Radicaliseerde Wierd toch teveel?quote:Op donderdag 21 december 2017 01:07 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.topics.nl/fid(...)tm_source=volkskrant
Fidan Ekiz over de scheiding met Wierd Duk.
En de vroegste zonsondergang ligt ook al weer een week achter onsquote:Op donderdag 21 december 2017 08:07 schreef remlof het volgende:
Zo, de kortste dag van het jaar. Vanaf morgen is het weer elke dag een beetje langer licht
Is dat zo? Bandaag gaat de zon om 16:27 onder, zegt mijn smartwatch.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de vroegste zonsondergang ligt ook al weer een week achter ons
Bij jou in Drenthe is het dan natuurlijk ook nog langer donker dan hier in de geciviliseerde gebieden.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:15 schreef 99.999 het volgende:
Hoog tijd. Ziet er buiten uit alsof het ook vandaag weer amper licht wordt
http://www.zonsondergangtijden.nl/tabel-zonsondergang-2017.htmlquote:Op donderdag 21 december 2017 08:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo? Bandaag gaat de zon om 16:27 onder, zegt mijn smartwatch.
Dat vind ik nog best vroeg.
Arnhem is natuurlijk alleen geciviliseerd te noemen als je het met Drenthe of Limburg vergelijkt.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij jou in Drenthe is het dan natuurlijk ook nog langer donker dan hier in de geciviliseerde gebieden.
quote:Sociale werkplaats Alescon overtrad de wet door honderden arbeidsbeperkten te laten werken via een uitzendbureau. Het kersverse PvdA-Kamerlid William Moorlag was tot voor kort directeur van Alescon. Hij verdedigde de constructie waarvan de rechter dinsdag zei dat die niet mag volgens de Wet Sociale Werkvoorziening.
Ruim vierhonderd medewerkers waren in dienst van een uitzendbureau dat het Drentse sw-bedrijf Alescon zelf had opgericht en waarvan het eigenaar was. Hierdoor liepen de arbeidsbeperkten loon mis, en hadden ze ook geen recht op het seniorenverlof, eindejaarsuitkeringen en volledige doorbetaling bij ziekte.
Trouw
Is wat lastige materie qua verantwoordelijkheid. De directeur van een dergelijke Gemeenschappelijke Regeling is verantwoordelijk voor de uitvoering. De politieke verantwoordelijkheid ligt bij het bestuur en dan vooral de voorzitter. In dit geval een wethouder van De Wolden.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Als dit klopt, dan mag ik toch hopen dat hij opstapt.
Ik neem aan dat hij begreep wat hij uitvoerde en dan vind ik het ook kwalijk genoeg.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is wat lastige materie qua verantwoordelijkheid. De directeur van een dergelijke Gemeenschappelijke Regeling is verantwoordelijk voor de uitvoering. De politieke verantwoordelijkheid ligt bij het bestuur en dan vooral de voorzitter. In dit geval een wethouder van De Wolden.
Qua formele verantwoordelijkheid misschien. Er is ook nog zoiets als goed fatsoen en geloofwaardigheid. Het is geen VVD'er hè, dit gaat nota bene om iemand die Kamerlid is voor een partij die WSW'ers beweert te beschermen.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is wat lastige materie qua verantwoordelijkheid. De directeur van een dergelijke Gemeenschappelijke Regeling is verantwoordelijk voor de uitvoering. De politieke verantwoordelijkheid ligt bij het bestuur en dan vooral de voorzitter. In dit geval een wethouder van De Wolden.
De PvdA heeft hem wel hoger op de lijst gezet dan bijvoorbeeld een Achmed Marcouch of Mei Li Vos. Ze hebben dus vrij veel vertrouwen in hem.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:07 schreef Morendo het volgende:
Hij kwam er toch pas bij toen Dijsselbloem 'het niet meer kon opbrengen'.
Jij met je fok maak zo een leuk uitje ervan, met dat soort hier wil je daarmee afgemaakt zijn?quote:Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een line up. Fok uitje van maken?
Ik vermoed vooral haarzelf.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wie heeft Ybeltje uitgenodigd?
Toch mooi dat ze bij elkaar het intellect van een bos wortelen hebben weten te verzamelenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Die Renee Frissen is volgens mij de enige normale van het zooitje.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze bij elkaar het intellect van een bos wortelen hebben weten te verzamelen
Helga tweet er net over:quote:Op donderdag 21 december 2017 08:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er blijkt trouwens wel een flink verschil te zitten tussen het noorden en het zuiden van het land. Ik herinner mij een artikel over de ramadan deze zomer en dat de moslims in Groningen bijna een half uur langer moesten vasten dan de moslims in Maastricht. Dat verschil was groter dan ik dacht.
stfuquote:Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Goedemorgen allen op deze eerste dag van mijn vakantie.
Nog 2 dagen deze hel overleven :pquote:Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Godver wat kut.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet het werk helaas missen tot 8 januari.
Jammer, twee weken niet kunnen doen alsof je werkt.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie geen beroemde FVD'er, dus nee bedankt.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:17 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook weer lekker aan het Excellen vandaag?quote:Op donderdag 21 december 2017 10:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Jammer, twee weken niet kunnen doen alsof je werkt.
Dieudonne en mignot zijn er vast bij.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik zie geen beroemde FVD'er, dus nee bedankt.
Wel excellen maar niet lekker, al die duisternis is niet goed voor een mens.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij ook weer lekker aan het Excellen vandaag?
quote:
Ik snap nog steeds niet hoe die man nog steeds een carrière heeft.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
Camiel Martinus Petrus Stephanus Eurlings
quote:Op donderdag 21 december 2017 10:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wel excellen maar niet lekker, al die duisternis is niet goed voor een mens.
Wordt tijd om Nederland naar de evenaar te verplaatsen.
Hij heeft een nuttige studie gedaan, Linus. Tevens ervaring opgedaan in de politiek.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe die man nog steeds een carrière heeft.
Achter elke sterke man staat een blauwe vrouw.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe die man nog steeds een carrière heeft.
Cum Laude ook nog eens....quote:Op donderdag 21 december 2017 10:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij heeft een nuttige studie gedaan, Linus. Tevens ervaring opgedaan in de politiek.
quote:
Neen.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Cum Laude ook nog eens....![]()
Maar verder is het een faalhaas.
Oh.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Neen.
En daarom heeft 'ie een carrière. Als alle mannen die vrouwen slaan geen carrière meer mochten hebben zouden we nog steeds in het wild leven.
Ik zie dat hij weer aan het schuimbekken is op twitterquote:Op donderdag 21 december 2017 10:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu hij electoraal ineenstort is het helemaal een droeftoeter deluxe.
Het loopt ook niet echt lekker als je het hardop opleest.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:41 schreef remlof het volgende:
Volk hou je bek.
Wij zijn van D66.
Niks referendum.
Niks democratie.
Als je ons geen appartement schenkt dan besta je niet.
En nu opzouten!
Vreemd gedicht.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:41 schreef remlof het volgende:
Volk hou je bek.
Wij zijn van D66.
Niks referendum.
Niks democratie.
Als je ons geen appartement schenkt dan besta je niet.
En nu opzouten!
Geert gaat helemaal los op D66, nu heeft ie een vacaturetekst van ze aangepastquote:
...want het is zo lekker transparant hoe de PVV zijn financiering geregeld heeft.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Geert gaat helemaal los op D66, nu heeft ie een vacaturetekst van ze aangepast
👉 heb je voldoende kennis van vastgoed?
👉 heb je ook een hekel aan openbare registers en transparantie?
👉vind je ook dat Nederland te laag staat op de corruptie-index?
👉 heb je ook lak aan wat Nederlanders vinden en wil je van referenda af?
https://twitter.com/geertwilderspvv
Ey de roverheid geeft ze geen monnie, dus ze hebben geen keuze.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
...want het is zo lekker transparant hoe de PVV zijn financiering geregeld heeft.
Ah, iemand heeft heimwee naar de tijd dat D66 en PVV aandacht kregen omdat ze voortdurend elkaar in de haren vlogen.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Geert gaat helemaal los op D66, nu heeft ie een vacaturetekst van ze aangepast
👉 heb je voldoende kennis van vastgoed?
👉 heb je ook een hekel aan openbare registers en transparantie?
👉vind je ook dat Nederland te laag staat op de corruptie-index?
👉 heb je ook lak aan wat Nederlanders vinden en wil je van referenda af?
https://twitter.com/geertwilderspvv
Die paar prikjes van populistische sneuneuzen kan het wel hebben.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:54 schreef skysherrif het volgende:
Het partijkartel krijgt het flink te verduren de laatste dagen.
Komt het er ooit nog bovenop?
Het moet wel zuur voor Geert zijn dat hij uiteindelijk degene is geweest die aan het kortste eind heeft getrokken.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ah, iemand heeft heimwee naar de tijd dat D66 en PVV aandacht kregen omdat ze voortdurend elkaar in de haren vlogen.
Nou verdient pechtold overigens ook wel een flinke tik op de vingers in alle eerlijkeid.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:56 schreef remlof het volgende:
Gelukkig krijgt Sjerrie ook klappen de laatste dagen, wel zo eerlijk.
Hoezo? Heeft CDA en VVD enorm naar de rechterkant, tot in het populistische toe getrokken. Hij ging toch niet regeren, maar we hebben nu wel een flink rechts kabinet.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het moet wel zuur voor Geert zijn dat hij uiteindelijk degene is geweest die aan het kortste eind heeft getrokken.
Dat was slordig ja. Maar ook als ie het wel had gemeld was er een rel om ontstaan.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou verdient pechtold overigens ook wel een flinke tik op de vingers in alle eerlijkeid.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ch-pechtold-a1585740
Stiekem moet hij het toch wel geweten hebben, zijn manier van politiek voeren is niet houdbaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het moet wel zuur voor Geert zijn dat hij uiteindelijk degene is geweest die aan het kortste eind heeft getrokken.
En flink pro-EU, gelukkig.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft CDA en VVD enorm naar de rechterkant, tot in het populistische toe getrokken. Hij ging toch niet regeren, maar we hebben nu wel een flink rechts kabinet.
Ook, maar dan slechts uit een hoek van tokkies en dus niet zo interessant.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was slordig ja. Maar ook als ie het wel had gemeld was er een rel om ontstaan.
Conservatieve gelovigen zijn echt uitermate goed in het leven van anderen (en hun eigen levens) te vergallen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Bij het Indonesische parlement ligt ook een wetsontwerp om élke vorm van seks buiten het huwelijk strafbaar te maken. Het zou van elke homo definitief een crimineel maken. Twee moslimgroepen, de Familie Liefde Alliantie en de Associatie van Moslimhuisvrouwen hebben geprobeerd die wet via het Constitutionele Hof ingevoerd te krijgen. Het scheelde weinig of het was gelukt: 5 rechters waren tegen, 4 waren voor. Het Hof heeft de beslissing over de sekswet nu teruggegeven aan het parlement.
-De Associatie van Moslimhuisvrouwen.
Ok.
Als je moet kiezen, ziek of strafbaarquote:Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Bij het Indonesische parlement ligt ook een wetsontwerp om élke vorm van seks buiten het huwelijk strafbaar te maken. Het zou van elke homo definitief een crimineel maken. Twee moslimgroepen, de Familie Liefde Alliantie en de Associatie van Moslimhuisvrouwen hebben geprobeerd die wet via het Constitutionele Hof ingevoerd te krijgen. Het scheelde weinig of het was gelukt: 5 rechters waren tegen, 4 waren voor. Het Hof heeft de beslissing over de sekswet nu teruggegeven aan het parlement.
Ok.
'De sekswet'.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ok.
Gehad is wat mij betreft het vieste woord.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:11 schreef 99.999 het volgende:
Overigens was er in Nederland ook een grote vereniging van huisvrouwen inclusief mooie keurmerken op schoonmaakartikelen
Religie van de vrede.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
De Familie Liefde Alliantie.
![]()
Wij zijnDe Familie Liefde Alliantie
en wij willen kinderen van families in een cel laten creperen omdat we bang zijn voor de werkelijkheid.
Oh, je hebt al gepost... mooi, dan ben jij het niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:11 schreef 99.999 het volgende:
Overigens was er in Nederland ook een grote vereniging van huisvrouwen inclusief mooie keurmerken op schoonmaakartikelen
Haha wees gerust. Ik kom zo min mogelijk in Hoogeveen. En ben nog niet zo oudquote:Op donderdag 21 december 2017 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je hebt al gepost... mooi, dan ben jij het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |