Net als de Eredivisiequote:Op zaterdag 23 december 2017 03:26 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Voor een limbo doe je het niet slecht in de echte-mensenwereld.
Verder: wat een sneu gelul hier. Het is al jaar en dag gezanik dat de knvb-beker geen reet voorstelt tenzij je 'm zelf wint.
Ik kan nu al niet wachten tot hij in 2020 een keer mag invallen bij Cocu!quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu al een groter talent dan Dolberg.
Ze zullen wel balen bij Ajax dat Malen het daar niet leuk vond.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu al een groter talent dan Dolberg.
87ste minuutquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten tot hij in 2020 een keer mag invallen bij Cocu!
Hij zal allicht niet minder scoren dan Bergwinhoquote:Op zaterdag 23 december 2017 07:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mooie pass ook op hem.
Malen scoort vrijwel altijd de laatste wedstrijden.
Heb het al vaker gezegd, maar geef hem eens de kans in plaats van Bergwijn.
Wie gaf die pass, iemand die het weet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 07:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mooie pass ook op hem.
Malen scoort vrijwel altijd de laatste wedstrijden.
Heb het al vaker gezegd, maar geef hem eens de kans in plaats van Bergwijn.
Yep. PSV zou er goed aan doen om Bergwijn te verhuren en zijn concurrenten in de tweede seizoenshelft de kans te geven. Laat Bergwijn zijn minuten maar maken bij Groningen ofzo, ff de druk eraf bij die jongen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wie gaf die pass, iemand die het weet?
Ik denk dat Bergwijn voort moet maken. Jongens als Gudmundsson, Mauro, Malen willen zijn plek.
Zou het bij Bergwijn de druk zijn? Dat hoop ik wel, maar ben bang dat dit gewoon zijn top is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Yep. PSV zou er goed aan doen om Bergwijn te verhuren en zijn concurrenten in de tweede seizoenshelft de kans te geven. Laat Bergwijn zijn minuten maar maken bij Groningen ofzo, ff de druk eraf bij die jongen.
Malen maalt niet om een beetje druk. En Gudmondsson kan het ook wel wat beter aan volgens mij. Laat die jongens maar eens spelen.
Ik weet het niet, maar ik vind hem in Jong soms best indrukwekkend. Maar goed, Locadia was daar ook een soort God destijds.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zou het bij Bergwijn de druk zijn? Dat hoop ik wel, maar ben bang dat dit gewoon zijn top is.
* gullie hed nie ins unquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:25 schreef Adames het volgende:
[..]
gullie hebben niet eens een volkslied
Gewoon die 10 miljoen innen van Torino. Toch een prima bedrag voor een speler die voor 0,- op de balans staat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Yep. PSV zou er goed aan doen om Bergwijn te verhuren en zijn concurrenten in de tweede seizoenshelft de kans te geven. Laat Bergwijn zijn minuten maar maken bij Groningen ofzo, ff de druk eraf bij die jongen.
Malen maalt niet om een beetje druk. En Gudmondsson kan het ook wel wat beter aan volgens mij. Laat die jongens maar eens spelen.
Jij denkt dat die nog gaan komen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Gewoon die 10 miljoen innen van Torino. Toch een prima bedrag voor een speler die voor 0,- op de balans staat.
Lozano gaat deze zomer toch vertrekken, dus dit soort jongens kun je beter behouden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef PSVCL het volgende:
Bergwijn moet blijven , heeft genoeg potentie om een vaste waarde te worden
Is ook nog jong ,vind dat ie te snel wordt afgeschreven door veel supporters.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lozano gaat deze zomer toch vertrekken, dus dit soort jongens kun je beter behouden.
Is wel logisch toch? Als er geen goede spits staat, heb je weinig aan een vleugelspeler die er in een seizoen misschien 5 maakt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is ook nog jong ,vind dat ie te snel wordt afgeschreven door veel supporters.
Ik zie het niet. Echte talenten zijn op die leeftijd al lang doorgebroken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef PSVCL het volgende:
Welke potentie zie jij precies?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef PSVCL het volgende:
Afgeschreven niet. Ik vind wel dat hij behoorlijk de kans heeft gekregen in het eerste en die kans tot nu toe niet gegrepen heeft. Waar dat door komt is niet relevant, als er zoveel spelers achter hem op de deur kloppen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is ook nog jong ,vind dat ie te snel wordt afgeschreven door veel supporters.
Dat was helemaal geen bijzondere goal. Tegenstander lag in de touwen en niemand wilde een kaart pakken door echt in te grijpen. Hij kon gewoon doorlopen.quote:
Bij vlagen kan je zijn klasse wel zien, het enige nadeel was dat zijn rendement veel te laag was..quote:
Hij staat wekelijks basis? Hoe.veel.meer.vertrouwen.heb.je.nodig?quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij vlagen kan je zijn klasse wel zien, het enige nadeel was dat zijn rendement veel te laag was..
Leek in de voorbereiding en het begin van het seizoen verandering in te komen totdat ie weer op de bank belande.
Misschien moet je zo een jongen wat meer vertrouwen geven dan kan ie mooie dingen laten zien (bijv de goal tegen Utrecht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |