Goed plaatjequote:Op zaterdag 23 december 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
[ afbeelding ]
quote:
Fixed.quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Drugshond was toen D66-lid, had een goede baan en woonde samen met een man.
Maar ja, he.
Vol voor de EU en de inclusieve samenleving dus, op een dag.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:36 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Fixed.
Hij stemde wel een paar jaar terug nog PvdA, trouwens.
Leugens! Zo'n bril zou ik nooit dragen!quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
Hieronder een foto van IntensiveGary.
[ afbeelding ]
quote:
Foto's liegen niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Leugens! Zo'n bril zou ik nooit dragen!
EUquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vol voor de EU en de inclusieve samenleving dus, op een dag.
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?quote:
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
Kaas- , heb jij geen leuke plaatjes?
O.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.
Nou, gewichtstechnisch gesproken vertoont het getoonde beeld ook wel wat discrepanties in verhouding tot het origineel, helaas. En dan heb ik het niet over het gewicht van het snuffelpoeder.quote:
Wel wat white trash.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je vriendin zo meegaat naar de familie-kerstborrel, is het wel een topwijf.
Secret Circle is haar kanaal.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?
QFTquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.
Die meisje ja?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?
Tuba is helaas ontvoerd door een pittig kort kapsel, doodzonde dit.quote:
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Tuba is helaas ontvoerd door een pittig kort kapsel, doodzonde dit.
http://www.gettyimages.nl(...)-picture-id644156764
Eens.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Christus deze is echt -te- lekker gwn
Duidelijk een gevalletje mooi-zijn-privilege.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:46 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Ze is een beetje klaar met de hele tijd mooi moeten zijn oid. Las ik in een interview.
Ik zeg gat-ver-dam-me 😁quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.facebook.com/degladiool/videos/1300486646763922/
Mi gado.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je verkouden bent, niets aan te doen.quote:
Oei.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Vriend van me heeft het uitgemaakt met z'n vriendin na 12 naar. Even onbegrensd buizen dan maar.
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Vriend van me heeft het uitgemaakt met z'n vriendin na 12 naar. Even onbegrensd buizen dan maar.
Fors.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?
Precies. Goede kerstgedachte.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Oei.
Mja samen uitgaan en drinken dan maar met hem.
Ik sluit niets uit, maar "het gevoel was weg."quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?
Ze was te wijd geworden?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, maar "het gevoel was weg."
Kwam niet meer door de APK.quote:
Loopt de verkering nog door als je gehuwd bent?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef sigme het volgende:
Deo volente heb ik 3e kerstdag een kwart eeuw verkering![]()
En half januari Insh'Allah 7½ jaar getrouwd
Vraag ik me ook wel eens af. Traditioneel niet denk ik, maar als je zo lang wacht alvorens te trouwen dan wel vind ik. Voor mezelf dan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Loopt de verkering nog door als je gehuwd bent?
Nou ja, die vorige kans leidde tot deze uiteindelijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had al wel nul twee mogen zijn.
Val je op kloten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef IntensiveGary het volgende:
Wordt m'n eerste kerst als soort van vrijgezel in bijna elf jaar. En dan vindt het eerste feestje dit weekend plaats in een nichtenkit op de zeedijk. Maar niet teveel naar de kloten gaan vanavond dus 😂
Jij slaat dan ook echt alleen vliegen af he Kaas!quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen nog maar (missionars) sex of ook .....?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef sigme het volgende:
Deo volente heb ik 3e kerstdag een kwart eeuw verkering![]()
En half januari Insh'Allah 7½ jaar getrouwd
Was die dat maar als een perzik, dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:46 schreef betyar het volgende:
Goede avond, iedereen klaar voor die kutkerst?
quote:
Nope, maar een fors aantal mensen in m'n omgeving heeft homo. En m'n ex is een old school fag hag. Vandaar dat ik regelmatig in die zaken te vinden ben. Één ervan beschouw ik zelfs als stamkroeg.quote:
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nope, maar een fors aantal mensen in m'n omgeving heeft homo. En m'n ex is een old school fag hag. Vandaar dat ik regelmatig in die zaken te vinden ben. Één ervan beschouw ik zelfs als stamkroeg.
Bijkomend voordeel: bij lief lachen naar barknaap schenkt ie flink door. Alleen wel ff opletten dat ik niet te enthousiast aan de boemel ga en morgenochtend wakker word met een zeer * en een tientje tussen m'n tenen 😎
Tja vrouwen willen toch geëmancipeerd zijn of toch niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalen.
Ja, een vrouw zou eens zelf betalen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalen.
quote:
Boksquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja vrouwen willen toch geëmancipeerd zijn of toch niet?
skysherrif is er kennelijk niet dus moet ik het maar doen.twitter:petehoekstra twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 18:11:20Please see my comments regarding recent interview. Thank you. Pete https://t.co/gxQOcZ8Duk reageer retweet
Bij de zaken waar ik kom ken ik personeel en/of eigenaar. Dat scheelt een hoop. Dat, en een ellenlang verleden in de horeca, plus redelijk bekend zijn als partyfotograaf maakt dat de rekening meestal meevalt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als hij al het werk doet kan niet, huishouden is al voldoende dan, jij kostwinnaar hij het huishouden en klussen, dat klussen is voor de kostwinnaar. Je partner naar de ogen kijken en vragen voor goedkeuring, das emancipatie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:43 schreef sigme het volgende:
Als m'n geld op was ging ik naar de Warhol. Gratis drinken.
Niet eens een kusje in ruil kregen ze.
Ik ben al weer jaren kostwinner, en momenteel is mijn liefste al een half jaar baanloos. Ik verdien zoveel geld dat we er makkelijk van kunnen leven en een extra verbouwing doen (als hij al het werk doet). Geëmancipeerd genoeg?
Had jij PM?quote:
Gij zijt een echte Hollander he.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:45 schreef IntensiveGary het volgende:
Bij de zaken waar ik kom ken ik personeel en/of eigenaar. Dat scheelt een hoop. Dat, en een ellenlang verleden in de horeca, plus redelijk bekend zijn als partyfotograaf maakt dat de rekening meestal meevalt
Nee, ik doe het huishouden natuurlijk. Boodschappen en koken enzo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als hij al het werk doet kan niet, huishouden is al voldoende dan, jij kostwinnaar hij het huishouden en klussen, dat klussen is voor de kostwinnaar. Je partner naar de ogen kijken en vragen voor goedkeuring, das emancipatie.
En dan nog 71/2 jr vol gehouden?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik doe het huishouden natuurlijk. Boodschappen en koken enzo.
Da's mooi,maar ik moet het gewoon van tieten en krullen hebben natuurlijk. Ooit eens de krullen afgeknipt toen ik een jaar of 18 was, dat heeft me echt enorm veel bier gekost. Lesbo's versieren niet, daar heb ik niks aan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:45 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Bij de zaken waar ik kom ken ik personeel en/of eigenaar. Dat scheelt een hoop. Dat, en een ellenlang verleden in de horeca, plus redelijk bekend zijn als partyfotograaf maakt dat de rekening meestal meevalt.
Overigens vind ik het de leukste zaken van de stad. Mn ex kon ik er rustig heen laten gaan zonder dat ze werd lastiggevallen en ik vermaak me er altijd opperbest. De boys ranzige heterograppen maken en ik grossieren in platte nichtengrappen. Top 😀
Als je je als tokenhetero maar realiseert dat je in de minderheid bent en vooral niet gaat panieken als iemand een versierpoging doet.
Oh, en wat je ook doet, als er bij het starten van de travestietenbingo wordt geroepen: " en? Zijn er nog hetero's in de zaal?", NIET je vinger opsteken. Dat bezuur je de hele avond. Idem met bingo. Als je bingo hebt, mond houden of kaart ruilen met de persoon naast je. Trust me 😁
Met de prijzen in de hoofdstedelijke horeca is elk voordeeltje meegenomen, John. Ter illustratie: als ik minder dan dan 200 euro vrij besteedbaar heb, ga ik niet uit. En dan moet je nog steeds geen bokkesprongen maken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gij zijt een echte Hollander he.
Ik? Hij? Ik hoop wel dat we beiden volhouden nog dat halve maandje. En lang daarna.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
En dan nog 71/2 jr vol gehouden?
Kostwinnaar en huishouden, wat doet hij dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik? Hij? Ik hoop wel dat we beiden volhouden nog dat halve maandje. En lang daarna.
Hij is blond en lief en goed in ....! En na een kwart eeuw ben ik aan 'm gehecht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kostwinnaar en huishouden, wat doet hij dan?
Is hij op zijn minst goed in ......?
Was ff kwijt dat u een slurfloze was, vandaar 😉quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's mooi,maar ik moet het gewoon van tieten en krullen hebben natuurlijk. Ooit eens de krullen afgeknipt toen ik een jaar of 18 was, dat heeft me echt enorm veel bier gekost. Lesbo's versieren niet, daar heb ik niks aan.
Meid dat gaat nooit meer over, hok al 38 jr en het verveeld nooit ben altijd blij als ze gaat maar zo als ze weg ik mis ik haar, het is een kringloop waar ik nooit meer uitkom, tenzij?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij is blond en lief en goed in ....! En na een kwart eeuw ben ik aan 'm gehecht.
Wat kreeg ik smerige gedachtes bij het lezen van volgegoten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Was ff kwijt dat u een slurfloze was, vandaar 😉
Maar m'n (ex-)lief wordt ook gewoon volgegoten in die etablissementen... Maar goed, ze is dan ook een nichtenmoedertje
Zoals ik laatst al moest aanstippen, die avatarquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Was ff kwijt dat u een slurfloze was, vandaar 😉
Maar m'n (ex-)lief wordt ook gewoon volgegoten in die etablissementen... Maar goed, ze is dan ook een nichtenmoedertje
Ik zit mobiel te wezen. Zie geen avatars.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoals ik laatst al moest aanstippen, die avatar
<- is mijn achterwerk. Slurfloos dus.
Sterkte met het missen van je lief. Lijkt me vreselijk, ook als het zo moest zijn.
Dat is jouw dirty mind, John 😉quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat kreeg ik smerige gedachtes bij het lezen van volgegoten.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:03 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik zit mobiel te wezen. Zie geen avatars.
Tsja, is niet anders. Is nog vrij vers en doet nog flink zeer. We kennen elkaar 22 jaar en waren er bijna elf samen. Uit elkaar gaan is dan best lastig, zeker als het gemoedelijk gaat. Onze vriendenkringen zijn helemaal verweven en we zijn ook nog best gek op elkaar. Spreken elkaar dagelijks en zien elkaar regelmatig. Dat maakt afstand nemen lastig. En nu houd ik op want de oogjes worden wat waterig. Zo maar eens de deur uit en aan een forse kater gaan werken
Mijn plezier.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
😁 Fraai, daar moet ik dan weer door lachen. Dank.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn plezier.
Mijn hart bloedt het hardst voor mensen met liefdespijn. 2018 wordt hopelijk een geweldig jaar voor haar en jou.
En je hebt een ding voor mannen die volledig kansloos zijn op de arbeidsmarkt? Hallo, ik ben Pokkelmans.quote:
Ben 42 en heb best het één en ander meegemaakt, maar dit was/is ongelooflijk kut. We hadden afgesproken samen oud te worden. Liep even anders. Al koesteren we beiden nog een sprankje hoop voor de toekomst.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn plezier.
Mijn hart bloedt het hardst voor mensen met liefdespijn. 2018 wordt hopelijk een geweldig jaar voor haar en jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |