Als jij zulke dingen gaat roepen vraag ik mij altijd af wie er nu weer dood of weggevaagd moet worden.quote:
HODL is een spelfout van hold.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Nee Ripple, waarom naar beneden, we zitten alweer onder de 1 euro...Ik ga verkopen!!
btw: wat betekent HODL?
net andersom toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
HODL is een spelfout van hold.
Dat de trendline nu naar beneden gaat maakt de bitcoin een shitcoin. En jouw post is overigens ook vaag.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij zulke dingen gaat roepen vraag ik mij altijd af wie er nu weer dood of weggevaagd moet worden.
Ja eigenlijk wel.quote:
Ik verwees naar je eerdere uitspattingen over moslims doodmaken en Israël wegvagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat de trendline nu naar beneden gaat maakt de bitcoin een shitcoin. En jouw post is overigens ook vaag.
Ja en jouw onzin is fucking relevant. Dafuq man.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
[..]
Ik verwees naar je eerdere uitspattingen over moslims doodmaken en Israël wegvagen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:14 schreef _--_ het volgende:
Sorry jongens maar de trend van bitcoin is nu richting beneden. We dalen al 5 dagen.
Het is geen Monero kloon. Het draait op Monero. Het team erachter is MicroGaming.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Monero kloon. Die apps simuleren minen, ze minen niet echt.
Die gast van Monero zei zelf dat het een kloon was in een podcast.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen Monero kloon. Het draait op Monero. Het team erachter is MicroGaming.
Ja dat kan hij wel roepen vanwege concurrentie etc maar het is niet zo. Mine maar dan zul je het zien.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die gast van Monero zei zelf dat het een kloon was in een podcast.
Kraken is kut nu. Ik kan mijn account niet verifien, niet mogelijk nu. Bittrex neemt niemand aan. WELKE EXCHANGE SITE KAN IK NOG GEBRUIKENquote:Op donderdag 21 december 2017 16:28 schreef Schnitzels het volgende:
Iedereen heeft het erover dat het duurder is BTC te kopen via Bitonic en Litebit etc.
Maar als ik 150 euro stort op Kraken, vanuit 150 euro BTC koop en deze transfer naar Bittrex of Cryptopia, dan had ik toch veel beter via Bitonic/Litebit direct op Bittrex/Cryptopia kunnen laten storten?
Waarom zou je btc transferen? Betaal je de hoofdprijs voor.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:28 schreef Schnitzels het volgende:
Iedereen heeft het erover dat het duurder is BTC te kopen via Bitonic en Litebit etc.
Maar als ik 150 euro stort op Kraken, vanuit 150 euro BTC koop en deze transfer naar Bittrex of Cryptopia, dan had ik toch veel beter via Bitonic/Litebit direct op Bittrex/Cryptopia kunnen laten storten?
https://electroneum.com/2(...)-of-monero-codebase/quote:Op donderdag 21 december 2017 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat kan hij wel roepen vanwege concurrentie etc maar het is niet zo. Mine maar dan zul je het zien.
binancequote:Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kraken is kut nu. Ik kan mijn account niet verifien, niet mogelijk nu. Bittrex neemt niemand aan. WELKE EXCHANGE SITE KAN IK NOG GEBRUIKEN
Het is wel een lange termijn munt als ik het goed begrijp. 2 tot 5 jaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Toch best wel wat effect, 25% in de plus nu (en voor de tweet iets van 9% in de plus).
Zijn ze mee bezig. Bittrex gvd wanneer nemen die weer nieuwe mensen aan? Daar al iets over bekend?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:35 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Helaas staat deze niet op bittrex
ad wel zin in een pump
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:19 schreef Apekoek het volgende:
Heb je Electroneum, buckle up. McAfee heeft een tweet gestuurd. Ik heb ze niet
Je weet dat de meeste mensen niet in Bitcoin zitten, maar in een van de 2.000 andere munten?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Het gaat nog niet zo goed met die bitcoins van jullie deze week
gelukkig ben ik nog niet ingestapt
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Het gaat nog niet zo goed met die bitcoins van jullie deze week
gelukkig ben ik nog niet ingestapt
Omdat de meeste andere coins gekocht moeten worden via BTC en ik het geld in mijn Altcoins wil laten zitten. Dus moet ik euro's storten om andere coins te kunnen kopen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je btc transferen? Betaal je de hoofdprijs voor.
eth naar 3000 dec 2018quote:Op donderdag 21 december 2017 16:39 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wil een altcoin laten uitbetalen, en ik zit te denken aan... ETH...Ik ben echt blij met het punt waar hij nu staat (laat maar weten volgend jaar als ie op 5000 dollar staat...
) maar ik wil toch graag even wat van die keiharde euro's hebben.
Ik ga hier spijt van krijgen denk ik jaquote:
je vergeet Dogecoin, Gulden, Peseta en Geertcoinquote:Op donderdag 21 december 2017 16:43 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt ga ik voor;
- Einsteinium
- ICON
- Substratum
- Quantstamp
- Vechain
- pandacoin
- nexus
- Electroneum,
- Cardana
- Monero
afgelopen week voor 100 euro gekocht voor 0,20quote:Op donderdag 21 december 2017 16:43 schreef xzaz het volgende:
Kansloos vandaag alleen maar XRP die er nog een +je uit weet te krijgen.
DogeCoin daar in trappenquote:Op donderdag 21 december 2017 16:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
je vergeet Dogecoin, Gulden, Peseta en Geertcoin
Ik had er niet zo veel maar ook weer verkocht en opnieuw gekocht. Even kijken wat die gaat doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
afgelopen week voor 100 euro gekocht voor 0,20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |