BTC / [SC] Cryptocurrencies #567quote:Op donderdag 21 december 2017 11:48 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Post ff een foto van je lambo dan. Als je het wist dan ging je all-in denk? Of... vertrouwde je het toch niet helemaal😜
Je hoeft het niet te bewijzen hoor, ik geloof je welquote:Op donderdag 21 december 2017 15:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
BTC / [SC] Cryptocurrencies #567
Nouja je post heeft een wat nare toon.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:48 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te bewijzen hoor, ik geloof je wel
Was niet zo bedoeld. Ik zit trouwens ook in Lisk vanaf $3.80 dus ben zeer tevreden.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja je post heeft een wat nare toon.
Ik had het alleen niet meer verwacht, 30USD door de uitstel en alles, dus ik ben verbaasd, daarom postte ik het in het vorige topic.
Dit is pas verspilling van waardevolle bits en bytes..quote:Op donderdag 21 december 2017 15:53 schreef g60forced het volgende:
aan die pannekoek welk in t forum reeks nummer zei wat denk jezelf...
GVD wat haat ik zulke uitspraken, ik vraag t toch niet voor niks...
je verspilt enkel waardevolle bits en byte...
dus doe eensch lief en vertel het mij! DANKU
guttegut... bedankt voor deze nuttige bijdrage...quote:Op donderdag 21 december 2017 15:54 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dit is pas verspilling van waardevolle bits en bytes..
Wat?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:53 schreef g60forced het volgende:
ga weg danquote:Op donderdag 21 december 2017 15:53 schreef g60forced het volgende:
Dat gaat het sowieso niet hahaquote:Op donderdag 21 december 2017 15:59 schreef VeX- het volgende:
https://twitter.com/jfahmy/status/943838148181753856?s=09
Dit gaat helemaal nergens meer over. Gaat op deze manier echt niet goed eindigen.
haha de mensen die er echt op de lange termijn in geloven zijn sws niet goedquote:Op donderdag 21 december 2017 15:59 schreef VeX- het volgende:
Gaat op deze manier echt niet goed eindigen.
Hahahaha wat een chaosquote:Op donderdag 21 december 2017 15:59 schreef VeX- het volgende:
https://twitter.com/jfahmy/status/943838148181753856?s=09
Dit gaat helemaal nergens meer over. Gaat op deze manier echt niet goed eindigen.
ja nee dit soort reacties zetten zoden aan de dijk,quote:Op donderdag 21 december 2017 16:02 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gast, gooi jezelf weg ofzo. Kom hier niet telkens het topic verkloten met je domme gedrag.
gaquote:Op donderdag 21 december 2017 16:05 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja nee dit soort reacties zetten zoden aan de dijk,
als mensen gewoon normaal reageren op mn vragen...
wie is er dan verdomme begonnen met zeiken?
Ik heb twee Bittrex accounts. Kopen?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:55 schreef ColeJ het volgende:
ARGHHHH Bittrex, behandel mijn ticket nou eens godverdomme. Wat een k*nker idioten zijn het ook daar.
Sorry, dit is al 25 dagen Bittrex frustratie
Jup, uitgestapt toen die vertrok. Betere omschrijving.quote:
Als jij zulke dingen gaat roepen vraag ik mij altijd af wie er nu weer dood of weggevaagd moet worden.quote:
HODL is een spelfout van hold.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Nee Ripple, waarom naar beneden, we zitten alweer onder de 1 euro...Ik ga verkopen!!
btw: wat betekent HODL?
net andersom toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
HODL is een spelfout van hold.
Dat de trendline nu naar beneden gaat maakt de bitcoin een shitcoin. En jouw post is overigens ook vaag.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij zulke dingen gaat roepen vraag ik mij altijd af wie er nu weer dood of weggevaagd moet worden.
Ja eigenlijk wel.quote:
Ik verwees naar je eerdere uitspattingen over moslims doodmaken en Israël wegvagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat de trendline nu naar beneden gaat maakt de bitcoin een shitcoin. En jouw post is overigens ook vaag.
Ja en jouw onzin is fucking relevant. Dafuq man.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
[..]
Ik verwees naar je eerdere uitspattingen over moslims doodmaken en Israël wegvagen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:14 schreef _--_ het volgende:
Sorry jongens maar de trend van bitcoin is nu richting beneden. We dalen al 5 dagen.
Het is geen Monero kloon. Het draait op Monero. Het team erachter is MicroGaming.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Monero kloon. Die apps simuleren minen, ze minen niet echt.
Die gast van Monero zei zelf dat het een kloon was in een podcast.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen Monero kloon. Het draait op Monero. Het team erachter is MicroGaming.
Ja dat kan hij wel roepen vanwege concurrentie etc maar het is niet zo. Mine maar dan zul je het zien.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die gast van Monero zei zelf dat het een kloon was in een podcast.
Kraken is kut nu. Ik kan mijn account niet verifien, niet mogelijk nu. Bittrex neemt niemand aan. WELKE EXCHANGE SITE KAN IK NOG GEBRUIKENquote:Op donderdag 21 december 2017 16:28 schreef Schnitzels het volgende:
Iedereen heeft het erover dat het duurder is BTC te kopen via Bitonic en Litebit etc.
Maar als ik 150 euro stort op Kraken, vanuit 150 euro BTC koop en deze transfer naar Bittrex of Cryptopia, dan had ik toch veel beter via Bitonic/Litebit direct op Bittrex/Cryptopia kunnen laten storten?
Waarom zou je btc transferen? Betaal je de hoofdprijs voor.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:28 schreef Schnitzels het volgende:
Iedereen heeft het erover dat het duurder is BTC te kopen via Bitonic en Litebit etc.
Maar als ik 150 euro stort op Kraken, vanuit 150 euro BTC koop en deze transfer naar Bittrex of Cryptopia, dan had ik toch veel beter via Bitonic/Litebit direct op Bittrex/Cryptopia kunnen laten storten?
https://electroneum.com/2(...)-of-monero-codebase/quote:Op donderdag 21 december 2017 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat kan hij wel roepen vanwege concurrentie etc maar het is niet zo. Mine maar dan zul je het zien.
binancequote:Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kraken is kut nu. Ik kan mijn account niet verifien, niet mogelijk nu. Bittrex neemt niemand aan. WELKE EXCHANGE SITE KAN IK NOG GEBRUIKEN
Het is wel een lange termijn munt als ik het goed begrijp. 2 tot 5 jaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Toch best wel wat effect, 25% in de plus nu (en voor de tweet iets van 9% in de plus).
Zijn ze mee bezig. Bittrex gvd wanneer nemen die weer nieuwe mensen aan? Daar al iets over bekend?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:35 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Helaas staat deze niet op bittrex
ad wel zin in een pump
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:19 schreef Apekoek het volgende:
Heb je Electroneum, buckle up. McAfee heeft een tweet gestuurd. Ik heb ze niet
Je weet dat de meeste mensen niet in Bitcoin zitten, maar in een van de 2.000 andere munten?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Het gaat nog niet zo goed met die bitcoins van jullie deze week
gelukkig ben ik nog niet ingestapt
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Omdat de meeste andere coins gekocht moeten worden via BTC en ik het geld in mijn Altcoins wil laten zitten. Dus moet ik euro's storten om andere coins te kunnen kopen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je btc transferen? Betaal je de hoofdprijs voor.
eth naar 3000 dec 2018quote:Op donderdag 21 december 2017 16:39 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wil een altcoin laten uitbetalen, en ik zit te denken aan... ETH...Ik ben echt blij met het punt waar hij nu staat (laat maar weten volgend jaar als ie op 5000 dollar staat...
) maar ik wil toch graag even wat van die keiharde euro's hebben.
Ik ga hier spijt van krijgen denk ik jaquote:
je vergeet Dogecoin, Gulden, Peseta en Geertcoinquote:Op donderdag 21 december 2017 16:43 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt ga ik voor;
- Einsteinium
- ICON
- Substratum
- Quantstamp
- Vechain
- pandacoin
- nexus
- Electroneum,
- Cardana
- Monero
afgelopen week voor 100 euro gekocht voor 0,20quote:Op donderdag 21 december 2017 16:43 schreef xzaz het volgende:
Kansloos vandaag alleen maar XRP die er nog een +je uit weet te krijgen.
DogeCoin daar in trappenquote:Op donderdag 21 december 2017 16:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
je vergeet Dogecoin, Gulden, Peseta en Geertcoin
Ik had er niet zo veel maar ook weer verkocht en opnieuw gekocht. Even kijken wat die gaat doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
afgelopen week voor 100 euro gekocht voor 0,20
Als je slim bent, stap je nu juist in..quote:Op donderdag 21 december 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Drie weken geleden zei iedereen dat die nooit 1 dollar werd.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:46 schreef xzaz het volgende:
Iedereen zit RXP gaat naar 2$ dit jaar nog... yhe sure.
Dat was hij aan het proberen. Snapte alleen niet wat een wallet isquote:Op donderdag 21 december 2017 16:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je slim bent, stap je nu juist in..
Ja, laat hem eerst maar eens een goede bottom krijgen op 1.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Ripple is ook alweer neer aan het gaan. Meer dan de helft van de gainz van vandaag in een halfuurtje weg.
misschien dat ik deze ff ga cashen tegen de 400 euro. Kan ik mijn ledger kopen om vervolgens meer XRP te kopen en offline te bewaren. Heb wel het idee dat Ripple meer waard kan worden als banken de blockchain gaan gebruiken voor hun betalingsverkeer.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik had er niet zo veel maar ook weer verkocht en opnieuw gekocht. Even kijken wat die gaat doen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh shit ik dacht dat iedereen maar wat riep met die GeertCoin, maar hij bestaat gewoon echt.![]()
Tijd voor een BaudetCoin of een Merkelcoinquote:Op donderdag 21 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh shit ik dacht dat iedereen maar wat riep met die GeertCoin, maar hij bestaat gewoon echt.![]()
Ik heb 100 duizend Geertcoin.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb 100 duizend Geertcoin.
En daarmee ga ik Geert 4 President 2020 zijn campagne betalen.
JA!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:57 schreef sniel123 het volgende:
[..]
JA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Hij snapt het ook niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die kale vent is zéér vermoeiend. Derhalve niet geklikt.
Op Bittrex zie ik anders toch echt 14.700 staan op dit momentquote:Op donderdag 21 december 2017 17:02 schreef TimKuik het volgende:
Blij dat BTC niet door de 15k geklapt is net...
Gaat straks onder de 14kquote:Op donderdag 21 december 2017 17:02 schreef TimKuik het volgende:
Blij dat BTC niet door de 15k geklapt is net...
Jaquote:Op donderdag 21 december 2017 17:06 schreef sniel123 het volgende:
Kunnen we al spreken van een crash?
Klapt nog wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
350% up sinds ik er voor de grap een paar tientjes in heb gegooid
Die is alweer hard op weg omlaag.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klapt nog wel.
ETN inmiddels 58% UP KOEKOEK
Mwa nog steeds 40% up, das veel hoor sow.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Die is alweer hard op weg omlaag.
Dogecoin is al jaren shit, zal nooit wat worden.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
350% up sinds ik er voor de grap een paar tientjes in heb gegooid
Ik vind jou een prutserquote:Op donderdag 21 december 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ikhad het ook zo voorspeld he
mensen moeten hun kerstinkopen doen
met echt geld
Je postrechten in BIT zijn hierbij ingetrokken.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dogecoin is al jaren shit, zal nooit wat worden.
In Ripple?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Ripple is weer aan het stijgen. Verkoop gewoon al je bitpoep en investeer in een goede munt.
https://www.tradingview.c(...)-this-is-all-I-need/quote:Op donderdag 21 december 2017 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Is de onderste trendlijn doorbroken?
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je postrechten in BIT zijn hierbij ingetrokken.
Deze man weet.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Natuurlijk. De enige stabiel stijgende munt in deze donkere tijden.
MAG NIET EINNZZ!!quote:
Omdat je zelf niet bent ingestapt zeker? Blaaskaakquote:Op donderdag 21 december 2017 17:26 schreef SugeLucky het volgende:
ripple mag aan m'n dinosaurus zuigen
ETH dumpenquote:Op donderdag 21 december 2017 17:26 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik durf en wil niet volledig afscheid nemen van mijn Ethereum, daarom 2/3 deel weggedaan.
Lekker momentje om eruit te springen.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:26 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik durf en wil niet volledig afscheid nemen van mijn Ethereum, daarom 2/3 deel weggedaan.
Jij mag m'n dinosaurus aaienquote:Op donderdag 21 december 2017 17:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Omdat je zelf niet bent ingestapt zeker? Blaaskaak
Sowieso moet je het met geld doen wat je kan missen. Voor mij is het nog een spel ondanks dat er goede rendementen behaald kunnen worden.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Die financiele zekerheid op je bankrekening blijft toch nog wel fijn. Ook al ben ik voorstander van het hele cryptogebeuren,
ik probeer mijn risico's te spreiden, en als op dit moment 90% van je vermogen uit crypto gehaald kan worden dan is de verhouding een beetje weg .
ETH is al dagen aan het stijgen terwijl Bitcoin ellendig was.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Bitcoin nog steeds de rest meetrekt in haar ellende.
Heb je 100 eu op de bank staan ?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Die financiele zekerheid op je bankrekening blijft toch nog wel fijn. Ook al ben ik voorstander van het hele cryptogebeuren,
ik probeer mijn risico's te spreiden, en als op dit moment 90% van je vermogen uit crypto gehaald kan worden dan is de verhouding een beetje weg .
Jep, mijn inleg is er gelukkig ook vrij snel uitgehaald en veilig gesteld, en nu wil ik van een deel gaan genieten.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sowieso moet je het met geld doen wat je kan missen. Voor mij is het nog een spel ondanks dat er goede rendementen behaald kunnen worden.
Is ook maar tot bepaalde hoogte. Heb weleens gehad dat er beslag was gelegd op m'n bankrekening. Dat gaat heel simpel en vervolgens kan je niet meer bij je eigen geld.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, het staat inderdaad niet meer in verhouding wat ik met mijn betaal-, beleg, spaar, en cryptorekening heb.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:32 schreef descon het volgende:
[..]
Heb je 100 eu op de bank staan ?
Maar idd een punt...andere kant...misschien gaat alles als nog met 1000% omhoog
YOLOquote:Op donderdag 21 december 2017 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Meh... kutzooi.
Nu verkopen is gewoon meedoen met de FUD, dat doen we dus even niet
Win Lin?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:41 schreef _--_ het volgende:
Ik heb het over dit: https://storj.io/share.html
Lekker HODL!!!...quote:
Moet ze een man met fiat nemenquote:Op donderdag 21 december 2017 17:47 schreef VeX- het volgende:
Waves moet heel snel maan gaan!
Pls sasha, mijn vrouws zoontje wil een nieuwe hoverboard. En haar diamanten ring is inmiddels ook aan vervanging toe zegt ze steeds.
quote:
Ik heb al een lamborghini aventador gekocht met betaling in 2019.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik had mijn vrienden beloofd om volgend jaar een roadtrip te maken met een Panamera, maar die crypto stijgt veel te langzaam...
nou heb je maar 1000 euro nodig denk ik zoquote:Op donderdag 21 december 2017 17:52 schreef alilami het volgende:
Hodlen totdat ik de miljoenmiljard euro bereik. En dan fok opkopen en een paar users bannen.
Deze man weet.quote:
Zelfde geldt voor bitcoin. +2% laatste uur.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:55 schreef xzaz het volgende:
ETH begint eindelijk een beetje op te krabbelen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor bitcoin. +2% laatste uur.
wordt*quote:Op donderdag 21 december 2017 18:00 schreef JupilerXL het volgende:
kutwaves, had uit betrouwbare bron dat ie moon ging vanaf 4 uur. Je word gewoon keihard voorgelogen hier op het forum
Zou liever bij +24 uur 200% willen zien.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Meh... kutzooi.
Nu verkopen is gewoon meedoen met de FUD, dat doen we dus even niet
je vertelt wat je uitkomt.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:06 schreef Roces18 het volgende:
Mooie vind ik die gastjes die een lijntje teken bij een grafiek op basis van 3 punten en dan claimen dat die omhoog gaat, terwijl er zoveel variabelen zijn
3 punten is best redelijk al.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:06 schreef Roces18 het volgende:
Mooie vind ik die gastjes die een lijntje teken bij een grafiek op basis van 3 punten en dan claimen dat die omhoog gaat, terwijl er zoveel variabelen zijn
je zou vanmorgen maar 100LTC in Ripple hebben gezet.. 😠🙈quote:Op donderdag 21 december 2017 17:47 schreef VeX- het volgende:
Waves moet heel snel maan gaan!
Pls sasha, mijn vrouws zoontje wil een nieuwe hoverboard. En haar diamanten ring is inmiddels ook aan vervanging toe zegt ze steeds.
wooooooow+2%quote:Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor bitcoin. +2% laatste uur.
Het John McAfee effect.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 punten is best redelijk al.
Juist doordat mensen het geloven gebeurt het ook.
Elke dag 0.37% erbij en McAfee hoeft zijn zaakje niet op te eten. Betekent $1 miljoen per bitcoin per 31-12-2020.quote:
quote:
klopt maar dat is marketing... een awereness truuk, om zo via de app en het mining game ook weer reclame kosten te verdienen waar de gebruiker dan in ETN delen voor terug beloont wordt, dus ja het MINEN is FAKE maar t ga je dus wel wat opleverenquote:Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://electroneum.com/2(...)-of-monero-codebase/
Is gewoon een fork van Monero. En zoals ik al zei, ze simuleren minen met die apps.
Je moet ook geen litebit gebruikenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:31 schreef mtchel112 het volgende:
Leuk dat je al een dag niks kan kopen op litenit
market cap rond 12u was >$650.000.000.000quote:Market Cap: $601.794.200.741
Dat is niet hoe het werktquote:Op donderdag 21 december 2017 18:34 schreef SMS303 het volgende:
[..]
market cap rond 12u was >$650.000.000.000
er is 50miljard gecasht .... wat voor de daling zorgde
Wat danquote:Op donderdag 21 december 2017 18:31 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Je moet ook geen litebit gebruiken
verkocht voor wat? tether?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:16 schreef xminator het volgende:
Jongens alles verkocht? Morgen goedkoper terugkopen
Misschien moet ik een waves adres aanmaken voor tips. Shittips![]()
Ik heb weinig Ether, maar Ether is king. Weinig zielige forks en serieuze allianties.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether natuurlijk. Die staat morgen weer netjes op 800.
Want Ripple is harder gestegen?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef xminator het volgende:
Wie was mij ook alweer aan het uitlachen omtrent ripple een paar maanden terug? Had je nou maar ripples gekocht toen ipv. Waves
goed verhaal pikquote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef g60forced het volgende:
ok ik ga je vertellen waarom ik blij ben met de daling van BTC ik had ze toch allemaal al omgezet naar ETN die lekker gaatnu is de vraag wanneer ga ik bijkopen, gisteren ook al tot 5uur wakker gebleven... van mij mag ETN weer zakken dan koop ik meteen voor 800euro extra
ik geloof erin en begin 2018 gaan we t al merken! zolang ze die hoeren app maar fatsoenlijk lanceren... iOS wtf
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef g60forced het volgende:
ok ik ga je vertellen waarom ik blij ben met de daling van BTC ik had ze toch allemaal al omgezet naar ETN die lekker gaatnu is de vraag wanneer ga ik bijkopen, gisteren ook al tot 5uur wakker gebleven... van mij mag ETN weer zakken dan koop ik meteen voor 800euro extra
ik geloof erin en begin 2018 gaan we t al merken! zolang ze die hoeren app maar fatsoenlijk lanceren... iOS wtf
bedankt voor jequote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef g60forced het volgende:
Niet moeilijk?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe moeilijk is het om hier iets aan te doen
Ripple de natte droom van banken. Al zou ik zeker weten dat Ripple 100x meer waard ging worden dan gunde ik het nog geen cent.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:22 schreef xminator het volgende:
Wie was mij ook alweer aan het uitlachen omtrent ripple een paar maanden terug? Had je nou maar ripples gekocht toen ipv. Waves
If you can't beat them, join themquote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef up7 het volgende:
[..]
Ripple de natte droom van banken. Al zou ik zeker weten dat Ripple 100x meer waard ging worden dan gunde ik het nog geen cent.
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them
Al zal een coin nieuwe nukes voor noord korea financieren zou ik er nog geld instoppen als je wist dat die munt 100x meer waard zou wordenquote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef up7 het volgende:
[..]
Ripple de natte droom van banken. Al zou ik zeker weten dat Ripple 100x meer waard ging worden dan gunde ik het nog geen cent.
Ja of lightning network, maar laten die core figuren nu echt iets doen. Dit is zelfmoord voor Bitcoin.quote:
354.119 sat/B is momenteel wel 3 keer te weinig, drama dus.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom is deze transactie na 48 uur nog niet bevestigd?
Wat de fuck is dit? Ik ga denk ik maar over op LTC voor alle transfers, maak ik het bij de exchange wel weer naar andere shit....
https://blockexplorer.com(...)d4035207014411620f94
Hahahaquote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
bedankt voor je
bijdrage
ik heb het met
veel belangstelling gelezen
xxx ria en kids
Zonder support van de miners?quote:
Google is ook buiten werktijden gewoon open!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:22 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iemand wat vertellen over Dragoncoin?
BTC / Dragonchain - Laat je draken slapen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:22 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iemand wat vertellen over Dragoncoin?
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Al zal een coin nieuwe nukes voor noord korea financieren zou ik er nog geld instoppen als je wist dat die munt 100x meer waard zou worden
Dat er überhaupt nog aandacht geschonken wordt aan dat derdewereldlandquote:Op donderdag 21 december 2017 19:28 schreef Waterdrinker het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-met-33-procent.html
33% Bitcoin-belasting in België_ blij dat ik daar niet woon.
Die 7 verschillende overheden betalen zichzelf niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:28 schreef Waterdrinker het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-met-33-procent.html
33% Bitcoin-belasting in België_ blij dat ik daar niet woon.
Dit is mijn nieuwe achtergrondquote:
Ja, echt he. Zelf iets zoeken op Google is voor velen een hele opgave, het moet allemaal in hap klare brokken worden geserveerd.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Google is ook buiten werktijden gewoon open!
Nee.quote:
Tokenpay is toch die scamcoin? Lekker man.quote:
Scamcoin? Want?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tokenpay is toch die scamcoin? Lekker man.
welke weedend bull run?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga miss all-in op verge voor de weekendbullrun.
https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/#marketsquote:Op donderdag 21 december 2017 19:53 schreef RobinaHoed het volgende:
Volgens CMC is BCN ook op HitBTC te vinden, maar ik zie deze niet staan?Iemand?
Even wat brandstof bijvullen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:54 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zeg Nattekat de 1000 is steeds verder uit het zicht zo met die ETH.
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:54 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/#markets
Je kunt op de pairs klikken, dat zijn linkjes naar de desbetreffende market.
Ik ken de precieze fees niet, dit was de goedkopere optie van BL3P, lekker kut dusquote:Op donderdag 21 december 2017 19:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
354.119 sat/B is momenteel wel 3 keer te weinig, drama dus.
Klaas, wat doe jij uit je noobkooi? Hup terug naar het noobtopic.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
luister vrienden
het onderstaande is onmogelijk....met geen enkele aandeel is dat ooit gelukt...
we gaan weer naar de mooie rechte lijn links.....
[ afbeelding ]
hij weet allesquote:Op donderdag 21 december 2017 20:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Klaas, wat doe jij uit je noobkooi? Hup terug naar het noobtopic.
bitcoin is geen aandeel. NEXTquote:Op donderdag 21 december 2017 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
luister vrienden
het onderstaande is onmogelijk....met geen enkele aandeel is dat ooit gelukt...
we gaan weer naar de mooie rechte lijn links.....
[ afbeelding ]
Delta of BlockFolio. Die eerste vind ik zelf wat prettiger (bij blockfolio kloppen regelmatig de grafieken niet).quote:Op donderdag 21 december 2017 20:11 schreef RobinaHoed het volgende:
wat is eigenlijk een goede overzichtelijke phone app om de koersen van al je altcoins te volgen. Tips?
3e optie. Btc sterft.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hmmm, of nu alles in BTC stoppen en hopen op een pump van BTC of speculeren op een verdere daling van BTC.
Gevoelsmatig denk ik dat BTC nog wel even door blijft modderen zo. Maargoed, geen idee verder ook.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hmmm, of nu alles in BTC stoppen en hopen op een pump van BTC of speculeren op een verdere daling van BTC.
Rip 2009-2018quote:Op donderdag 21 december 2017 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BTC gaat ook kapot, mede door de traagheid en fees. Beter kijken we naar altcoins.
Niet gewoon wachten op lightning network?quote:Op donderdag 21 december 2017 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BTC gaat ook kapot, mede door de traagheid en fees. Beter kijken we naar altcoins.
MADquote:Op donderdag 21 december 2017 20:31 schreef vigen98 het volgende:
Overal rode cijfers. Verfrissend om te zien dat jouw munten niet in de rode cijfers zijn
quote:Op donderdag 21 december 2017 20:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Delta of BlockFolio. Die eerste vind ik zelf wat prettiger (bij blockfolio kloppen regelmatig de grafieken niet).
wanneer is dat?quote:Op donderdag 21 december 2017 20:29 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Niet gewoon wachten op lightning network?
Beter ltc scheelt je kerkveel feesquote:Op donderdag 21 december 2017 18:39 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Bitcoins kopen en dan een normale exchange gebruiken zoals bittrex of binance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |