IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.quote:Op zondag 24 december 2017 17:16 schreef 99.999 het volgende:
Dat tweakers gaat toch alleen maat over computers en zo?
quote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.
En daar modereert men gewoon op deze wijze. Zouden ze op Fok ook moeten doen in plaats van topics laten vervallen in dumps van tweets, 'lollige' plaatjes, loze oneliners en gebagger en getroll.
Vermoeiende figuren wel daarquote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.
En daar modereert men gewoon op deze wijze. Zouden ze op Fok ook moeten doen in plaats van topics laten vervallen in dumps van tweets, 'lollige' plaatjes, loze oneliners en gebagger en getroll.
Jouw posts buiten de SC zouden er wel weggemodereerd worden ja.quote:Op zondag 24 december 2017 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vermoeiende figuren wel daar.
Geloof dat het door het type bezoekers voor mij geen redelijk alternatief zou zijn.
Eerlijk gezegd zouden jouw vermakelijkste bijdragen ook niet blijven staanquote:Op zondag 24 december 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jouw posts buiten de SC zouden er wel weggemodereerd worden ja.
Alleen het eten wat bij de traditie hoortquote:
Waarom ga jij niet naar tweakers dan als het daar beter is ? Niemand die jou tegenhoudt hoorquote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelijk ook even BNW verwijderen en al het BNW/fake news-volk voor eeuwig verbannen.quote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar die staan hier ook enkel omdat fatsoenlijke moderatie afwezig is.quote:Op zondag 24 december 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zouden jouw vermakelijkste bijdragen ook niet blijven staan
Altijd maar dat negatieve nieuws. De NOS moet eens wat leuke dingen gaan verspreiden.quote:Op zondag 24 december 2017 19:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes van de NOS.
Zijn ze vast heel blij mee in NWS.
Wel mooi dat ze met een positieve noot afsluiten.quote:Op zondag 24 december 2017 19:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes van de NOS.
Zijn ze vast heel blij mee in NWS.
Ik heb nog geen chromecast, dus ik zal het moeten doen met wat er uitgezonden wordt, dus dat beperkt de mogelijkheden watquote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Welke kerstfilm gaat het vanavond worden?
Elf denk ik.quote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Mevrouw Perrin gaat Robert ten Brink kijken, vrees ik.quote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik zat net al even te kijken wat er op is vanavond en tot mijn verbazing amper kerstfilms...quote:Op zondag 24 december 2017 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog geen chromecast, dus ik zal het moeten doen met wat er uitgezonden wordt, dus dat beperkt de mogelijkheden wat
Ik kijk wel gewoon Midsomer Murders op BBC First denk ikquote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat net al even te kijken wat er op is vanavond en tot mijn verbazing amper kerstfilms...
Daarom wordt het hier een keuze tussen een paar christmas carol films, home alone of polar express.
Ik zou de echtscheidingspapieren even afstoffen.quote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mevrouw Perrin gaat Robert ten Brink kijken, vrees ik.
Da's wel een aardige film ja, alhoewel niet heel kerstig.quote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gister heb ik wel Master and Commander gekeken, topshow dat.
Nee, dan Die Hard.quote:Op zondag 24 december 2017 19:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Da's wel een aardige film ja, alhoewel niet heel kerstig.
Oh, nouja met midsomer murders is niets mis. Keek ik heel vaak met mijn moeder. Die openingstune is zo heerlijk creepyquote:Op zondag 24 december 2017 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk wel gewoon Midsomer Murders op BBC First denk ik
Politiek correcte moderatie dus. Ik zie het alweer.quote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel het me niets verbaast als dat beneden ook gekeken wordt... gelukkig ben ik zo in puin dat ik in bed lig.quote:Op zondag 24 december 2017 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou de echtscheidingspapieren even afstoffen.
Ik moet zo nog eten in elkaar gaan flansenquote:Op zondag 24 december 2017 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel het me niets verbaast als dat beneden ook gekeken wordt... gelukkig ben ik zo in puin dat ik in bed lig.
Elk nadeel heb zijn voordeel.
Sterkte!quote:Op zondag 24 december 2017 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moet zo nog eten in elkaar gaan flansenFeest man.
Sowieso zijn alle films met Russel Crowe de beste ooit, waaronder die.quote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gister heb ik wel Master and Commander gekeken, topshow dat.
Een geïmproviseerde kerstrisotto met cranberries en gegrilde zalm met rode uien chutney. Het zal lekker zijn, godverdomme.quote:
quote:Groenland dankt zijn naam aan de Noor Erik de Rode.
Ik voelde mijn borsthaar groeien tijdens die epische film.quote:Op zondag 24 december 2017 19:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle films met Russel Crowe de beste ooit, waaronder die.
Kanonnen vuren, andere schepen enteren, nachten vol grog.quote:
Bron? Wel opmerkelijk nieuws iig. Ik bedoel dat zeiden criticasters altijd al, geen sou gaat naar de Grieken zelf.quote:Op zondag 24 december 2017 19:51 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dijsselbloem geeft toe dat eerste Griekse lening pakket was bedoeld om Noord-Europese banken te redden
😱
You so gay.quote:Op zondag 24 december 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Toch maar Andre Rieu aan het kijken ..
Volkorenbrood, stout.quote:Op zondag 24 december 2017 22:01 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Zonde dat jullie emoji’s gebruiken, FOK! heeft zat mooie emoticons
Oud nieuws dus!quote:Op zondag 24 december 2017 19:51 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dijsselbloem geeft toe dat eerste Griekse lening pakket was bedoeld om Noord-Europese banken te redden
😱
Moet gelijk weer aan Finkers' Macbeth denken:quote:
quote:In de strijd tegen de Ieren doodde MacBeth Patrick de Goede. Patrick de Goede heette Patrick de Goede omdat MacBeth eerst de verkeerde Patrick te pakken had.
En in de strijd tegen de Noren doodde MacBeth Björn de Geheimzinnige. Waarom Björn de Geheimzinnige, Björn de Geheimzinnige heette is altijd een raadsel gebleven.
Hendrik de Hete heette Hendrik de Hete omdat zijn vader ook Hendrik heette
August Rushquote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Over het kerstmaal heen?quote:
Hoe is het met je vader?quote:Op zondag 24 december 2017 22:32 schreef Friek_ het volgende:
Nou, weer op bezoek geweest bij m´n pa. Helaas geen kerstmis bijgewoond.
Wat zei je dan.quote:Op zondag 24 december 2017 23:02 schreef remlof het volgende:
Haha, ik had een ban van 24 uur vanwege een “doodswens”.
Maar ik leef nog
Niet dat ik zelf dood wou in ieder gevalquote:
Kerst is gevaarlijk hoor, voor suïcidale mensen.quote:Op zondag 24 december 2017 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf dood wou in ieder geval
Was een reactie in KLB / Teveel zorgen in het leven., maar is weggehaald natuurlijk.
Daarom ben ik vanavond maar even naar de nachtmis geweest.quote:Op zondag 24 december 2017 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kerst is gevaarlijk hoor, voor suïcidale mensen.
Jij en een doodswens, hoe komen ze eropquote:Op zondag 24 december 2017 23:02 schreef remlof het volgende:
Haha, ik had een ban van 24 uur vanwege een “doodswens”.
Maar ik leef nog
Weer iets beter. Langzaam maar zeker herstelt hij, maar schrik soms wel over hoe weinig hij nog kan. Geestelijk en lichamelijk is die man de laatste vijf jaar heel sterk achteruit gegaan.quote:
Finkersquote:Op zondag 24 december 2017 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet gelijk weer aan Finkers' Macbeth denken:
[..]
Jij wil heel graag #3 op mijn blocklist worden?quote:
Beseft hij dat zelf ook? Dat lijkt me heel moeilijk, ook voor jou als zoon.quote:Op zondag 24 december 2017 23:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weer iets beter. Langzaam maar zeker herstelt hij, maar schrik soms wel over hoe weinig hij nog kan. Geestelijk en lichamelijk is die man de laatste vijf jaar heel sterk achteruit gegaan.
Wie zijn de andere 2?quote:Op zondag 24 december 2017 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij wil heel graag #3 op mijn blocklist worden?
Zijn ze morgen niet open?quote:Op zondag 24 december 2017 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee nog niet, overmorgen even naar de MediaMarkt.
Nee, hij heeft dat zelf helemaal niet door. Maar een verhaal zonder innerlijke tegenspraken is al een opgave. Je kunt er eigenlijk geen gesprek meer mee voeren.quote:Op zondag 24 december 2017 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Beseft hij dat zelf ook? Dat lijkt me heel moeilijk, ook voor jou als zoon.
Volgens mij wordt er niet gevaccineerd tegen ziektes die altijd onschuldig zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 23:42 schreef Monolith het volgende:
Artikeltje in het NRC van een arts meer verhalen over de effecten van zogenaamd onschuldige ziektes waartegen gevaccineerd wordt levert ook alweer leuke BNW reacties op hun Facebook op.
Ik ben idd benieuwd welke zogenaamd onschuldige ziektes dat dan zouden zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet gevaccineerd tegen ziektes die altijd onschuldig zijn.
Dat is het argument van de gekkies hè, dat het allemaal wel meevalt met ziektes als polio, rode hond en de mazelen.quote:Op zondag 24 december 2017 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben idd benieuwd welke zogenaamd onschuldige ziektes dat dan zouden zijn.
Las wel ergens dat het percentage van kinderen die vaccinaties krijgen fors daalt.quote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het argument van de gekkies hè, dat het allemaal wel meevalt met ziektes als polio, rode hond en de mazelen.
Ja, het valt mee omdat hun kinderen beschermd worden door de kudde die wel ingeënt is.quote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het argument van de gekkies hè, dat het allemaal wel meevalt met ziektes als polio, rode hond en de mazelen.
En FvD betekent Fascisme voor Dummies.quote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef Tem het volgende:
Ah weer een nieuwe uit de pen van achterlijk rechts. NOS betekend dus Nederlandse Omvolk Stichting.
Fors is overdreven. Er is sprake van een lichte daling van de vaccinatiegraad de laatste jaren, maar die ligt gelukkig nog steeds wel vrij hoog.quote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Las wel ergens dat het percentage van kinderen die vaccinaties krijgen fors daalt.
Is al een tijdje zo. Lubach had er zelfs een hele poos geleden een item over gemaakt in zmlquote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Las wel ergens dat het percentage van kinderen die vaccinaties krijgen fors daalt.
quote:Op zondag 24 december 2017 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Beseft hij dat zelf ook? Dat lijkt me heel moeilijk, ook voor jou als zoon.
Dat is zelfs af te raden als je kind wel gevaccineerd is. Vaccins verschaffen geen volledige immuniteit.quote:Op zondag 24 december 2017 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het valt mee omdat hun kinderen beschermd worden door de kudde die wel ingeënt is.
Ben benieuwd of ze met hun gezinnetje in het epicentrum van de biblebelt durven te gaan wonen.
Ik heb daar geen seconde angst voor gehad toen ik daar nog woonde, maar het scheelt wel dat ik sowieso niet in kerkelijke kringen kwam, en mijn kinderen dus idd gevaccineerd zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is zelfs af te raden als je kind wel gevaccineerd is. Vaccins verschaffen geen volledige immuniteit.
Fijne kerst snor.quote:Op maandag 25 december 2017 00:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Fijn kerstfeest allen. Ik ga slapen.
Jij gaat morgen dus niet naar de kerk?quote:Op maandag 25 december 2017 00:14 schreef remlof het volgende:
Mijn kerstvakantie zit erop, morgen weer werken.
Maar nu eerst nog maar een filmpje kijken.
Nee, ik ben net op kerstavond geweest. Dat is voorlopig wel weer genoeg.quote:Op maandag 25 december 2017 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij gaat morgen dus niet naar de kerk?
Had niet achter jou gezocht dat jij uberhaupt naar de kerk gingquote:
Ben voor het eerst sinds jaren niet geweest op kerstavond, te brak voor en toch niet gelovig.quote:Op maandag 25 december 2017 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had niet achter jou gezocht dat jij uberhaubt naar de kerk ging
Maakte eigenlijk maar een grapje. Maar ik had niet verwacht dat er nog zoveel mensen louter om traditionele redenen naar een kerstmis/dienst gaanquote:Op maandag 25 december 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben voor het eerst sinds jaren niet geweest op kerstavond, te brak voor en toch niet gelovig.
Tevens enige keer dat ik ga normaal gezien in het jaar.
Ben ook niet gelovig, het is meer uit interesse. Deze dienst was deels in het Engels. En inderdaad de pastoor gaf steeds een “brief summary” voor de “foreign students and expats”. Hij had het ook nog over fake news, was best een aardige dienst.quote:Op maandag 25 december 2017 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had niet achter jou gezocht dat jij uberhaupt naar de kerk ging
Actie in de film: 9/10quote:Op maandag 25 december 2017 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ook niet gelovig, het is meer uit interesse. Deze dienst was deels in het Engels. En inderdaad de pastoor gaf steeds een “brief summary” voor de “foreign students and expats”. Hij had het ook nog over fake news, was best een aardige dienst.
Nu London Has Fallen maar eens kijken, die had ik nog niet gezien.
Nouja mijn oma is wel gelovig, mijn ouders wel zo opgevoed maar allang niet meer praktiserend.quote:Op maandag 25 december 2017 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maakte eigenlijk maar een grapje. Maar ik had niet verwacht dat er nog zoveel mensen louter om traditionele redenen naar een kerstmis/dienst gaan
Op die manier.quote:Op maandag 25 december 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja mijn oma is wel gelovig, mijn ouders wel zo opgevoed maar allang niet meer praktiserend.
Niet verkeerd. Past alleen niet bij jouw anti-christelijke/progressieve imago.quote:Op maandag 25 december 2017 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ook niet gelovig, het is meer uit interesse. Deze dienst was deels in het Engels. En inderdaad de pastoor gaf steeds een “brief summary” voor de “foreign students and expats”. Hij had het ook nog over fake news, was best een aardige dienst.
Kutfilm. Kan je beter American Made of Atomic Blonde kijken.quote:Op maandag 25 december 2017 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar de kerk en daarna London has Fallen kijken. Chill contrast.quote:Op maandag 25 december 2017 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Even noteren.quote:Op maandag 25 december 2017 00:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kutfilm. Kan je beter American Made of Atomic Blonde kijken.
Obligatoir: dacht dat je al uit de kast was.quote:Op maandag 25 december 2017 01:00 schreef Kaas- het volgende:
Keek een prachtfilm. Moest vechten tegen de traantjes. Kon ze helaas niet de vrije loop geven, aangezien ouders erbij zaten.
Wat heb jij met kerstmarkten joh. De tering zooi kitsch.quote:Op maandag 25 december 2017 03:22 schreef Drugshond het volgende:
Kerstmarkten bezocht.(in 1 maand tijd).
• Maastricht.
• Valkenburg
• Eindhoven (no suprise)
• Aken. daar ben ik bijzonder goed kachel geworden van de glühwein.
• Düsseldorf.(die was geweldig met 15 graden, was ook de eerste kerstmarkt die open was).
• s'Hertogenbosch.
Maar je moeder moest ook niet een traantje wegpinken? Gek is dat.quote:Op maandag 25 december 2017 01:00 schreef Kaas- het volgende:
Keek een prachtfilm. Moest vechten tegen de traantjes. Kon ze helaas niet de vrije loop geven, aangezien ouders erbij zaten.
Ze komen je grijpen Ryan.quote:Op maandag 25 december 2017 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet uitkijken als de kerken weer vol zitten.
Christenhonden.
Zelfmoordaanslag lijkt het. Dat is nog wel wat anders dan een zelfmoordpoging.quote:Op maandag 25 december 2017 11:14 schreef Dwersdriever het volgende:
Mislukte zelfmoordpoging bij het hoofdkwartier van de SPD in Kreuzberg, Berlijn. Onderzoek in volle gang.
https://www.welt.de/polit(...)puren-im-Innern.html
De Duitse media zijn altijd een beetje voorzichtig op dat vlak. Er was ook niemand aanwezig in het pand op het moment dat de 58-jarige zijn auto naar binnen reed.quote:Op maandag 25 december 2017 11:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfmoordaanslag lijkt het. Dat is nog wel wat anders dan een zelfmoordpoging.
Edit...het wordt interessanter.quote:Der Fahrer habe angegeben, sein Auto in Selbsttötungsabsicht in das Gebäude im Stadtteil Kreuzberg gesteuert zu haben, erklärte die Polizei. Erste Ermittlungen des Landeskriminalamts hätten dies bestätigt.
quote:Der Mann, der mit einem Wagen in die SPD-Zentrale in Berlin gefahren ist, hat nach eigenen Angaben zuvor eine Tasche mit brennbaren Materialien vor der Bundesgeschäftsstelle der CDU abgestellt. Das teilte die Polizei am Montag mit. Der Pförtner des Gebäudes im Ortsteil Tiergarten hatte an Heiligabend gegen 22.50 Uhr eine unbekannte Person dabei beobachtet und die Polizei gerufen. In der Tasche waren unter anderem Gaskartuschen und Grillanzünder.
Nog niks over het feit dat hij eerder ook al CDU probeerde aan te vallen.quote:Op maandag 25 december 2017 11:29 schreef remlof het volgende:
RTLNieuws: Automobilist ramt SPD-kantoor Berlijn met jerrycans benzine
Wat een prutser, hij is slechts lichtgewond
Hij viel het Willy Brandthuis tenminste aan op een moment dat ie zeker wist dat er niemand aanwezig wasquote:Op maandag 25 december 2017 11:30 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nog niks over het feit dat hij eerder ook al CDU probeerde aan te vallen.
"en nu heb je lang genoeg op je telefoon gezeten"quote:Op maandag 25 december 2017 11:34 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/klaasdijkhoff/videos/2035770513101561
Koning is het.quote:Op maandag 25 december 2017 11:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik werk gewoon, zoals altijd op eerste kerstdagquote:Op maandag 25 december 2017 11:37 schreef 99.999 het volgende:
Eerste Kerstdag is in elk geval ouderwets brak begonnen
Ik las het inderdaad, maar het heeft wel de schijn van een aanslag. Wel een hele beroerde, op zo'n dag dat er waarschijnlijk niemand is.quote:Op maandag 25 december 2017 11:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De Duitse media zijn altijd een beetje voorzichtig op dat vlak. Er was ook niemand aanwezig in het pand op het moment dat de 58-jarige zijn auto naar binnen reed.
Zelfs boulevardkrant Bild is voorzichtig.
[..]
Edit...het wordt interessanter.
[..]
Nog een beetje gelukt met de voorbereidingen voor het kerstmaalquote:Op maandag 25 december 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Home Alone ontbijt.
Kerst.
Rust.
Heerlijk.
Ik heb de traditionele kroegentocht weer gedaan op Kerstavondquote:Op maandag 25 december 2017 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werk gewoon, zoals altijd op eerste kerstdag
Omdat Apeldoorn waarschijnlijk ook wel een lokaal vodje heeft.quote:Op zondag 24 december 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee en nee.
Waarom zou ik dan in Apeldoorn zijn, flapdrol?
Fijne kerst Pokkel.quote:Op maandag 25 december 2017 11:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat Apeldoorn waarschijnlijk ook wel een lokaal vodje heeft.
Insgelijks. Vanavond potje voetballen met de linksen, in niemandsland. Daarna weer als vanouds oorlogvoeren.quote:Op maandag 25 december 2017 12:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Fijne kerst Pokkel.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 december 2017 11:34 schreef skysherrif het volgende:
we hebben gegeten. En lagen om 9 uur op bed.quote:Op maandag 25 december 2017 11:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog een beetje gelukt met de voorbereidingen voor het kerstmaal
Merry Christmasquote:Op maandag 25 december 2017 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we hebben gegeten. En lagen om 9 uur op bed.. Met de Muppets Christmas Carol.
Vraag je je toch af met welk nepaccount willy meekijkt op twitterquote:Op maandag 25 december 2017 13:04 schreef remlof het volgende:
“Twitter maakt het debat soms bitter”.
https://twitter.com/Koning_NLquote:Op maandag 25 december 2017 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag je je toch af met welk nepaccount willy meekijkt op twitter
Ghehe, zou mooi zijn als het hem echt is.quote:
https://nos.nl/artikel/22(...)gemeenschapszin.htmlquote:Op maandag 25 december 2017 13:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ghehe, zou mooi zijn als het hem echt is.
Weet iemand trouwens waar je die toespraak kan terug zien.
Puike sneer naar alle papzakjes onder ons.quote:Volgens hem moeten mensen "niet zoeken naar een breder ik, maar naar een groter wij".
Hmmm even zoeken naar de volledige, dit is maar 35 seconden.quote:Op maandag 25 december 2017 13:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)gemeenschapszin.html
Nice, ik ben net klaar met de voorbereidingen voor de kerstmaaltijd.quote:Op maandag 25 december 2017 13:36 schreef Friek_ het volgende:
Tot 13.00u in bed gelegen. Keurige prestatie. Nu maar eens hardlopen.
Oh ja, die is leuker inderdaadquote:Op maandag 25 december 2017 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker trouwens; https://twitter.com/WiIIemAlexander maar ik volg ze allebei.
Hier staat de hele tekst: https://www.nu.nl/binnenl(...)illem-alexander.htmlquote:Op maandag 25 december 2017 13:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm even zoeken naar de volledige, dit is maar 35 seconden.
Maar prima speech lijkt het weer, mooie koning hebben we.
Wat ga je eten.quote:Op maandag 25 december 2017 13:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nice, ik ben net klaar met de voorbereidingen voor de kerstmaaltijd.
Kalkoen met appel/worst/kastanje/salievulling, selderijknol/pastinaak-puree, paarse spruitjes met knapperige pancetta en geglaceerde kastanjes, haricots-verts/pancettapakketjes, koude stoofpeertjes en cranberrycompote.quote:
In werkelijkheid ga je gewoon dit eten:quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kalkoen met appel/worst/kastanje/salievulling, selderijknol/pastinaak-puree, paarse spruitjes met knapperige pancetta en geglaceerde kastanjes, haricots-verts/pancettapakketjes, koude stoofpeertjes en cranberrycompote.
Zo traditioneel als maar kan.
https://www.businessinsid(...)ksuele-misdragingen/quote:Op maandag 25 december 2017 14:34 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.vice.com/gr/article/4w4gvw/mogadishu-v12n3
Vice in 2005.
Sirloin roast, yorkshire puddings, roast potatoes, sprouts, peas, stuffing balls, gravy en dat is alleen gang #2. Portobellos gevuld met knoflookboter als starter, Chrismas pudding voor dessert.quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sirloin roast, yorkshire puddings, roast potatoes, sprouts, peas, stuffing balls, gravy en dat is alleen gang #2. Portobellos gevuld met knoflookboter als starter, Chrismas pudding voor dessert.
Welcome to Wales
Voor hemzelf is het misschien maar beter ook dat hij het niet doorheeft. Voor jou is het minder, want in zekere zin verlies je een vader.quote:Op zondag 24 december 2017 23:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat zelf helemaal niet door. Maar een verhaal zonder innerlijke tegenspraken is al een opgave. Je kunt er eigenlijk geen gesprek meer mee voeren.
Zou je het niet ook voor jezelf gunnen als de tijd zover is dat je het niet doorhebben doet?quote:Op maandag 25 december 2017 14:55 schreef Disana het volgende:
Voor jou is het minder, want in zekere zin verlies je een vader.
Ik zou het het liefst niet merken. Maar liever nog slaap ik voor die tijd in.quote:Op maandag 25 december 2017 15:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou je het niet ook voor jezelf gunnen als de tijd zover is dat je het niet doorhebben doet?
Eigenbelang, verliezen van pa of ma, wat is belangrijker?
Ik vermoed, weet het echter niet zeker, dat men wakker schrikt kort van te voren?quote:Op maandag 25 december 2017 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het het liefst niet merken. Maar liever nog slaap ik voor die tijd in.
Ik heb geen idee. Heb er nooit iets over gehoord.quote:Op maandag 25 december 2017 15:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vermoed, weet het echter niet zeker, dat men wakker schrikt kort van te voren?
Het is kerst, laten we het over iets positiefs hebben, althans voor ons positief.quote:Op maandag 25 december 2017 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb er nooit iets over gehoord.
Vond je dat ene nummer wat?quote:Op maandag 25 december 2017 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb er nooit iets over gehoord.
Waarom? Dit is het leven. Maar goed, ik heb er ook niets meer over te zeggen.quote:Op maandag 25 december 2017 15:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is kerst, laten we het over iets positiefs hebben, althans voor ons positief.
Uiteraard gaat mijn medeleven naar die mensen waar de gezondheid niet blakend is uit!quote:Op maandag 25 december 2017 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Dit is het leven. Maar goed, ik heb er ook niets meer over te zeggen.
Dat heb ik helemaal gemist.quote:Op maandag 25 december 2017 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had je gister gequote met een nummer waarvan ik dacht dat je het vast leuk vindt
Oh bedoelde trouwens dezequote:Op maandag 25 december 2017 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist.
Ik vind de muziek leuk, maar de stem is niet helemaal mijn ding.
Nou nou, zoveel medeleven is nou ook weer niet nodig hoorquote:Op maandag 25 december 2017 15:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uiteraard gaat mijn medeleven naar die mensen waar de gezondheid niet blakend is uit!
Juist me deze dagen, eigenlijk altijd wel, maar met deze dagen speciaal.
Ook hier vind ik de muziek wel leuk, maar de stem te lievig. Ligt aan mij hoor.quote:
Ohhh gaat ook vooral om de muziek, omdat je ook de moderne jazzy sound van parov stelar enzo leuk vindtquote:Op maandag 25 december 2017 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook hier vind ik de muziek wel leuk, maar de stem te lievig. Ligt aan mij hoor.
Ja, dat is gewoon smaak. Maar de muziek is inderdaad jazzy als die van Stelar.quote:Op maandag 25 december 2017 15:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh gaat ook vooral om de muziek, omdat je ook de moderne jazzy sound van parov stelar enzo leuk vindt
Lieve stem vind ik zelf ook leuk, maarja das smaak
Hier zit ook een brisket in de oven nu, voor een uurtje of 4 wrsch. Met idd stuffing balls erbij, en sprouts, roast potatoes, rode kool.... alleen geen yorkshire pudding, want die moet ik me nog masteren om zelf te maken, en daar voel ik me niet echt fit genoeg voor op 't moment, dus allemaal simpele dingen in kleine hoeveelheden (of groter, en dan de vriezer in)quote:Op maandag 25 december 2017 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sirloin roast, yorkshire puddings, roast potatoes, sprouts, peas, stuffing balls, gravy en dat is alleen gang #2. Portobellos gevuld met knoflookboter als starter, Chrismas pudding voor dessert.
Welcome to Wales
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond maar voor een frietje kerststal denk ikquote:Op maandag 25 december 2017 14:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
In werkelijkheid ga je gewoon dit eten:
[ afbeelding ]
Het is patat!quote:Op maandag 25 december 2017 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar voor een frietje kerststal denk ik
Het is friet.quote:Op maandag 25 december 2017 15:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik dwars kan zitten zit ik dwars.
Jij ook een fijne kerst, eikel.quote:Op maandag 25 december 2017 16:25 schreef betyar het volgende:
Prettige kerstdagen stelletje hufters.
Dan krijg je een ban, geen pan.quote:Op maandag 25 december 2017 16:12 schreef john2406 het volgende:
Bij hoeveel notes krijg ik een pannenset cadeau?
Ik heb anders dit jaar een aardige bannenset cadeau gehad van FOK!. Zeven stuks om precies te zijnquote:Op maandag 25 december 2017 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan krijg je een ban, geen pan.
Ik weet dat het moeilijk is, het verschil tussen de b en de p, maar het zijn echt verschillende letters.
Wel een beetje fatsoenlijke kwaliteit mag ik hopen?quote:Op maandag 25 december 2017 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders dit jaar een aardige bannenset cadeau gehad van FOK!. Zeven stuks om precies te zijn
Leven je parkieten nog?quote:Op maandag 25 december 2017 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders dit jaar een aardige bannenset cadeau gehad van FOK!. Zeven stuks om precies te zijn
Nee, maar m'n katten nog wel.quote:Op maandag 25 december 2017 17:49 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Leven je parkieten nog?
https://www.volkskrant.nl(...)ten-fataal~a4453343/
Jij houdt de tel nog bij?quote:Op maandag 25 december 2017 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee. Ik fok alleen mobielquote:Op maandag 25 december 2017 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb gecommandeft in m’n notes op ‘banned’ en die uit 2017 geteld
Wat is jouw score?
Ik heb in 15 jaar of langer op dit forum nog nooit een ban gehad.quote:Op maandag 25 december 2017 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb gecommandeft in m’n notes op ‘banned’ en die uit 2017 geteld
Wat is jouw score?
Maar ik zeg dan ook geen nare dingen zoals dit.quote:Op maandag 25 december 2017 18:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat past dan mooi bij die varkenskop van je.
Hij heeft wel gewoon een punt, zo leert de ervaring.quote:Op maandag 25 december 2017 18:29 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik heb in 15 jaar of langer op dit forum nog nooit een ban gehad.
[..]
Maar ik zeg dan ook geen nare dingen zoals dit.
Geregistreerd opdonderdag 1 januari 2004quote:Op maandag 25 december 2017 18:29 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zeg dan ook geen nare dingen zoals dit.
Dan is er nog hoop. Zal wel een keer ruzie zoeken in 2018.quote:Op maandag 25 december 2017 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geregistreerd opdonderdag 1 januari 2004
Je moet nog ruim een jaar om de 15 jaar halen...
quote:Op maandag 25 december 2017 18:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Hé, jij ook goede kerstdagen!quote:Op maandag 25 december 2017 18:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik bijna 15 jaar! En nog nooit een ban gehad. Niet mijn ding geloof ik.quote:Op maandag 25 december 2017 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geregistreerd opdonderdag 1 januari 2004
Je moet nog ruim een jaar om de 15 jaar halen...
Op 4.426 posts wel een ban scoren zou ook best veel zijn.
Als je hier wat regelmatig post vergroot je je kansen wel hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik bijna 15 jaar! En nog nooit een ban gehad. Niet mijn ding geloof ik.
Oh, ik heb jaren enkel in POL geresideerd en daarbij in de top-500 gestaan, dus ik denk dat het niet aan een gebrek aan regelmatig posten ligt. Een gebrek aan slechte manieren misschienquote:Op maandag 25 december 2017 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je hier wat regelmatig post vergroot je je kansen wel hoor.
Meen je dat nou? Ik heb eergister weer eens een abonnement genomen, maar er was niks wat me stoorde zonder abo. Wat stoort jou?quote:Op maandag 25 december 2017 19:32 schreef Leandra het volgende:
![]()
Ik gebruik mijn kloons gewoon door elkaar, maar het huidige advertentiebeleid nodigt niet echt uit nog met accounts te posten die geen abonnement hebben.
Die schreeuwende reclames op mijn scherm, ik kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 25 december 2017 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb eergister weer eens een abonnement genomen, maar er was niks wat me stoorde zonder abo. Wat stoort jou?
Oh, en waarvoor heb/gebruik je kloons eigenlijk? Ik heb het zelden goed begrepen, ben er te zelf te een-soortig voor dus.
En wat bijgedragen?quote:Op maandag 25 december 2017 18:29 schreef Dwersdriever het volgende:
Jij zei eerder hufters, dubbel van mij kerel, wist ik dat je zo was had je eerder medeleven niet gehad.quote:Op maandag 25 december 2017 21:10 schreef betyar het volgende:
Hopelijk wordt 2018 beter dan 2015, 2016 en 2017......
Patat met majo?quote:Op maandag 25 december 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
Ik heb net een heerlijke kerstmaaltijd van de snackbar op.
Help het je hopen betje.quote:Op maandag 25 december 2017 21:10 schreef betyar het volgende:
Hopelijk wordt 2018 beter dan 2015, 2016 en 2017......
Jij ook al, ook geen griepspuit gehad?quote:Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef skysherrif het volgende:
verkouden en grieperig naar bed toe, chill
Je wordt een volvette kaasquote:Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef Kaas- het volgende:
Twee avonden kerstdiners gehad
Twee avonden kerstdiners te gaan
Ben zo afgetraind atm dat ik het wel hebben kan. Bovendien tussen de maaltijden door ook gewoon chill sporten.quote:
Ach dat valt best mee. Ik zit hier ook al sinds 2003 en ben nog geband.quote:Op maandag 25 december 2017 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je hier wat regelmatig post vergroot je je kansen wel hoor.
Hoeveel notes?quote:Op maandag 25 december 2017 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dat valt best mee. Ik zit hier ook al sinds 2003 en ben nog geband.
Ga morgen ook weer hardlopen en dan nog tennissen op donderdag.quote:Op maandag 25 december 2017 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben zo afgetraind atm dat ik het wel hebben kan. Bovendien tussen de maaltijden door ook gewoon chill sporten.
Je hoeft hier geen indruk te maken op mensen hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga morgen ook weer hardlopen en dan nog tennissen op donderdag.
Ik geloof dat Kaas zijn kruis bedoelen doet?quote:Op maandag 25 december 2017 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar, op Kaas na allemaal een conditie van een koud poffertje.quote:Op maandag 25 december 2017 22:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je hoeft hier geen indruk te maken op mensen hoor.
Geen idee, de laatste jaren wat meer geloof ik.quote:
Nice. Ze hebben vast weer zin wat dubbelspelletjes zo na kerst.quote:Op maandag 25 december 2017 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik het tijdens leven gezien heb eet ik het niet meer.quote:Op maandag 25 december 2017 23:21 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Morgen eindelijk een dag vrijEn de kalkoen waar ik al een maand naar uit kijk
Jezus, wat ben jij voor vent zeg............quote:Op maandag 25 december 2017 21:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij zei eerder hufters, dubbel van mij kerel, wist ik dat je zo was had je eerder medeleven niet gehad.
Zeg het maar eens wat voor een vent ik ben dan!quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor vent zeg............
Zo'n zeikklapquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zeg het maar eens wat voor een vent ik ben dan!
Ik merk al dat je me niet zo goed kent.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja als ik hufter genoemd wordt sla ik snel om!
Ik ken hier niemand ik lees alleen wie ken je dan wel hier, persoonlijk dan, ik lees alleen en daar staat of stond hufters, dat neem ik dan nauw.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik merk al dat je me niet zo goed kent.
Mooi.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand ik lees alleen wie ken je dan wel hier, persoonlijk dan, ik lees alleen en daar staat of stond hufters, dat neem ik dan nauw.
Whehe, daar gaan bepaalde figuren weer heerlijk kwaad om wordenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:52 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, Aboutaleb heeft gezegd dat ie een salafist is. Dat wordt leuk.
Nu al 8/10 voor deze trollactie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:52 schreef Janneke141 het volgende:
De nuances uit het interview zullen wel wegvallen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:52 schreef Janneke141 het volgende:
Ongetwijfeld. Daarom vind ik het ook geen al te handige uitspraak van een anders toch behoorlijk diplomatieke man.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De nuances uit het interview zullen wel wegvallen inderdaad.
Of het boeit hem niet (langer) hoe bepaalde mensen het gaan interpreteren en zegt gewoon hoe hij dingen ziet. Je zag hetzelfde met zijn 'rop op' in de richting van geradicaliseerde moslims die Charlie Hebdo niet kunnen verdragen, dat is ook een uitspraak die bepaalde figuren (*kuch* DENK *kuch*) gebruikten om Aboutaleb in een bepaalde hoed te drukken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ongetwijdeld. Daarom vind ik het ook geen al te handige uitspraak van een anders toch behoorlijk diplomatieke man.
Deze is ook wel mooi richting de Brittenquote:
quote:Duitse minister: 'Brexit-akkoord kan voorbeeld zijn voor Turkije en Oekraïne'
Deze man heeft zich inmiddels al bereid getoond het transport per trein te arrangeren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:02 schreef skysherrif het volgende:
Geert heeft al getweet dat we abou het land moeten uitzetten.
Nee, dat ie af moet treden. Alhoewel je met 'wegwezen' nog wel een paar kanten op kan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:02 schreef skysherrif het volgende:
Geert heeft al getweet dat we abou het land moeten uitzetten.
https://twitter.com/geertwilderspvv/status/945304247440097282quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat ie af moet treden. Alhoewel je met 'wegwezen' nog wel een paar kanten op kan.
Maar dit is dus de reden dat Abou beter op zijn woorden had moeten letten. Hier kon je op wachten.
Hij gebruikt een andere uitleg van de term salafisme dan de in de media gebruikelijke.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/geertwilderspvv/status/945304247440097282
Dacht inderdaad dat hij zoiets met wegwezen bedoelt. Waar staat het originele interview, salafist klinkt nogal ernstig, maar Aboutaleb kennende lijkt hij me totaal geen extremist of heel erg volgens de leer.
Die deporteer-types zitten tegenwoordig toch gewoon bij Thierry in de club?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze man heeft zich inmiddels al bereid getoond het transport per trein te arrangeren.
Ja, Griekenland is economisch ongeveer een provincie als je het vergelijkt met NLquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onze staatsschuld groter dan die van Griekenland?
Daar is een betere foto van...quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze man heeft zich inmiddels al bereid getoond het transport per trein te arrangeren.
Gisteren op Radio 1 bij Thijs v/d Brink.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/geertwilderspvv/status/945304247440097282
Dacht inderdaad dat hij zoiets met wegwezen bedoelt. Waar staat het originele interview, salafist klinkt nogal ernstig, maar Aboutaleb kennende lijkt hij me totaal geen extremist of heel erg volgens de leer.
Weinig schokkend.quote:"In de kern maak ik me om het salafisme geen zorgen," stelt Ahmed Aboutaleb echter. "Salafisten vind je ook onder christenen, als je het taalkundig benadert. ‘Salaf’ is voorganger, en een salafist is iemand die op zijn voorganger, Mohammed of Christus, wil lijken. In alle religies kom je dat tegen. Je beleid inrichten tegen salafisme, zou je beleid richten zijn tegen 1,7 miljard moslims in de wereld."
Ja dat snap ik, maar de ¤ 1.000 roodstand van die ene bijstandsmoeder in een familie met verder allemaal 3 keer modaal verdieners met een veelvoud aan creditcard schulden vind ik nou eenmaal niet zo spannend.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, Griekenland is economisch ongeveer een provincie als je het vergelijkt met NL
Oja prima uitspraken verder, blij dat ik hem als burgemeester heb.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gisteren op Radio 1 bij Thijs v/d Brink.
Saai zelfs.quote:Het salafisme verbieden is wel geprobeerd in het vorige kabinet van de VVD en de PvdA. "Ik vond het dom om salafisme te verbieden," zegt Aboutaleb. "Ik ben daar geen voorstander van, dat weet Ahmed Marcouch - toenmalig PvdA Tweede Kamerlid - ook van mij. Als er in de kring van salafisten mensen zijn die de overtuiging hebben om geweld in te zetten tegen anderen, daar ligt de grens en dat is een overzichtelijke groep. Die moet je opsporen en isoleren."
Van mij mogen de kerkklokken best blijven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja prima uitspraken verder, blij dat ik hem als burgemeester heb.
Alhoewel ik niet zit te wachten op een oproep tot gebed (voor welk geloof dan ook).
Snap niet wat je nu wilt zeggen, maar het plaatje gaat over absolute schuld als aandeel van de totale schuld, niet relatieve schuld wat natuurlijk veel meer impact heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar de ¤ 1.000 roodstand van die ene bijstandsmoeder in een familie met verder allemaal 3 keer modaal verdieners met een veelvoud aan creditcard schulden vind ik nou eenmaal niet zo spannend.
Ja maar ik wil op de morgen even lastige vragen ontwijken waarom die wel en de ander niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Van mij mogen de kerkklokken best blijven.
Griekenland is die bijstandsmoeder die ¤ 1.000 roodstand heeft, wij zijn de broers en zussen van Griekenland, we verdienen 2 tot 4 keer modaal en hebben creditcardschulden die tussen de ¤ 2.000 en ¤ 20.000 liggen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snap niet wat je nu wilt zeggen, maar het plaatje gaat over absolute schuld als aandeel van de totale schuld, niet relatieve schuld wat natuurlijk veel meer impact heeft.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Mensen vierden kerst in de trein.
[ afbeelding ]
Ben bang dat ik tweede kerstdag in bed vierquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Mensen vierden kerst in de trein.
[ afbeelding ]
Ziek of lui?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben bang dat ik tweede kerstdag in bed vier
Nee, Griekenland is de bijstandsmoeder met een schuld van 181% van haar jaarinkomen en Nederland de beterverdiener met een schuld van 57%quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Griekenland is die bijstandsmoeder die ¤ 1.000 roodstand heeft, wij zijn de broers en zussen van Griekenland, we verdienen 2 tot 4 keer modaal en hebben creditcardschulden die tussen de ¤ 2.000 en ¤ 20.000 liggen.
Maar wel verontwaardigd zijn dat Griekenland als bijstandsmoeder niet rond kan komen en rood staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |