ik heb er nooit wat aan gevondenquote:Op maandag 25 december 2017 16:57 schreef Eightyone het volgende:
Torn is door de jaren heen zo kapotgedraaid, dat ik hem de rest van m'n leven niet meer hoef te horen.
Hij lijkt wel dronken.quote:Op maandag 25 december 2017 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Ruud een beetje raar presenteren.
Nummer 1900 zie ik wel als een grote uitschieter. Maar daar sta ik alleen in. Vraag mensen om de beste U2-nummers, en dan staat het al zelden in het lijstje. Laat staan in een algemene aller tijden-lijst.quote:
het eerste jaar moest hij heel erg wennen, dacht ik... nu denk ik dat hij het gewoon niet zo goed kanquote:
Ik vind het sowieso maar een irritant mannetje eigenlijkquote:Op maandag 25 december 2017 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het eerste jaar moest hij heel erg wennen, dacht ik... nu denk ik dat hij het gewoon niet zo goed kan
Nee dat doet alleen mevrouw Pippenquote:Op maandag 25 december 2017 17:07 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen al klaar om te gourmetten?
The Top 2000 moves in mysterious ways!quote:Op maandag 25 december 2017 17:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nummer 1900 zie ik wel als een grote uitschieter. Maar daar sta ik alleen in. Vraag mensen om de beste U2-nummers, en dan staat het al zelden in het lijstje. Laat staan in een algemene aller tijden-lijst.
Wij gaan straks los op het vlees.quote:Op maandag 25 december 2017 17:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb er op gestemd dit jaarquote:Op maandag 25 december 2017 17:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nummer 1900 zie ik wel als een grote uitschieter. Maar daar sta ik alleen in. Vraag mensen om de beste U2-nummers, en dan staat het al zelden in het lijstje. Laat staan in een algemene aller tijden-lijst.
Helaas nietquote:Op maandag 25 december 2017 17:07 schreef PippenScottie het volgende:
Yellow Submarine hatenquote:Op maandag 25 december 2017 16:54 schreef zorro28 het volgende:
25 december 17-18 uur
1903 Torn Natalie Imbruglia![]()
1902 I Can't Tell You Why Eagles![]()
1901 Steppin' Out Joe Jackson![]()
![]()
![]()
![]()
1900 Mysterious Ways U2![]()
1899 Locked Out Of Heaven Bruno Mars![]()
![]()
1898 Merry Xmas Everybody Slade![]()
1897 Yellow Submarine The Beatles![]()
![]()
1896 We Zullen Doorgaan Ramses Shaffy![]()
1895 Eight Days A Week The Beatles![]()
1894 I Got You Babe UB40 & Chrissie Hynde![]()
![]()
1893 As Stevie Wonder![]()
![]()
![]()
1892 No Good In Goodbye The Script![]()
![]()
![]()
![]()
Geen mevrouw Dauerive in de buurt?quote:Op maandag 25 december 2017 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Helaas nietVanavond eet ik alleen nog maar brood
dat denk ik niet neequote:Op maandag 25 december 2017 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen mevrouw Dauerive in de buurt?
Klinkt wel chillquote:
Ook weer zo'n nummer waar ik niet op heb gestemd, maar wel erg blij ben dat ie erin staatquote:
Nu heb je een goede reden om 3 minuten mee te gaan zoekenquote:Op maandag 25 december 2017 17:24 schreef Djeez het volgende:
Mijn schoonouders zijn hier en hadden hun hont meegenomen. Is dat beest ontsnapt uit de tuin, want bang voor vuurwerk. Dom beest, iedereen aan het zoeken natuurlijk. Behalve ik, want ik luister naar de Top 2000
quote:Op maandag 25 december 2017 17:25 schreef Djeez het volgende:
Bruno Mars, de meest overschatte zanger sinds Rene Froger
Maar niet in het fietsenschuurtje...quote:Op maandag 25 december 2017 17:24 schreef Djeez het volgende:
Mijn schoonouders zijn hier en hadden hun hont meegenomen. Is dat beest ontsnapt uit de tuin, want bang voor vuurwerk. Dom beest, iedereen aan het zoeken natuurlijk.
Hont blijft weg. Ik had er toch al niets mee...quote:Op maandag 25 december 2017 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu heb je een goede reden om 3 minuten mee te gaan zoeken
Hopelijk wordt ie snel gevonden en jammer dat er nu alweer vuurwerk wordt afgestoken
Dit blijft briljant.quote:
Vind ik ookquote:Op maandag 25 december 2017 17:28 schreef remlof het volgende:
Lekker nummer dit, Locked out of Heaven van Bruno Mars
Samen met deze natuurlijk:quote:Op maandag 25 december 2017 17:29 schreef zorro28 het volgende:
1 van de weinige kerstliedjes die ik wel kan waarderen
En bedankt hequote:Op maandag 25 december 2017 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
- One for my Baby - Frank Sinatra
- Youth - Foxes
- Kickstart my Heart - Mötley Crüe
1658 Shake It Off - Taylor Swift 26 December 11-12
Juist een enthousiast nummer. Ik heb heel andere beelden bij zeiknummers.quote:Op maandag 25 december 2017 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt by far het grootste zeiknummer van de Beatles.
Yellow Submarine gaat werkelijk nergens over het is een soort dronkemansgeblaat.quote:Op maandag 25 december 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist een enthousiast nummer. Ik heb heel andere beelden bij zeiknummers.
In SR sta ik bekend als kinder-stamper dus breng maar doorquote:Op maandag 25 december 2017 17:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jezus ouders, neem nou eens NIET je peuters mee naar het top 2000 café. Doe je NIEMAND een plezier mee en je neemt ze gvd mee naar een CAFÉ.
Zeiknummers zijn nummers als Aerosmith. Moreelloze kutmuziek, een gebed zonder eind zoals Crazy // I don't wanna miss a thing. Janken, schreeuwen in de microfoon waar geen mens beter van is geworden.quote:Op maandag 25 december 2017 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit nummer gaat werkelijk nergens over het is een soort dronkemansgeblaat.
Wel aanstekelijk ja, dat wel
Muzikale opvoeding is anders heel belangrijk.quote:Op maandag 25 december 2017 17:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jezus ouders, neem nou eens NIET je peuters mee naar het top 2000 café. Doe je NIEMAND een plezier mee en je neemt ze gvd mee naar een CAFÉ.
Pink vind ik wel een leuk nummer van aerosmithquote:Op maandag 25 december 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeiknummers zijn nummers als Aerosmith. Moreelloze kutmuziek, een gebed zonder eind zoals Crazy // I don't wanna miss a thing. Janken, schreeuwen in de microfoon waar geen mens beter van is geworden.
Ik vind Crazy echt veel en veel beter dan die gele duikboot van de Beatles.quote:Op maandag 25 december 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeiknummers zijn nummers als Aerosmith. Moreelloze kutmuziek, een gebed zonder eind zoals Crazy // I don't wanna miss a thing. Janken, schreeuwen in de microfoon waar geen mens beter van is geworden.
Mag, maar zeikmuziek is het totaal niet.quote:Op maandag 25 december 2017 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Crazy echt veel en veel beter dan die gele duikboot van de Beatles.
Mee eens. Ben liefhebber van rockmuziek, maar Aerosmith is wel rock bottom wat dat betreft. Kan er niks mee.quote:Op maandag 25 december 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh, ik vind dat juist niet zoquote:Op maandag 25 december 2017 17:40 schreef cafca het volgende:
Deze Beatles is wel beter dan Yellow Submarine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |