Goed plaatjequote:Op zaterdag 23 december 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
[ afbeelding ]
quote:
Fixed.quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Drugshond was toen D66-lid, had een goede baan en woonde samen met een man.
Maar ja, he.
Vol voor de EU en de inclusieve samenleving dus, op een dag.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:36 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Fixed.
Hij stemde wel een paar jaar terug nog PvdA, trouwens.
Leugens! Zo'n bril zou ik nooit dragen!quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
Hieronder een foto van IntensiveGary.
[ afbeelding ]
quote:
Foto's liegen niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Leugens! Zo'n bril zou ik nooit dragen!
EUquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vol voor de EU en de inclusieve samenleving dus, op een dag.
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?quote:
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
Kaas- , heb jij geen leuke plaatjes?
O.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.
Nou, gewichtstechnisch gesproken vertoont het getoonde beeld ook wel wat discrepanties in verhouding tot het origineel, helaas. En dan heb ik het niet over het gewicht van het snuffelpoeder.quote:
Wel wat white trash.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je vriendin zo meegaat naar de familie-kerstborrel, is het wel een topwijf.
Secret Circle is haar kanaal.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?
QFTquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten niet te veel homosuele plaatjes posten. Beetje rekening houden met het gezonde deel van de SC op z’n tijd.
Die meisje ja?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Is dat niet die Geenstijl/Powned-meisje?
Tuba is helaas ontvoerd door een pittig kort kapsel, doodzonde dit.quote:
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Tuba is helaas ontvoerd door een pittig kort kapsel, doodzonde dit.
http://www.gettyimages.nl(...)-picture-id644156764
Eens.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Christus deze is echt -te- lekker gwn
Duidelijk een gevalletje mooi-zijn-privilege.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:46 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Ze is een beetje klaar met de hele tijd mooi moeten zijn oid. Las ik in een interview.
Ik zeg gat-ver-dam-me 😁quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:47 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.facebook.com/degladiool/videos/1300486646763922/
Mi gado.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je verkouden bent, niets aan te doen.quote:
Oei.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Vriend van me heeft het uitgemaakt met z'n vriendin na 12 naar. Even onbegrensd buizen dan maar.
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Vriend van me heeft het uitgemaakt met z'n vriendin na 12 naar. Even onbegrensd buizen dan maar.
Fors.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?
Precies. Goede kerstgedachte.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Oei.
Mja samen uitgaan en drinken dan maar met hem.
Ik sluit niets uit, maar "het gevoel was weg."quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is ontrouw geweest?
Ze was te wijd geworden?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, maar "het gevoel was weg."
Kwam niet meer door de APK.quote:
Loopt de verkering nog door als je gehuwd bent?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef sigme het volgende:
Deo volente heb ik 3e kerstdag een kwart eeuw verkering![]()
En half januari Insh'Allah 7½ jaar getrouwd
Vraag ik me ook wel eens af. Traditioneel niet denk ik, maar als je zo lang wacht alvorens te trouwen dan wel vind ik. Voor mezelf dan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Loopt de verkering nog door als je gehuwd bent?
Nou ja, die vorige kans leidde tot deze uiteindelijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had al wel nul twee mogen zijn.
Val je op kloten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef IntensiveGary het volgende:
Wordt m'n eerste kerst als soort van vrijgezel in bijna elf jaar. En dan vindt het eerste feestje dit weekend plaats in een nichtenkit op de zeedijk. Maar niet teveel naar de kloten gaan vanavond dus 😂
Jij slaat dan ook echt alleen vliegen af he Kaas!quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen nog maar (missionars) sex of ook .....?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:01 schreef sigme het volgende:
Deo volente heb ik 3e kerstdag een kwart eeuw verkering![]()
En half januari Insh'Allah 7½ jaar getrouwd
Was die dat maar als een perzik, dan wist ik het wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:46 schreef betyar het volgende:
Goede avond, iedereen klaar voor die kutkerst?
quote:
Nope, maar een fors aantal mensen in m'n omgeving heeft homo. En m'n ex is een old school fag hag. Vandaar dat ik regelmatig in die zaken te vinden ben. Één ervan beschouw ik zelfs als stamkroeg.quote:
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nope, maar een fors aantal mensen in m'n omgeving heeft homo. En m'n ex is een old school fag hag. Vandaar dat ik regelmatig in die zaken te vinden ben. Één ervan beschouw ik zelfs als stamkroeg.
Bijkomend voordeel: bij lief lachen naar barknaap schenkt ie flink door. Alleen wel ff opletten dat ik niet te enthousiast aan de boemel ga en morgenochtend wakker word met een zeer * en een tientje tussen m'n tenen 😎
Tja vrouwen willen toch geëmancipeerd zijn of toch niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalen.
Ja, een vrouw zou eens zelf betalen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach so. Ik vond vroeger de lokale homodisco ook een prima plek, maar helaas veel te duur omdat ik alle drank zelf moest betalen.
quote:
Boksquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja vrouwen willen toch geëmancipeerd zijn of toch niet?
skysherrif is er kennelijk niet dus moet ik het maar doen.twitter:petehoekstra twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 18:11:20Please see my comments regarding recent interview. Thank you. Pete https://t.co/gxQOcZ8Duk reageer retweet
Bij de zaken waar ik kom ken ik personeel en/of eigenaar. Dat scheelt een hoop. Dat, en een ellenlang verleden in de horeca, plus redelijk bekend zijn als partyfotograaf maakt dat de rekening meestal meevalt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |