IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.quote:Op zondag 24 december 2017 17:16 schreef 99.999 het volgende:
Dat tweakers gaat toch alleen maat over computers en zo?
quote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.
En daar modereert men gewoon op deze wijze. Zouden ze op Fok ook moeten doen in plaats van topics laten vervallen in dumps van tweets, 'lollige' plaatjes, loze oneliners en gebagger en getroll.
Vermoeiende figuren wel daarquote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
IT heeft er een wat zwaardere component dan op Fok, maar er zijn ook gewoon subfora voor politiek, wetenschap, actualiteiten, sport, series en ga zo maar door.
En daar modereert men gewoon op deze wijze. Zouden ze op Fok ook moeten doen in plaats van topics laten vervallen in dumps van tweets, 'lollige' plaatjes, loze oneliners en gebagger en getroll.
Jouw posts buiten de SC zouden er wel weggemodereerd worden ja.quote:Op zondag 24 december 2017 18:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vermoeiende figuren wel daar.
Geloof dat het door het type bezoekers voor mij geen redelijk alternatief zou zijn.
Eerlijk gezegd zouden jouw vermakelijkste bijdragen ook niet blijven staanquote:Op zondag 24 december 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jouw posts buiten de SC zouden er wel weggemodereerd worden ja.
Alleen het eten wat bij de traditie hoortquote:
Waarom ga jij niet naar tweakers dan als het daar beter is ? Niemand die jou tegenhoudt hoorquote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelijk ook even BNW verwijderen en al het BNW/fake news-volk voor eeuwig verbannen.quote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar die staan hier ook enkel omdat fatsoenlijke moderatie afwezig is.quote:Op zondag 24 december 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zouden jouw vermakelijkste bijdragen ook niet blijven staan
Altijd maar dat negatieve nieuws. De NOS moet eens wat leuke dingen gaan verspreiden.quote:Op zondag 24 december 2017 19:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes van de NOS.
Zijn ze vast heel blij mee in NWS.
Wel mooi dat ze met een positieve noot afsluiten.quote:Op zondag 24 december 2017 19:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes van de NOS.
Zijn ze vast heel blij mee in NWS.
Ik heb nog geen chromecast, dus ik zal het moeten doen met wat er uitgezonden wordt, dus dat beperkt de mogelijkheden watquote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Welke kerstfilm gaat het vanavond worden?
Elf denk ik.quote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Mevrouw Perrin gaat Robert ten Brink kijken, vrees ik.quote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik zat net al even te kijken wat er op is vanavond en tot mijn verbazing amper kerstfilms...quote:Op zondag 24 december 2017 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog geen chromecast, dus ik zal het moeten doen met wat er uitgezonden wordt, dus dat beperkt de mogelijkheden wat
Ik kijk wel gewoon Midsomer Murders op BBC First denk ikquote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat net al even te kijken wat er op is vanavond en tot mijn verbazing amper kerstfilms...
Daarom wordt het hier een keuze tussen een paar christmas carol films, home alone of polar express.
Ik zou de echtscheidingspapieren even afstoffen.quote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mevrouw Perrin gaat Robert ten Brink kijken, vrees ik.
Da's wel een aardige film ja, alhoewel niet heel kerstig.quote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gister heb ik wel Master and Commander gekeken, topshow dat.
Nee, dan Die Hard.quote:Op zondag 24 december 2017 19:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Da's wel een aardige film ja, alhoewel niet heel kerstig.
Oh, nouja met midsomer murders is niets mis. Keek ik heel vaak met mijn moeder. Die openingstune is zo heerlijk creepyquote:Op zondag 24 december 2017 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk wel gewoon Midsomer Murders op BBC First denk ik
Politiek correcte moderatie dus. Ik zie het alweer.quote:Op zondag 24 december 2017 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel het me niets verbaast als dat beneden ook gekeken wordt... gelukkig ben ik zo in puin dat ik in bed lig.quote:Op zondag 24 december 2017 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou de echtscheidingspapieren even afstoffen.
Ik moet zo nog eten in elkaar gaan flansenquote:Op zondag 24 december 2017 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel het me niets verbaast als dat beneden ook gekeken wordt... gelukkig ben ik zo in puin dat ik in bed lig.
Elk nadeel heb zijn voordeel.
Sterkte!quote:Op zondag 24 december 2017 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moet zo nog eten in elkaar gaan flansenFeest man.
Sowieso zijn alle films met Russel Crowe de beste ooit, waaronder die.quote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gister heb ik wel Master and Commander gekeken, topshow dat.
Een geïmproviseerde kerstrisotto met cranberries en gegrilde zalm met rode uien chutney. Het zal lekker zijn, godverdomme.quote:
quote:Groenland dankt zijn naam aan de Noor Erik de Rode.
Ik voelde mijn borsthaar groeien tijdens die epische film.quote:Op zondag 24 december 2017 19:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle films met Russel Crowe de beste ooit, waaronder die.
Kanonnen vuren, andere schepen enteren, nachten vol grog.quote:
Bron? Wel opmerkelijk nieuws iig. Ik bedoel dat zeiden criticasters altijd al, geen sou gaat naar de Grieken zelf.quote:Op zondag 24 december 2017 19:51 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dijsselbloem geeft toe dat eerste Griekse lening pakket was bedoeld om Noord-Europese banken te redden
😱
You so gay.quote:Op zondag 24 december 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Toch maar Andre Rieu aan het kijken ..
Volkorenbrood, stout.quote:Op zondag 24 december 2017 22:01 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Zonde dat jullie emoji’s gebruiken, FOK! heeft zat mooie emoticons
Oud nieuws dus!quote:Op zondag 24 december 2017 19:51 schreef Volkorenbrood het volgende:
Dijsselbloem geeft toe dat eerste Griekse lening pakket was bedoeld om Noord-Europese banken te redden
😱
Moet gelijk weer aan Finkers' Macbeth denken:quote:
quote:In de strijd tegen de Ieren doodde MacBeth Patrick de Goede. Patrick de Goede heette Patrick de Goede omdat MacBeth eerst de verkeerde Patrick te pakken had.
En in de strijd tegen de Noren doodde MacBeth Björn de Geheimzinnige. Waarom Björn de Geheimzinnige, Björn de Geheimzinnige heette is altijd een raadsel gebleven.
Hendrik de Hete heette Hendrik de Hete omdat zijn vader ook Hendrik heette
August Rushquote:Op zondag 24 december 2017 19:24 schreef skysherrif het volgende:
Over het kerstmaal heen?quote:
Hoe is het met je vader?quote:Op zondag 24 december 2017 22:32 schreef Friek_ het volgende:
Nou, weer op bezoek geweest bij m´n pa. Helaas geen kerstmis bijgewoond.
Wat zei je dan.quote:Op zondag 24 december 2017 23:02 schreef remlof het volgende:
Haha, ik had een ban van 24 uur vanwege een “doodswens”.
Maar ik leef nog
Niet dat ik zelf dood wou in ieder gevalquote:
Kerst is gevaarlijk hoor, voor suïcidale mensen.quote:Op zondag 24 december 2017 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf dood wou in ieder geval
Was een reactie in KLB / Teveel zorgen in het leven., maar is weggehaald natuurlijk.
Daarom ben ik vanavond maar even naar de nachtmis geweest.quote:Op zondag 24 december 2017 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kerst is gevaarlijk hoor, voor suïcidale mensen.
Jij en een doodswens, hoe komen ze eropquote:Op zondag 24 december 2017 23:02 schreef remlof het volgende:
Haha, ik had een ban van 24 uur vanwege een “doodswens”.
Maar ik leef nog
Weer iets beter. Langzaam maar zeker herstelt hij, maar schrik soms wel over hoe weinig hij nog kan. Geestelijk en lichamelijk is die man de laatste vijf jaar heel sterk achteruit gegaan.quote:
Finkersquote:Op zondag 24 december 2017 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet gelijk weer aan Finkers' Macbeth denken:
[..]
Jij wil heel graag #3 op mijn blocklist worden?quote:
Beseft hij dat zelf ook? Dat lijkt me heel moeilijk, ook voor jou als zoon.quote:Op zondag 24 december 2017 23:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weer iets beter. Langzaam maar zeker herstelt hij, maar schrik soms wel over hoe weinig hij nog kan. Geestelijk en lichamelijk is die man de laatste vijf jaar heel sterk achteruit gegaan.
Wie zijn de andere 2?quote:Op zondag 24 december 2017 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij wil heel graag #3 op mijn blocklist worden?
Zijn ze morgen niet open?quote:Op zondag 24 december 2017 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee nog niet, overmorgen even naar de MediaMarkt.
Nee, hij heeft dat zelf helemaal niet door. Maar een verhaal zonder innerlijke tegenspraken is al een opgave. Je kunt er eigenlijk geen gesprek meer mee voeren.quote:Op zondag 24 december 2017 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Beseft hij dat zelf ook? Dat lijkt me heel moeilijk, ook voor jou als zoon.
Volgens mij wordt er niet gevaccineerd tegen ziektes die altijd onschuldig zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 23:42 schreef Monolith het volgende:
Artikeltje in het NRC van een arts meer verhalen over de effecten van zogenaamd onschuldige ziektes waartegen gevaccineerd wordt levert ook alweer leuke BNW reacties op hun Facebook op.
Ik ben idd benieuwd welke zogenaamd onschuldige ziektes dat dan zouden zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet gevaccineerd tegen ziektes die altijd onschuldig zijn.
Dat is het argument van de gekkies hè, dat het allemaal wel meevalt met ziektes als polio, rode hond en de mazelen.quote:Op zondag 24 december 2017 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben idd benieuwd welke zogenaamd onschuldige ziektes dat dan zouden zijn.
Las wel ergens dat het percentage van kinderen die vaccinaties krijgen fors daalt.quote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het argument van de gekkies hè, dat het allemaal wel meevalt met ziektes als polio, rode hond en de mazelen.
Ja, het valt mee omdat hun kinderen beschermd worden door de kudde die wel ingeënt is.quote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het argument van de gekkies hè, dat het allemaal wel meevalt met ziektes als polio, rode hond en de mazelen.
En FvD betekent Fascisme voor Dummies.quote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef Tem het volgende:
Ah weer een nieuwe uit de pen van achterlijk rechts. NOS betekend dus Nederlandse Omvolk Stichting.
Fors is overdreven. Er is sprake van een lichte daling van de vaccinatiegraad de laatste jaren, maar die ligt gelukkig nog steeds wel vrij hoog.quote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Las wel ergens dat het percentage van kinderen die vaccinaties krijgen fors daalt.
Is al een tijdje zo. Lubach had er zelfs een hele poos geleden een item over gemaakt in zmlquote:Op zondag 24 december 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Las wel ergens dat het percentage van kinderen die vaccinaties krijgen fors daalt.
quote:Op zondag 24 december 2017 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Beseft hij dat zelf ook? Dat lijkt me heel moeilijk, ook voor jou als zoon.
Dat is zelfs af te raden als je kind wel gevaccineerd is. Vaccins verschaffen geen volledige immuniteit.quote:Op zondag 24 december 2017 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het valt mee omdat hun kinderen beschermd worden door de kudde die wel ingeënt is.
Ben benieuwd of ze met hun gezinnetje in het epicentrum van de biblebelt durven te gaan wonen.
Ik heb daar geen seconde angst voor gehad toen ik daar nog woonde, maar het scheelt wel dat ik sowieso niet in kerkelijke kringen kwam, en mijn kinderen dus idd gevaccineerd zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is zelfs af te raden als je kind wel gevaccineerd is. Vaccins verschaffen geen volledige immuniteit.
Fijne kerst snor.quote:Op maandag 25 december 2017 00:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Fijn kerstfeest allen. Ik ga slapen.
Jij gaat morgen dus niet naar de kerk?quote:Op maandag 25 december 2017 00:14 schreef remlof het volgende:
Mijn kerstvakantie zit erop, morgen weer werken.
Maar nu eerst nog maar een filmpje kijken.
Nee, ik ben net op kerstavond geweest. Dat is voorlopig wel weer genoeg.quote:Op maandag 25 december 2017 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij gaat morgen dus niet naar de kerk?
Had niet achter jou gezocht dat jij uberhaupt naar de kerk gingquote:
Ben voor het eerst sinds jaren niet geweest op kerstavond, te brak voor en toch niet gelovig.quote:Op maandag 25 december 2017 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had niet achter jou gezocht dat jij uberhaubt naar de kerk ging
Maakte eigenlijk maar een grapje. Maar ik had niet verwacht dat er nog zoveel mensen louter om traditionele redenen naar een kerstmis/dienst gaanquote:Op maandag 25 december 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben voor het eerst sinds jaren niet geweest op kerstavond, te brak voor en toch niet gelovig.
Tevens enige keer dat ik ga normaal gezien in het jaar.
Ben ook niet gelovig, het is meer uit interesse. Deze dienst was deels in het Engels. En inderdaad de pastoor gaf steeds een “brief summary” voor de “foreign students and expats”. Hij had het ook nog over fake news, was best een aardige dienst.quote:Op maandag 25 december 2017 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had niet achter jou gezocht dat jij uberhaupt naar de kerk ging
Actie in de film: 9/10quote:Op maandag 25 december 2017 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ook niet gelovig, het is meer uit interesse. Deze dienst was deels in het Engels. En inderdaad de pastoor gaf steeds een “brief summary” voor de “foreign students and expats”. Hij had het ook nog over fake news, was best een aardige dienst.
Nu London Has Fallen maar eens kijken, die had ik nog niet gezien.
Nouja mijn oma is wel gelovig, mijn ouders wel zo opgevoed maar allang niet meer praktiserend.quote:Op maandag 25 december 2017 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maakte eigenlijk maar een grapje. Maar ik had niet verwacht dat er nog zoveel mensen louter om traditionele redenen naar een kerstmis/dienst gaan
Op die manier.quote:Op maandag 25 december 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja mijn oma is wel gelovig, mijn ouders wel zo opgevoed maar allang niet meer praktiserend.
Niet verkeerd. Past alleen niet bij jouw anti-christelijke/progressieve imago.quote:Op maandag 25 december 2017 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ook niet gelovig, het is meer uit interesse. Deze dienst was deels in het Engels. En inderdaad de pastoor gaf steeds een “brief summary” voor de “foreign students and expats”. Hij had het ook nog over fake news, was best een aardige dienst.
Kutfilm. Kan je beter American Made of Atomic Blonde kijken.quote:Op maandag 25 december 2017 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar de kerk en daarna London has Fallen kijken. Chill contrast.quote:Op maandag 25 december 2017 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Even noteren.quote:Op maandag 25 december 2017 00:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kutfilm. Kan je beter American Made of Atomic Blonde kijken.
Obligatoir: dacht dat je al uit de kast was.quote:Op maandag 25 december 2017 01:00 schreef Kaas- het volgende:
Keek een prachtfilm. Moest vechten tegen de traantjes. Kon ze helaas niet de vrije loop geven, aangezien ouders erbij zaten.
Wat heb jij met kerstmarkten joh. De tering zooi kitsch.quote:Op maandag 25 december 2017 03:22 schreef Drugshond het volgende:
Kerstmarkten bezocht.(in 1 maand tijd).
• Maastricht.
• Valkenburg
• Eindhoven (no suprise)
• Aken. daar ben ik bijzonder goed kachel geworden van de glühwein.
• Düsseldorf.(die was geweldig met 15 graden, was ook de eerste kerstmarkt die open was).
• s'Hertogenbosch.
Maar je moeder moest ook niet een traantje wegpinken? Gek is dat.quote:Op maandag 25 december 2017 01:00 schreef Kaas- het volgende:
Keek een prachtfilm. Moest vechten tegen de traantjes. Kon ze helaas niet de vrije loop geven, aangezien ouders erbij zaten.
Ze komen je grijpen Ryan.quote:Op maandag 25 december 2017 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet uitkijken als de kerken weer vol zitten.
Christenhonden.
Zelfmoordaanslag lijkt het. Dat is nog wel wat anders dan een zelfmoordpoging.quote:Op maandag 25 december 2017 11:14 schreef Dwersdriever het volgende:
Mislukte zelfmoordpoging bij het hoofdkwartier van de SPD in Kreuzberg, Berlijn. Onderzoek in volle gang.
https://www.welt.de/polit(...)puren-im-Innern.html
De Duitse media zijn altijd een beetje voorzichtig op dat vlak. Er was ook niemand aanwezig in het pand op het moment dat de 58-jarige zijn auto naar binnen reed.quote:Op maandag 25 december 2017 11:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfmoordaanslag lijkt het. Dat is nog wel wat anders dan een zelfmoordpoging.
Edit...het wordt interessanter.quote:Der Fahrer habe angegeben, sein Auto in Selbsttötungsabsicht in das Gebäude im Stadtteil Kreuzberg gesteuert zu haben, erklärte die Polizei. Erste Ermittlungen des Landeskriminalamts hätten dies bestätigt.
quote:Der Mann, der mit einem Wagen in die SPD-Zentrale in Berlin gefahren ist, hat nach eigenen Angaben zuvor eine Tasche mit brennbaren Materialien vor der Bundesgeschäftsstelle der CDU abgestellt. Das teilte die Polizei am Montag mit. Der Pförtner des Gebäudes im Ortsteil Tiergarten hatte an Heiligabend gegen 22.50 Uhr eine unbekannte Person dabei beobachtet und die Polizei gerufen. In der Tasche waren unter anderem Gaskartuschen und Grillanzünder.
Nog niks over het feit dat hij eerder ook al CDU probeerde aan te vallen.quote:Op maandag 25 december 2017 11:29 schreef remlof het volgende:
RTLNieuws: Automobilist ramt SPD-kantoor Berlijn met jerrycans benzine
Wat een prutser, hij is slechts lichtgewond
Hij viel het Willy Brandthuis tenminste aan op een moment dat ie zeker wist dat er niemand aanwezig wasquote:Op maandag 25 december 2017 11:30 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nog niks over het feit dat hij eerder ook al CDU probeerde aan te vallen.
"en nu heb je lang genoeg op je telefoon gezeten"quote:Op maandag 25 december 2017 11:34 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/klaasdijkhoff/videos/2035770513101561
Koning is het.quote:Op maandag 25 december 2017 11:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik werk gewoon, zoals altijd op eerste kerstdagquote:Op maandag 25 december 2017 11:37 schreef 99.999 het volgende:
Eerste Kerstdag is in elk geval ouderwets brak begonnen
Ik las het inderdaad, maar het heeft wel de schijn van een aanslag. Wel een hele beroerde, op zo'n dag dat er waarschijnlijk niemand is.quote:Op maandag 25 december 2017 11:19 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De Duitse media zijn altijd een beetje voorzichtig op dat vlak. Er was ook niemand aanwezig in het pand op het moment dat de 58-jarige zijn auto naar binnen reed.
Zelfs boulevardkrant Bild is voorzichtig.
[..]
Edit...het wordt interessanter.
[..]
Nog een beetje gelukt met de voorbereidingen voor het kerstmaalquote:Op maandag 25 december 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Home Alone ontbijt.
Kerst.
Rust.
Heerlijk.
Ik heb de traditionele kroegentocht weer gedaan op Kerstavondquote:Op maandag 25 december 2017 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werk gewoon, zoals altijd op eerste kerstdag
Omdat Apeldoorn waarschijnlijk ook wel een lokaal vodje heeft.quote:Op zondag 24 december 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee en nee.
Waarom zou ik dan in Apeldoorn zijn, flapdrol?
Fijne kerst Pokkel.quote:Op maandag 25 december 2017 11:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat Apeldoorn waarschijnlijk ook wel een lokaal vodje heeft.
Insgelijks. Vanavond potje voetballen met de linksen, in niemandsland. Daarna weer als vanouds oorlogvoeren.quote:Op maandag 25 december 2017 12:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Fijne kerst Pokkel.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 december 2017 11:34 schreef skysherrif het volgende:
we hebben gegeten. En lagen om 9 uur op bed.quote:Op maandag 25 december 2017 11:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog een beetje gelukt met de voorbereidingen voor het kerstmaal
Merry Christmasquote:Op maandag 25 december 2017 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we hebben gegeten. En lagen om 9 uur op bed.. Met de Muppets Christmas Carol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |