Ik ben niet zo van de countryquote:
Vanzelfsprekend. Dat irritante stemmetje, gehakkel, Meh..quote:
Ik kom er gewoon voor uit dat ik dat wel lachen vind.quote:
Gewoon van 'van alles'quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, niet per se.![]()
Ik durf ook niet te zeggen waar ik dan 'wel' van ben.
Ja hallo.. Americana vind ik toch wel net wat anders. En ook daar is niet alles goed van trouwens.quote:
verassen zou meer op zn plaats zijnquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:12 schreef Bugno het volgende:
Ik laat me verrassen, heb dit nog nooit gehoord.
Same, maar mijn verwachtingen zijn behoorlijk laag: dan kan het alleen maar beter zijnquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:12 schreef Bugno het volgende:
Ik laat me verrassen, heb dit nog nooit gehoord.
Tukkersquote:
Sowieso.quote:
Alleen voor de bezoekers van het cafe en wellicht ook voor de kijkers via Stream of cultura oidquote:
En niet naar de lyrics geluisterd😢quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Dat irritante stemmetje, gehakkel, Meh..
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Tukkers
Oh jezus...dit is echt viesslecht.
rock is wel breedquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sowieso.
Americana, rock, blues. Ik denk voornamelijk 'die hoek', als ik zelf muziek op zet.
na Eminem dit... waarom luister ikquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Tukkers
Oh jezus...dit is echt viesslecht.
Want dan zou die stem wel goed klinken?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En niet naar de lyrics geluisterd😢
helaasquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik neem aan dat dit als parodie bedoeld is?
Dit dus...quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef Handleiding het volgende:
[..]
na Eminem dit... waarom luister ik
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja uhh, ja. Ik vind ook wel heel veel muziek mooi en tof dus tja
achja dat hebben de meesten hier wel anders luister je niet snel naar de Top 2000quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja uhh, ja. Ik vind ook wel heel veel muziek mooi en tof dus tja
Ik hoop het niet voor de echtelieden van Nederland.quote:
ENSCHEDEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
Mensen stemmen hierop? Hoe dan?
Ik heb al tien jaar in Enschede gewoond, nog meer Twents horen hoeft van mij niet zo
Stukken beter dan die Bokkersquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:16 schreef cafca het volgende:
Gelukkig hebben we in Brabant Guus Meeuwis
en terechtquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef nijnja het volgende:
Dus ik heb het ff rustig op 't werk, denk zet hem weer ff aan, hoor ik eminem... jammer, maar een slechte plaat moet er helaas af en toe in staan...
Komt dit![]()
Level 42 is de huisband van Bart Arens zowat, die hoor je daar wekelijksquote:
Ik ben er met terugwerkende kracht niet rouwig om.quote:
Gerard van Maasakkers jonguhquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:16 schreef cafca het volgende:
Gelukkig hebben we in Brabant Guus Meeuwis
Ik zag er posters van hangen maar voel nu niet de behoefte er heen te gaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:16 schreef Bos81 het volgende:
Leuk bandje LEvel 42. Treden volgend jaar hier in de sta op. maar ik ga niet. Leuk om af en toe te luisteren, meer niet
Ik ben geboren en getogen in Enschede en woon er nog steeds, maar dat Twentse dialect vind ik echt vreselijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
Mensen stemmen hierop? Hoe dan?
Ik heb al tien jaar in Enschede gewoond, nog meer Twents horen hoeft van mij niet zo
Luister vrijwel geen radioquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Level 42 is de huisband van Bart Arens zowat, die hoor je daar wekelijksMaar vaker een ander, Running in the Family of Love Games.
Vind hier ook niet heel veel aan, maar het is wel aan te horen
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag er posters van hangen maar voel nu niet de behoefte er heen te gaan
ik zeg net tegen Diaan: overgewaardeerde meuk ditquote:
Och ik ook niet hoor, dat Twents vind ik gewoon niet klinken. Maar goed dat ik er al 2.5 jaar ben vertrokken, ben er alleen maar als ik naar m'n ouders ga die er nog wonenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Enschede en woon er nog steeds, maar dat Twentse dialect vind ik echt vreselijk.
Ik heb geen moeite met een accent trouwens. Daar ontkom je ook niet aan.
Ik vind Enschede een heerlijke stad om te wonenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och ik ook niet hoor, dat Twents vind ik gewoon niet klinken. Maar goed dat ik er al 2.5 jaar ben vertrokken, ben er alleen maar als ik naar m'n ouders ga die er nog wonen
Het is heel sneu voor de mensen daar, maar het lijkt gewoon of je 30 IQ-punten hebt ingeleverd als je Twents praat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och ik ook niet hoor, dat Twents vind ik gewoon niet klinken. Maar goed dat ik er al 2.5 jaar ben vertrokken, ben er alleen maar als ik naar m'n ouders ga die er nog wonen
Ik vind m anders wel leukquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zeg net tegen Diaan: overgewaardeerde meuk dit
Dat welquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Enschede een heerlijke stad om te wonen
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Mani!quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Mani89 het volgende:
Goedemorgen Top 2000 topic! Laat je horeeeeeeen!
gelukkig lijk je heel slim als je Rotterdams, Amsterdams of Brabants praat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het is heel sneu voor de mensen daar, maar het lijkt gewoon of je 30 IQ-punten hebt ingeleverd als je Twents praat.
Er is wel een verschil: Twents praten of een accent hebben. En Twents praten is trouwens in heel Twente weer anders.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het is heel sneu voor de mensen daar, maar het lijkt gewoon of je 30 IQ-punten hebt ingeleverd als je Twents praat.
yaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Mani89 het volgende:
Goedemorgen Top 2000 topic! Laat je horeeeeeeen!
Ik vind het ook wel een fijne stad als Import-Twent.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind brabanders, (zelfs) als ze boos zijn, zo liefquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig lijk je heel slim als je Rotterdams, Amsterdams of Brabants praat.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
Had Lou Reed een goeie overlijdensbonus? Kan me het niet meer zo goed herinneren.
aardig, 1 extra plaat en Perfect Day stond zo'n 100 plaatsen hoger, Walk on the Wild Side 300.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
Had Lou Reed een goeie overlijdensbonus? Kan me het niet meer zo goed herinneren.
waar is het misgegaan?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind brabanders, (zelfs) als ze boos zijn, zo lief
De reactie wie je wist dat zou komen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig lijk je heel slim als je Rotterdams, Amsterdams of Brabants praat.
Groningen is toch wel echt mijn stad aangezien ik er geboren ben en er nu ook weer studeer maar Enschede heb ik wel mooie herinneringen aan als tienerquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |