Dit. Heb al een paar keer op haar gestemd (alleen dit jaar even overgeslagen). Hoeft niet altijd diepgaand en ingewikkeld te zijn.quote:

En terechtquote:Op maandag 25 december 2017 13:31 schreef Djeez het volgende:
Ik ben ook weer van de partij. TV staat nu ff op mute btw

Familiegraf is in Amsterdam, dat is te ver voor haar.quote:Op maandag 25 december 2017 13:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom naar het kerkhof trappen....nee bedoelde ik anders

Van voordat hij besloot het te proberen bij een generatie jonger.quote:Op maandag 25 december 2017 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bedoelt de ex-vrouw van Giel Beelen?

Niet zijnde deze...mede omdat dat aardappelhoofd waarmee ze is getrouwd er doorheen lult.quote:

TMIquote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin roept harder, nou dan weet je het wel.

Ja, de huidige is volgens mij ook al redelijk in de twintig dus die zal binnenkort weer ingewisseld worden.quote:Op maandag 25 december 2017 13:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van voordat hij besloot het te proberen bij een generatie jonger.

Tijd dat 99 Problems de lijst in komtquote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zijnde deze...mede omdat dat aardappelhoofd waarmee ze is getrouwd er doorheen lult.

Ik wissel mijn vriendinnen ook altijd in zodra ze 21 wordenquote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zijnde deze...mede omdat dat aardappelhoofd waarmee ze is getrouwd er doorheen lult.

Wel beeld, dus Jay-Z je nu wel?quote:Op maandag 25 december 2017 13:31 schreef Djeez het volgende:
Ik ben ook weer van de partij. TV staat nu ff op mute btw

Niet Fokken tijdens sex..quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin roept harder, nou dan weet je het wel.

Hoe dichter bij de nul...quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, de huidige is volgens mij ook al redelijk in de twintig dus die zal binnenkort weer ingewisseld worden.
Misschien de dochter van Marisa.

Daar zou ik prima mee kunnen leven.quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tijd dat 99 Problems de lijst in komt

Eensquote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Waarvan akte.quote:Op maandag 25 december 2017 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Beyonce mag het van mij houden bij extravaganza-kiekjes maken op Insta.

Ben ik voor.quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]

15 zelfs...quote:Op maandag 25 december 2017 13:33 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is ondertussen ook al 14 jaar oud.

De versie van Ice T, hoop ik?quote:Op maandag 25 december 2017 13:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]

Die ken ik nietquote:Op maandag 25 december 2017 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De versie van Ice T, hoop ik?

Work it out toch?quote:Op maandag 25 december 2017 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Crazy in Love haar solodebuut? Echt niet.

Dat kan niet, want 2003 is hooguit vijf jaar geleden.quote:Op maandag 25 december 2017 13:33 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is ondertussen ook al 14 jaar oud.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat is te donker voor het witte Radio 2.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |