quote:Op maandag 25 december 2017 17:25 schreef Djeez het volgende:
Bruno Mars, de meest overschatte zanger sinds Rene Froger
Maar niet in het fietsenschuurtje...quote:Op maandag 25 december 2017 17:24 schreef Djeez het volgende:
Mijn schoonouders zijn hier en hadden hun hont meegenomen. Is dat beest ontsnapt uit de tuin, want bang voor vuurwerk. Dom beest, iedereen aan het zoeken natuurlijk.
Hont blijft weg. Ik had er toch al niets mee...quote:Op maandag 25 december 2017 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu heb je een goede reden om 3 minuten mee te gaan zoeken
Hopelijk wordt ie snel gevonden en jammer dat er nu alweer vuurwerk wordt afgestoken
Dit blijft briljant.quote:
Vind ik ookquote:Op maandag 25 december 2017 17:28 schreef remlof het volgende:
Lekker nummer dit, Locked out of Heaven van Bruno Mars
Samen met deze natuurlijk:quote:Op maandag 25 december 2017 17:29 schreef zorro28 het volgende:
1 van de weinige kerstliedjes die ik wel kan waarderen
En bedankt hequote:Op maandag 25 december 2017 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
- One for my Baby - Frank Sinatra
- Youth - Foxes
- Kickstart my Heart - Mötley Crüe
1658 Shake It Off - Taylor Swift 26 December 11-12
Juist een enthousiast nummer. Ik heb heel andere beelden bij zeiknummers.quote:Op maandag 25 december 2017 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt by far het grootste zeiknummer van de Beatles.
Yellow Submarine gaat werkelijk nergens over het is een soort dronkemansgeblaat.quote:Op maandag 25 december 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist een enthousiast nummer. Ik heb heel andere beelden bij zeiknummers.
In SR sta ik bekend als kinder-stamper dus breng maar doorquote:Op maandag 25 december 2017 17:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jezus ouders, neem nou eens NIET je peuters mee naar het top 2000 café. Doe je NIEMAND een plezier mee en je neemt ze gvd mee naar een CAFÉ.
Zeiknummers zijn nummers als Aerosmith. Moreelloze kutmuziek, een gebed zonder eind zoals Crazy // I don't wanna miss a thing. Janken, schreeuwen in de microfoon waar geen mens beter van is geworden.quote:Op maandag 25 december 2017 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit nummer gaat werkelijk nergens over het is een soort dronkemansgeblaat.
Wel aanstekelijk ja, dat wel
Muzikale opvoeding is anders heel belangrijk.quote:Op maandag 25 december 2017 17:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jezus ouders, neem nou eens NIET je peuters mee naar het top 2000 café. Doe je NIEMAND een plezier mee en je neemt ze gvd mee naar een CAFÉ.
Pink vind ik wel een leuk nummer van aerosmithquote:Op maandag 25 december 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeiknummers zijn nummers als Aerosmith. Moreelloze kutmuziek, een gebed zonder eind zoals Crazy // I don't wanna miss a thing. Janken, schreeuwen in de microfoon waar geen mens beter van is geworden.
Ik vind Crazy echt veel en veel beter dan die gele duikboot van de Beatles.quote:Op maandag 25 december 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeiknummers zijn nummers als Aerosmith. Moreelloze kutmuziek, een gebed zonder eind zoals Crazy // I don't wanna miss a thing. Janken, schreeuwen in de microfoon waar geen mens beter van is geworden.
Mag, maar zeikmuziek is het totaal niet.quote:Op maandag 25 december 2017 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Crazy echt veel en veel beter dan die gele duikboot van de Beatles.
Mee eens. Ben liefhebber van rockmuziek, maar Aerosmith is wel rock bottom wat dat betreft. Kan er niks mee.quote:Op maandag 25 december 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh, ik vind dat juist niet zoquote:Op maandag 25 december 2017 17:40 schreef cafca het volgende:
Deze Beatles is wel beter dan Yellow Submarine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |