Ik kijk eerst SR en gebruik replay tv zodat ik All you need vanaf begin kan kijken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie morgenavond de hele afsluiting kijken of switchen jullie om 20 uur naar All You Need is Love? Niks ten nadele van SR maar ik denk dat ik dit jaar het tweede doe.
Ah! Heb ik eergisteren gezien, ik stuur je even een DM met de hoogtepuntenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:50 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik switch morgenavond naar de nieuwe Star Wars.
Oh ja, dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik kijk eerst SR en gebruik replay tv zodat ik All you need vanaf begin kan kijken.
Nee is zo druk hier niet in buurt van camera. Na optredens wel bij huis kijken. Dan gaan wel veel mensen weg.quote:
De afsluiting ga ik niet redden maar all you need gaat het sowieso niet wordenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie morgenavond de hele afsluiting kijken of switchen jullie om 20 uur naar All You Need is Love? Niks ten nadele van SR maar ik denk dat ik dit jaar het tweede doe.
Is goed...gemeenschap van goederen is toch afgeschaft.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:50 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Volgend jaar trouwen in het glazen huis?
Jaaaaquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee is zo druk hier niet in buurt van camera. Na optredens wel bij huis kijken. Dan gaan wel veel mensen weg.
Ach, kerstavond is een goed moment voor schaamteloze romantiek. Verder hoeft het voor mij ook niet zo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik kijk nooit all you need. Als ik ergens jeuk van krijg...
Moet morgenavond werken en dan zet ik SR zeker wel op
Gemeenschap van voor het huwelijk vergaarde goederen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed...gemeenschap van goederen is toch afgeschaft.
Ik hoef die kutvogels toch nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed...gemeenschap van goederen is toch afgeschaft.
Wat een rare naam voor een stel borsten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:52 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik hoef die kutvogels toch niet
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:52 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik hoef die kutvogels toch niet
Die zijn ook voor het huwelijk vergaard.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een rare naam voor een stel borsten.
Kom je tenminste wel binnen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok...betaal je fucking veel voor een etentje bij de Librije, moet je zelf koken
Zo danquote:
Schatting lopen uiteen van 0 tot 100%.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:00 schreef Strani het volgende:
Hoeveel VBL-ers zouden al zijn betrapt met illegaal vuurwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |