We postten hier vroegah topics vol tijdens Ekstra Weekendquote:Op zondag 24 december 2017 16:18 schreef ok01 het volgende:
Ben ik nou de enige hier die Gerard niet zo leuk vindt
Gooi er altijd wel een plaat van hun in, minimaal een per uur. Ze hebben ook zoveel classics.quote:Op zondag 24 december 2017 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Goede plaat dat Pretoth.
[ afbeelding ]
Dat was nog wel een leuk programmaquote:Op zondag 24 december 2017 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We postten hier vroegah topics vol tijdens Ekstra Weekend
Oh man dat was echt standaard prik. Iedere vrijdag avond ging 101 tv aan en dan kijken naar Ekstra weekend.quote:Op zondag 24 december 2017 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We postten hier vroegah topics vol tijdens Ekstra Weekend
Dan zit ik dus nog in restaurant gok ik. Vaste stek maar moest al moeite doen.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 24 december 2017 16:22 schreef soapie het volgende:
Nu Gerard er in zit is er meer beweging in het huis!
Staat het in Groningen dan?quote:Op zondag 24 december 2017 16:22 schreef soapie het volgende:
Nu Gerard er in zit is er meer beweging in het huis!
Nee, dat wil Radio 5 niet. Het is door bepaalde deskundigen geopperd, niet door Radio 5 zelf.quote:Op zondag 24 december 2017 16:11 schreef KingRadler het volgende:
Radio 5 wil al de 3FM frequentie weg kapen.
Ik zie dit wel gebeuren.
Basically een accurate omschrijving van Serious Request als geheel na 2014.quote:
Zijn haar groeit gewoon snel, zwart komt er alweer door.quote:Op zondag 24 december 2017 16:23 schreef houdjemond het volgende:
Domien zijn haar slaat blauwig uit. Lekkere kapster hoor.
Zo werkt dat niet bij ontkleurenquote:Op zondag 24 december 2017 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn haar groeit gewoon snel, zwart komt er alweer door.
jaquote:Op zondag 24 december 2017 16:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Basically een accurate omschrijving van Serious Request als geheel na 2014.
Weet ik veel, ik heb al schitterende blonde lokken van mezelf.quote:Op zondag 24 december 2017 16:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij ontkleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ze hebben zeg maar het hele pigment uit zijn haar getrokken dus zwart komt er niet meer doorheen.quote:Op zondag 24 december 2017 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb al schitterende blonde lokken van mezelf.
quote:Op zondag 24 december 2017 16:26 schreef heloef het volgende:
Weten jullie wat de favoriete pallet van Gerard is?Kees Kankerkachel deed ook iets met pallets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ging stuk. Maar weet niet of ik een goede graadmeter ben.quote:Op zondag 24 december 2017 16:26 schreef alopio het volgende:
En is Ekdom wat? Niks van meegekregen verder helaas?
WAAAAAAAAATTTT?!?!?!?!?!quote:
Ja, moet er om 16:00 zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 16:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dacht dat je bij je familie zat
Oh dan ben je maar een half uur te laat.quote:
Het is 15 minuten rijdenquote:Op zondag 24 december 2017 16:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dan ben je maar een half uur te laat.
Nooit ziek die meid, moet de activia wel zijn.quote:
Precies.quote:Op zondag 24 december 2017 16:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgend jaar is het weer kerst hoor.
Zo he, jouw ogen doen het.quote:Op zondag 24 december 2017 16:28 schreef KingRadler het volgende:
Die vrouw heeft echt een dikke buik
Jawel jij wel _0_quote:Op zondag 24 december 2017 16:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ging stuk. Maar weet niet of ik een goede graadmeter ben.
Dan is het alsof hij nooit is weggeweest incluis hele goede slechte woordgrappenquote:
Ik zie dit nummer ook niet snel gedraaid worden op Radio 2 hoor.quote:Op zondag 24 december 2017 16:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verboden op Radio 2... Toen straks met Funx had het gekund.
Ja, dat zegt ie.quote:Op zondag 24 december 2017 16:32 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik zie dit nummer ook niet snel gedraaid worden op Radio 2 hoor.
Geeneens Useless Man.quote:
Hij had haast, moest snel weg.quote:Op zondag 24 december 2017 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker fietsen op de A1 [ afbeelding ]
ik heb er ook een keer een zien fietsen op vluchtstrookquote:Op zondag 24 december 2017 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker fietsen op de A1 [ afbeelding ]
Dat is die van Urbanus al.quote:
Al die dj's draaiden deze plaat wekenlang op 3FM en toen bleek het Gerard Ekdom te zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 16:39 schreef Poppejans het volgende:
Dit is hijzelf ofzo? Ik snap de Gary Fomdeck grap niet.
Het moet lollig zijn dat hij zichzelf zo noemt?
Ook dj's van andere zendersquote:Op zondag 24 december 2017 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al die dj's draaiden deze plaat wekenlang op 3FM en toen bleek het Gerard Ekdom te zijn.
Was wel genotquote:Op zondag 24 december 2017 16:40 schreef JaneDoe het volgende:
met terugwerkende kracht is t niet te begrijpen dat niemand hoorde dat t gerard was
Het is meer dat je het niet verwacht.quote:Op zondag 24 december 2017 16:40 schreef JaneDoe het volgende:
met terugwerkende kracht is t niet te begrijpen dat niemand hoorde dat t gerard was
Ok.quote:Op zondag 24 december 2017 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al die dj's draaiden deze plaat wekenlang op 3FM en toen bleek het Gerard Ekdom te zijn.
je had er bij moeten zijn denk ikquote:Op zondag 24 december 2017 16:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok.
Nee ik ben écht geen Gerardfan blijkt wel
Vier de tijd die je hebt met fam vanavondquote:
Mijn kroegfamilie.quote:Op zondag 24 december 2017 16:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vier de tijd die je hebt met fam vanavond
Sstt..quote:
Ja iets met niet door bloed maar door liefde ofzo.quote:
Tja, Zwolle heh..quote:Op zondag 24 december 2017 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Echt een KUTPLAAT van de hoogste orde, dit![]()
Dit is precies het soort muziek waardoor 3FM zulke beroerde luistercijfers heeft.
Na 3 miljoen keer gaat het wel hoor.quote:Op zondag 24 december 2017 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is precies het soort muziek waardoor 3FM zulke beroerde luistercijfers heeft.
Eenschquote:Op zondag 24 december 2017 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het hele leven is een act. #DIEPquote:
Is dat plus het geld voor het aanvragen of alleen de actie pagina?quote:
Dan heb je vannacht tussen 3 en 4 niet gekeken.quote:
5269. Actiepaginaquote:Op zondag 24 december 2017 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dat plus het geld voor het aanvragen of alleen de actie pagina?
FEEST!quote:Op zondag 24 december 2017 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je vannacht tussen 3 en 4 niet gekeken.
Alle andere zenders doen het beter als 3fmquote:Op zondag 24 december 2017 16:49 schreef Toweler het volgende:
Ze gingen het volgend jaar toch anders doen? Ik krijg het idee dat dit het voorproefje is. Als in samen met andere zenders van de npo
Het is bij 3FM nu traditie om ieder jaar het roer om te gooien.quote:Op zondag 24 december 2017 16:49 schreef Toweler het volgende:
Ze gingen het volgend jaar toch anders doen? Ik krijg het idee dat dit het voorproefje is. Als in samen met andere zenders van de npo
toen lag ik in comaquote:Op zondag 24 december 2017 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je vannacht tussen 3 en 4 niet gekeken.
quote:Op zondag 24 december 2017 16:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ben hestia kwijt! Al haar kleren liggen hier behalve de grijze sjaal![]()
Zie nu wel een opstootje bij de brievenbus
quote:Op zondag 24 december 2017 16:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
generiek?quote:Op zondag 24 december 2017 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
Needless to say: het regent positieve reacties op Twitter
Moeten we Maan alvast waarschuwen?quote:Op zondag 24 december 2017 16:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
Polonaise achteruitquote:Op zondag 24 december 2017 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schoot bijna de ramen uit het huis met die kanonnen
Nee, maar dat boeit allemaal niet meer.quote:Op zondag 24 december 2017 16:53 schreef houdjemond het volgende:
Opeens 19k? Gelooft iemand dit oprecht?
Niet zuur bedoeld.
Ben voor het eerst in 6 dagen een tikje eerlijk dus het mag even. Heb mij keurig gedragen deze editie vind ik zelf.quote:Op zondag 24 december 2017 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar dat boeit allemaal niet meer.
Had ie het alsnog wel gedaan.quote:Op zondag 24 december 2017 16:54 schreef Qunix het volgende:
Ik dacht serieus dat hij het niet redde :")
zie ik nu pasquote:Op zondag 24 december 2017 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Lol, die twee radiologo's naast elkaar is wel apart.
Mijn vriendin ook🤨quote:Op zondag 24 december 2017 16:53 schreef Pino112 het volgende:
Alle geile huismoeders soppen nu op de bank.
watersnoodrampquote:Op zondag 24 december 2017 16:53 schreef Pino112 het volgende:
Alle geile huismoeders soppen nu op de bank.
De eerste spontane was het mooiste inderdaad.quote:Op zondag 24 december 2017 16:56 schreef Qunix het volgende:
Spontane is het verre van.
Mooi, nog eventjes en is klaar. Tot volgend jaar weer.
Volgend jaar doet NPO Radio 2 Serious Requestquote:Op zondag 24 december 2017 16:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgend jaar weer voor de allerlaatste keer
quote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Volgend jaar doet NPO Radio 2 Serious Request
zij hij dat ja?quote:Op zondag 24 december 2017 16:56 schreef KingRadler het volgende:
Is laatste keer zij Ekdom, dit had hij niet moeten doen
Hij vind het zelf het leukste hoor.quote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef heloef het volgende:
Toch zonde dat zo'n man op zo'n oncreatieve manier wordt misbruikt.
Denk het ook.quote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik denk wel dat wij zij dat hij dat zij.quote:
Zei hij vorige keer ook.quote:Op zondag 24 december 2017 16:56 schreef KingRadler het volgende:
Is laatste keer zij Ekdom, dit had hij niet moeten doen
Ik heb niet echt het gevoel dat hij stond te trappelen.quote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij vind het zelf het leukste hoor.
swiebertjequote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ssst dat moet je hier niet laten merkenquote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik word hier eigenlijk best vrolijk van
beetje t idee van een seniele oude manquote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef heloef het volgende:
Toch zonde dat zo'n man op zo'n oncreatieve manier wordt misbruikt.
Ik heb overal schijt aan.quote:Op zondag 24 december 2017 16:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ssst dat moet je hier niet laten merken
klein stijfje hierquote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Met Gerard Ekdom, Paul Rabbering en Ruud de Wild.
Dream team.
Leuk dat je er toch even wasquote:Op zondag 24 december 2017 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Was leuk. De entree van Miss Montreal is een goed moment om weer weg te zappen. Fijne Kerstavond
Vrolijk kerstfeest Henk!quote:Op zondag 24 december 2017 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Was leuk. De entree van Miss Montreal is een goed moment om weer weg te zappen. Fijne Kerstavond
quote:Op zondag 24 december 2017 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik word hier eigenlijk best vrolijk van
En als je een uitgebreider interview wil zien kun je op de site kijken.quote:
ja ik zie het, priemende kou is mijn eerste analysequote:Op zondag 24 december 2017 17:06 schreef _Hestia_ het volgende:
Brrrrb best koud hier in alleen mn sjaal
quote:Op zondag 24 december 2017 17:08 schreef houdjemond het volgende:
https://www.ad.nl/breda/k(...)n-miskleun~a2816dc9/
Moest lachen.
You had one jobquote:Op zondag 24 december 2017 17:08 schreef houdjemond het volgende:
Moest lachen.
Sukkelsquote:Op zondag 24 december 2017 17:08 schreef houdjemond het volgende:
Moest lachen.
quote:Op zondag 24 december 2017 17:08 schreef houdjemond het volgende:
Moest lachen.
Alleen als Uccie ook op de koffie komt.quote:Op zondag 24 december 2017 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is wel wat voor HJM.
HUISKAMERCONCERT VAN 9-JARIG PIANOVIRTUOOS EVANDER EIJSINK
¤260
ach jij bent weer zo sociaal dat je haar weer geen enkele warmte bied zekerquote:Op zondag 24 december 2017 17:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja ik zie het, priemende kou is mijn eerste analyse
ze lust geen salami schijnbaar. Knisperkaas ook nietquote:Op zondag 24 december 2017 17:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
ach jij bent weer zo sociaal dat je haar weer geen enkele warmte bied zeker
Coke snuivenquote:Op zondag 24 december 2017 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
WENDY VAN DIJK EXPERIENCE INCL. MEET & GREET
¤440, niet eens ¤450
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |