?quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij staat wekelijks basis? Hoe.veel.meer.vertrouwen.heb.je.nodig?
Jaartje verhuren dan maar, kan ie zich tenminste ontwikkelen door wekelijks te spelen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
Bergwijn gaat t niet redden. Maar betwijfel of Cocu een ander talent de kans gaat geven. Vreemd genoeg lijkt Bergwijn onbeperkt krediet te hebben ondanks laag rendement.
Gast, hij heeft in 16 Eredivisiewedstrijden gespeeld in de eerste seizoenshelft. Prima, niet allemaal basis (11x wel trouwens), maar als dat niet genoeg vertrouwen voor hem is, dan moet hij een andere hobby zoeken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
In het begin van het seizoen wel ja , daarna weer voor een lange tijd op de bank.
Goed gevoel over.quote:#PSV start dus met exact dezelfde 11 als de afgelopen twee duels. Op de bank Room, van Osch, Luckassen, Pereiro, Lammers, Rigo, Rosario, Maher, Gudmundsson, Paal, Mauro, Obispo. #psvvit
Rik Elfrink
@RikElfrink
#PSV start vanavond tegen Vitesse met: Zoet; Arias Schwaab Isimat Brenet; Van Ginkel Hendrix Ramselaar; Bergwijn De Jong Lozano. #psvvit
Goed gevoel bij, Scar? (goede Ninja!)quote:
Deze winnen we wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goed gevoel bij, Scar? (goede Ninja!)
Ik ben wel een beetje zenuwachtig. Ik vind dat Vitesse een gevaarlijk ploegje met het spelletje wat Cocu speelt.
Vitesse is zo wisselvallig. En voorin vind ik ze toch wel sterk, weten zich altijd op te laden in de top-wedstrijden.quote:
Vaak wel korte invalbeurtjes.. en staat alsnog op 2 goals en 5 assists.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gast, hij heeft in 16 Eredivisiewedstrijden gespeeld in de eerste seizoenshelft. Prima, niet allemaal basis (11x wel trouwens), maar als dat niet genoeg vertrouwen voor hem is, dan moet hij een andere hobby zoeken.
Hij heeft 1 wedstrijd niet gespeeld en toen was hij geblesseerd.
Gemiddeld meer dan 50 minuten per wedstrijd.En 11 van de 16 wedstrijden een basisplaatsquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vaak wel korte invalbeurtjes.. en staat alsnog op 2 goals en 5 assists.
Is niet slecht maar het kan idd beter.
Halen!quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:58 schreef RipCity het volgende:
Younes is nog beter dan friggin bergwijn
Vind vooralsnog vooral Isimat ook opvallend sterk. Maar dat is eigenlijk wel een beetje een jinx, zoiets zeggen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:03 schreef PSVCL het volgende:
Bergwijn speelt goed![]()
De rest trouwens ook
En bedankt idd...quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vind vooralsnog vooral Isimat ook opvallend sterk. Maar dat is eigenlijk wel een beetje een jinx, zoiets zeggen.
Beetje flauwekul. Eigenlijk speelde iedereen gewoon heel behoorlijk. Alleen Brenet is genant slecht, maar dat is geen verrassing. Die goal van Vitesse valt verder compleet uit de lucht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:27 schreef Mr.Maul het volgende:
De hele verdedigen exclusief Aria's vervangen plus Hendrix nooit meer opstellen. Dan word je kampioen
Dit. Waarom kunnen ze zo niet starten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:33 schreef RipCity het volgende:
Als PSV nou eens vaker zou spelen als na die 1-1. Opeens wel believing en snelheid.
Precies.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beetje flauwekul. Eigenlijk speelde iedereen gewoon heel behoorlijk. Alleen Brenet is genant slecht, maar dat is geen verrassing. Die goal van Vitesse valt verder compleet uit de lucht.
Bij vlagen heb ik in ieder geval genoten van de eerste helft. Isi en Schwaab spelen gewoon degelijk, Bergwijn en Lozano goed en ook Ramselaar is nuttig.
Als je de tweede helft begint zoals je net bent geëindigd, sta je zo op 2-1.
Wel veel teveel individuele slordigheden, zeker na die eerste goal.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Precies.
Sterke 1e helft gezien van PSV
Toen speelde ze ff te gehaast ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wel veel teveel individuele slordigheden, zeker na die eerste goal.
Isi en Schwaab zijn idd niet zo slecht als veel mensen beweren. Ik zie ze alleen te veel verdedigende foutjes maken die fataal kunnen zijn en ze voegen opbouwend weinig toe.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beetje flauwekul. Eigenlijk speelde iedereen gewoon heel behoorlijk. Alleen Brenet is genant slecht, maar dat is geen verrassing. Die goal van Vitesse valt verder compleet uit de lucht.
Bij vlagen heb ik in ieder geval genoten van de eerste helft. Isi en Schwaab spelen gewoon degelijk, Bergwijn en Lozano goed en ook Ramselaar is nuttig.
Als je de tweede helft begint zoals je net bent geëindigd, sta je zo op 2-1.
Los van Brenet vond ik dat deze wedstrijd best meevallen.quote:
Goed om te lezen, heb de wedstrijd gemist helaas.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Los van Brenet vond ik dat deze wedstrijd best meevallen.
Maar over de hele seizoenshelft genomen ben ik het met je eens.
Ik ga na deze wedstrijd in elk geval met vertrouwen de winterstop in, genoeg goede dingen gezien. Qua spel, maar vooral qua beleving.
En je boy Nick. Ja, bedankt!quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil mijn goede vrienden/maatjes Geo, Coco, Davy en Guus feliciteren met het winterkampioenschap.
Vanaf hoeveel posts per week in VBL krijg ik ook felicitaties?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil mijn goede vrienden/maatjes Geo, Coco, Davy en Guus feliciteren met het winterkampioenschap.
Kutlul.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
aangepastquote:
Sorry, aangepastquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet?
Walgelijk. Ik dacht dat we vrienden waren.
Ik niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Het was ook warmer dan 10 graden, daaronder doet 'ie het niet goed.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Chucky doet het toch maar weer eens hé
Bedankt maatquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil mijn goede vrienden/maatjes Geo, Coco, Davy, Lans, Mexicano en Guus feliciteren met het winterkampioenschap.
Lolquote:Op zondag 24 december 2017 00:14 schreef Bugno het volgende:
Roland, je kan half FOK! wel feliciteren met het winterkampioenschap, maar de rest dan? Die dus geen winterkampioenschap vieren? Denk je daar ook aan?
Disclaimer: Ja, teveel gedronken, ja, belachelijke vraag
Ik ben lid van Sylvana DENK Simons trouwens...quote:Op zondag 24 december 2017 00:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou van iedereen behalve leden van DENK en Sylvana simons
Concurrentie met Brenet aangaan?quote:Op zondag 24 december 2017 07:41 schreef BadderHaring het volgende:
Paal en Gudmondsson voortaan vast in de A-selectie.
Het is me niet helemaal duidelijk wat Paal daar te zoeken heeft, eigenlijk.
Brenet speelde zijn beste wedstrijden juist op links, tijdens blessures van Willems. Terwijl hij rechtsback is.quote:Op zondag 24 december 2017 08:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Concurrentie met Brenet aangaan?
Brenet heeft trouwens op rechts een aantal goede wedstrijden gespeeld (bijv CL). Op links komt hij minder goed uit de verf.
16/17 speelde hij alleen rechtsback tegen Bayern en dat was genant slecht.quote:Op zondag 24 december 2017 09:07 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn geheugen is wdb niet zo fris, maar ik kan me wel een wedstrijd herinneren waarbij Arias voorbij werd gelopen, een kaart pakte en Brenet voor hem gewisseld werd. Sterke invalbeurt.
Championsleague wedstrijden, staat me bij dat dat op rechts was, maar kan me vergissen.
Ik denk oprecht dat dat wel meevalt. Schwaab komt ook vaak in de problemen doordat er op links nogal makkelijk vanalles doorkomt en Isimat daar fulltime mee bezig is.quote:Op zondag 24 december 2017 10:27 schreef Buitendam het volgende:
Begin nu eerst maar eens met een vervanger voor Schwaab voor er naar de backpositie wordt gekeken. Die eerste kost een stuk meer punten.
Hij laat vooral heel veel zijn man lopen en hij kan niet opbouwen. Alleen Arias is goed genoeg, de rest gaat elke week door de ondergrens. De Ligt is nog minder erg dan die twee bij ons in het centrum.quote:Op zondag 24 december 2017 10:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dat wel meevalt. Schwaab komt ook vaak in de problemen doordat er op links nogal makkelijk vanalles doorkomt en Isimat daar fulltime mee bezig is.
Isi geeft non-stop rugdekking omdat Brenet er niets van kan, waardoor Schwaab vaak met twee man wordt geconfronteerd.
Schwaab heeft wel regelmatig een 'Brumaatje/de Boertje', maar dat heeft ons pas één keer punten gekost volgens mij.
Hij is ook niet aangesteld om op te bouwen. PSV lost dat nu op door Isi in te laten schuiven en dat werkt prima, al is Isi ook matig in de opbouw.quote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij laat vooral heel veel zijn man lopen en hij kan niet opbouwen. Alleen Arias is goed genoeg, de rest gaat elke week door de ondergrens. De Ligt is nog minder erg dan die twee bij ons in het centrum.
De Ligt is dan ook een stuk beter, staat ook een stukje verder naar voren gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij laat vooral heel veel zijn man lopen en hij kan niet opbouwen. Alleen Arias is goed genoeg, de rest gaat elke week door de ondergrens. De Ligt is nog minder erg dan die twee bij ons in het centrum.
Toch is ook de Ligt niet het niveau wat je in de top van de Eredivisie hoopt te zien.quote:Op zondag 24 december 2017 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Ligt is dan ook een stuk beter, staat ook een stukje verder naar voren gewoon omdat het kan.
dan blijven er maar weinig spelers overquote:Op zondag 24 december 2017 12:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch is ook de Ligt niet het niveau wat je in de top van de Eredivisie hoopt te zien.
Ik weiger op de hypetrain rondom de Ligt te stappen.quote:Op zondag 24 december 2017 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan blijven er maar weinig spelers over
is gewoon een talent maar weet jij een betere cv dan in NL, ik denk het niet, dat zo'n jongen al een verdediging van een topclub moet leiden is een ander verhaal maar goed het hele niveau van de eredivisie is natuurlijk om te huilenquote:Op zondag 24 december 2017 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weiger op de hypetrain rondom de Ligt te stappen.
wat ben je toch lekker tegendraadsquote:Op zondag 24 december 2017 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is een herhaling van het duo Marcelo/Derijck. Ze missen allebei rust aan de bal, overzicht, vermogen om goed op te bouwen etc. Ze zijn niet goed genoeg voor PSV.quote:Op zondag 24 december 2017 11:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is ook niet aangesteld om op te bouwen. PSV lost dat nu op door Isi in te laten schuiven en dat werkt prima, al is Isi ook matig in de opbouw.
Dat hij zijn man laat lopen komt grotendeels doordat de balans achterin zoek is, mede vanwege Brenet, maar ook omdat Isimat en Schwaab elkaar nog niet altijd goed aanvoelen. Persoonlijk vind ik Schwaab ook niet minder dan Isimat. Het mag allebei een niveau beter, maar op links moet het wel 3 niveaus omhoog. Bovendien heb je daar, bij een blessure van Brenet, echt letterlijk geen vervanger.
de hype rondom hem is natuurlijk overdreven, maar als je goed oplet doet hij vaak dingen waar de klasse wel van af is te zien hoor. gewoon heel sterk, volwassen, slim verdedigend, kan opbouwen en komt geregeld naar voren waarmee hij als wapen ook nog eens een geweldig schot heeft.quote:Op zondag 24 december 2017 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was geen hoogtepunt, ManU was een veredeld Eredivisie-team en draaide voor geen meter. Vind je dat echt een mijlpaal om te meten?quote:Op zondag 24 december 2017 10:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, moet in seizoen 13/14 geweest zijn. En die wedstrijd tegen MU kan ik me nog wel herinneren. Helaas niet veel progressie geboekt dus.
Het was knap, maar inderdaad niet te vergelijken met jouw staat van dienst voor de frontpage, bijvoorbeeld. Je hebt mijlpalen en je hebt mijlpalen.quote:Op zondag 24 december 2017 13:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat was geen hoogtepunt, ManU was een veredeld Eredivisie-team en draaide voor geen meter. Vind je dat echt een mijlpaal om te meten?
Als een speler als Brenet overeind blijft in een wedstrijd is dat an sich al een hoogtepunt en mijlpaal.quote:Op zondag 24 december 2017 13:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat was geen hoogtepunt, ManU was een veredeld Eredivisie-team en draaide voor geen meter. Vind je dat echt een mijlpaal om te meten?
quote:Op zondag 24 december 2017 13:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
ManU was een veredeld Eredivisie-team
Hij kan in ieder geval het niveau van het NL elftal aanquote:Op zondag 24 december 2017 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon een talent maar weet jij een betere cv dan in NL, ik denk het niet, dat zo'n jongen al een verdediging van een topclub moet leiden is een ander verhaal maar goed het hele niveau van de eredivisie is natuurlijk om te huilen
Ja die Ties komt elke week vol frustraties, en met een brok in z'n keel, vertellen dat niemand PSV iets boeitquote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
verder wil ik iedereen heer feliciteren met ONS winterkampioenschap (ook al boeit PSV NIEMAND ~Ties)![]()
PSVGODEN
Waar is caland eigenlijk?quote:Op zondag 24 december 2017 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die Ties komt elke week vol frustraties, en met een brok in z'n keel, vertellen dat niemand PSV iets boeit![]()
Dan ben je ook best een aparte.
*Lozanoquote:Op zondag 24 december 2017 15:07 schreef Lyrebird het volgende:
Geen idee wie er verantwoordelijk is voor het beleid bij PSV, maar er zitten toch mensen in die organisatie die goed hebben nagedacht over hoe je in deze tijd nog mee kunt doen in de top. Onze Mickey mouse competitie als springplank naar Europese topcompetities voor jong Spaanstalig talent uit Latijns en midden Amerika verkopen, waarbij je een trainersstaf samenstelt die bekend is met de Spaanse taal. Daar moet over zijn nagedacht.
Daarbij vind ik dat Jong PSV toch wel een gouden greep. Nu had ik liever een supercompetitie met de Belgen of Duitsers gehad, maar omdat dat te veel is gevraagd, is dit een aardig alternatief.
Overigens vind ik dat Ajax, ondanks het gerommel, het nog altijd beter op de rails heeft staan, wat zich ieder jaar weer vertaalt in meerdere lucratieve verkopen. Ben benieuwd of PSV met bijvoorbeeld een verkoop van Losano eens in de buurt kan komen.
De KNVB moet trouwens echt eens door gaan pakken. Die organisatie moet dringend op de schop. Ga eens bij de Belgen kijken, waarom kunnen die wel mee. Of beter, loop eens een maand mee bij de NBA of de NFL.
Wat een treurnis..quote:
Bij de gratie van het waardeloze niveau van de Eredivisie kan hij net aan mee. Maar vooruit, een 5,5 is afgerond ook een voldoende. Maar bijvoorbeeld ook gisteren haalde hij gewoon geen voldoende hoor.quote:Op zondag 24 december 2017 11:46 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind Schwaab een vrij kleurloze, sobere speler. Ik hou daar wel van op die positie.
Isimat voelt zich volgens mij ook steeds beter, heeft vertrouwen.
Met een goede (volwassen) linksback krijg je weer zoveel meer rust. Toch vind ik dat Brenet echt wel een voldoende scoort deze eerste seizoenshelft. Maar het blijft gewoon niet wat je moet nastreven.
Hij moet zelf weten wat ie doet buiten het voetbal,maar dit is gewoon echt slecht.quote:
slecht of niet, die hele cultuur is een grote kanker. die maniertjes, dat accentje, dat gepraat over fame en geld.quote:Op zondag 24 december 2017 20:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij moet zelf weten wat ie doet buiten het voetbal,maar dit is gewoon echt slecht.
Ik ben benieuwd naar de review van DPquote:
Ik had hem al gezien en een like gegevenquote:Op zondag 24 december 2017 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de review van DP
Uiteraard neem ik ook alle factoren mee en is het een minimale voldoendequote:Op zondag 24 december 2017 19:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bij de gratie van het waardeloze niveau van de Eredivisie kan hij net aan mee. Maar vooruit, een 5,5 is afgerond ook een voldoende. Maar bijvoorbeeld ook gisteren haalde hij gewoon geen voldoende hoor.
Nee. Ga ik pas doen als hij een wereldster is. Ik vind een documentaire nu nog wat ongepast.quote:Op maandag 25 december 2017 12:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
heeft iemand die docu over Lozano al gezien?
Nu al een docu?quote:Op maandag 25 december 2017 12:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ja?quote:Op maandag 25 december 2017 10:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel content met dit antwoord. Bedankt
ja precies wat ik zojuist tegen een vriend zei.quote:Op maandag 25 december 2017 13:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Ga ik pas doen als hij een wereldster is. Ik vind een documentaire nu nog wat ongepast.
Insgelijks LBM, insgelijks.quote:Op maandag 25 december 2017 15:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vrinden, gefeliciteerd met het winterkampioenschap en fijne feestdagen!
Jazeker.quote:Op maandag 25 december 2017 12:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Definitief klaar met die gast, wat een idioot.quote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Definitief klaar met die gast, wat een idioot.
Is ook zo, maar blijft wel schrijnend om die gasten te zien alsof ze uit de Bronx komen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?Die jongen houdt van rap, mag dat niet dan? Moet hij zich volledig bezig houden met voetbal altijd ofzo? Leg eens uit.
Daar gaat de kritiek van die koptelefoon ook over, als je langs de fans loopt, zet hem dan even af. Niet alleen uit fatsoen voor die fans maar ook omdat je als grote speler een voorbeeldfunctie hebt. Dat laatste wordt vooral nog te vaak onderschat vind ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:35 schreef FL_Freak het volgende:
Eens met vasion. Net zoals mensen gaan zeiken als ze een koptelefoon op hebben. Laat ze lekker zelf weten.
Kijk als ze nou de kans hebben om wat fans te begroeten en misschien zelfs handtekeningen uit te delen dan zou ik zeggen doe ze dan even af.
Wat mij betreft ook geen kritiek op zijn muzikale voorkeur, of zelfs zijn trieste 'from the hood'-act. Wel op de kwaliteit van zijn rapskills en de idioot die dit uit durft te brengen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?Die jongen houdt van rap, mag dat niet dan? Moet hij zich volledig bezig houden met voetbal altijd ofzo? Leg eens uit.
Ajax heeft dit helemaal niet meer zo erg met Denemarken, eerder ook Zuid-Amerika.quote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
Zo zie je gewoon direct dat dit soort shit belangrijk is. Hadden we vroeger met Brazilië. Ff kort met Zui Korea en de daaraan gelinkte financiële belangen. Nu Mexico.
Moreno halen en met trucjes toch zijn financiële wensen regelen is gewoon goud geweest.
Ajax heeft dit met Denemarken nu.
bedankt voor je ajax input.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft dit helemaal niet meer zo erg met Denemarken, eerder ook Zuid-Amerika.
Zowel Feyenoord als Ajax hebben netwerken liggen in Scandinavië, zitten aardig wat talenten en één van de gebieden waar de Eredivisie een stap hogerop is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft dit helemaal niet meer zo erg met Denemarken, eerder ook Zuid-Amerika.
Valt bij Feyenoord toch wel mee? Ja Jörgensen was een goede, maar verder? Vooral Eredivisieaankopen tochquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zowel Feyenoord als Ajax hebben netwerken liggen in Scandinavië, zitten aardig wat talenten en één van de gebieden waar de Eredivisie een stap hogerop is.
If You Can't Beat Them, Copy Themquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was niet de verdienste van Ajax.. maar van Cocu niet wilde niet voetballen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We zijn dit jaar anders redelijk met 3-0 zonder vaseline in de kont gebeat.
Cocu countert al jaren in de Arena, de keer dat het een zege opleverde was toen hij supersnelle buitenspelers had. Vraag me af wat zijn tactiek was dit keer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was niet de verdienste van Ajax.. maar van Cocu niet wilde niet voetballen.
Zolang mogelijk de 0 proberen te houden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cocu countert al jaren in de Arena, de keer dat het een zege opleverde was toen hij supersnelle buitenspelers had. Vraag me af wat zijn tactiek was dit keer.
Ja het weer is toch een dingetje met die gastebquote:Op maandag 25 december 2017 21:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jazeker.
Leuk in elkaar gezet.
Guardado doet ook een woordje.
We wisten het natuurlijk al maar Guardado en Moreno hebben veel invloed gehad op zijn beslissing om naar psv te komen.
Voorzitter van CF Pachuca zat alvast maar te roepen dat psv ook zijn maatje Érick Gutiérrez moest halen.
Brands die ook nog even meldt dat hij benieuwd was hoe hij zou spelen als de temperatuur naar beneden zou gaan...![]()
Klopt. PSV heeft toen een hele, hele korte periode een geniaal spelletje gespeeld, gebaseerd op een spelopvatting waar balbezit en directe passing hand in hand gingen. Dat speelde ze toen echt op absurd hoog niveau en een paar wedstrijden ging dat heel goed.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zolang mogelijk de 0 proberen te houden?
De 1-2 van 2 seizoenen terug (2x Pereiro) speelde ze ajax helemaal van de mat, dat was geen counteroverwinning.
Die een jaar eerder met Narsigh en Jozefzoon was dat idd wel.
Hoe hij zich presenteert vind ik tenenkrommend. Hij doet een act, en slaagt daar niet in. Daarnaast kan hij niet rappen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met Guardado en Pröpper destijds?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. PSV heeft toen een hele, hele korte periode een geniaal spelletje gespeeld, gebaseerd op een spelopvatting waar balbezit en directe passing hand in hand gingen. Dat speelde ze toen echt op absurd hoog niveau en een paar wedstrijden ging dat heel goed.
Nooit meer gezien daarna. Heel jammer. Het was de perfecte balans tussen pressie voetbal een counter voetbal.
Nee, 2014/2015 kort na de winterstop. Eventjes dacht ik toen dat Cocu er in geslaagd was om het wat afwachtende voetbal om te zetten in iets echt moois. Maar toen sloeg het binnen een paar wedstrijden door naar redelijk naïef aanvallend voetbal waardoor ze in de competitie nog flink punten morste tot aan het einde van het seizoen.quote:
Precies, dit zijn dezelfde mensen die haten dat Locadia muziek maakt in zijn eigen vrije tijdquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die wedstrijd had je net zo hard kunnen verliezen, bal van dinges op paal. Uiteindelijk een net-geen buitenspel doelpuntje win je die pot. Gewoon geluk gehad, misschien net iets scherper dan ajax maar meer niet hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zolang mogelijk de 0 proberen te houden?
De 1-2 van 2 seizoenen terug (2x Pereiro) speelde ze ajax helemaal van de mat, dat was geen counteroverwinning.
Die een jaar eerder met Narsigh en Jozefzoon was dat idd wel.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hoe hij zich presenteert vind ik tenenkrommend. Hij doet een act, en slaagt daar niet in. Daarnaast kan hij niet rappen.
Het is mijn voorkeur die ik wel of niet voor een persoon kan hebben. Andere spelers staan dichter bij mij en gun ik veel meer succes. In zijn rap pocht hij er nog even mee dat hij ren huis voor z'n moeder kocht. Wow man, tof dat je dat in een liedje verwerkt...
Je stelt een vraag, ik leg uit hoe ik dit zie en dat dit een persoonlijke mening is. Je reactie daarop is vrij simpel, zoals je waarschijnlijk ook uit je ogen kijkt.quote:
Ben ik toch benieuwd hoe je die ene pot met Been in Eindhoven gaat omschrijvenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:37 schreef Vasion het volgende:
Van de mat spelen dan denk ik aan de Klassieker in het jaar van Rutten toen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd hoe je die ene pot met Been in Eindhoven gaat omschrijven
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd hoe je die ene pot met Been in Eindhoven gaat omschrijven
Wolfsburg thuis was ook zo een pot.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. PSV heeft toen een hele, hele korte periode een geniaal spelletje gespeeld, gebaseerd op een spelopvatting waar balbezit en directe passing hand in hand gingen. Dat speelde ze toen echt op absurd hoog niveau en een paar wedstrijden ging dat heel goed.
Nooit meer gezien daarna. Heel jammer. Het was de perfecte balans tussen pressie voetbal een counter voetbal.
Dat jij hobbies naast je baan hebt is toch ook niet treurig?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja, tis toch ook gewoon heel treurig?
nee joh, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat jij hobbies naast je baan hebt is toch ook niet treurig?
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat jij hobbies naast je baan hebt is toch ook niet treurig?
valt wel meequote:Op woensdag 27 december 2017 16:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja, tis toch ook gewoon heel treurig?
Je hebt hem door!!!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]![]()
(thanks, eerste keer dat ik deze smiley gebruik! Bevalt prima. Althans, deze gebruik je toch om niet verder te hoeven reageren op een domme opmerking?)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lammers verhuren, Locadia of de Jong laten vertrekken.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef skysherrif het volgende:
Locadia, De Jong, Lammers, Malen en Romero.
Moet wel iemand weg ook in de winter lijkt me.
Locadia komt niet meer zo snel in de spits en sowieso is hij nog geblesseerd.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef skysherrif het volgende:
Locadia, De Jong, Lammers, Malen en Romero.
Moet wel iemand weg ook in de winter lijkt me.
dit is mooi om te zien.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]![]()
(thanks, eerste keer dat ik deze smiley gebruik! Bevalt prima. Althans, deze gebruik je toch om niet verder te hoeven reageren op een domme opmerking?)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou Locadia wel als tweede spits proberen te behouden, kan ook op meerdere posities terecht. Vrij lange spits die redelijk technisch vaardig is kan je wel op de bank hebben, weet niet of hij zelf daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lammers verhuren, Locadia of de Jong laten vertrekken.
Dankjewel. Ik heb ook echt vlinders in m'n buik!quote:Op donderdag 28 december 2017 17:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
dit is mooi om te zien.
genot![]()
Nou gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 december 2017 13:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je verliefd op me?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:32 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik heb ook echt vlinders in m'n buik!
quote:Op donderdag 28 december 2017 17:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]![]()
(m'n leven is opeens zoveel eenvoudiger nu)
quote:Hirving Lozano, PSV
The Mexican is enjoying a brilliant start to his career at PSV after joining from Pachuca in the summer on a six-year contract, with 11 goals from 16 appearances making the 22-year-old top scorer in the Eredivisie at the halfway stage. That has attracted the attention of several big clubs, with Arsenal reportedly considering him as a replacement should Alexis Sánchez join Manchester City, and Liverpool also keeping tabs on him. “El Chucky” has put his excellent record in front of goal – he has also scored four for Mexico in 2017 – to the help of former Manchester United striker Ruud van Nistelrooy but it may take a few more goals like the individual effort against Venlo in December to convince someone to part with £40m.
Estimated value £40m.
https://www.theguardian.c(...)ano-nzonzi?CMP=fb_gu
Als een club met 40 miljoen pond komt is ie weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier in de UK staat Lozano ook op de lijst als mogelijke wintertransfer.
[..]
Da's 45 miljoen euro. Helaas kun je het niet weigeren.quote:Op donderdag 28 december 2017 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als een club met 40 miljoen pond komt is ie weg.
Blessure in maart waardoor hij het WK misloopt: 20 miljoen met moeite.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:24 schreef XL het volgende:
Speelt hij een prima eredivisie: 40 miljoen
Speelt hij een prima wk: 80 miljoen
Dus laat het wk maar komen
Dan blijft hij een jaartje langerquote:Op donderdag 28 december 2017 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blessure in maart waardoor hij het WK misloopt: 20 miljoen met moeite.
droomplanquote:Op donderdag 28 december 2017 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan blijft hij een jaartje langer
quote:Volgens het Eindhovens Dagblad zijn de namen van Adam Maher en Sam Lammers genoemd bij Sparta, waar Dick Advocaat sinds woensdag de scepter zwaait. De club uit Rotterdam wil zich flink versterken met spelers die buiten de boot vallen bij de Nederlandse topclubs. De belangstelling voor Maher zou nog niet concreet zijn. PSV wil zich in ieder geval soepel opstellen om de middenvelder elders aan spelen toe te laten komen.
Voor wat betreft Lammers zal PSV pas later in januari een eventuele beslissing nemen of de spits verhuurd mag worden. Mogelijk hangt dat ook af van de eventuele huur van Maximiliano Romero van Velez Sarsfield voor de tweede seizoenshelft.
Vermoeden. Ik kan verder niks bewijzen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vermoeden. Ik kan verder niks bewijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Wat voor een obscure shit kijk jij dan Adames?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:25 schreef Adames het volgende:
https://vimeo.com/47077248
interessante vader heeft die rosario
Is deel van een HollandDoc ding, die nu helaas niet beschikbaar is op uitzending gemist.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat voor een obscure shit kijk jij dan Adames?
Kwam gewoon te kort. Met alleen een vleugje talent kom je er niet. Gewoon fout gescout.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef Vasion het volgende:
Blijft natuurlijk jammer de manier waarop PSV Maher verpest heeft.
heb je een leuke kerst gehad vasion?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef Vasion het volgende:
Familie van ver is gekomen, was wel oke.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je een leuke kerst gehad vasion?
Misschien moet ie het weer een stapje lager proberen , bij Feyenoord/AZ bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 december 2017 21:58 schreef Vasion het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschien moet ie het weer een stapje lager proberen , bij Feyenoord/AZ bijvoorbeeld
Goeie brand.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschien moet ie het weer een stapje lager proberen , bij Feyenoord/AZ bijvoorbeeld
Bij Feyenoord zou die tenminste Europees hebben gespeeld.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doe eens beter je best. Dit raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zou die tenminste Europees hebben gespeeld.
Wat was ik er toen goed ziek van dat hij naar PSV ging, blijk ik er helemaal naast te hebben gezeten. Dat overkomt mij anders nooit.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kwam gewoon te kort. Met alleen een vleugje talent kom je er niet. Gewoon fout gescout.
Dat overkomt je best vaak.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was ik er toen goed ziek van dat hij naar PSV ging, blijk ik er helemaal naast te hebben gezeten. Dat overkomt mij anders nooit.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was ik er toen goed ziek van dat hij naar PSV ging, blijk ik er helemaal naast te hebben gezeten. Dat overkomt mij anders nooit.
En dan blijkt dat jij er ook geen kijk op hebt dus. Fysiek is mooi meegenomen, maar je techniek en snelheid is bepalend, in fysiek kan je groeien. Zelfs in de PL is fysiek niet eens waar ze altijd naar kijken. Zo'n Eriksen is ook een van de betere middenvelders daar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat overkomt je best vaak.
En dat komt omdat je gewoon weinig kijk hebt op wat een speler in de top nodig heeft. Jij denkt dat elke spierloze ballerina het gaat maken als hij een paar mooie bewegingen in huis heeft.
En het treurige is dat je na al die decepties van spelers in die categorie bij Ajax, nog steeds niet door hebt dat in 99% van de gevallen het fysiek van een speler ook belangrijk is.
Memphis was 1 van de beste van de competitie op dat moment. Hoezo zou PSV hem overschatten? Hij mocht voor een leuke transfersom vertrekken en hij doet het op dit moment best aardig in Frankrijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan blijkt dat jij er ook geen kijk op hebt dus. Fysiek is mooi meegenomen, maar je techniek en snelheid is bepalend, in fysiek kan je groeien. Zelfs in de PL is fysiek niet eens waar ze altijd naar kijken. Zo'n Eriksen is ook een van de betere middenvelders daar.
Gelukkig overschat PSV haar spelers niet, Depay kuch kuch
Jammer ook van de 6-7 miljoen euro die in rook opgaan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hele elftal was destijds gebouwd om Maher en Altidore ().
Maher kreeg op 10 alle ruimte, maar het bijzondere is dat hij ook bij AZ vlagen liet zien van zijn talent. Het is niet zo dat die er iedere wedstrijd met kop en schouders bovenuit stak. Maar af en toe liet hij iets zien. Dus ik snap ook wel dat Brands potentie zag. En in de eerste paar wedstrijden onder Cocu, tegen Zulte Waregem, stond Maher op 10 en kon hij naar hartenlust steken op de Memph, Bakkali en een steeds weer diepgaande Wijnaldem. Toen dat kaartenhuis ineen stortte en Cocu koos voor de punt naar achter, werd hij vanzelfsprekend het kind van de rekening. Hij heeft geen fysiek en een matige actieradius. Te weinig echte snelheid en kiest vaak voor de riskante oplossing.
Dus, jammer maar helaas. Gewogen en te licht bevonden.
Hij is helemaal niet snel en technisch best beperkt. Wat hij wel heeft is flair.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan blijkt dat jij er ook geen kijk op hebt dus. Fysiek is mooi meegenomen, maar je techniek en snelheid is bepalend, in fysiek kan je groeien. Zelfs in de PL is fysiek niet eens waar ze altijd naar kijken. Zo'n Eriksen is ook een van de betere middenvelders daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat overkomt je best vaak.
En dat komt omdat je gewoon weinig kijk hebt op wat een speler in de top nodig heeft. Jij denkt dat elke spierloze ballerina het gaat maken als hij een paar mooie bewegingen in huis heeft.
En het treurige is dat je na al die decepties van spelers in die categorie bij Ajax, nog steeds niet door hebt dat in 99% van de gevallen het fysiek van een speler ook belangrijk is.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet snel en technisch best beperkt. Wat hij wel heeft is flair.
En hij is flexibel. Er is fotobewijs dat hij zijn ding doet in de kleine ruimte.Mijn 50 cents..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maher kan lekker combineren in de kleine ruimte. Op een middenveld met lopers en werkers heeft hij echt wel toegevoegde waarde, vooral als er veel op balbezit op de helft van de tegenstander kan worden gevoetbald.
Maar dat spelletje speelt PSV al lang niet meer.Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Het gaat altijd om een combinatie van fysiek, techniek en snelheid. En het één kan voor het andere compenseren tot op zekere hoogte. De jonge Messi kon je zo omverblazen, maar was technisch zo uitzonderlijk dat hij er toch bovenuit stak. Voor Robben gold dat hij fysiek ook niet geweldig was in zijn jongere jaren, maar aan de bal zo snel. dat dat compenseerde.quote:Op vrijdag 29 december 2017 09:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij Jong PSV heeft hij juist dat spelletje mogen spelen dit jaar, en daar faalde hij hopeloos in. Bij AZ speelde ze dat spelletje ook totaal niet. Sterker nog, Maher blonk bij AZ uit in de wedstrijden waar er veel ruimte tussen de linies van de tegenstander was, zodat hij ruimte kreeg voor afstandschoten of een passeeractie. Hij is te traag als counterspeler, maar in wedstrijden met veel ruimte stond hij vaak goed omdat hij niets aan verdedigende arbeid leverde.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mijn 50 cents..
Maher kan lekker combineren in de kleine ruimte. Op een middenveld met lopers en werkers heeft hij echt wel toegevoegde waarde, vooral als er veel op balbezit op de helft van de tegenstander kan worden gevoetbald.
Maar dat spelletje speelt PSV al lang niet meer.
Fischer zijn matige fysiek zat hem in zijn blessuregevoeligheid ja, net als Sinkgraven heeft. Maar niet perse het probleem als hij in het veld stond, dan had hij juist toch een te matige techniek of handelingssnelheid. Ook werd hij op de flanken gezet terwijl hij geen passeeractie had.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gaat altijd om een combinatie van fysiek, techniek en snelheid. En het één kan voor het andere compenseren tot op zekere hoogte. De jonge Messi kon je zo omverblazen, maar was technisch zo uitzonderlijk dat hij er toch bovenuit stak. Voor Robben gold dat hij fysiek ook niet geweldig was in zijn jongere jaren, maar aan de bal zo snel. dat dat compenseerde.
Eriksen heeft wat dat betreft van alles een beetje. Is redelijk snel, redelijk technisch en is fysiek ook zeker niet beperkt. Stukken verder dan Maher wat dat betreft. Op al die aspecten. En dan heeft Eriksen ook nog een 4e aspect goed ontwikkeld: inzicht.
Wat er bij Ajax gebeurt, en JR is daar vrij extreem in, is dat bij elke fragiele technische speler met een passeerbeweging meteen wordt geroepen dat fysiek er niet toe doet, want Messi was ook niet zo sterk. Nouri, Andersen, Fischer. En als ze vervolgens niet doorbreken, dan komt altijd het excuus dat ze toch niet technisch, snel, explosief of effectief genoeg waren. Maar nooit ligt het aan dat ballerina uiterlijk, terwijl alle drie die spelers echt veel verder waren gekomen als ze wat meer aan hun fysiek hadden gedaan (nou ja, bij Nouri zou dat anders kunnen liggen).
En Depay, ach. Die laat nu zien dat hij in de subtop van Europa een goede plek kan invullen. Lijkt me een prima station voor een speler die er in de Eredivisie met kop en schouders bovenuit stak.
Maar het ging natuurlijk over Maher. En ik kan me volledig vinden in het verhaal van Lange Lans. Liet bij AZ vlagen van talent zien, maar bleek bij PSV eigenlijk niet zo veel te kunnen. Niet snel, niet explosief, niet technisch, niet sterk genoeg. Op elk vlak gewoon te min. Dat hij bij AZ soms kon uitblinken zat hem puur in de rol die hij daar had en het feit dat iedereen achter hem zijn vuile werk op kon knappen. Simpelweg omdat bij AZ een puntje altijd wel acceptabel was.
bedankt voor je ajax dagboekverhalen in het psv topic.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer zijn matige fysiek zat hem in zijn blessuregevoeligheid ja, net als Sinkgraven heeft. Maar niet perse het probleem als hij in het veld stond, dan had hij juist toch een te matige techniek of handelingssnelheid. Ook werd hij op de flanken gezet terwijl hij geen passeeractie had.
Oke RubenSosa.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bedankt voor je ajax dagboekverhalen in het psv topic.
Gelukkig heeft blessuregevoeligheid niets te maken met je verdere fysieke gesteldheid.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer zijn matige fysiek zat hem in zijn blessuregevoeligheid ja, net als Sinkgraven heeft. Maar niet perse het probleem als hij in het veld stond, dan had hij juist toch een te matige techniek of handelingssnelheid. Ook werd hij op de flanken gezet terwijl hij geen passeeractie had.
gaat guuwd met ruudtwitter:RvN1776 twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 15:34:13✌️☀️❄️⛷🤙🏼 https://t.co/lX7giogsIB reageer retweet
Goeie baardquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
gaat guuwd met ruudtwitter:RvN1776 twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 15:34:13✌️☀️❄️⛷🤙🏼 https://t.co/lX7giogsIB reageer retweet
Hij is welkomquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kan zo naar het kalifaat inderdaad.
Ben jij een kalifaatfanaat???quote:
Naar Syrië?quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga er van de zomer weer op vakantie
Ergens in Eindhoven wordt nu door een speciale eenheid een voordeur ingebeukt...quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het was maar een geintje he, voordat de AIVD denkt dat ik serieus ben
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ergens in Eindhoven wordt nu door een speciale eenheid een voordeur ingebeukt...
Eerst schieten, dan vragen stellen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ergens in Eindhoven wordt nu door een speciale eenheid een voordeur ingebeukt...
Dat heeft Locadia ook, eerst schieten dan nadenken...quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerst schieten, dan vragen stellen.
Prima kwaliteit voor een spits.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heeft Locadia ook, eerst schieten dan nadenken...
Slecht voor je statistiekenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prima kwaliteit voor een spits.
Als je blind schiet maar scoort, prima.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prima kwaliteit voor een spits.
Ja doe ff je best allemaal. Ben nu de award voor de beste PSV user aan het bedenken.quote:
Zijn de awards weer?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja doe ff je best allemaal. Ben nu de award voor de beste PSV user aan het bedenken.
Die wedstrijd is volgend jaar pas joh..quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:56 schreef Ciscus het volgende:
Is het onderhand niet eens tijd om de tactiek van onze volgende tegenstander Heracles te ontleden; hoe vangen we Kuwas verder op, waar liggen de mogelijkheden en wie zal zich meer laten gelden: Gaston of Bartje?
En verwachten we dat Paal vanaf nu tot de groep 'wissel in de 86e minuut' behoort?
Ik zie het nu, dom! Wil je mijn bericht verwijderen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die wedstrijd is volgend jaar pas joh..
Pas de chance. Ik laat je even mooi voor lul staan hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zie het nu, dom! Wil je mijn bericht verwijderen?
Gelukkig heb ik geen reputatie hoog te houden...wel keihard van je, hoop dat je in 2018 een beter mens wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Pas de chance. Ik laat je even mooi voor lul staan hier
Sinds LBM in Amsterdam woont is hij een keiharde geworden. Alle Brabantse gemoedelijkheid is er uit. Eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen reputatie hoog te houden...wel keihard van je, hoop dat je in 2018 een beter mens wordt.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sinds LBM in Amsterdam woont is hij een keiharde geworden. Alle Brabantse gemoedelijkheid is er uit. Eeuwig zonde.
Ik weet wat die stad met een mens doet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zijn slechts vermoedens he. Want bewijs heb je niet.
Ik was nog liever naar Duitsland verhuisd dan dat ik in die grafstad genaamd Amsterdam moest wonen. Tering, wat een kutstad is dat zeg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat zijn slechts vermoedens he. Want bewijs heb je niet.
Dat mag je vinden hoor. Smaken verschillen, toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Amsterdam een geweldige stad.
Come at me.
Wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik was nog liever naar Duitsland verhuisd dan dat ik in die grafstad genaamd Amsterdam moest wonen. Tering, wat een kutstad is dat zeg.
Ik verloochen mijn Eindhovense afkomst gelukkig niet. Neemt niet weg dat het een heerlijk stadje is om in te wonen. Op die toeristen na dan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weet wat die stad met een mens doet.
Had je best kunnen weten. Tyfushekel aan die stad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd
[..]
Ik verloochen mijn Eindhovense afkomst gelukkig niet. Neemt niet weg dat het een heerlijk stadje is om in te wonen. Op die toeristen na dan.
Waarom heb je een tyfushekel aan een stad?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Had je best kunnen weten. Tyfushekel aan die stad.
MAG IK TOCH ZEKER ZELF WETEN OF NIET DAN?!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom heb je een tyfushekel aan een stad?
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
MAG IK TOCH ZEKER ZELF WETEN OF NIET DAN?!
Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?
Alsof het een straf is om in Duitsland te wonen. Daar zijn prima steden te vinden waar je prachtig kunt wonen tussen hele vriendelijke mensen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik was nog liever naar Duitsland verhuisd dan dat ik in die grafstad genaamd Amsterdam moest wonen. Tering, wat een kutstad is dat zeg.
Ik ook. En dan met name de Jordaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef Buitendam het volgende:
Come at me.
Ik heb 5 jaar tegen het Vondelpark aangewoond, nadat ik daarvoor 10 jaar in Pijlsweerd (Utrecht) woonde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alsof het een straf is om in Duitsland te wonen. Daar zijn prima steden te vinden waar je prachtig kunt wonen tussen hele vriendelijke mensen.
Maar goed, ik heb niets met Amsterdam. Tijdje gewerkt en toen ook een soort van part-time gewoond. Amsterdam heeft een mooi centrum (qua architectuur en uitgaansleven), maar alles daarbuiten is gewoon diepe treurnis. En het centrum is vies en totaal onherkenbaar als stadscentrum door een overschot aan toeristen en zwervers.
Maar ik snap best dat mensen zich aangetrokken voelen door Amsterdam, een bepaalde vorm van dorps-metropolisme heeft het wel. En ik moet zeggen dat de mensen (voorzover je authentieke Amsterdammers tegenkomt) me ook wel aanstaan. De humor en directheid spreekt me enorm aan.
Maar het is de aller, allerlaatste plek in Nederland waar ik zou willen wonen. Alleen al om de prijs-kwaliteit van wonen.
Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat Eindhoven zoveel beter is. In vrijwel alles is Eindhoven het exacte tegenovergestelde en daarmee ook niet geweldig.
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef Buitendam het volgende:
Come at me.
Heb je het dan over het centrum? Ik kijk naar wijken als de baarsjes, rivierenbuurt, de pijp en dat tegenover wittevrouwen, lombok, hoograven. Om maar wat te noemen. In het centrum van Amsterdam kwam ik amper, dat is voor provincialen en toeristen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
100x liever Utrecht dan Amsterdam. Ik vind die steden totaal onvergelijkbaar. Misschien 20 jaar geleden, nu echt niet meer.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef skysherrif het volgende:
Romero officieel op 1 januari binnen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/PSV/status/947120090415353856
Hier houdt ie een kleine toespraak voor jullie
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
Veel van dat soort wijken vind je in vrijwel elke stad, daar is niets specifieke Amsterdams aan. Alleen betaal je in Amsterdam het dubbele.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heb je het dan over het centrum? Ik kijk naar wijken als de baarsjes, rivierenbuurt, de pijp en dat tegenover wittevrouwen, lombok, hoograven. Om maar wat te noemen. In het centrum van Amsterdam kwam ik amper, dat is voor provincialen en toeristen.
Heb er geen goed gevoel over.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:56 schreef Ciscus het volgende:
Is het onderhand niet eens tijd om de tactiek van onze volgende tegenstander Heracles te ontleden; hoe vangen we Kuwas verder op, waar liggen de mogelijkheden en wie zal zich meer laten gelden: Gaston of Bartje?
En verwachten we dat Paal vanaf nu tot de groep 'wissel in de 86e minuut' behoort?
3 puntenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb er geen goed gevoel over.
Dit filmpje is dus al weken terug opgenomen. Brands neemt ons in de maling.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
Spelersnamen die op O eindigen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mauro![]()
De 12 miljoen goedkopere versie van Neres
Ik zie het al, deze gast is aan het einde van dit seizoen gewoon topscoorder van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Goed filmpje over zijn sterkste kwaliteiten.
Compleet spitsje voor een 18 jarige..
DeParo in het topic.quote:
Zeker mooi.quote:
Die op 1:50quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Op basis van deze beelden is het niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Ik zou je foxsports abbo maar ff houdenquote:Op zondag 31 december 2017 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis van deze beelden is het niet veel bijzonders.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zou je foxsports abbo maar ff houden
quote:Op zondag 31 december 2017 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis van deze beelden is het niet veel bijzonders.
Okequote:Op zondag 31 december 2017 11:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]![]()
Nu al beter dan al jullie spitsen van de afgelopen 5 jaar bij elkaar opgeteld
Ik denk oprecht dat hij de opmerking niet snapt.quote:
Waar heb je het over? Ik snuif nooit.quote:Op zondag 31 december 2017 11:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat hij de opmerking niet snapt.
Waarschijnlijk weer een paar lijntjes lopen snuiven gisteren.
echt he, vieze havenarbeider ookquote:Op zondag 31 december 2017 11:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat hij de opmerking niet snapt.
Waarschijnlijk weer een paar lijntjes lopen snuiven gisteren.
Je moet je teringmuil houden met je buiktasje.quote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
echt he, vieze havenarbeider ook
haha u madquote:Op zondag 31 december 2017 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moet je teringmuil houden met je buiktasje.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
echt he, vieze havenarbeider slaaf ook
madquote:
quote:
Heb je dit er ook bij gezetquote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Zo, even wat PSV'ers op de kast gekregen.
Cocu zal hem wel grondig verpesten.quote:Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef RubenSosa het volgende:
Cocu zal hem trouwens wel rustig brengen...
Laat je niet zo kennen johquote:
Laten we hopen dat hij deze jongen op de goede manier brengt. Hij speelt al erg volwassen en komt sterk over. We gaan het zien.quote:Op zondag 31 december 2017 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Cocu zal hem wel grondig verpesten.
Om te beginnen maar een jaartje laten rijpen bij Jong.quote:Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef RubenSosa het volgende:
Cocu zal hem trouwens wel rustig brengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |