Parachutes blijft een top cd, daarna is het alleen maar minder gewordenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Coldplay is dan ook verre van een one hit wonder
Klopt, want het is allemaal even slechtquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Coldplay liefhebbers hebben de eentoon gewoon lief.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Het houdt niet op...quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je er niet om moeten lachen want het gaat maar door en het gaat maar door.
Dit... music for the tonedeaf...quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, want het is allemaal even slecht
Klopt, Coldplay is alles behalve een wonder.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje, maar we vergeven het de mensheid.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:07 schreef _Hestia_ het volgende:
De stream houdt er mee op
Nouja ben er ook bijna dus.
Fijne dag allemaal nog![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga kerst vieren. Tot vanavond en anders tot morgenmiddag(De uurtjes van Bart ga ik missen omdat ik dan naar 3fm ga luisteren)
Parachutes is een pareltje, en voor mij A Rush Of Blood To The Head ook wel. Verder zijn X&Y en Viva La Vida Or Death And All His Friends daarna ook nog wel echt prima imo. Pas vanaf daar is het aanzienlijk minder gewordenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Parachutes blijft een top cd, daarna is het alleen maar minder geworden
Niet vanzelf. Dus we moeten allemaal massaal de theaterhangar overslaan en naar het dichtstbijzijnde al joe ken iet restaurant gaan (lol).quote:
Nee hij bedoelt Georgië natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:07 schreef _Hestia_ het volgende:
De stream houdt er mee op
Nouja ben er ook bijna dus.
Fijne dag allemaal nog![]()
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt Georgië natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |