?
Gegroetquote:
geen vreetfestijnen en luxueuze kerstdiners voor jou vandaag?quote:
Ik dacht nog, Wie is Ess?quote:
Dat hoort Phil Collins echt niet hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is dit voor zaadcover, die moet echt zakken komende jaren.
quote:
Hoihoihoiquote:
Jij gooide effe eenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht nog, Wie is Ess?
Maar toen dacht ik: Oh ja!
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gooide effe eenerbij?
Blijkbaar loopt mijn stream ook achter, er werd toen nog geluld tussen de nummers doorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat hoort Phil Collins echt niet hoor
Its a game of give and takequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
You can't hurry love, you just have to wait.
Het is waar.
gister een zeer succesvol 6 gangen diner gekookt voor 10 man, dus vandaag ben ik 'vrij' van alle voorbereidingen.. vandaag gourmettenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
g
[..]
geen vreetfestijnen en luxueuze kerstdiners voor jou vandaag?
Feiten kunnen soms hard zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch is het belachelijk dat het enige van de Supremes in de lijst deze cover is.
Mag ik dat zeggen
Daarom, graag gedaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kan ik nu ook afstrepen van mn bingokaart. Dank!
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gooide effe eenerbij?
Heb het wel eens geprobeerd ja, niet goed afgelopen. Had naar mam moeten luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
You can't hurry love, you just have to wait.
Het is waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |