Als je slim bent, stap je nu juist in..quote:Op donderdag 21 december 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Het gaat nog niet zo goed met die bitcoins van jullie deze week
gelukkig ben ik nog niet ingestapt
Drie weken geleden zei iedereen dat die nooit 1 dollar werd.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:46 schreef xzaz het volgende:
Iedereen zit RXP gaat naar 2$ dit jaar nog... yhe sure.
Dat was hij aan het proberen. Snapte alleen niet wat een wallet isquote:Op donderdag 21 december 2017 16:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je slim bent, stap je nu juist in..
Ja, laat hem eerst maar eens een goede bottom krijgen op 1.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Ripple is ook alweer neer aan het gaan. Meer dan de helft van de gainz van vandaag in een halfuurtje weg.
misschien dat ik deze ff ga cashen tegen de 400 euro. Kan ik mijn ledger kopen om vervolgens meer XRP te kopen en offline te bewaren. Heb wel het idee dat Ripple meer waard kan worden als banken de blockchain gaan gebruiken voor hun betalingsverkeer.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik had er niet zo veel maar ook weer verkocht en opnieuw gekocht. Even kijken wat die gaat doen.
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh shit ik dacht dat iedereen maar wat riep met die GeertCoin, maar hij bestaat gewoon echt.![]()
Tijd voor een BaudetCoin of een Merkelcoinquote:Op donderdag 21 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh shit ik dacht dat iedereen maar wat riep met die GeertCoin, maar hij bestaat gewoon echt.![]()
Ik heb 100 duizend Geertcoin.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb 100 duizend Geertcoin.
En daarmee ga ik Geert 4 President 2020 zijn campagne betalen.
JA!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:57 schreef sniel123 het volgende:
[..]
JA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Hij snapt het ook niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die kale vent is zéér vermoeiend. Derhalve niet geklikt.
Op Bittrex zie ik anders toch echt 14.700 staan op dit momentquote:Op donderdag 21 december 2017 17:02 schreef TimKuik het volgende:
Blij dat BTC niet door de 15k geklapt is net...
Gaat straks onder de 14kquote:Op donderdag 21 december 2017 17:02 schreef TimKuik het volgende:
Blij dat BTC niet door de 15k geklapt is net...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |