Goed plaatjequote:Op zaterdag 23 december 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
[ afbeelding ]
quote:
Fixed.quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Drugshond was toen D66-lid, had een goede baan en woonde samen met een man.
Maar ja, he.
Vol voor de EU en de inclusieve samenleving dus, op een dag.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:36 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Fixed.
Hij stemde wel een paar jaar terug nog PvdA, trouwens.
Leugens! Zo'n bril zou ik nooit dragen!quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
Hieronder een foto van IntensiveGary.
[ afbeelding ]
quote:
Foto's liegen niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Leugens! Zo'n bril zou ik nooit dragen!
EUquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vol voor de EU en de inclusieve samenleving dus, op een dag.
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?quote:
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
Kaas- , heb jij geen leuke plaatjes?
O.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.
Nou, gewichtstechnisch gesproken vertoont het getoonde beeld ook wel wat discrepanties in verhouding tot het origineel, helaas. En dan heb ik het niet over het gewicht van het snuffelpoeder.quote:
Wel wat white trash.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je vriendin zo meegaat naar de familie-kerstborrel, is het wel een topwijf.
Secret Circle is haar kanaal.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?
QFTquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.
Die meisje ja?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?
Tuba is helaas ontvoerd door een pittig kort kapsel, doodzonde dit.quote:
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Tuba is helaas ontvoerd door een pittig kort kapsel, doodzonde dit.
http://www.gettyimages.nl(...)-picture-id644156764
Eens.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Christus deze is echt -te- lekker gwn
Duidelijk een gevalletje mooi-zijn-privilege.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:46 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Ze is een beetje klaar met de hele tijd mooi moeten zijn oid. Las ik in een interview.
Ik zeg gat-ver-dam-me 😁quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.facebook.com/degladiool/videos/1300486646763922/
Mi gado.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je verkouden bent, niets aan te doen.quote:
Oei.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Vriend van me heeft het uitgemaakt met z'n vriendin na 12 naar. Even onbegrensd buizen dan maar.
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Vriend van me heeft het uitgemaakt met z'n vriendin na 12 naar. Even onbegrensd buizen dan maar.
Fors.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?
Precies. Goede kerstgedachte.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Oei.
Mja samen uitgaan en drinken dan maar met hem.
Ik sluit niets uit, maar "het gevoel was weg."quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?
Ze was te wijd geworden?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, maar "het gevoel was weg."
Kwam niet meer door de APK.quote:
Loopt de verkering nog door als je gehuwd bent?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef sigme het volgende:
Deo volente heb ik 3e kerstdag een kwart eeuw verkering![]()
En half januari Insh'Allah 7½ jaar getrouwd
Vraag ik me ook wel eens af. Traditioneel niet denk ik, maar als je zo lang wacht alvorens te trouwen dan wel vind ik. Voor mezelf dan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Loopt de verkering nog door als je gehuwd bent?
Nou ja, die vorige kans leidde tot deze uiteindelijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had al wel nul twee mogen zijn.
Val je op kloten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef IntensiveGary het volgende:
Wordt m'n eerste kerst als soort van vrijgezel in bijna elf jaar. En dan vindt het eerste feestje dit weekend plaats in een nichtenkit op de zeedijk. Maar niet teveel naar de kloten gaan vanavond dus 😂
Jij slaat dan ook echt alleen vliegen af he Kaas!quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen nog maar (missionars) sex of ook .....?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef sigme het volgende:
Deo volente heb ik 3e kerstdag een kwart eeuw verkering![]()
En half januari Insh'Allah 7½ jaar getrouwd
Was die dat maar als een perzik, dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:46 schreef betyar het volgende:
Goede avond, iedereen klaar voor die kutkerst?
quote:
Nope, maar een fors aantal mensen in m'n omgeving heeft homo. En m'n ex is een old school fag hag. Vandaar dat ik regelmatig in die zaken te vinden ben. Één ervan beschouw ik zelfs als stamkroeg.quote:
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nope, maar een fors aantal mensen in m'n omgeving heeft homo. En m'n ex is een old school fag hag. Vandaar dat ik regelmatig in die zaken te vinden ben. Één ervan beschouw ik zelfs als stamkroeg.
Bijkomend voordeel: bij lief lachen naar barknaap schenkt ie flink door. Alleen wel ff opletten dat ik niet te enthousiast aan de boemel ga en morgenochtend wakker word met een zeer * en een tientje tussen m'n tenen 😎
Tja vrouwen willen toch geëmancipeerd zijn of toch niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalen.
Ja, een vrouw zou eens zelf betalen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalen.
quote:
Boksquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja vrouwen willen toch geëmancipeerd zijn of toch niet?
skysherrif is er kennelijk niet dus moet ik het maar doen.twitter:petehoekstra twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 18:11:20Please see my comments regarding recent interview. Thank you. Pete https://t.co/gxQOcZ8Duk reageer retweet
Bij de zaken waar ik kom ken ik personeel en/of eigenaar. Dat scheelt een hoop. Dat, en een ellenlang verleden in de horeca, plus redelijk bekend zijn als partyfotograaf maakt dat de rekening meestal meevalt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als hij al het werk doet kan niet, huishouden is al voldoende dan, jij kostwinnaar hij het huishouden en klussen, dat klussen is voor de kostwinnaar. Je partner naar de ogen kijken en vragen voor goedkeuring, das emancipatie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:43 schreef sigme het volgende:
Als m'n geld op was ging ik naar de Warhol. Gratis drinken.
Niet eens een kusje in ruil kregen ze.
Ik ben al weer jaren kostwinner, en momenteel is mijn liefste al een half jaar baanloos. Ik verdien zoveel geld dat we er makkelijk van kunnen leven en een extra verbouwing doen (als hij al het werk doet). Geëmancipeerd genoeg?
Had jij PM?quote:
Gij zijt een echte Hollander he.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Bij de zaken waar ik kom ken ik personeel en/of eigenaar. Dat scheelt een hoop. Dat, en een ellenlang verleden in de horeca, plus redelijk bekend zijn als partyfotograaf maakt dat de rekening meestal meevalt
Nee, ik doe het huishouden natuurlijk. Boodschappen en koken enzo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als hij al het werk doet kan niet, huishouden is al voldoende dan, jij kostwinnaar hij het huishouden en klussen, dat klussen is voor de kostwinnaar. Je partner naar de ogen kijken en vragen voor goedkeuring, das emancipatie.
En dan nog 71/2 jr vol gehouden?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik doe het huishouden natuurlijk. Boodschappen en koken enzo.
Da's mooi,maar ik moet het gewoon van tieten en krullen hebben natuurlijk. Ooit eens de krullen afgeknipt toen ik een jaar of 18 was, dat heeft me echt enorm veel bier gekost. Lesbo's versieren niet, daar heb ik niks aan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:45 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Bij de zaken waar ik kom ken ik personeel en/of eigenaar. Dat scheelt een hoop. Dat, en een ellenlang verleden in de horeca, plus redelijk bekend zijn als partyfotograaf maakt dat de rekening meestal meevalt.
Overigens vind ik het de leukste zaken van de stad. Mn ex kon ik er rustig heen laten gaan zonder dat ze werd lastiggevallen en ik vermaak me er altijd opperbest. De boys ranzige heterograppen maken en ik grossieren in platte nichtengrappen. Top 😀
Als je je als tokenhetero maar realiseert dat je in de minderheid bent en vooral niet gaat panieken als iemand een versierpoging doet.
Oh, en wat je ook doet, als er bij het starten van de travestietenbingo wordt geroepen: " en? Zijn er nog hetero's in de zaal?", NIET je vinger opsteken. Dat bezuur je de hele avond. Idem met bingo. Als je bingo hebt, mond houden of kaart ruilen met de persoon naast je. Trust me 😁
Met de prijzen in de hoofdstedelijke horeca is elk voordeeltje meegenomen, John. Ter illustratie: als ik minder dan dan 200 euro vrij besteedbaar heb, ga ik niet uit. En dan moet je nog steeds geen bokkesprongen maken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gij zijt een echte Hollander he.
Ik? Hij? Ik hoop wel dat we beiden volhouden nog dat halve maandje. En lang daarna.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
En dan nog 71/2 jr vol gehouden?
Kostwinnaar en huishouden, wat doet hij dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik? Hij? Ik hoop wel dat we beiden volhouden nog dat halve maandje. En lang daarna.
Hij is blond en lief en goed in ....! En na een kwart eeuw ben ik aan 'm gehecht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kostwinnaar en huishouden, wat doet hij dan?
Is hij op zijn minst goed in ......?
Was ff kwijt dat u een slurfloze was, vandaar 😉quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's mooi,maar ik moet het gewoon van tieten en krullen hebben natuurlijk. Ooit eens de krullen afgeknipt toen ik een jaar of 18 was, dat heeft me echt enorm veel bier gekost. Lesbo's versieren niet, daar heb ik niks aan.
Meid dat gaat nooit meer over, hok al 38 jr en het verveeld nooit ben altijd blij als ze gaat maar zo als ze weg ik mis ik haar, het is een kringloop waar ik nooit meer uitkom, tenzij?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij is blond en lief en goed in ....! En na een kwart eeuw ben ik aan 'm gehecht.
Wat kreeg ik smerige gedachtes bij het lezen van volgegoten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Was ff kwijt dat u een slurfloze was, vandaar 😉
Maar m'n (ex-)lief wordt ook gewoon volgegoten in die etablissementen... Maar goed, ze is dan ook een nichtenmoedertje
Zoals ik laatst al moest aanstippen, die avatarquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Was ff kwijt dat u een slurfloze was, vandaar 😉
Maar m'n (ex-)lief wordt ook gewoon volgegoten in die etablissementen... Maar goed, ze is dan ook een nichtenmoedertje
Ik zit mobiel te wezen. Zie geen avatars.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoals ik laatst al moest aanstippen, die avatar
<- is mijn achterwerk. Slurfloos dus.
Sterkte met het missen van je lief. Lijkt me vreselijk, ook als het zo moest zijn.
Dat is jouw dirty mind, John 😉quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat kreeg ik smerige gedachtes bij het lezen van volgegoten.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:03 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik zit mobiel te wezen. Zie geen avatars.
Tsja, is niet anders. Is nog vrij vers en doet nog flink zeer. We kennen elkaar 22 jaar en waren er bijna elf samen. Uit elkaar gaan is dan best lastig, zeker als het gemoedelijk gaat. Onze vriendenkringen zijn helemaal verweven en we zijn ook nog best gek op elkaar. Spreken elkaar dagelijks en zien elkaar regelmatig. Dat maakt afstand nemen lastig. En nu houd ik op want de oogjes worden wat waterig. Zo maar eens de deur uit en aan een forse kater gaan werken
Mijn plezier.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
😁 Fraai, daar moet ik dan weer door lachen. Dank.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn plezier.
Mijn hart bloedt het hardst voor mensen met liefdespijn. 2018 wordt hopelijk een geweldig jaar voor haar en jou.
En je hebt een ding voor mannen die volledig kansloos zijn op de arbeidsmarkt? Hallo, ik ben Pokkelmans.quote:
Ben 42 en heb best het één en ander meegemaakt, maar dit was/is ongelooflijk kut. We hadden afgesproken samen oud te worden. Liep even anders. Al koesteren we beiden nog een sprankje hoop voor de toekomst.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn plezier.
Mijn hart bloedt het hardst voor mensen met liefdespijn. 2018 wordt hopelijk een geweldig jaar voor haar en jou.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En je hebt een ding voor mannen die volledig kansloos zijn op de arbeidsmarkt? Hallo, ik ben Pokkelmans.
Casanova opeens geworden?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En je hebt een ding voor mannen die volledig kansloos zijn op de arbeidsmarkt? Hallo, ik ben Pokkelmans.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar bezet, en serieel monogaam.
Niettemin: er is dus hoop, ook voor jou.
PS: Als mijn geliefde wel werkt, is dat als vrachtwagenchauffeur. Hij heeft natuurlijk wel een WO-opleiding net niet afgemaakt. Zo zie ik ze graag.
Internationaal, dat treft toch of niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar bezet, en serieel monogaam.
Niettemin: er is dus hoop, ook voor jou.
PS: Als mijn geliefde wel werkt, is dat als vrachtwagenchauffeur. Hij heeft natuurlijk wel een WO-opleiding net niet afgemaakt. Zo zie ik ze graag.
En die met dat grote grondstuk laat die dan schieten, of houdt deze die voor erbij?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Dat biedt wel perspectieven voor Pokkelmans
Sigme heeft volgens mij 3 kavels, waarvan 2 van een behoorlijk formaat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
En die met dat grote grondstuk laat die dan schieten, of houdt deze die voor erbij?
2 dat geloof ik best, is immers een vrouw.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sigme heeft volgens mij 3 kavels, waarvan 2 van een behoorlijk formaat.
Nee joh. In die 25 jaar hebben wij geen 20 nachten gescheiden geslapen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Internationaal, dat treft toch of niet?
Tegen de tijd dat ik mijn opleiding net-niet-af heb zijn alle chauffeurs weggeautomatiseerd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Dat biedt wel perspectieven voor Pokkelmans
Scherp. 1 hectare hier, 1 hectare in Spanje.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sigme heeft volgens mij 3 kavels, waarvan 2 van een behoorlijk formaat.
Ships gaat dat al niet door, broer van mij is buschauffeur, en ......? Die zal heus niet voor eentje de hele wereld haten denk ik?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh. In die 25 jaar hebben wij geen 20 nachten gescheiden geslapen.
Je zoekt een meisje / een leven, geen baan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik mijn opleiding net-niet-af heb zijn alle chauffeurs weggeautomatiseerd.
Grondstuk van toekomstige Pokkel nog erbij heb je er weer eentje bij!quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Scherp. 1 hectare hier, 1 hectare in Spanje.
Die gaat tot aan zijn pensioen leren al is het maar om DUO een streek te spelen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zoekt een meisje / een leven, geen baan.
Oh.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zoekt een meisje / een leven, geen baan.
Zeker. 25 centiarequote:Op zaterdag 23 december 2017 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jullie stadshuisje zal ook wel op een eigen postzegeltje staan toch?
Jeetje, dat haal ik in een maand of twee.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh. In die 25 jaar hebben wij geen 20 nachten gescheiden geslapen.
Hij is te laat voor gehalveerd wettelijk collegegeld.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die gaat tot aan zijn pensioen leren al is het maar om DUO een streek te spelen.
De boeken heten toch Song of Ice and fire? Of niet meer?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:50 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Hmmm. Zeg het maar: een Engelstalige Harry Potter boekenbox of een Engelstalige Game of Thrones boekenbox. Harry Potter heb ik als achtjarige gelezen, Game of Thrones nooit gelezen of gekeken.
De GoT boeken vond ik redelijk taai om doorheen te komen. Duurt lang allemaal en de auteur - George R.R Martin - is een redelijk begaafde verteller maar een vrij beperkt schrijver. Op een gegeven moment ook een vrij ongeïnspireerd schrijver.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:50 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Hmmm. Zeg het maar: een Engelstalige Harry Potter boekenbox of een Engelstalige Game of Thrones boekenbox. Harry Potter heb ik als achtjarige gelezen, Game of Thrones nooit gelezen of gekeken.
Ik in één tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jeetje, dat haal ik in een maand of twee.
Ik heb er al drie keer zeven volgemaakt. Ze eindigden elke keer in een crisis, maar we kunnen elkaar nog steeds niet missen,quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:15 schreef john2406 het volgende:
Jij hebt de zeven al volgemaakt, dat zijn de belangrijkste als die vol zijn kan de rest ook!
Denk je echt dat Bosma ook maar iets zinnigs te melden heeft?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Ryon het volgende:
Zo, een heel stapeltje aan politieke memoires in huis gehaald om maar eens door te werken. Om te beginnen met de klassieker "De schijnelite van de valse munters" van de enige socioloog met een betaalde baan.
Yes. Paar jaar geleden dat boek ook al eens doorgebladerd. Maar ik denk oprecht dat het één van de belangrijkste politieke memoires is van de afgelopen tien jaar. Al is het maar omdat de kans klein is dat Wilders ooit zelf een dergelijk boek gaat schrijven / het enigszins leesbaar op papier kan krijgen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk je echt dat Bosma ook maar iets zinnigs te melden heeft?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Yes. Paar jaar geleden dat boek ook al eens doorgebladerd. Maar ik denk oprecht dat het één van de belangrijkste politieke memoires is van de afgelopen tien jaar. Al is het maar omdat de kans klein is dat Wilders ooit zelf een dergelijk boek gaat schrijven / het enigszins leesbaar op papier kan krijgen.
Ik post meteen even in het FVD topic waarom Bosma wel relevant is.
Ik denk dat hij daar weg van blijft. Bosma is feitelijk de PVV. Misschien nog wel meer dan Wilders dat is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef remlof het volgende:
[..].
De vraag is wanneer Bosma overstapt naar de ware fascisten van FvD.
Ik gok kort na de gemeenteraadsverkiezingen in ‘18.
Maar ik denk dat zelfs Bosma de PVV niet kan redden als Wilders straks opstapt. Ik hoop wel echt dat ie dat gaat proberen trouwensquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar weg van blijft. Bosma is feitelijk de PVV. Misschien nog wel meer dan Wilders dat is.
Tjah, als de boel klapt dan houdt het op. Zij hebben er bewust voor gekozen geen leden aan te nemen, dus geen opvolging. En de gemeenteraadsverkiezingen hebben uitgewezen dat nieuwe kandidaten aantrekken (op één Erkenbrand lid en een Hitler-look-a-like na) voor de PVV praktisch onmogelijk is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik denk dat zelfs Bosma de PVV niet kan redden als Wilders straks opstapt. Ik hoop wel echt dat ie dat gaat proberen trouwens
Oh dan koop ik de GoT boeken iig geval niet. Maar twijfel nog steeds of ik de Harry Potter-set wel zal kopenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
De GoT boeken vond ik redelijk taai om doorheen te komen. Duurt lang allemaal en de auteur - George R.R Martin - is een redelijk begaafde verteller maar een vrij beperkt schrijver. Op een gegeven moment ook een vrij ongeïnspireerd schrijver.
Heb wel eens gezegd dat het maar een matig schrijver was in het bijzijn van fantasyliefhebbers. Dat werd me niet echt in dank afgenomen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
De GoT boeken vond ik redelijk taai om doorheen te komen. Duurt lang allemaal en de auteur - George R.R Martin - is een redelijk begaafde verteller maar een vrij beperkt schrijver. Op een gegeven moment ook een vrij ongeïnspireerd schrijver.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, als de boel klapt dan houdt het op. Zij hebben er bewust voor gekozen geen leden aan te nemen, dus geen opvolging. En de gemeenteraadsverkiezingen hebben uitgewezen dat nieuwe kandidaten aantrekken (op één Erkenbrand lid en een Hitler-look-a-like na) voor de PVV praktisch onmogelijk is.
Ben eigenlijk juist wel fan van bol. Die boekhandels konden qua assortiment toch nooit tippen aan dat van een bol of Amazon.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Overigens ben ik ook absoluut geen fan van Bol. In Leeuwarden waren er tien jaar geleden veel meer boekhandels dan nu. Terwijl ik toch denk dat losse boekhandels beter zijn voor de economie dan een gigawebsite die alles en nog wat verkoopt
Ah joh. Je reserveert het bij de boekhandel en binnen drie dagen heb je het thuis. Ondertussen maak je een praatje met de mensen die daar werken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben eigenlijk juist wel fan van bol. Die boekhandels konden qua assortiment toch nooit tippen aan dat van een bol of Amazon.
Op bol.com kun je echter uitstekend zoeken naar boeken die je interessant vindt, veel beter dan in een boekwinkel..quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:07 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ah joh. Je reserveert het bij de boekhandel en binnen drie dagen heb je het thuis. Ondertussen maak je een praatje met de mensen die daar werken.
Jaloers?quote:
Van de eigenaar van dat ene barretje in Lubin waar ze een grote zwarte hond onder de tafel hadden liggen die je pas na een aantal uur opmerkte en waar je ook huisgemaakte slivovic kon krijgen voor bijna niets waarna je een flesje meenam naar je hotel in Wroclaw omdat je daar in 2004 ook al een keer een meivakantie had gespendeerd?quote:Op zondag 24 december 2017 01:45 schreef Drugshond het volgende:
Wel een heel mooie kerst groet uit Polen ontvangen.
quote:Op zondag 24 december 2017 01:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van de eigenaar van dat ene barretje in Lubin waar ze een grote zwarte hond onder de tafel hadden liggen die je pas na een aantal uur opmerkte en waar je ook huisgemaakte slivovic kon krijgen voor bijna niets waarna je een flesje meenam naar je hotel in Wroclaw omdat je daar in 2004 ook al een keer een meivakantie had gespendeerd?
Op jouw tumor?quote:
Meneer zit weer eens z’n neus te poederen zeker?quote:Op zondag 24 december 2017 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Al sinds 5.30 uur wakker en bijna drie uur wakker.
Elke werkloze kan wel wat nuttigers doen voor de economie.quote:Op zondag 24 december 2017 00:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op bol.com kun je echter uitstekend zoeken naar boeken die je interessant vindt, veel beter dan in een boekwinkel..
En ach, alle ex-boekhandelmedewerkers kunnen wat anders nuttigs gaan doen voor onze mooie economie.
Werken.quote:Op zondag 24 december 2017 09:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meneer zit weer eens z’n neus te poederen zeker?
Nee, ik ben er helemaal klaar mee. Laatste twee nachten bij elkaar misschien zes uur geslapen. Ik sta redelijk op instorten en dat hele Serious Request kan mij inmiddels gestolen worden.quote:Op zondag 24 december 2017 10:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het nog vermakelijk bij dat glazen huis?
Hehe, ook wel begrijpelijk.quote:Op zondag 24 december 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben er helemaal klaar mee. Laatste twee nachten bij elkaar misschien zes uur geslapen. Ik sta redelijk op instorten en dat hele Serious Request kan mij inmiddels gestolen worden.
Moet je serieus verslag gaan doen van dat gebeuren? Het hele idee is toch al dat alles daar live uitgezonden wordt?quote:Op zondag 24 december 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben er helemaal klaar mee. Laatste twee nachten bij elkaar misschien zes uur geslapen. Ik sta redelijk op instorten en dat hele Serious Request kan mij inmiddels gestolen worden.
Yup.quote:Op zondag 24 december 2017 11:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet je serieus verslag gaan doen van dat gebeuren? Het hele idee is toch al dat alles daar live uitgezonden wordt?
Ik woon toch in Harderwijk, slimmerd?quote:Op zondag 24 december 2017 11:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh of woont meneer daar aan dat plein?
Dacht dat je moest verhuizen voor een nieuwe baan. Schrijf je nog steeds voor Den Harderwijckse Courant?quote:Op zondag 24 december 2017 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik woon toch in Harderwijk, slimmerd?
Sterkte.quote:Op zondag 24 december 2017 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup.
Boel in de gaten houden en boeiende figuren eruit zoeken en verhalen mee maken.
Het zal godverdomme maar je baan zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup.
Boel in de gaten houden en boeiende figuren eruit zoeken en verhalen mee maken.
6 uur slaap is veel.quote:Op zondag 24 december 2017 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee en nee.quote:Op zondag 24 december 2017 11:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dacht dat je moest verhuizen voor een nieuwe baan. Schrijf je nog steeds voor Den Harderwijckse Courant?
Ik zie hierin wel het D66-ideaal. Alle sociale verbanden verbreken en we zullen de hemel betreden.quote:Op zondag 24 december 2017 11:17 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)een-wildvreemde.html
Niet echt Chinagod dit.
Kaas zal dit dan ook gaan verdedigen.quote:Op zondag 24 december 2017 11:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik zie hierin wel het D66-ideaal. Alle sociale verbanden verbreken en we zullen de hemel betreden.
Ehmm, volgens mijn rekensom ben je dan gewoon 4:23 uur wakker.quote:Op zondag 24 december 2017 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
Al sinds 5.30 uur wakker en bijna drie uur wakker.
Bek dicht.quote:Op zondag 24 december 2017 12:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehmm, volgens mijn rekensom ben je dan gewoon 4:23 uur wakker.
Het is gelukkig nog niet zo erg als in Ierland.quote:Op zondag 24 december 2017 11:17 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)een-wildvreemde.html
Niet echt Chinagod dit.
Te?quote:Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik denk dat hij “al bijna drie uur aan het werk” bedoelt.
Maar slaaptekort speelt hem te parten.
Mein Kampf is ook een leestip voor de feestdagen.quote:Op zondag 24 december 2017 13:06 schreef Ryon het volgende:
Wat een topboek dat van Bosmamijn ogen zijn weer geopend. Hoogtepuntje was het hoofdstuk "Hitler is een socialist" en Bosma zijn visie op de cultuurmarxisten. Bijvoorbeeld in het hoofdstuk "hoe linkse mensen denken".
Zo eens beginnen aan "Witte onschuld" van Gloria Wekker.
Die heb ik al gelezen. Past inderdaad wel goed in het eerdergenoemde rijtje.quote:Op zondag 24 december 2017 13:23 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mein Kampf is ook een leestip voor de feestdagen.
Rutte en Eurlings, twee van mijn favoriete Nederlandse politici ooit.quote:Op zondag 24 december 2017 14:02 schreef Ryon het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ling-uitspraken.html
Wel aardig filmpje in dit artikel. Rutte geeft Eurlings een "kiss of death" op een manier die eigenlijk alleen Rutte kan.
Bosma blijft natuurlijk, maar ik ben wel heel benieuwd of de "PVV-talenten" wel massaal nu op het Forum over zullen stappen.quote:Op zondag 24 december 2017 13:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
Bosma moet maar snel overstappen naar Baudet voordat het PVV-schip is gezonken.
Jullie ook Tijger. Ik neem vanavond gewoon een worstenbroodje na de kerstnachtmis.quote:Op zondag 24 december 2017 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, grote kans op een witte Kerst hier op 2e Kerstdag, ik ben helemaal tevreden, alles is binnen voor Christmas Eve, enorme sirloin roast ligt in de koelkast....het leven is goed hier
Ik wens jullie allemaal hele prettige Kerstdagen toe
Wat studeer je en hoeveel ects heb je op zak?quote:Op zondag 24 december 2017 14:51 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Zeg het maar: wat is een goede bijbaan voor een student? Ik werk nu 32 uur in de week bij de KFC, maar het betaalt kut
Kaas wil je vast wel tegen een redelijke vergoeding in je kont neuken.quote:Op zondag 24 december 2017 14:51 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Zeg het maar: wat is een goede bijbaan voor een student? Ik werk nu 32 uur in de week bij de KFC, maar het betaalt kut
Rechten en 12 EC’s (ben eerstejaars)quote:Op zondag 24 december 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat studeer je en hoeveel ects heb je op zak?
Als je eerstejaars bent moet je gewoon werk doen dat lekker sociaal is. Heb je het meeste aan. Bij voorkeur tappen in een café waar veel studenten komen. Commissietje erbij doen in de lokale juridische faculteitsvereniging en gaan met die banaan.quote:Op zondag 24 december 2017 14:54 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Rechten en 12 EC’s (ben eerstejaars)
Eens.quote:Op zondag 24 december 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je eerstejaars bent moet je gewoon werk doen dat lekker sociaal is. Heb je het meeste aan. Bij voorkeur tappen in een café waar veel studenten komen. Commissietje erbij doen in de lokale juridische faculteitsvereniging en gaan met die banaan.
Waren er al wat uit de verzameling voor de raadsverkiezingen die nu toch maar voor de FvD gaanquote:Op zondag 24 december 2017 14:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bosma blijft natuurlijk, maar ik ben wel heel benieuwd of de "PVV-talenten" wel massaal nu op het Forum over zullen stappen.
Zijn er talenten dan? Volgens mij is de primaire eis die er bij de PVV gesteld wordt totale volgzaamheid en gebrek aan een eigen mening.quote:Op zondag 24 december 2017 14:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bosma blijft natuurlijk, maar ik ben wel heel benieuwd of de "PVV-talenten" wel massaal nu op het Forum over zullen stappen.
Vaak is het inderdaad niet wat je verwacht.quote:Op zondag 24 december 2017 14:40 schreef Kaas- het volgende:
Bij al die gefrustreerde haatberichten op FOK! vraag ik me af of die nu live worden getypt door gewoon normale vaders, temidden van hun gezin, in een huiskamer met een kerstboom en kerstmuziek.
quote:Op zondag 24 december 2017 15:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vaak is het inderdaad niet wat je verwacht.
Al die vrolijke lui op FOK! zitten weer in een of andere TBS-kliniek, vermoedelijk.
quote:Op zondag 24 december 2017 14:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kaas wil je vast wel tegen een redelijke vergoeding in je kont neuken.
Komt het wel op neer idd.quote:Op zondag 24 december 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je eerstejaars bent moet je gewoon werk doen dat lekker sociaal is. Heb je het meeste aan. Bij voorkeur tappen in een café waar veel studenten komen. Commissietje erbij doen in de lokale juridische faculteitsvereniging en gaan met die banaan.
Normaliter reageer ik nooit op jouw echter nu hihihi!quote:Op zondag 24 december 2017 14:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kaas wil je vast wel tegen een redelijke vergoeding in je kont neuken.
Dat is voor zo'n rechtenstudentje straks de enige wijze waarop hij de gedroomde gouden bergen gaat binnenhalen, dus hij kan er beter vast aan wennen.quote:
Eindelijk is Rhodesië eens dankbaar. Heeft maar enkele decennia geduurd.quote:Op zondag 24 december 2017 16:39 schreef Perrin het volgende:
Wat is het toch fijn dat er blanken zijn
Ik krijg alleen bij Tweakers altijd zo'n melding dat ik hun banners geblokkeerd heb, maar geen flauw idee hoe dat op te lossen.... hun hele linkje met oplossingen heb ik iig niets aan.quote:Op zondag 24 december 2017 16:58 schreef Monolith het volgende:
Over verkassen na het verdwijnen van fok gesproken, de fora van tweakers zijn echt wel een verademing. Tegen gebagger en getroll wordt tenminste opgetreden en er wordt daadwerkelijk inhoudelijk gediscussieerd.
JavaScript uitstaan misschien?quote:Op zondag 24 december 2017 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg alleen bij Tweakers altijd zo'n melding dat ik hun banners geblokkeerd heb, maar geen flauw idee hoe dat op te lossen.... hun hele linkje met oplossingen heb ik iig niets aan.
Ik heb er 2. 1 voor de stereo specifiek voor geluid en 1 voor aan de tv.quote:Op zondag 24 december 2017 16:43 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Google Chromecast?
De TV op de slaapkamer is geen smart TV en ik begin wat functionaliteit op dat front te missen.
Hetzelfde DUBBEL terug Kaas!quote:Op zondag 24 december 2017 17:17 schreef Kaas- het volgende:
Allemaal welgemeende fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst trouwens.![]()
Ja.quote:Op zondag 24 december 2017 17:17 schreef Kaas- het volgende:
Allemaal welgemeende fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst trouwens.![]()
Hetzelfde.quote:Op zondag 24 december 2017 17:17 schreef Kaas- het volgende:
Ehhh pom?quote:Op zondag 24 december 2017 17:31 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Niks ernstigs hoop ik.
Zo bejaard is mijn TV nou ook weer niet, ik gebruik ook gewoon de CI+plus module ipv een kastjequote:Op zondag 24 december 2017 17:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb er 2. 1 voor de stereo specifiek voor geluid en 1 voor aan de tv.
Werkt als een trein.
Voor tv: HDMI ingang in je tv is voldoende, als die nog ouder is dan werkt een vga aansluiting(geen en rood stekkertje) ook prima.
BREEKquote:Op zondag 24 december 2017 17:31 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Niks ernstigs hoop ik.
Hee.... hoe doe jij dat?? Om 17.31 uur een bericht van 17.33 uur posten?quote:Op zondag 24 december 2017 17:31 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Niks ernstigs hoop ik.
FAKE NEWSquote:Op zondag 24 december 2017 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee.... hoe doe jij dat?? Om 17.31 uur een bericht van 17.33 uur posten?
En als het een bedrijfsfeestje is dan is het ook geen moslim die geen stageplaats kon krijgen, dus dat maakt het al lastiger.quote:Op zondag 24 december 2017 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is geen kind vermist en er is geen 'moslim' genoemd, dus zal wel niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
quote:Op zondag 24 december 2017 17:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Oh, dan snap ik die 17.33 ook beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 december 2017 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik die 17.33 ook beter
quote:Op zondag 24 december 2017 17:36 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie trouwens ook masterchef australie kijkt en fan is van onze Nederlandse Ben, hij heeft vandaag een donutwinkel in den haag geopend.
Donutsquote:Op zondag 24 december 2017 17:36 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie trouwens ook masterchef australie kijkt en fan is van onze Nederlandse Ben, hij heeft vandaag een donutwinkel in den haag geopend.
Nou nou wat zuur, daarom zeg ik toch ook voor de masterchef fans.quote:
Doei.quote:Op zondag 24 december 2017 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou nou wat zuur, daarom zeg ik toch ook voor de masterchef fans.
Tijd om maar gezellig aan de kersttafel te gaan dan. Joe
Als ze net zo lekker zijn als zijn creaties bij masterchefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou bij mijn ouders nog best kunnen gebeuren. Helaas missen we dat dit jaar.quote:Op zondag 24 december 2017 17:43 schreef xpompompomx het volgende:
Lekker gezellig aan de kersttafel ouwehoeren over één of andere donutwinkel in DH
Nee, das ook niks.quote:Op zondag 24 december 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zou bij mijn ouders nog best kunnen gebeuren. Helaas missen we dat dit jaar.
Kan ik gewoon lekker in alle rust me miserabel voelen en om het half uur 10 minuten niezen![]()
*hatsjoe*
Samenvatting?quote:Op zondag 24 december 2017 18:04 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t-haar-had~a4548096/
Dit is wel mooi.
De Volkskrant valt ons vandaag lastig met jong stervende mensen.quote:
Het naderende einde drong tot hem door. Dit zou de laatste nacht zijn die hij met haar had.quote:
Kost 39 cent op Blendle.quote:Op zondag 24 december 2017 18:14 schreef Viltje het volgende:
[..]
Het naderende einde drong tot hem door. Dit zou de laatste nacht zijn die hij met haar had.
De moeite van het lezen waard.
Ik heb het aritkel al gelezen via een link op Feestboek. Volgens mij las ik laatst ergens dat er niet eens zoveel geld wordt opgehaald door kranten via Blendle.quote:Op zondag 24 december 2017 18:16 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Kost 39 cent op Blendle.
Help de Volkskrant de winter door.
Vond het opmerkelijk (maar ook mijn vermoeden bevestigend) dat bepaalde medicatie niet meer prevaleren ondanks de meerwaarde. Je hoort en leest dat al vaker.quote:Op zondag 24 december 2017 18:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
De Volkskrant valt ons vandaag lastig met jong stervende mensen.
Die van php had ik ook gezien.
Samenvatting: Verhaal van een dokter bij wie een random dood van een patient toch iets te dichtbij kwam, met een soort bitterzoet einde.
Leuk die Facebook-zoekfunctie.quote:Op zondag 24 december 2017 18:18 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ik heb het aritkel al gelezen via een link op Feestboek. Volgens mij las ik laatst ergens dat er niet eens zoveel geld wordt opgehaald door kranten via Blendle.
quote:'Het is nu ruim twintig jaar geleden maar die nacht heeft me geleerd hoe wezenlijk het is om het simpele te waarderen. Koffiedrinken met mijn vrouw, samen slapen, afspreken met vrienden, geluk bestaat uit de verbintenis met de mensen om je heen. Het leven is een illusie van onsterfelijkheid. Het afscheid komt ooit, zorg voor mooie herinneringen.
Het is vooral de eenvoud die het zo fijn maakt. En anderen kunnen er ook makkelijk op streamen. Wij nemen het mee op wintersport en kijken dan filmpjes of foto's even terug. Zeker als je met een groep bent erg leuk.quote:Op zondag 24 december 2017 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo bejaard is mijn TV nou ook weer niet, ik gebruik ook gewoon de CI+plus module ipv een kastje
Maar thnx.
Yes.quote:Op zondag 24 december 2017 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vond het opmerkelijk (maar ook mijn vermoeden bevestigend) dat bepaalde medicatie niet meer prevaleren ondanks de meerwaarde. Je hoort en leest dat al vaker.
Ik heb geen idee wat je met die eerste zin bedoelt, maar ik volg de Volkskrant op Facebook, dus daar heb ik het vandaan gehaald. Alsnog bedankt voor de link.quote:Op zondag 24 december 2017 18:23 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Leuk die Facebook-zoekfunctie.
Iemand heeft het artikel inderdaad cadeau gedaan daar.
https://www.volkskrant.nl(...)aeb27453b0af8b4e07ae
Veel leesplezier.
Dat ik het met de Facebook-zoekfunctie heb gevonden en dat dit een willekeurige gebruiker is die het deelt met de wereld.quote:Op zondag 24 december 2017 18:27 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je met die eerste zin bedoelt, maar ik volg de Volkskrant op Facebook, dus daar heb ik het vandaan gehaald. Alsnog bedankt voor de link.
Soms denk ik wel eens dat het beter zou zijn om jaarlijks zo'n CT scan te laten nemen, daar kun je ontzettend veel (veranderingen) op zien. Desnoods moet je zoiets maar zelf betalen. Tumoren in vitale organen blijft gewoon een lastig verhaal.quote:
Met een jaarlijkse CT-scan verhoog je je kans op tumoren juist, plus het voegt niets toe op je levensverwachting behalve angst en stress.quote:Op zondag 24 december 2017 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat het beter zou zijn om jaarlijks zo'n CT scan te laten nemen, daar kun je ontzettend veel (veranderingen) op zien. Desnoods moet je zoiets maar zelf betalen. Tumoren in vitale organen blijft gewoon een lastig verhaal.
De straling van zo'n apparaat is toch verwaarloosbaar klein? Zeker als je zoiets doet met intervallen van 2 jaar. Je kunt zo ontzetten veel zien op zo'n foto, en aan de hand van veranderingen kun en data-analyse kun je sommige potentiële patiënten er ook weer uithalen voor aanvullend onderzoek.quote:Op zondag 24 december 2017 18:31 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Met een jaarlijkse CT-scan verhoog je je kans op tumoren juist, plus het voegt niets toe op je levensverwachting behalve angst en stress.
En vaak onnodige belastende aanvullende onderzoeken.
Er wordt al gemonitord op veelvoorkomende kwalen bij risicogroepen met bevolkingsonderzoeken.
In de toekomst kan men wel denken aan minder invasieve en belastende regelmatige (betaalbare) controles voor vroegtijdige diagnoses.
Met de huidige technieken zal je er eerder iets kwaads mee doen dan goed.
Ja wat die private partijen aanbieden is dus onzin om bange mensen uit te buiten.quote:Op zondag 24 december 2017 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De straling van zo'n apparaat is toch verwaarloosbaar klein? Zeker als je zoiets doet met intervallen van 2 jaar. Je kunt zo ontzetten veel zien op zo'n foto, en aan de hand van veranderingen kun en data-analyse kun je sommige potentiële patiënten er ook weer uithalen voor aanvullend onderzoek.
Je hebt nu al allerlei private partijen die dergelijke onderzoeken aanbieden, ik denk dat als grotere groepen mensen ook een dergelijke dienst willen dat het een stuk goedkoper zal worden. Bovendien vallen de kosten mee, ongeveer ¤600,-.
Ja en toch wordt het goedgekeurd.quote:Op zondag 24 december 2017 18:42 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja wat die private partijen aanbieden is dus onzin om bange mensen uit te buiten.
Geboorte en dood liggen tamelijk dicht bij elkaarquote:Op zondag 24 december 2017 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Goed moment wel om over je sterfelijkheid te gaan stressen, kerstavond.
Toch 'jammer' dat Jezus, indien echt gebaseerd op iemand's leven, ergens in het voorjaar geboren is.quote:Op zondag 24 december 2017 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geboorte en dood liggen tamelijk dicht bij elkaar
Teveel vrije tijd doet iets met je geest.quote:Op zondag 24 december 2017 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Goed moment wel om over je sterfelijkheid te gaan stressen, kerstavond.
Fout: de Rabobank.quote:Op zondag 24 december 2017 18:45 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Teveel vrije tijd doet iets met je geest.
Plus, het is de schuld van de Volkskrant!!
Vier jij wel kerst dan?quote:Op zondag 24 december 2017 18:45 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik praat ook alleen maar gezellig met PHP omdat het Kerstavond is natuurlijk.
RIPquote:Op zondag 24 december 2017 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me wel alsof ik elk moment het loodje kan leggen overigens.
RIP
*hatsjoe*
Die bestaat niet in mijn ogen.quote:Op zondag 24 december 2017 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en toch wordt het goedgekeurd.
Wat is jouw oplossingvisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |