Dus jij hebt een fijn postuur en borstjes?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:46 schreef Igen het volgende:
Ik heb als puber ook een baardje genomen omdat ik te vaak voor meisje werd aangezien
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een fijn postuur en borstjes?
En heupen evt?
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus jij hebt een fijn postuur en borstjes?
En heupen evt?
Ik moet zeggen dat ik hier wel moeite mee heb. Assad is een door Rusland gesteunde dictator. Dan verwacht ik uitsluitend beelden van besneeuwde goelagkampen waar politieke gevangenen in hun eigen stront doodvriezen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:47 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)aren-van-oorlog.html
Leuk
Ik ga dus niet bij defensie.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:51 schreef Volkorenbrood het volgende:
Staatssecretaris: drank, drugs en hoeren horen niet bij defensie
O.
En voor het salaris hoef je het ook al niet te doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:51 schreef Volkorenbrood het volgende:
O.
Meer geld naar Defensie dus.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En voor het salaris hoef je het ook al niet te doen.Dan worden de arbeidsvoorwaarden wel heel erg karig hoor.
Ik wilde misschien jurist bij de marechaussee worden maar dat zit er nu niet meer in.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:51 schreef Volkorenbrood het volgende:
O.
Waarom dan niet meer dik geworden of strafblad?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik wilde misschien jurist bij de marechaussee worden maar dat zit er nu niet meer in.
VAVO is wel BVE, maar je hebt daar toch geen volwassenen in de klas hoop ik?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ga ik ook zeker doen. Overigens heb ik al een nieuw jaarcontract aangeboden gekregen op m'n andere baan (in het volwassenenonderwijs). Daar zou men me volgend jaar graag willen als docent filosofie havo-4/5 plus vwo (doe nu enkel vwo). Dus ach, we hebben in dat opzicht nog iets achter de hand.
Jawel, 18-plussers.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
VAVO is wel BVE, maar je hebt daar toch geen volwassenen in de klas hoop ik?
Mooie PF sigme.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
VAVO is wel BVE, maar je hebt daar toch geen volwassenen in de klas hoop ik?
Ja, Pokkelmans was een leerling van me. Laatbloeier. Benieuwd hoe het nu met zijn bachelor staat.quote:
Dat hoeft toch niet eens (18?) Anyway, dat vind ik kinderenquote:
Vanaf je 25ste word je pas echt oud.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet eens (18?) Anyway, dat vind ik kinderen. Volwassenen zijn minstens 21 - en zelfs dan meestal niet droog achter de oren.
PF? Wat is dat voor jargon?quote:
Dan geef je je eigen invulling aan het begrip 'volwassenen'. Wat mag, overigens.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet eens (18?) Anyway, dat vind ik kinderen. Volwassenen zijn minstens 21 - en zelfs dan meestal niet droog achter de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |