wees blij dat je t niet kentquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Ga het dadelijk weten
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe album is weer ouderwets goed
spiegeltje boven haar gezicht houden en kijken of het beslaat?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen slaapt nog steeds.
Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken.
Er is zoooveel goede rapmuziek.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zowat de enige rapper die ik wel kan waarderen, hoewel ik lang niet fan ben van al zijn nummers.
Ze lijkt wel een puber. Onze puber slaapt ook nog steeds.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:02 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen slaapt nog steeds.
Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken.
all we are sayingquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snel, Hestia is weg.
*Geeft Peace een hens*
hey, ik heb een deja vu!quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
all we are saying
is give Peace a hens
goed album is dat..quote:
qftquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is zoooveel goede rapmuziek.
In Nederland helaas maar weinig waardering voor.
ja het was het eerste bericht wat langs kwam, Cee had m al gemaakt dus.quote:
Goeiemorgenquote:
Een van de weinige rappers die ik goed vindquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:07 schreef Handleiding het volgende:
Eminemwat zien mensen daar toch in.
Misschien moet je de handleiding eens lezen en begrijp je het wel?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:07 schreef Handleiding het volgende:
Eminemwat zien mensen daar toch in.
ik draai m nog wel eens.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook al jaren niet meer gehoord geloof ik.
Als ik wat van 'm op zet is het Slim Shady LP.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
all we are saying
is give Peace a hens
Je hebt de Carpenters gemistquote:
Uh, niet per se.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt de Carpenters gemist(daar was jij toch van?)
Ik dacht dat jij van de 70s country wasquote:
dat had ik stil gehouden..quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de 70s country was
Ja, nee, niet per se.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de 70s country was
smaak staat daar niet in.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Misschien moet je de handleiding eens lezen en begrijp je het wel?
Heb je ‘m al geluisterd?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:02 schreef Bugno het volgende:
[..]Wat? Verschrikkelijk. Eerste twee albums zijn geniaal, daarna is het eigenlijk steevast kut.
alleen DeLaSoul kan ik waarderen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:08 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Een van de weinige rappers die ik goed vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |