Iemand?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Wie keek zojuist naar die show en zag die data recovery gasten?
Zou dat wat goed nieuws voor mijn verloren waves account kunnen zijn denken jullie?
Dat hangt er vanaf hoe erg je account kwijt is.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand?
Wat zouden mijn kansen zijn?
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:04 schreef Roellie80 het volgende:
Noem mij maar zwak maar ik heb zojuist mijn inleg eruit gehaald. Voor het eerst dat ik er überhaupt iets cash sinds ik in mei ben ingestapt.
Nu verder "gokken" met 45k profit
Leg het hen voor, denk dat zij het het beste kunnen inschattenquote:Op donderdag 21 december 2017 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand?
Waves account geïnstalleerd op een laptop. Passphrase niet opgeschreven na het aanmaken van een waves account ergens in augustus, Chrome er afgegooid ergens begin september.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe erg je account kwijt is.
Wat is er gebeurd?
Chrome weer installeren hielp niet?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waves account geïnstalleerd op een laptop. Passphrase niet opgeschreven na het aanmaken van een waves account ergens in augustus, Chrome er afgegooid ergens begin september.
Ja, ik ben een idioot.
manmanman.JPEGquote:Op donderdag 21 december 2017 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum draait nu gewoon soepeltjes
Zo'n spike is nooit op geanticipeerd, en het netwerk is nog steeds in ontwikkeling.
Zoiets als Universa heeft nooit lange termijn potentieel. Ethereum wordt nog altijd keihard aan gewerkt door veel van de beste devs die de cryptowereld kent. Het is slechts een tijd voor Ethereum dergelijke technieken voorbij is gestreefd, en dan is zo'n munt als Universa waardeloos geworden.
Nee, want dan heb ik die passphrase nodig om het account te kunnen importerenquote:Op donderdag 21 december 2017 22:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Chrome weer installeren hielp niet?
En de seed (15 woorden) heb je ook niet opgeschreven zeker?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik die passphrase nodig om het account te kunnen importeren
Die seed bedoel ik ook ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:41 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En de seed (15 woorden) heb je ook niet opgeschreven zeker?
Toevallig in Chrome aangevinkt dat 'ie het wachtwoord moest onthouden?
Als je de laptop nog vaak gebruikt hebt erna geef ik je zo goed als nul kans. Maar je kunt natuurlijk altijd die gasten bellen en vragen wat ze kunnen doen. Vergeet alleen niet dat zij waarschijnlijk ook heel wat in rekening brengen.
Ik zit daar zelf ook over te tobben. Helemaal nu de zwakke plekken van BTC meer en meer blootgelegd worden (bizarre energieverbruik, hoge fees en trage verwerking) zie ik weinig heil in oneindig holden meer.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wat zeggen de (Fok-)experts over de daling van BTC afgelopen dagen?
Mijn break-even ligt ergens rond de 7k en dus maak ik nog flink winst, maar dit moet geen dagen zo doorgaan. Cashen of geduldig wachten....?
In altcoins investeren is ook een optie maar daar heb ik al het één en ander van en die dalen soms lekker mee.
Zou graag je laptop eens onder handen nemen, waarschijnlijk zinloos maar god, wat zou ik zoekenquote:Op donderdag 21 december 2017 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand?
Dat doe ik sowieso niet totdat de ‘kattenproblemen’ daar opgelost zijn. Misschien voorlopig maar alt-winsten in Waves stallen. Die stijgt gestaag zonder gek te doen en zal komende half jaar nog wel verdubbelen.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
ETH blijft goed gaan, je zou ook daarvoor kunnen gaan ipv BTC.
Die gaat voor m'n gevoel nog wel verder zakken.
Alles kapot, behalve de coins die niet kapot gaanquote:Op donderdag 21 december 2017 22:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mijn break-even ligt ergens rond de 7k en dus maak ik nog flink winst, maar dit moet geen dagen zo doorgaan. Cashen of geduldig wachten....?
In altcoins investeren is ook een optie maar daar heb ik al het één en ander van en die dalen soms lekker mee.
Is al opgelost. Ethereum draait weer op 100%. Precies 100% welteverstaanquote:Op donderdag 21 december 2017 22:54 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet totdat de ‘kattenproblemen’ daar opgelost zijn. Misschien voorlopig maar alt-winsten in Waves stallen. Die stijgt gestaag zonder gek te doen en zal komende half jaar nog wel verdubbelen.
Niet structureel afaik.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is al opgelost. Ethereum draait weer op 100%.
Het consolideert alweer.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
De vorige grote dip ging tot ongeveer $13.500 op 10 december. Als hij daar onder gaat is dat een negatief teken en zou (een deel) uitcashen verstandig zijn. Maar zolang het boven de $13.500 blijft gewoon blijven hodlen want dan zitten we nog in een opwaartse trend en is dit gewoon nog een gezonde correctie.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
BTC is puur speculatief. Dat betekent dat het enkel gekocht wordt om voor meer geld door te verkopen, en nergens anders voor. BTC 'genereert' zelf ook geen geld, zoals een aandeel of obligatie ook doet. Als je oneindig hold raak je alles kwijt. De vraag is of je hem in de toekomst nog voor een hogere prijs kunt verkopen dan vandaag. En dat weet niemand.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:48 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik zit daar zelf ook over te tobben. Helemaal nu de zwakke plekken van BTC meer en meer blootgelegd worden (bizarre energieverbruik, hoge fees en trage verwerking) zie ik weinig heil in oneindig holden meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |