Stukken beter dan die Bokkersquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:16 schreef cafca het volgende:
Gelukkig hebben we in Brabant Guus Meeuwis
en terechtquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef nijnja het volgende:
Dus ik heb het ff rustig op 't werk, denk zet hem weer ff aan, hoor ik eminem... jammer, maar een slechte plaat moet er helaas af en toe in staan...
Komt dit![]()
Level 42 is de huisband van Bart Arens zowat, die hoor je daar wekelijksquote:
Ik ben er met terugwerkende kracht niet rouwig om.quote:
Gerard van Maasakkers jonguhquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:16 schreef cafca het volgende:
Gelukkig hebben we in Brabant Guus Meeuwis
Ik zag er posters van hangen maar voel nu niet de behoefte er heen te gaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:16 schreef Bos81 het volgende:
Leuk bandje LEvel 42. Treden volgend jaar hier in de sta op. maar ik ga niet. Leuk om af en toe te luisteren, meer niet
Ik ben geboren en getogen in Enschede en woon er nog steeds, maar dat Twentse dialect vind ik echt vreselijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
Mensen stemmen hierop? Hoe dan?
Ik heb al tien jaar in Enschede gewoond, nog meer Twents horen hoeft van mij niet zo
Luister vrijwel geen radioquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Level 42 is de huisband van Bart Arens zowat, die hoor je daar wekelijksMaar vaker een ander, Running in the Family of Love Games.
Vind hier ook niet heel veel aan, maar het is wel aan te horen
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag er posters van hangen maar voel nu niet de behoefte er heen te gaan
ik zeg net tegen Diaan: overgewaardeerde meuk ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |