quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:36 schreef heloef het volgende:
Dit is waarom ik mensen uit Brabant dus uit mijn sociale leven snijd. Alleen maar teringmuziek.
Liever Almere e.o. dan. als we toch gaan snijden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Brabant en Limburg uit Nederland snijden is ook een optie
Ja lelystad.quote:
Heel Flevoland dusquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Liever Almere e.o. dan. als we toch gaan snijden.
Nou vooral Almere en Lelystad.quote:
Dit slaat echt nergens op. Veel bands die ik wil zien treden in 013 in Tilburg opquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:36 schreef heloef het volgende:
Dit is waarom ik mensen uit Brabant dus uit mijn sociale leven snijd. Alleen maar teringmuziek.
Wat Alopio zegt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan houd je niet heel veel meer over, toch?
Frank de lekkerequote:
Ik vind Frank een chille gozer.quote:
Ik vond hem wel chill in Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Frank een chille gozer.
Schande..ben al aan mijn tweede toequote:Op zaterdag 23 december 2017 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vergeet helemaal om een biertje te pakken.
Nog niet gespotquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:47 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou Julian Jordan is begonnen dus ik ga weer feestuhhh
* _Hestia_ heeft morgen geen voetjes meer
Nou, all you need in elk geval niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie morgenavond de hele afsluiting kijken of switchen jullie om 20 uur naar All You Need is Love? Niks ten nadele van SR maar ik denk dat ik dit jaar het tweede doe.
Ik kikjk denk de afsluiting en anders zeker geen All you need...dat is niet echt mijn programma.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef Strani het volgende:
Gaan jullie morgenavond de hele afsluiting kijken of switchen jullie om 20 uur naar All You Need is Love? Niks ten nadele van SR maar ik denk dat ik dit jaar het tweede doe.
Ik switch morgenavond naar de nieuwe Star Wars.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef Strani het volgende:
Ik kijk het verder ook nooit maar het is een beetje een kersttraditie geworden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:49 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nou, all you need in elk geval niet.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:49 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nou, all you need in elk geval niet.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kikjk denk de afsluiting en anders zeker geen All you need...dat is niet echt mijn programma.
Ik kijk eerst SR en gebruik replay tv zodat ik All you need vanaf begin kan kijken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef Strani het volgende:
Ah! Heb ik eergisteren gezien, ik stuur je even een DM met de hoogtepuntenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:50 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik switch morgenavond naar de nieuwe Star Wars.
Oh ja, dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik kijk eerst SR en gebruik replay tv zodat ik All you need vanaf begin kan kijken.
Nee is zo druk hier niet in buurt van camera. Na optredens wel bij huis kijken. Dan gaan wel veel mensen weg.quote:
De afsluiting ga ik niet redden maar all you need gaat het sowieso niet wordenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:48 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |