quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft iemand nog dat u mad gifje van Depay?
quote:
quote:
Ik las The Lion Kingquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter dan de speech van Martin Luther King?
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:53 schreef BadderHaring het volgende:
Tzit ff niet mee bij Twente, tjongejonge. Hoek waar de klappen vallen
Vertel eens een verhaaltje dan.quote:Op zondag 24 december 2017 12:37 schreef Liftdeur het volgende:
Waarom heeft niemand het hier over de topper van 12:30; Groningen - Sparta?
Over de wedstrijd? Wederom een dramatisch niveau en veel lege stoeltjes in de voormalige Euroborg. Snap eigenlijk ook wel dat het hier niet besproken wordt.quote:Op zondag 24 december 2017 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vertel eens een verhaaltje dan.
Sfeer is dood in Groningen sinds de harde kern zich op heeft geheven omdat hun vlaggetje was gejat.quote:Op zondag 24 december 2017 12:49 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Over de wedstrijd? Wederom een dramatisch niveau en veel lege stoeltjes in de voormalige Euroborg. Snap eigenlijk ook wel dat het hier niet besproken wordt.
Ja klopt.. En het voetbal lokt nou ook niet echt mensenquote:Op zondag 24 december 2017 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sfeer is dood in Groningen sinds de harde kern zich op heeft geheven omdat hun vlaggetje was gejat.
Daarvoor ook al welquote:Op zondag 24 december 2017 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sfeer is dood in Groningen sinds de harde kern zich op heeft geheven omdat hun vlaggetje was gejat.
Sparta is de club van Rotterdamquote:
Datquote:
En datquote:Op zondag 24 december 2017 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sparta is de club van Rotterdam
"Sparta is de club van Jupiler!"quote:
Gaat ie toch nooit doen. Niet zolang er geen goede spelers gehaald kunnen worden.quote:Op zondag 24 december 2017 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou Advocaat hier zin in hebben?
Dick is wat sentimenteel op z'n oude dag en wil ze graag redden denk ik.quote:Op zondag 24 december 2017 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou Advocaat hier zin in hebben?
Lijkt mij ook niet, maar de geruchten houden aan.quote:Op zondag 24 december 2017 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaat ie toch nooit doen. Niet zolang er geen goede spelers gehaald kunnen worden.
Sterkte.quote:Op zondag 24 december 2017 14:22 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga na 2 maand weer eens Heracles kijken. Benieuwd hoe matig het is
Ik heb vertrouwen in het Reiziger en Bogarde effect.quote:Op zondag 24 december 2017 14:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij ook maat. Hopelijk overleven we het
Die is echt goed lelijk ja...quote:Op zondag 24 december 2017 14:23 schreef Liftdeur het volgende:
Wat een bek heeft die Reiziger ook heKan hij verder ook niks aan doen natuurlijk maar ik verbaas me iedere keer weer.
Gebruikelijk walk-over voor Ajax gok ik.quote:Op zondag 24 december 2017 14:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij ook maat. Hopelijk overleven we het
Ik neem Reiziger niet serieusquote:Op zondag 24 december 2017 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in het Reiziger en Bogarde effect.
Arme man.quote:Op zondag 24 december 2017 14:34 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zit die man nu al een paar dagen jankend naast zijn kerstboom.
Slechte humor is ook humor.quote:Op zondag 24 december 2017 14:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn grapjes zou ik geen humor noemen
Hoe kan hij dit omdraaien?quote:Op zondag 24 december 2017 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk van de Premier League dit
Tapia niet.quote:Op zondag 24 december 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
FrenkieBijna iedere CV had die terug op de keeper gespeeld
Is dit nou typisch eredivisie?quote:
Wat zegt dit over de rest van de eredivisie?quote:Op zondag 24 december 2017 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk van de Premier League dit
Toch gek voor de meest scorende ploeg in de eredivisie danquote:
We hebben het gezien in Enschede idd.quote:Op zondag 24 december 2017 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch gek voor de meest scorende ploeg in de eredivisie dan
Topargument welquote:Op zondag 24 december 2017 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
We hebben het gezien in Enschede idd.
Op naar de 100+ goalsquote:Op zondag 24 december 2017 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch gek voor de meest scorende ploeg in de eredivisie dan
Thy, manager dit dat allesquote:
Gewoon wat posts zetten.quote:Op zondag 24 december 2017 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor vanavond? Dat gaat niet lukken
Zou kunnen, geen verstand vanquote:Op zondag 24 december 2017 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt door het hardere trainen wat van Dennis moest #genot
Ik ook niet hoor, maar Bosz had vorig jaar wel een andere methode (van Verheijen) en toen waren de blessures een stuk minder en dat was nog met een dubbel programma ook. Maar Bergkamp wilde juist nog veel meer gaan trainen, dus kan best een verband tussen zitten.quote:Op zondag 24 december 2017 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen verstand vanMaar opvallend is het wel
Klopt inderdaad, valt ook zeker niet uit te sluitenquote:Op zondag 24 december 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar Bosz had vorig jaar wel een andere methode (van Verheijen) en toen waren de blessures een stuk minder en dat was nog met een dubbel programma ook. Maar Bergkamp wilde juist nog veel meer gaan trainen, dus kan best een verband tussen zitten.
Geen idee waar je dat op baseert eigenlijkquote:Op zondag 24 december 2017 15:15 schreef nickhguitar het volgende:
Die Onana schiet op jaarbasis voor een klein kapitaal aan ballen de tribune in of niet? Mijn hemel zeg. Leuk dat je wilt meevoetballen, maar als je zo'n beroerde traptechniek hebt.
Op basis van de 5 ballen die ze nu nog kwijt zijn Hans.quote:Op zondag 24 december 2017 15:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat op baseert eigenlijk
Ah, duidelijk Fritsquote:Op zondag 24 december 2017 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op basis van de 5 ballen die ze nu nog kwijt zijn Hans.
Nog geen 40 posts terwijl Ajax speelt en nog op 0-0 staat.quote:Op zondag 24 december 2017 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Willem II net had gescoord was het hier nu wel drukker geweest.
Als ik een leven had zou ik ook wat anders doen op 24 decemberquote:Op zondag 24 december 2017 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog geen 40 posts terwijl Ajax speelt en nog op 0-0 staat.
Sinds onlogisch mod is geworden is iedereen er wel klaar mee heb ik het ideequote:Op zondag 24 december 2017 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog geen 40 posts terwijl Ajax speelt en nog op 0-0 staat.
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 24 december 2017 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die commentator over de supporters van W2
'ze zijn er wel, maar laten zich nog niet horen'.
Oke dan. Er zijn alleen wat mensen heen die met eigen vervoer zijn gegaan omdat we niet meer met de bus naar die tyfus ArenA gaan.
Wat verwacht je dan? Dat een paar opa's met kinderen de ArenA overstemmen?
Wat doe jij eigenlijk nog in VBL? Je hebt een seizoenskaart maar gaat nooit. Ga tellen ofzo.quote:Op zondag 24 december 2017 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
kerst aidsquote:Op zondag 24 december 2017 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik een leven had zou ik ook wat anders doen op 24 december
ZO DANquote:Op zondag 24 december 2017 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nog in VBL? Je hebt een seizoenskaart maar gaat nooit. Ga tellen ofzo.
4 mods voor een dood topic. Genotquote:Op zondag 24 december 2017 15:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds onlogisch mod is geworden is iedereen er wel klaar mee heb ik het idee
ZOOOOOquote:Op zondag 24 december 2017 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nog in VBL? Je hebt een seizoenskaart maar gaat nooit. Ga tellen ofzo.
koekoekquote:Op zondag 24 december 2017 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is er eentje madquote:Op zondag 24 december 2017 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schuld van keizer.quote:
Ik ga voor een 3-1 eindstand.quote:
Was niets aan de hand.quote:Op zondag 24 december 2017 15:43 schreef Merkie het volgende:
Was het echt een overtreding? Die gozer ging wel heel makkelijk naar de grond.
was niksquote:Op zondag 24 december 2017 15:43 schreef Merkie het volgende:
Het leek mij ook niks.quote:Op zondag 24 december 2017 15:43 schreef Merkie het volgende:
#IEDEREENOUTquote:
Kom op he, Z,n shirt is twee maten groter geworden.quote:Op zondag 24 december 2017 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
helemaal geen penaltie
commentator heeft een ajax onderboek aan
Dat zijn wel de ecktenquote:Op zondag 24 december 2017 15:46 schreef hafcfan het volgende:
Laatste x dat ik naar dat tyfusch heracles kijk. Wat een onzin
Wat doe jij eigenlijk nog in VBL? Je hebt een seizoenskaart maar gaat nooit. Ga tellen ofzo.quote:Op zondag 24 december 2017 15:46 schreef hafcfan het volgende:
nepsupporterquote:Op zondag 24 december 2017 15:46 schreef hafcfan het volgende:
als mij neefje van zes aan dat shirtje had getrokken was die ook 2 maten groter gewordenquote:Op zondag 24 december 2017 15:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kom op he, Z,n shirt is twee maten groter geworden.
We zijn ook het enige land in Europa waar vandaag gespeeld wordtquote:Op zondag 24 december 2017 15:47 schreef fetX het volgende:
Weer veel mensen verkleed als stoeltje.
Lekkere dag om te voetballen ook.
Die zal er wel een Unibetje op hebben.quote:
Chanoeka is al paar dagen afgelopen.quote:
Lol ik zie het inderdaad. Wat een grap.quote:Op zondag 24 december 2017 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We zijn ook het enige land in Europa waar vandaag gespeeld wordt
Als er een club in het Europese deel speelt van Turkije dan daar ook.quote:Op zondag 24 december 2017 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vvv uit mag je verliezenquote:Op zondag 24 december 2017 15:46 schreef hafcfan het volgende:
Dus? Is gewoon een normale zondag toch. Wat is het probleem.quote:Op zondag 24 december 2017 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
#LEUGENSquote:
Ja, in landen als Italie, Spanje en Portugal zullen ze zeker niet gaan voetballen op kerstavond.quote:Op zondag 24 december 2017 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
Engeland ook niet.quote:Op zondag 24 december 2017 15:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, in landen als Italie, Spanje en Portugal zullen ze zeker niet gaan voetballen op kerstavond.
België, Frankrijk en Duitsland ook niet.quote:
quote:
In Nederland vieren ze niet echt kerstavond ook.quote:Op zondag 24 december 2017 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
België, Frankrijk en Duitsland ook niet.
Vandaag is gewoon een zondag als elke ander, dus ik zie werkelijk waar niet wat het probleem is dat er vandaag gevoetbald wordt.quote:Op zondag 24 december 2017 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Nederland vieren ze niet echt kerstavond ook.
Van Teeling wordt ook zo'n beetje wekelijks geroepen dat hij Feyenoordsupporter is, dus achquote:Op zondag 24 december 2017 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie is de commentator? Hoe kun je nou een Ajax supporter commentaar laten geven? Wat een idioot.
Madquote:Op zondag 24 december 2017 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wie is de commentator? Hoe kun je nou een Ajax supporter commentaar laten geven? Wat een idioot.
HET LIGT ALLEMAAL AAN DE COMMENTATOR!!!quote:Op zondag 24 december 2017 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk via een buitenlandse zender om dat gezeik te ontlopen, het zal Leo Driesen wel weer zijn?quote:Op zondag 24 december 2017 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2017 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HET LIGT ALLEMAAL AAN DE COMMENTATOR!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |