Radicaliseerde Wierd toch teveel?quote:Op donderdag 21 december 2017 01:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.topics.nl/fid(...)tm_source=volkskrant
Fidan Ekiz over de scheiding met Wierd Duk.
En de vroegste zonsondergang ligt ook al weer een week achter onsquote:Op donderdag 21 december 2017 08:07 schreef remlof het volgende:
Zo, de kortste dag van het jaar. Vanaf morgen is het weer elke dag een beetje langer licht
Is dat zo? Bandaag gaat de zon om 16:27 onder, zegt mijn smartwatch.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de vroegste zonsondergang ligt ook al weer een week achter ons
Bij jou in Drenthe is het dan natuurlijk ook nog langer donker dan hier in de geciviliseerde gebieden.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:15 schreef 99.999 het volgende:
Hoog tijd. Ziet er buiten uit alsof het ook vandaag weer amper licht wordt
http://www.zonsondergangtijden.nl/tabel-zonsondergang-2017.htmlquote:Op donderdag 21 december 2017 08:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo? Bandaag gaat de zon om 16:27 onder, zegt mijn smartwatch.
Dat vind ik nog best vroeg.
Arnhem is natuurlijk alleen geciviliseerd te noemen als je het met Drenthe of Limburg vergelijkt.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij jou in Drenthe is het dan natuurlijk ook nog langer donker dan hier in de geciviliseerde gebieden.
quote:Sociale werkplaats Alescon overtrad de wet door honderden arbeidsbeperkten te laten werken via een uitzendbureau. Het kersverse PvdA-Kamerlid William Moorlag was tot voor kort directeur van Alescon. Hij verdedigde de constructie waarvan de rechter dinsdag zei dat die niet mag volgens de Wet Sociale Werkvoorziening.
Ruim vierhonderd medewerkers waren in dienst van een uitzendbureau dat het Drentse sw-bedrijf Alescon zelf had opgericht en waarvan het eigenaar was. Hierdoor liepen de arbeidsbeperkten loon mis, en hadden ze ook geen recht op het seniorenverlof, eindejaarsuitkeringen en volledige doorbetaling bij ziekte.
Trouw
Is wat lastige materie qua verantwoordelijkheid. De directeur van een dergelijke Gemeenschappelijke Regeling is verantwoordelijk voor de uitvoering. De politieke verantwoordelijkheid ligt bij het bestuur en dan vooral de voorzitter. In dit geval een wethouder van De Wolden.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als dit klopt, dan mag ik toch hopen dat hij opstapt.
Ik neem aan dat hij begreep wat hij uitvoerde en dan vind ik het ook kwalijk genoeg.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is wat lastige materie qua verantwoordelijkheid. De directeur van een dergelijke Gemeenschappelijke Regeling is verantwoordelijk voor de uitvoering. De politieke verantwoordelijkheid ligt bij het bestuur en dan vooral de voorzitter. In dit geval een wethouder van De Wolden.
Qua formele verantwoordelijkheid misschien. Er is ook nog zoiets als goed fatsoen en geloofwaardigheid. Het is geen VVD'er hè, dit gaat nota bene om iemand die Kamerlid is voor een partij die WSW'ers beweert te beschermen.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is wat lastige materie qua verantwoordelijkheid. De directeur van een dergelijke Gemeenschappelijke Regeling is verantwoordelijk voor de uitvoering. De politieke verantwoordelijkheid ligt bij het bestuur en dan vooral de voorzitter. In dit geval een wethouder van De Wolden.
De PvdA heeft hem wel hoger op de lijst gezet dan bijvoorbeeld een Achmed Marcouch of Mei Li Vos. Ze hebben dus vrij veel vertrouwen in hem.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:07 schreef Morendo het volgende:
Hij kwam er toch pas bij toen Dijsselbloem 'het niet meer kon opbrengen'.
Jij met je fok maak zo een leuk uitje ervan, met dat soort hier wil je daarmee afgemaakt zijn?quote:Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een line up. Fok uitje van maken?
Ik vermoed vooral haarzelf.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wie heeft Ybeltje uitgenodigd?
Toch mooi dat ze bij elkaar het intellect van een bos wortelen hebben weten te verzamelenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Die Renee Frissen is volgens mij de enige normale van het zooitje.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze bij elkaar het intellect van een bos wortelen hebben weten te verzamelen
Helga tweet er net over:quote:Op donderdag 21 december 2017 08:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er blijkt trouwens wel een flink verschil te zitten tussen het noorden en het zuiden van het land. Ik herinner mij een artikel over de ramadan deze zomer en dat de moslims in Groningen bijna een half uur langer moesten vasten dan de moslims in Maastricht. Dat verschil was groter dan ik dacht.
stfuquote:Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Goedemorgen allen op deze eerste dag van mijn vakantie.
Nog 2 dagen deze hel overleven :pquote:Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Godver wat kut.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet het werk helaas missen tot 8 januari.
Jammer, twee weken niet kunnen doen alsof je werkt.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie geen beroemde FVD'er, dus nee bedankt.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook weer lekker aan het Excellen vandaag?quote:Op donderdag 21 december 2017 10:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jammer, twee weken niet kunnen doen alsof je werkt.
Dieudonne en mignot zijn er vast bij.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik zie geen beroemde FVD'er, dus nee bedankt.
Wel excellen maar niet lekker, al die duisternis is niet goed voor een mens.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij ook weer lekker aan het Excellen vandaag?
quote:
Ik snap nog steeds niet hoe die man nog steeds een carrière heeft.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
Camiel Martinus Petrus Stephanus Eurlings
quote:Op donderdag 21 december 2017 10:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wel excellen maar niet lekker, al die duisternis is niet goed voor een mens.
Wordt tijd om Nederland naar de evenaar te verplaatsen.
Hij heeft een nuttige studie gedaan, Linus. Tevens ervaring opgedaan in de politiek.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe die man nog steeds een carrière heeft.
Achter elke sterke man staat een blauwe vrouw.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe die man nog steeds een carrière heeft.
Cum Laude ook nog eens....quote:Op donderdag 21 december 2017 10:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij heeft een nuttige studie gedaan, Linus. Tevens ervaring opgedaan in de politiek.
quote:
Neen.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Cum Laude ook nog eens....![]()
Maar verder is het een faalhaas.
Oh.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Neen.
En daarom heeft 'ie een carrière. Als alle mannen die vrouwen slaan geen carrière meer mochten hebben zouden we nog steeds in het wild leven.
Ik zie dat hij weer aan het schuimbekken is op twitterquote:Op donderdag 21 december 2017 10:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu hij electoraal ineenstort is het helemaal een droeftoeter deluxe.
Het loopt ook niet echt lekker als je het hardop opleest.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:41 schreef remlof het volgende:
Volk hou je bek.
Wij zijn van D66.
Niks referendum.
Niks democratie.
Als je ons geen appartement schenkt dan besta je niet.
En nu opzouten!
Vreemd gedicht.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:41 schreef remlof het volgende:
Volk hou je bek.
Wij zijn van D66.
Niks referendum.
Niks democratie.
Als je ons geen appartement schenkt dan besta je niet.
En nu opzouten!
Geert gaat helemaal los op D66, nu heeft ie een vacaturetekst van ze aangepastquote:
...want het is zo lekker transparant hoe de PVV zijn financiering geregeld heeft.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Geert gaat helemaal los op D66, nu heeft ie een vacaturetekst van ze aangepast
👉 heb je voldoende kennis van vastgoed?
👉 heb je ook een hekel aan openbare registers en transparantie?
👉vind je ook dat Nederland te laag staat op de corruptie-index?
👉 heb je ook lak aan wat Nederlanders vinden en wil je van referenda af?
https://twitter.com/geertwilderspvv
Ey de roverheid geeft ze geen monnie, dus ze hebben geen keuze.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
...want het is zo lekker transparant hoe de PVV zijn financiering geregeld heeft.
Ah, iemand heeft heimwee naar de tijd dat D66 en PVV aandacht kregen omdat ze voortdurend elkaar in de haren vlogen.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Geert gaat helemaal los op D66, nu heeft ie een vacaturetekst van ze aangepast
👉 heb je voldoende kennis van vastgoed?
👉 heb je ook een hekel aan openbare registers en transparantie?
👉vind je ook dat Nederland te laag staat op de corruptie-index?
👉 heb je ook lak aan wat Nederlanders vinden en wil je van referenda af?
https://twitter.com/geertwilderspvv
Die paar prikjes van populistische sneuneuzen kan het wel hebben.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:54 schreef skysherrif het volgende:
Het partijkartel krijgt het flink te verduren de laatste dagen.
Komt het er ooit nog bovenop?
Het moet wel zuur voor Geert zijn dat hij uiteindelijk degene is geweest die aan het kortste eind heeft getrokken.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ah, iemand heeft heimwee naar de tijd dat D66 en PVV aandacht kregen omdat ze voortdurend elkaar in de haren vlogen.
Nou verdient pechtold overigens ook wel een flinke tik op de vingers in alle eerlijkeid.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:56 schreef remlof het volgende:
Gelukkig krijgt Sjerrie ook klappen de laatste dagen, wel zo eerlijk.
Hoezo? Heeft CDA en VVD enorm naar de rechterkant, tot in het populistische toe getrokken. Hij ging toch niet regeren, maar we hebben nu wel een flink rechts kabinet.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het moet wel zuur voor Geert zijn dat hij uiteindelijk degene is geweest die aan het kortste eind heeft getrokken.
Dat was slordig ja. Maar ook als ie het wel had gemeld was er een rel om ontstaan.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou verdient pechtold overigens ook wel een flinke tik op de vingers in alle eerlijkeid.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ch-pechtold-a1585740
Stiekem moet hij het toch wel geweten hebben, zijn manier van politiek voeren is niet houdbaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het moet wel zuur voor Geert zijn dat hij uiteindelijk degene is geweest die aan het kortste eind heeft getrokken.
En flink pro-EU, gelukkig.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft CDA en VVD enorm naar de rechterkant, tot in het populistische toe getrokken. Hij ging toch niet regeren, maar we hebben nu wel een flink rechts kabinet.
Ook, maar dan slechts uit een hoek van tokkies en dus niet zo interessant.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was slordig ja. Maar ook als ie het wel had gemeld was er een rel om ontstaan.
Conservatieve gelovigen zijn echt uitermate goed in het leven van anderen (en hun eigen levens) te vergallen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Bij het Indonesische parlement ligt ook een wetsontwerp om élke vorm van seks buiten het huwelijk strafbaar te maken. Het zou van elke homo definitief een crimineel maken. Twee moslimgroepen, de Familie Liefde Alliantie en de Associatie van Moslimhuisvrouwen hebben geprobeerd die wet via het Constitutionele Hof ingevoerd te krijgen. Het scheelde weinig of het was gelukt: 5 rechters waren tegen, 4 waren voor. Het Hof heeft de beslissing over de sekswet nu teruggegeven aan het parlement.
-De Associatie van Moslimhuisvrouwen.
Ok.
Als je moet kiezen, ziek of strafbaarquote:Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Bij het Indonesische parlement ligt ook een wetsontwerp om élke vorm van seks buiten het huwelijk strafbaar te maken. Het zou van elke homo definitief een crimineel maken. Twee moslimgroepen, de Familie Liefde Alliantie en de Associatie van Moslimhuisvrouwen hebben geprobeerd die wet via het Constitutionele Hof ingevoerd te krijgen. Het scheelde weinig of het was gelukt: 5 rechters waren tegen, 4 waren voor. Het Hof heeft de beslissing over de sekswet nu teruggegeven aan het parlement.
Ok.
'De sekswet'.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ok.
Gehad is wat mij betreft het vieste woord.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:11 schreef 99.999 het volgende:
Overigens was er in Nederland ook een grote vereniging van huisvrouwen inclusief mooie keurmerken op schoonmaakartikelen
Religie van de vrede.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
De Familie Liefde Alliantie.
![]()
Wij zijnDe Familie Liefde Alliantie
en wij willen kinderen van families in een cel laten creperen omdat we bang zijn voor de werkelijkheid.
Oh, je hebt al gepost... mooi, dan ben jij het niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:11 schreef 99.999 het volgende:
Overigens was er in Nederland ook een grote vereniging van huisvrouwen inclusief mooie keurmerken op schoonmaakartikelen
Haha wees gerust. Ik kom zo min mogelijk in Hoogeveen. En ben nog niet zo oudquote:Op donderdag 21 december 2017 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je hebt al gepost... mooi, dan ben jij het niet.
Jihad tussen de dekens.quote:
Dat is getransformeerd in dit: www.nvvh.nlquote:Op donderdag 21 december 2017 11:11 schreef 99.999 het volgende:
En alweer is Limburg achter gesteld niks in de buurt net als een limburgsevla zaak niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is getransformeerd in dit: www.nvvh.nl
Een soort van kortepittigekapsels-club
Morgen baas, jij hebt toch vakantie neem je het er niet van?quote:
Haar wordt vaak dunner wanneer vrouwen oud worden, lang haar wil dan vaak niet meer. Dit zijn geen korte pittige kapsels, maar oudere vrouwen die er gewoon netjes verzorgd uitzien.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is getransformeerd in dit: www.nvvh.nl
Een soort van kortepittigekapsels-club
Waarom dacht ik dan dat jij in Hoogeveen zat? Ik zwaai daar altijd naar je als ik naar Zwiggelte rij.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha wees gerust. Ik kom zo min mogelijk in Hoogeveen. En ben nog niet zo oud
Ik vind het maar een eng stel bejaarden die ook vast niet veel goeds op hebben met seks.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Haar wordt vaak dunner wanneer vrouwen oud worden, lang haar wil dan vaak niet meer. Dit zijn geen korte pittige kapsels, maar oudere vrouwen die er gewoon netjes verzorgd uitzien.
Zo werkt prostitutie in islamitsche landen idd.... daar trouw je even voor een dag.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:37 schreef remlof het volgende:
Seks buiten het huwelijk strafbaar stellen
Dan moet je dus in elk bordeel iemand hebben die klant even in de echt kan verbinden met de prostitué naar keuze voorafgaand aan de daad en daarna meteen de scheiding doet.
Ik weet niks van ze, maar ze zien er vrij normaal uit voor vrouwen die boven de 65 zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng stel bejaarden die ook vast niet veel goeds op hebben met seks.
[ afbeelding ]
Serieus? Echt hoe hypocriet kan je het makenquote:Op donderdag 21 december 2017 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt prostitutie in islamitsche landen idd.... daar trouw je even voor een dag.
Paar jaar geleden een hele goede documentaire over geweest, ik meen dat dat over een prostituee in Iran ging.
Jou Italiaanse Duitse zal toch ook al de wisseljaren gehad hebben Remlos, nog geen snor?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng stel bejaarden die ook vast niet veel goeds op hebben met seks.
[ afbeelding ]
Goede truc, die heeft God waarschijnlijk niet door.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt prostitutie in islamitsche landen idd.... daar trouw je even voor een dag.
Paar jaar geleden een hele goede documentaire over geweest, ik meen dat dat over een prostituee in Iran ging.
Zie ook dit verhaal: https://decorrespondent.n(...)ht/45872574-7ce11ffb
Hoogeveen wil een mens nog niet dood gevonden wordenquote:Op donderdag 21 december 2017 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dan dat jij in Hoogeveen zat? Ik zwaai daar altijd naar je als ik naar Zwiggelte rij.
Niet uit je ma?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:42 schreef 99.999 het volgende:
Nee, ik kom uit het mooie en gezellige Meppel.
Baudet probeert het wat politiek correcter te verwoorden. Maar veel verschil zit er niet tussen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:42 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens nog even over dat met Baudet die had afgesproken met zo'n wappie uit Amerika.
Dat is een race realist, als je dat in context plaatst met de uitspraken van Baudet over een blank europa weet je eigenlijk wel precies hoe de vork in de steel zit.
Die hebben precies dezelfde ideeën.
Sjerrie zegt het alleen wat mooier zodat de blanke Nederlander kan pretenderen dat hij geen racist is.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:42 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens nog even over dat met Baudet die had afgesproken met zo'n wappie uit Amerika.
Dat is een race realist, als je dat in context plaatst met de uitspraken van Baudet over een blank europa weet je eigenlijk wel precies hoe de vork in de steel zit.
Kaas jij lijkt bijna een leraar met zoveel vrije dagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:45 schreef Kaas- het volgende:
Word nu lid van dit bruisende netwerk!
Nee joh, hij sprak alleen maar met Taylor om te weten te komen hoe sommige mensen denken. [/FvD-stemmend Nederland]quote:Op donderdag 21 december 2017 11:42 schreef skysherrif het volgende:
Tja, in het Nieuwe Testament benadrukt Jezus dat het de reinen van hart zijn die verlost zullen worden. In de Islam en het Jodendom gaat het veel meer om het naleven van suffe regeltjes.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goede truc, die heeft God waarschijnlijk niet door.
Ik zie ze meer als voetbalfans/hooligans. Voor alles altijd het eigen clubje steunen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee joh, hij sprak alleen maar met Taylor om te weten te komen hoe sommige mensen denken. [/FvD-stemmend Nederland]![]()
Op Twitter zei iemand dat die FvD-fans overeenkomsten hebben met de mensen die ageren tegen vaccinaties. Van die idioten die met geen enkel feit of normale logica te overtuigen zijn van hun ongelijk. En volgens mij klopt dat aardig, van die complotgekkies.
Jij lijkt bijna een mongool door altijd zo’n mongool te zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kaas jij lijkt bijna een leraar met zoveel vrije dagen.
In de USA zijn ze ook al ontwaakt zo te zien morge Igen, hoe is het weer in de USA, eerlijk waar is daar niets te doen, iedereen kan iets worden in dat land toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Tja, in het Nieuwe Testament benadrukt Jezus dat het de reinen van hart zijn die verlost zullen worden. In de Islam en het Jodendom gaat het veel meer om het naleven van suffe regeltjes.
Goed dan ben ik voor jouw een MONGOOL, zit ik daarmee?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij lijkt bijna een mongool door altijd zo’n mongool te zijn.
Hoho, volgens PvD-apostelen en Sjerrie zelf, spreekt Sjerrie met iedereen, ook linksen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee joh, hij sprak alleen maar met Taylor om te weten te komen hoe sommige mensen denken. [/FvD-stemmend Nederland]![]()
Op Twitter zei iemand dat die FvD-fans overeenkomsten hebben met de mensen die ageren tegen vaccinaties. Van die idioten die met geen enkel feit of normale logica te overtuigen zijn van hun ongelijk. En volgens mij klopt dat aardig, van die complotgekkies.
Nu vinden FvD'ers de gemiddelde VVD'er al links, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoho, volgens PvD-apostelen en Sjerrie zelf, spreekt Sjerrie met iedereen, ook linksen.
Op de dag des oordeels zullen de laatsten de eersten zijn, John.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
In de USA zijn ze ook al ontwaakt zo te zien morge Igen, hoe is het weer in de USA, eerlijk waar is daar niets te doen, iedereen kan iets worden in dat land toch?
Hoeven die minder lang te lijden?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Op de dag des oordeels zullen de laatsten de eersten zijn, John.
Ligt wel wat genuanceerder, het is een speciale vorm van het huwelijk binnen de sjiitische stroming.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ook dit verhaal: https://www.groene.nl/artikel/huwelijk-met-tijdslimiet
https://www.trouw.nl/home(...)anse-stijl~adf8f794/
Ah, daar kom ik dan weer niet langs onderweg naar Zwiggelte.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoogeveen wil een mens nog niet dood gevonden worden. Hoewel de kans op sterven daar wel vrij groot is.
Nee, ik kom uit het mooie en gezellige Meppel.
Gooi er een paar moeilijke woorden doorheen en een piano en ze lopen achter je aan.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:53 schreef Volkorenbrood het volgende:
Een rasrealist.
Ik ben geen racist, maar realist. Goed verhaal.
Ik lees idd dat het iets is wat redelijk aan Iran voorbehouden is, de documentaire blijkt ook al van 8 jaar geleden te zijn, maar ik linkte het gelijk weer toen Remlof dat grapje maakte van trouwen in een bordeel.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:52 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ligt wel wat genuanceerder, het is een speciale vorm van het huwelijk binnen de sjiitische stroming.
Dit “huwelijk” wordt overigens in Iran ook wel eens door jonge stelletjes gesloten, zodat ze niet door de zedenpolitie op straat worden aangesproken als ze hand in hand lopen bvb, dus niet omdat ze zelf zo conservatief zijn per se. “Voordeel” is dat het verder weinig civielrechtelijke gevolgen heeft als in een echt huwelijk.
In andere moslimlanden bestaat het fenomeen niet echt, omdat het bij soennieten niet bestaat. (Dat speciale huwelijk, prostitutie komt natuurlijk wereldwijd voor).
Moet ie ook helemaal niet doen joh.... waarom zou je het wel doen?quote:Op donderdag 21 december 2017 12:13 schreef john2406 het volgende:
Remlos en trouwen, kan die zo een verantwoordelijkheid wel aan?
Een vrouw is geen poesje voor op de bank he.
Ja, en dan vooral claimen realistisch te zijn over de verschillende rassenquote:Op donderdag 21 december 2017 11:53 schreef Volkorenbrood het volgende:
Een rasrealist.
Ik ben niet getrouwd hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ie ook helemaal niet doen joh.... waarom zou je het wel doen?
Stiekem was de afslag Rogat voor de realisatie van Lankhorst ook een afslag Meppelquote:Op donderdag 21 december 2017 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, daar kom ik dan weer niet langs onderweg naar Zwiggelte.
Nou ja, als we een keer in Diever of Havelte op vakantie gaan zwaai ik wel bij Meppel naar je
Alhoewel, ik zie dat de A28 daar net 2 meter Meppel meepakt
Ik zal zwaaien de volgende keer bij Lankhorst
Jij bent ook realistisch.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:53 schreef Volkorenbrood het volgende:
Een rasrealist.
Emmer KFC eten.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:28 schreef IntensiveGary het volgende:
Zo, dagje vrij. Straks met ex de stad in. Eens zien waar dat op gaat uitdraaien; porno of slaande ruzie. 😂
Leuke dagbesteding.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:28 schreef IntensiveGary het volgende:
Zo, dagje vrij. Straks met ex de stad in. Eens zien waar dat op gaat uitdraaien; porno of slaande ruzie. 😂
Neuh, dat blieven we beiden niet. Even rondje stad en dan eindigen in dubieuze kroeg, om nog voor einde middag zo blauw als een tientje naar buiten te strompelen. Scootermocro bellen voor pakkie om de ergste dronkenschap te verdrijven en dan snel door naar eerder genoemde porno, dan wel slaande ruzie. Overigens hoeft het één het ander niet per se uit te sluiten 😁quote:
Wat heeft Thieme hiermee te maken?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoho, volgens PvD-apostelen en Sjerrie zelf, spreekt Sjerrie met iedereen, ook linksen.
Triggered.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij lijkt bijna een mongool door altijd zo’n mongool te zijn.
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:40 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wat heeft Thieme hiermee te maken?
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ons knapste parlementslid denk ik.
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt, ben je voor TOP.
Malse billetjes.quote:
Welke man in de TK is het mooiste?quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:51 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Ik vind Bente Becker ook een lekker kamerlid hoor. Zou d’r doen
Pixquote:Op donderdag 21 december 2017 12:52 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
En Femke Merel uiteraard
Brunette en blond, met een half mannen gezicht, vind ikquote:
Nog niet echt goed gekeken.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Welke man in de TK is het mooiste?
Naast Halbe bedoel ik.
Halbe zit in het kabinetquote:Op donderdag 21 december 2017 12:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Welke man in de TK is het mooiste?
Naast Halbe bedoel ik.
Ga toch op taalcursusquote:Op donderdag 21 december 2017 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Brunette en blond, met een half mannen gezicht, vind ik
Rare bouw ook, en labiele smaak, van snor .
Femke lijkt me een goede kandidaat om een keer beschuit mee te eten.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Femke Merel: [ afbeelding ]
Bente Becker (weliswaar in studententijd):
[ afbeelding ]
Deed toch geen pijn toen ik je op je tenen stond of wel?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:02 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ga toch op taalcursus
Het doet wel pijn wanneer ik door de taalfouten heen je posts probeer te ontcijferenquote:Op donderdag 21 december 2017 13:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Deed toch geen pijn toen ik je op je tenen stond of wel?
Hoef je toch niet, ik dwing je niet hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:06 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Het doet wel pijn wanneer ik door de taalfouten heen je posts probeer te ontcijferen
Ages 11-16quote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
Omdat ik morgen vakantie heb +13e maand + bonus ga ik me dit maar eens cadeau geven:
[ afbeelding ]
Gewoon om te kijken of Lego na 25 jaar nog steeds leuk is.
Amerika blijft een mooi land.quote:WASHINGTON — President Donald Trump on Wednesday commuted the sentence of an Iowa kosher meatpacking executive who had been sentenced to 27 years in prison for money laundering, marking the first time he’s used the presidential power.
The action was “encouraged by bipartisan leaders from across the political spectrum, from Nancy Pelosi to Orrin Hatch,” the White House said.
https://www.politico.com/(...)ive-rubashkin-311389
11-16 of 11-37 maakt natuurlijk geen verschil.quote:
Bohh, hebben.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
Omdat ik morgen vakantie heb +13e maand + bonus ga ik me dit maar eens cadeau geven:
[ afbeelding ]
Nee, is het niet, tenzij kinderen, dan is spelen met Lego toegestaan.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik kreeg altijd Lego voor meisjes.
Dan baal je wel ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Deze...
[ afbeelding ]
Ik wilde ook echt dingen bouwen, maar ik kreeg een soort roze Duplo.
Is er al genderneurtale lego in de maak?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Deze...
[ afbeelding ]
Ik wilde ook echt dingen bouwen, maar ik kreeg een soort roze Duplo.
Haha.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:02 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ga toch op taalcursus
Die was er altijd al, maar als meisje krijg je dat spul niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:26 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Is er al genderneurtale lego in de maak?
Volgens mij was Lego altijd genderneutraal totdat ze met dat roze spul begonnen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:26 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij was Lego altijd genderneutraal totdat ze met dat roze spul begonnen.
Is ie het arme knulletje tussen Sinterklaas en kerst jarig?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:31 schreef 99.999 het volgende:
Ik was ook bij de speelgoedwinkel vandaag maar dat was om walki talki’s te kopen voor mijn jarige neefje van vijf
Gaaf! Van die Fisher Price dingen?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:31 schreef 99.999 het volgende:
Ik was ook bij de speelgoedwinkel vandaag maar dat was om walki talki’s te kopen voor mijn jarige neefje van vijf
Hey die heb ik ook nog gehad. Meteen morse mee geleerd.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gaaf! Van die Fisher Price dingen?
[ afbeelding ]
Eindelijk een wagen waarmee ik mijn huis ook in de winter kan bereiken.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwste technologie in Korea.
Nee, modelletje van ‘Cars’quote:Op donderdag 21 december 2017 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gaaf! Van die Fisher Price dingen?
[ afbeelding ]
Ja?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Spannende tijden weer mensen, spannende tijden.
Gefeliciteerd snor van Derksen met je midwinterfeest!quote:Op donderdag 21 december 2017 13:26 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
*toetert op haar midwinterhoorn*
Dank, Brood. Ik heb er niet zo veel mee, maar mijn familie viert het wel. Mijn tante is er zelfs naar vernoemd.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Gefeliciteerd snor van Derksen met je midwinterfeest!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankeschön!quote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Volkorenbrood het volgende:
En fijn Joelfeest voor de Germanen onder ons!
En zuiver links beleidquote:Op donderdag 21 december 2017 13:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwste technologie in Korea.
Beetje milieuvervuilend. Ik eet enkel wat niet een miljoen miljard kilometers moet afleggen totdat het mijn bordje bereikt.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:20 schreef Volkorenbrood het volgende:
Gewoon gezellig meedoen en granaatappel eten.
Die kosher meuk wordt echt niet allemaal hier om de hoek geproduceerd.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Beetje milieuvervuilend. Ik eet enkel wat niet een miljoen miljard kilometers moet afleggen totdat het mijn bordje bereikt.
Think again.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kosher meuk wordt echt niet allemaal hier om de hoek geproduceerd.
Amerika, praktisch om de hoek.quote:
Maar wel duur. Dan kan je beter via de Ali bestellen.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Amerika, praktisch om de hoek.
Moioie slogan voor d66.quote:
Volgens mij is het wel het seizoen om granaatappel te eten.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Beetje milieuvervuilend. Ik eet enkel wat niet een miljoen miljard kilometers moet afleggen totdat het mijn bordje bereikt.
Geen idee eigenlijk. In december is het altijd wat karig qua fruit.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel het seizoen om granaatappel te eten.
Hier hebben ze voor kerst wel een soort exotisch schap met o.a. de granaatappel.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. In december is het altijd wat karig qua fruit.
Uiteraard liggen de supermarkten vol, maar dat komt uit een kas of van een andere planeet.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hier hebben ze voor kerst wel een soort exotisch schap met o.a. de granaatappel.
Volgens mij komt vrijwel alle fruit (ook de Europese dingen) uit een kas tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:10 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Uiteraard liggen de supermarkten vol, maar dat komt uit een kas of van een andere planeet.
Deze hebben wij op de koelkast hangen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. In december is het altijd wat karig qua fruit.
Dadels.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:15 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Deze hebben wij op de koelkast hangen.
[ afbeelding ]
En wat heb je met de koelkast voor afspraken wanneer en hoe sex?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:15 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Deze hebben wij op de koelkast hangen.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
En wat heb je met de koelkast voor afspraken wanneer en hoe sex?
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon, wat je met de koelkast voor afspraken hebt wanneer en hoe sex?
Zelden tot nooit.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Vragen jullie dat niet aan mensen dan?
Ik denk bij Leandra ook altijd aan Lee Towers.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:59 schreef Leandra het volgende:
Iedere keer als ik de TT van dit topic zie denk ik dat het een nametopic voor Timmmm is
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk bij Leandra ook altijd aan Lee Towers.
Wie?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:59 schreef Leandra het volgende:
Iedere keer als ik de TT van dit topic zie denk ik dat het een nametopic voor Timmmm is
Dat is geheel correct.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begreep ik nou ergens dat jij de kloon van een gebande bent?
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, mooi dat dat dan duidelijk is.
Mensen in dit gebied moeten eens wat minder klagen en meer doen.quote:
Goed nieuws idd, lekker een voorwaardelijke straf opgelegd krijgen voor het uitvoeren van je baan.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, goed nieuws voor het politiekorps vandaag. Je kunt gewoon iemand doodmaken en dan nog wegkomen met een voorwaardelijke straf.
Bijzonder idee over het werk van een agent heb jij.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Goed nieuws idd, lekker een voorwaardelijke straf opgelegd krijgen voor het uitvoeren van je baan.
Is net zoiets als een leraar opsluiten omdat hij/zij leerlingen goed opgeleid heeft.
Voortaan militairen ook bestraffen als ze pang pang doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Goed nieuws idd, lekker een voorwaardelijke straf opgelegd krijgen voor het uitvoeren van je baan.
Is net zoiets als een leraar opsluiten omdat hij/zij leerlingen goed opgeleid heeft.
Niet echt. Aanhouden van agressieve snuivers hoort er ook bij.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bijzonder idee over het werk van een agent heb jij.
Aanhouden van agressieve snuivers, ja. Doodmaken van agressieve snuivers, nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Niet echt. Aanhouden van agressieve snuivers hoort er ook bij.
Helaas was dit geval niet kalm te krijgen, met alle gevolgen van dien. Mitchie had op elk moment kunnen besluiten om z'n leven nog enkele jaren te verlengen, het mocht niet zo zijn. Slachtoffer van omstandigheden, uiteraard.
Zonde. Geen formatieruimte, of slechte beoordeling?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, mag volgend schooljaar weer elders aan de slag. Vast contract gaat 'm waarschijnlijk niet worden. Tegen april volgend jaar maar eens rondneuzen.
Er was nooit ene intentie om hem dood te maken. Dat verzin je er effe lekker bij.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aanhouden van agressieve snuivers, ja. Doodmaken van agressieve snuivers, nee.
Je vergelijking met het goed opleiden van een leerling door een docent is echt compleet misplaatst, je bent letterlijk dodelijk geweld door een agent goed aan het praten.
Dat is jammer.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, mag volgend schooljaar weer elders aan de slag. Vast contract gaat 'm waarschijnlijk niet worden. Tegen april volgend jaar maar eens rondneuzen.
Nee, jij verzint het. Ik heb het nergens over intentie. Niet de rollen omdraaien nu.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Er was nooit ene intentie om hem dood te maken. Dat verzin je er effe lekker bij.
Dodelijk geweld van een agent hoeft ook niet in absolute zin te worden afgekeurd, toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aanhouden van agressieve snuivers, ja. Doodmaken van agressieve snuivers, nee.
Je vergelijking met het goed opleiden van een leerling door een docent is echt compleet misplaatst, je bent letterlijk dodelijk geweld door een agent goed aan het praten.
Ah zonde.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef Friek_ het volgende:
Beetje combinatie van beide, al was m'n beoordeling nog gematigd positief. Maar niet zodanig positief dat men zonder enige zorgen me een vast contract zou geven. Wel frappant dat ik bij mijn leerlingenquêtes wat betreft organisatorische competentie hoger scoorde dan de gemiddelde docent. Moet ook toegeven dat ik mezelf ook nog geen vast contract zou geven (als ik in die directie zou zitten). Daarvoor ben ik nog te onervaren.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zonde. Geen formatieruimte, of slechte beoordeling?
In de Randstad is er een tekort aan je. Kom hierheen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
M'n sectievoorzitter is er niet zo blij mee, want die zou graag wat continuïteit willen. De directie wil echter, wanneer leerlingenaantallen afnemen, op den duur wat uren maatschappijleer aan de docenten geschiedenis geven.
Ach ja. Misschien heb je geluk en wordt er nog iemand ziek.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje combinatie van beide, al was m'n beoordeling nog gematigd positief. Maar niet zodanig positief dat men zonder enige zorgen me een vast contract zou geven. Wel frappant dat ik bij mijn leerlingenquêtes wat betreft organisatorische competentie hoger scoorde dan de gemiddelde docent. Moet ook zelf toegeven dat ik mezelf ook nog geen vast contract zou geven (als ik in die directie zou zitten). Daarvoor ben ik nog te onervaren.
M'n sectievoorzitter is er niet zo blij mee, want die zou graag wat continuïteit willen. De directie wil echter, wanneer leerlingenaantallen afnemen, op den duur wat uren maatschappijleer aan de docenten geschiedenis geven.
Of zwanger, daar is door Friek zelfs een actieve bijdrage aan te leveren. Of wellicht heeft hij over één jaar wel de seniore houding die nodig is of wordt gevraagd voor een vast contract.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach ja. Misschien heb je geluk en wordt er nog iemand ziek.
En wou de arrestant iemand doodmaken?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Er was nooit ene intentie om hem dood te maken. Dat verzin je er effe lekker bij.
Ja, dat laatste ga ik ook zeker doen. Overigens heb ik al een nieuw jaarcontract aangeboden gekregen op m'n andere baan (in het volwassenenonderwijs). Daar zou men me volgend jaar graag willen als docent filosofie havo-4/5 plus vwo (doe nu enkel vwo). Dus ach, we hebben in dat opzicht nog iets achter de hand.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach ja. Misschien heb je geluk en wordt er nog iemand ziek.
Succes met zoeken iig. En gebruik de rest van het schooljaar om nog wat dingen uit te proberen, nu kan het.
We kunnen het helaas niet vragen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:54 schreef Igen het volgende:
[..]
En wou de arrestant iemand doodmaken?
In ieder geval moeten we uitkijken dat we geen Amerikaanse toestanden krijgen. We hebben geen doodstraf, dan is het al helemáál niet de bedoeling dat politie-agenten mensen zonder eerlijk proces doodmaken, tenzij het écht niet anders kan.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen het helaas niet vragen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook niet echt bestreden. Ik denk niet dat de rechter oom agent een schouderklopje gaf voor de geleverde diensten.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:04 schreef Igen het volgende:
[..]
In ieder geval moeten we uitkijken dat we geen Amerikaanse toestanden krijgen. We hebben geen doodstraf, dan is het al helemáál niet de bedoeling dat politie-agenten mensen zonder eerlijk proces doodmaken, tenzij het écht niet anders kan.
Geen straf krijgen is wat mij betreft anders wel een cadeautje.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook niet echt bestreden. Ik denk niet dat de rechter oom agent een schouderklopje gaf voor de geleverde diensten.
Een voorwaardelijke straf is geen straf?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen straf krijgen is wat mij betreft anders wel een cadeautje.
Als het bij dit ene vergrijp blijft niet, inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een voorwaardelijke straf is geen straf?
Juridisch onjuist, heb ik ooit begrepen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het bij dit ene vergrijp blijft niet, inderdaad.
En praktisch?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juridisch onjuist, heb ik ooit begrepen.
Ik ben niet zo praktisch.quote:
But only nine states – including the United States and Israel –voted against the resolution. The other countries which supported Washington were Togo, Micronesia, Nauru, Palau, Marshall Islands, Guatemala, and Honduras.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ah, we krijgen geen financiële hulp meer van Trump.
Jammer hoor.
https://www.volkskrant.nl(...)em-besluit~a4547613/
Praktisch zorgt een veroordeling ervoor dat een eventuele schadevergoeding makkelijker te vorderen is, plus dat ze op hun strafblad hebben dat ze veroordeeld zijn tot een gevangenisstraf.quote:
Ik vind dit geen gekke motivering. Die agenten hebben ook niet uit kwade wil gehandeld maar ze hebben wel enorme fouten gemaakt. Hiermee wordt wel expliciet erkend dat deze handelswijze door de politie niet gehanteerd mag worden maar worden de agenten niet persoonlijk nog verder beschadigd. Is wel wat voor te zeggen als je het mij vraagt.quote:Vanwege de ernst van het feit wordt er een straf opgelegd, en dat kan niet anders dan een gevangenisstraf zijn. Maar ook wordt rekening gehouden met de bijzondere omstandigheden van deze zaak. Het gaat om politieagenten die in moeilijke situaties moeten optreden en die daarbij ook zo nodig hun eigen lichaam in de strijd moeten gooien, zoals hier is gebeurd. Zij kunnen er niet voor kiezen (gevaarlijke) situaties maar zo te laten als ze zijn en moeten in korte tijd beslissingen nemen. Ook heeft de zaak grote impact op de verdachten gehad. Daarom wordt aan de agenten een voorwaardelijke straf van zes maanden opgelegd.
Van deze straf moet het signaal uitgaan dat de maatschappij van de politie mag blijven verwachten dat zij zal optreden als het noodzakelijk is en dat zij daarbij geweld mag gebruiken, maar ook dat aan het gebruik van dit geweld grenzen verbonden zijn.
Dat is het ook wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:22 schreef Volkorenbrood het volgende:
Poldervonnis dat gemoederen over dood Henriquez tot bedaren brengt.
Zo noemt de NRC het.
In het artikel van NRC staat dat de doodsoorzaak ook niet is vastgesteld. Met dat in het achterhoofd is het ongetwijfeld een genuanceerd en redelijk oordeel.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dit geen gekke motivering. Die agenten hebben ook niet uit kwade wil gehandeld maar ze hebben wel enorme fouten gemaakt. Hiermee wordt wel expliciet erkend dat deze handelswijze door de politie niet gehanteerd mag worden maar worden de agenten niet persoonlijk nog verder beschadigd. Is wel wat voor te zeggen als je het mij vraagt.
Dat is ervan afhankelijk of hij ook een ontmoeting met Tanja Nijmeijer in de planning heeft staan.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Mijn excuses als ik misschien het eerdere gesprek heb gemist, maar wat vinden jullie van de ontmoeting van Baudet met Taylor?
Dat jullie het maar even weten.twitter:HLN_BE twitterde op donderdag 21-12-2017 om 10:40:12Turkse prediker: "Mannen zonder baard lijken op vrouwen" https://t.co/LwQ3hRMLnN #hln https://t.co/N9MQdCpse5 reageer retweet
Zou dat voor of na het overleg van Marijnissen met Maduro en Kim zijn?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is ervan afhankelijk of hij ook een ontmoeting met Tanja Nijmeijer in de planning heeft staan.
Die bestaan nog, en ik dacht dat ik antiek in huis heb.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:34 schreef Friek_ het volgende:
Net van m'n eindejaarsuitkering een platenspeler gekocht.
Wel grappig , dit was 4 dagen geleden een rel in de Turkse media.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dat jullie het maar even weten.twitter:HLN_BE twitterde op donderdag 21-12-2017 om 10:40:12Turkse prediker: "Mannen zonder baard lijken op vrouwen" https://t.co/LwQ3hRMLnN #hln https://t.co/N9MQdCpse5 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |