Als jij zulke dingen gaat roepen vraag ik mij altijd af wie er nu weer dood of weggevaagd moet worden.quote:
HODL is een spelfout van hold.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Nee Ripple, waarom naar beneden, we zitten alweer onder de 1 euro...Ik ga verkopen!!
btw: wat betekent HODL?
net andersom toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
HODL is een spelfout van hold.
Dat de trendline nu naar beneden gaat maakt de bitcoin een shitcoin. En jouw post is overigens ook vaag.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij zulke dingen gaat roepen vraag ik mij altijd af wie er nu weer dood of weggevaagd moet worden.
Ja eigenlijk wel.quote:
Ik verwees naar je eerdere uitspattingen over moslims doodmaken en Israël wegvagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat de trendline nu naar beneden gaat maakt de bitcoin een shitcoin. En jouw post is overigens ook vaag.
Ja en jouw onzin is fucking relevant. Dafuq man.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
[..]
Ik verwees naar je eerdere uitspattingen over moslims doodmaken en Israël wegvagen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:14 schreef _--_ het volgende:
Sorry jongens maar de trend van bitcoin is nu richting beneden. We dalen al 5 dagen.
Het is geen Monero kloon. Het draait op Monero. Het team erachter is MicroGaming.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Monero kloon. Die apps simuleren minen, ze minen niet echt.
Die gast van Monero zei zelf dat het een kloon was in een podcast.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen Monero kloon. Het draait op Monero. Het team erachter is MicroGaming.
Ja dat kan hij wel roepen vanwege concurrentie etc maar het is niet zo. Mine maar dan zul je het zien.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die gast van Monero zei zelf dat het een kloon was in een podcast.
Kraken is kut nu. Ik kan mijn account niet verifien, niet mogelijk nu. Bittrex neemt niemand aan. WELKE EXCHANGE SITE KAN IK NOG GEBRUIKENquote:Op donderdag 21 december 2017 16:28 schreef Schnitzels het volgende:
Iedereen heeft het erover dat het duurder is BTC te kopen via Bitonic en Litebit etc.
Maar als ik 150 euro stort op Kraken, vanuit 150 euro BTC koop en deze transfer naar Bittrex of Cryptopia, dan had ik toch veel beter via Bitonic/Litebit direct op Bittrex/Cryptopia kunnen laten storten?
Waarom zou je btc transferen? Betaal je de hoofdprijs voor.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:28 schreef Schnitzels het volgende:
Iedereen heeft het erover dat het duurder is BTC te kopen via Bitonic en Litebit etc.
Maar als ik 150 euro stort op Kraken, vanuit 150 euro BTC koop en deze transfer naar Bittrex of Cryptopia, dan had ik toch veel beter via Bitonic/Litebit direct op Bittrex/Cryptopia kunnen laten storten?
https://electroneum.com/2(...)-of-monero-codebase/quote:Op donderdag 21 december 2017 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat kan hij wel roepen vanwege concurrentie etc maar het is niet zo. Mine maar dan zul je het zien.
binancequote:Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kraken is kut nu. Ik kan mijn account niet verifien, niet mogelijk nu. Bittrex neemt niemand aan. WELKE EXCHANGE SITE KAN IK NOG GEBRUIKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |