Gegroetquote:
geen vreetfestijnen en luxueuze kerstdiners voor jou vandaag?quote:
Ik dacht nog, Wie is Ess?quote:
Dat hoort Phil Collins echt niet hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is dit voor zaadcover, die moet echt zakken komende jaren.
quote:
Hoihoihoiquote:
Jij gooide effe eenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht nog, Wie is Ess?
Maar toen dacht ik: Oh ja!
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gooide effe eenerbij?
Blijkbaar loopt mijn stream ook achter, er werd toen nog geluld tussen de nummers doorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat hoort Phil Collins echt niet hoor
Its a game of give and takequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
You can't hurry love, you just have to wait.
Het is waar.
gister een zeer succesvol 6 gangen diner gekookt voor 10 man, dus vandaag ben ik 'vrij' van alle voorbereidingen.. vandaag gourmettenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
g
[..]
geen vreetfestijnen en luxueuze kerstdiners voor jou vandaag?
Feiten kunnen soms hard zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch is het belachelijk dat het enige van de Supremes in de lijst deze cover is.
Mag ik dat zeggen
Daarom, graag gedaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kan ik nu ook afstrepen van mn bingokaart. Dank!
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gooide effe eenerbij?
Heb het wel eens geprobeerd ja, niet goed afgelopen. Had naar mam moeten luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
You can't hurry love, you just have to wait.
Het is waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |