SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
WTF
Keizer, Bergkamp en Spijkerman wegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
van t Schip liever dan Ten Hag, omdat hij de club gewoon kentquote:Op donderdag 21 december 2017 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet heel gek als de huidige coach faalt en weinig ontwikkeling in dit team laat zien, zelf een weinig bijzondere tacticus blijkt te zijn.
[..]
Erik Ten Hag lijkt mij iemand die genoeg inzicht heeft om dit Ajax organisatorisch nog verder te brengen, niet enorm aanvallend maar laat zijn teams wel goed voetballen vanuit een vaste basis. Ook een meer dan prima peoplemanager die ook met de lastige jongens zoals Labyad en consorten een uitstekende verhouding heeft weten te creëren.
Verder ben ik dit jaar tot nu toe, uiteraard, onder de indruk van John van 't Schip. Zijn filosofie staat me aan, kiest altijd voor voetbal in zijn tactieken maar ook in het opstellingbeleid en ik vind het ook opmerkelijk dat zijn omzettingen altijd een ijzersterk effect hebben.
Ik ben het met Ludachrist eens; dit Ajax heeft vooral een heel goede selectie maar niet de coach die de talenten verder kan helpen in hun individuele ontwikkeling en in de zin van organisatie. Natuurlijk is er een kanttekening dat er een middenvelder ontbreekt, een fatsoenlijke ervaren middenvelder (dus niet een Siem de Jong). Keizer kan de rust al niet bewaren, maar als het op het veld misgaat, dan gaat het ook goed mis.![]()
Niemand op dit moment, en al zeker niet alle driequote:
Ik pak de popcorn alvast
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zijn wisselbeleid komt hem toch duur te staan uiteindelijk.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
NOS PUSHMELDING GENOTRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Van 't Schip.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
van t Schip liever dan Ten Hag, omdat hij de club gewoon kent![]()
Ze hebben met Bosz gesproken:
Bosz komt alleen terug op 1 voorwaarde als de staf vertrekt. Hij krijgt zijn zin![]()
![]()
Frank de Boer TERUGHALEN AUBRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
![]()
hoop dat het nu los komt, wat ik zei; ik heb niet hele warme gevoelens bij Overmars, maar ze tonen wel ballen dat ze ook Bergkamp op straat zetten, echt zo'n fossiel die niks wil.
Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.![]()
Wow, dit komt best wel onverwachts.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar moet toch iets gespeeld hebben. Keizer leek het net op de rit te hebben. Meer punten dan Bosz in deze fase ook nog...![]()
#Bos zin[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het liefst Ten Hag, maar misschien is de weg nu ook wel weer vrij voor een terugkeer van Bosz
Ja godverdommequote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Cyanide- het volgende:
[ afbeelding ]
hoop dat het nu los komt, wat ik zei; ik heb niet hele warme gevoelens bij Overmars, maar ze tonen wel ballen dat ze ook Bergkamp op straat zetten, echt zo'n fossiel die niks wil.
Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Spijkerman heeft niks bij Ajax te zoekenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Cyanide- het volgende:
[ afbeelding ]
Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.Oh.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Cyanide- het volgende:
[ afbeelding ]
Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.Haha Caland.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Met Dennis Bergkamp bestaat daarnaast verschil van inzicht over het te voeren technische beleid.
http://www.ajax.nl/stream(...)mp-op-non-actief.htmEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Hier komt wel een emmer stront naar buiten verwacht ik
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 21-12-2017 om 15:08:11#Ajax rekent #Bergkamp af op doordrukken komst vriend Marcel #Keizer en te makkelijke vertrek Peter #Bosz. Bergkamp… https://t.co/1FBrvfHYlK reageer retweet
Oh.![]()
Wel genot dat er zometeen weer lekkere ruzie is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dikke razzia binnen de club.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dus Flappie en Netto blijven over.
Hopen dat die samen nu wel goede beslissingen nemen anders mogen zij ook weg.wooblabalurg![]()
De grootste zege zou zijn Hennie Henrichs weg en grote schoonmaak in die lagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Bergkamp eindelijk oprot is de grootste zegen denk ik.Oh.![]()
Eindelijk het gezwel er uit
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Bosz is weer vrij.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:10 schreef KingRadler het volgende:
Dit had veel malen eerder moeten gebeuren.
Waarom grepen ze niet in toen Bosz niet happy was.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het schijnt dat hun leaseauto is afgepakt en ze met de trein naar huis moesten.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
zeg datquote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De grootste zege zou zijn Hennie Henrichs weg en grote schoonmaak in die lagen.![]()
Ik ben meest blij met Spijkerman. Kwam op mij over als een gezwel waar je niet vanaf kwam.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Bergkamp eindelijk oprot is de grootste zegen denk ik.
En dan elke keer die shots dat ie de trainer iets influistert voordat er defensief gewisseld werd.
Gadverdamme.
wooblabalurg![]()
Het feit dat er 0 lijn in zat en het wisselen nergens op sloeg vermoed ik. Daarnaast vermoed ik dat ze inmiddels vooral van Bergkamp af wilden en de rest te 'besmet' was. Alleen Bergkamp op straat zetten levert weer ellende op met Keizer, aangezien die door hem is binnengehaald en vice versa.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Sloggi het volgende:
Daar moet toch iets gespeeld hebben. Keizer leek het net op de rit te hebben. Meer punten dan Bosz in deze fase ook nog...
Dan maar grote schoonmaak, zeker zo vlak voor de winterstop.![]()
is geen Ajacied (meer)quote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder grappen, Ronald koeman moeten ze nemen.![]()
HEEL DIE CLUB WEG[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder grappen, Ronald koeman moeten ze nemen.![]()
Bosz toch ook niet.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wie was verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer? Dezelfde mensen die hem nu amper 5 maanden later liquideren?blablablabla![]()
Bergkamp is mede-verantwoordelijk voor zijn aanstelling.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Elan het volgende:
Wie was verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer? Dezelfde mensen die hem nu amper 5 maanden later liquideren?![]()
Begint goed te spelen en nu mag hij ineens oprotten. Kunnen ze weer van vooraf aan beginnen.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Elan het volgende:
Wie was verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer? Dezelfde mensen die hem nu amper 5 maanden later liquideren?![]()
Ik gok trouwens dat de opvolger al wel in de startblokken staat... anders haal je deze stunt nu niet uitOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Van Gaal komt eraan.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Mede. Maar daar willen Edwin en Marc niet over praten.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Elan het volgende:
Wie was verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer? Dezelfde mensen die hem nu amper 5 maanden later liquideren?
wooblabalurg![]()
Wanbeleid galore
Lekker nu gaan bitchen tegen Bergkamp, maar het eerst laten gebeuren.
Ajaxgoden
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik heb gehoord dat Seedorf de nieuwe coach wordt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat de spelers hem ook wel beu warenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begint goed te spelen en nu mag hij ineens oprotten. Kunnen ze weer van vooraf aan beginnen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee johquote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder grappen, Ronald koeman moeten ze nemen.Oh.![]()
Zullen we niet doen alsof Keizer iets heeft opgebouwd?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begint goed te spelen en nu mag hij ineens oprotten. Kunnen ze weer van vooraf aan beginnen.wooblabalurg![]()
Spijkerman en Bergkamp out!
Nu de rvc nog. Overmars en vd sar. Lekker man.
Spijtig voor Keizer maar die is te lichtAFCA!![]()
Bergkamp is gewoon een rare vent. Voetballers moeten zich vaak niet ontwikkelen op menselijk vlak, zeker als ze heel goed zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dennis je was zo'n god. Waarom moest je je omringen met van die lapzwansen.![]()
Reiziger lijkt me wel een goede coach.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een keeperstrainer van PEC Zwolle die verdwaald isquote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben meest blij met Spijkerman. Kwam op mij over als een gezwel waar je niet vanaf kwam.
En dan elke keer die shots dat ie de trainer iets influistert voordat er defensief gewisseld werd.
Gadverdamme.Oh.![]()
Gaat nog wel een flinke strontkar naar buiten komen gok ik zo, Ajaxgod
Weg volledig vrij voor Frank de BoerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok trouwens dat de opvolger al wel in de startblokken staat... anders haal je deze stunt nu niet uit![]()
Van 't Schip ookquote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reiziger lijkt me wel een goede coach.![]()
Wel een spectaculaire actie, dit. Straks nog even een paleiscoup waarbij Van der Sar Overmars eruit gooit en VI kan weer een half jaar vooruit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Oh het lag aan de trainer dat ze niet presteerden.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelers hem ook wel beu waren![]()
Morgen VI
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Die komt echt niet hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Caland het volgende:
Weg volledig vrij voor Frank de Boer
Mag ik hopenAFCA!![]()
Dat gaat ook niet echt he in 4,5 maand.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zullen we niet doen alsof Keizer iets heeft opgebouwd?![]()
Rene Hake schijnt ook beschikbaar te zijn.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dirk Kuyt.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Typisch het volgende:
Frenkie de Jong nieuwe hoofdcoach? Die kan toch alles.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit wordt echt genieten komende periode.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Caland het volgende:
Weg volledig vrij voor Frank de Boer![]()
Ongeveer net zo onrealistisch als een terugkeer van Boszquote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die komt echt niet hoor.
Mag ik hopenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit soort beleid is best bizar inderdaad. Geef zo'n man dan ook de tijd om wat op te bouwen.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begint goed te spelen en nu mag hij ineens oprotten. Kunnen ze weer van vooraf aan beginnen.
Gat met PSV was gekrompen tot een overbrugbare marge tief je na een kutavond in Enschede waarbij alles tegenzit je trainer er uit.
Maar het zal dus wel weer Bosz en Krüzen worden omdat die Spijkerman er ook uit ligt.blablablabla![]()
Moet er niet om gaan of de nieuwe coach wel of niet Ajacied is, toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die was het ook nooit, Koeman wel![]()
Helaas heeft Johan Derksen Johan Cruijff niet meer als bron.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Ludachrist het volgende:
Wel een spectaculaire actie, dit. Straks nog even een paleiscoup waarbij Van der Sar Overmars eruit gooit en VI kan weer een half jaar vooruit.
![]()
Meeste trainers hebben het staan na een paar weken, hooguit een maand.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet echt he in 4,5 maand.
wooblabalurg![]()
die strontkar staat altijd voor de deurquote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Caland het volgende:
Weg volledig vrij voor Frank de Boer![]()
KOEMAN GRAAGRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Dit topic gaat viessnel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aids van een accountquote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Ties02 het volgende:
Weten we al wat Mike Verweij hiervan vindt?graag op anoniem![]()
What else is newquote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
die strontkar staat altijd voor de deur![]()
Meer mensen die Cruijff snappen inderdaad. Wie belt Jonk en z'n matties.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Ludachrist het volgende:
Jonk terug zou wel lekker zijn, trouwens.wooblabalurg![]()
Die moet ook niet terugkomen. Teveel gebeurd.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongeveer net zo onrealistisch als een terugkeer van BoszAFCA!![]()
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Typisch het volgende:
Frenkie de Jong nieuwe hoofdcoach? Die kan toch alles.![]()
![]()
![]()
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die ziet het spelletje zo goed dat het zonde zou zijn om dat voor zichzelf te houden idd. Beter deelt hij zijn extreme spel inzicht met zijn medespelers vanaf de bank.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Typisch het volgende:
Is Hiddink een optie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jawel gaat allemaal via John Troost nuquote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helaas heeft Johan Derksen Johan Cruijff niet meer als bron.![]()
Zielig? Die vent lacht zich suf met tonnen op zijn bankrekeningquote:Op donderdag 21 december 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch vind ik het wel zielig voor Marcelgraag op anoniem![]()
Dit lijkt me juist een beslissing die is genomen met het oog op de lange termijn/volgend seizoen en niet op basis van een avondje bekervoetbal in Enschedequote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit soort beleid is best bizar inderdaad. Geef zo'n man dan ook de tijd om wat op te bouwen.
Gat met PSV was gekrompen tot een overbrugbare marge tief je na een kutavond in Enschede waarbij alles tegenzit je trainer er uit.
Maar het zal dus wel weer Bosz en Krüzen worden omdat die Spijkerman er ook uit ligt.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Typisch het volgende:
![]()
Wel eindelijk eens wat lef bij AjaxZwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 21-12-2017 om 15:17:05Rigoureuze koerswijziging bij Ajax. Geduld directie en rvc is op over blijvende wisselvalligheid eerste elftal. Met… https://t.co/KmpeJTLjG1 reageer retweet
![]()
En Peter R. de Vries! Die zal zichzelf wel geschikt vinden voor een van de vrijgekomen functies.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Ties02 het volgende:
Weten we al wat Mike Verweij hiervan vindt?![]()
![]()
En nu mag hij weer voor altijd verder werken in de marge.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zielig? Die vent lacht zich suf met tonnen op zijn bankrekeningOh.![]()
Ja, dat zagen we afgelopen jaren bij Ajax ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meeste trainers hebben het staan na een paar weken, hooguit een maand.![]()
Er zijn toch voldoende trainers vrij zou je zeggen. Ik zou Koeman het wel willen zien doen, alhoewel het denk ik wel een drempel is om in de winter bij Ajax in te stappen, je wil ook niet afgerekend worden aan het eind van het seizoen als er 0 prijzen zijn.![]()
TUCHEL OF BIELSA BABY.
FRENKIE ALS ASSISTENT"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die casht vanavond weer 3x 2500euroquote:Op donderdag 21 december 2017 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Peter R. de Vries! Die zal zichzelf wel geschikt vinden voor een van de vrijgekomen functies.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
beetje zelfkennis is hem ook vreemd, denk dat hij opgelucht isquote:Op donderdag 21 december 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch vind ik het wel zielig voor Marcel![]()
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel gaat allemaal via John Troost nu![]()
![]()
Ik heb nooit echt genoten van het voetbal van de teams van Ronaldquote:Op donderdag 21 december 2017 15:18 schreef Cyanide- het volgende:
Er zijn toch voldoende trainers vrij zou je zeggen. Ik zou Koeman het wel willen zien doen, alhoewel het denk ik wel een drempel is om in de winter bij Ajax in te stappen, je wil ook niet afgerekend worden aan het eind van het seizoen als er 0 prijzen zijn.
Misschien kunnen jullie nog voor de beke..quote:Op donderdag 21 december 2017 15:18 schreef Cyanide- het volgende:
Er zijn toch voldoende trainers vrij zou je zeggen. Ik zou Koeman het wel willen zien doen, alhoewel het denk ik wel een drempel is om in de winter bij Ajax in te stappen, je wil ook niet afgerekend worden aan het eind van het seizoen als er 0 prijzen zijn.
oh, wacht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom zou je Koeman willen zien? Die past totaal niet bij Ajax.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:18 schreef Cyanide- het volgende:
Er zijn toch voldoende trainers vrij zou je zeggen. Ik zou Koeman het wel willen zien doen, alhoewel het denk ik wel een drempel is om in de winter bij Ajax in te stappen, je wil ook niet afgerekend worden aan het eind van het seizoen als er 0 prijzen zijn.![]()
Ik zet in op Oliseh, wondertrainer van Fortuna. Met Regilio Vrede en Kiki Musampa als assistenten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Muah de laatste potjes toch wat goede resultaten gehaald, zou me niet verbazen als hij dacht het op de rit te hebben.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje zelfkennis is hem ook vreemd, denk dat hij opgelucht isOh.![]()
In de VS wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bergkamp is gewoon een rare vent. Voetballers moeten zich vaak niet ontwikkelen op menselijk vlak, zeker als ze heel goed zijn.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
JEZUS IK zie het nieuws nu pas.....
wtf
Hoe kan dit joh
Levende legende bergkamp op nog acties zetten
wie heeft dat geflikt ???? overmars en sar zeker
stelletje debielen ...hoe durven ze
die spijkerman vind ik wel logische....wat een zo figuur nou zoveel macht bij ajax heeft is lachwekkend geweest"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Gezeik over opbouwen altijd, je zit niet bij pec Zwolle. Je hoort zo'n selectie gewoon te laten renderen. Gewoon presteren dus. Bosz begon op tijd te draaien anders had was dit ook zijn lot geweest.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit lijkt me juist een beslissing die is genomen met het oog op de lange termijn/volgend seizoen en niet op basis van een avondje bekervoetbal in Enschede![]()
Triest van het bestuur, laat hem het seizoen afmaken. Ze hebben hem zelf aangesteld dus zij zijn verantwoordelijk.![]()
Klaasgod, zeg het ze!quote:Op donderdag 21 december 2017 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
JEZUS IK zie het nieuws nu pas.....
wtf
Hoe kan dit joh
Levende legende bergkamp op nog acties zetten
wie heeft dat geflikt ???? overmars en sar zeker
stelletje debielen ...hoe durven ze
die spijkerman vind ik wel logische....wat een zo figuur nou zoveel macht bij ajax heeft is lachwekkend geweest![]()
Jonk, Bosz en de Boer terug aub.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Misschien kunnen ze die als trainer aanstellen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Opeens ben ik wel blij met het Stammetje van Ziyech, nu dit het resultaat is.
ZO BLIJ!!!!!!!
Wel sneu voor Keizer, maar goed, collateral damage om Bergkamp te wippen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
ja hij leek voor het eerst relaxed na AZ, maar er zal vanuit de spelersgroep ook wel wat spelenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de laatste potjes toch wat goede resultaten gehaald, zou me niet verbazen als hij dacht het op de rit te hebben.![]()
Die resultaten kwamen vooral door individuele klasse van een aantal spelers.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de laatste potjes toch wat goede resultaten gehaald, zou me niet verbazen als hij dacht het op de rit te hebben.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Keizer kan vast nog wel weer aan de slag bij Nijenrodes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sunday Oliseh trainer maken van Jong Ajax, Jonk terug halen.
Bosz nieuwe trainer, met Reiziger als assistent.![]()
Na die dramatische interviews van Keizer snak ik idd terug naar Frankquote:
Daar kom je dan echt ook nooit meer vanaf.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:20 schreef Baconbus het volgende:
Iedereen wil nu maar 1 ding: Winston Bogarde![]()
Zelfs niet als je hem ontslaat ofzo.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
WAAAT!!!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Frenkie de Jong als woordvoerder van de gehele groep.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij leek voor het eerst relaxed na AZ, maar er zal vanuit de spelersgroep ook wel wat spelen![]()
That's footballquote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef BobW het volgende:
Zou dit ook gebeurd zijn als Ziyech die penalty maakt?
~Stief![]()
Ajb geen Koeman zeglaat al jaren zien totaal geen aanvallend te willen voetballen of verstand te hebben van de Europese (sub) top.
![]()
Nee, daarom: Hakimquote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef BobW het volgende:
Zou dit ook gebeurd zijn als Ziyech die penalty maakt?![]()
![]()
Ja die nemen hem vast niet serieus.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij leek voor het eerst relaxed na AZ, maar er zal vanuit de spelersgroep ook wel wat spelenOh.![]()
zo werkt het nu eenmaalquote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef BobW het volgende:
Zou dit ook gebeurd zijn als Ziyech die penalty maakt?![]()
Frenkie de Jong Arena.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Frenkie de Jong als woordvoerder van de gehele groep.blablablabla![]()
Ik ben al blij dat Barça hem niet binnenhaalde.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef Syntix het volgende:
Ajb geen Koeman zeglaat al jaren zien totaal geen aanvallend te willen voetballen of verstand te hebben van de Europese (sub) top.
![]()
Ik juist de interviews van Keizertje missenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Na die dramatische interviews van Keizer snak ik idd terug naar Frank
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die resultaten kwamen vooral door individuele klasse van een aantal spelers.Oh.![]()
dat denk ik ookquote:Op donderdag 21 december 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die nemen hem vast niet serieus.![]()
welke andere trainer van Ajax dan wel? Of leef je serieus nog in de veronderstelling dat jullie Europese (sub)top zijn?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef Syntix het volgende:
![]()
Dat is voor Ajax ook niet zo rullevant.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef Syntix het volgende:
![]()
Dan moet je naar de plaatselijke dealer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan was het wachten op de volgende puntverliespotquote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef BobW het volgende:
Zou dit ook gebeurd zijn als Ziyech die penalty maakt?Oh.![]()
denken dat Nederland nog bij de Europese subtop hoortquote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef Syntix het volgende:
!!!!!
Klopt, die wil ik echt niet hebben bij Ajax. Net als Frank niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef Syntix het volgende:
Oh.![]()
Je werkt gewoon met jonge spelers Hans, Bosz had ook regelmatig puntverlies en heeft uiteindelijk niks gewonnenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was het wachten op de volgende puntverliespotblablablabla![]()
Met Koeman wonnen we tenminste wél de dubbel.'Wish I was old and a little sentimental'
Daar willen Overmars en Sar wel heenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
welke andere trainer van Ajax dan wel? Of leef je serieus nog in de veronderstelling dat jullie Europese (sub)top zijn?
Oh.![]()
Bielsa halen.
Ik zie Siem de Jong al hijgend neervallen na de eerste vijf minuten bij een trainingsessie van hem.![]()
Die snappen ook wel dat Koeman het moderne voetbal niet aan kan ensnapt. Geen enkele NL trainer blijkt nu trouwens.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat Barça hem niet binnenhaalde.![]()
Caland kan ook wel helpen.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je naar de plaatselijke dealer.![]()
Maar verloren we Mido.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:23 schreef StarGazer het volgende:
Met Koeman wonnen we tenminste wél de dubbel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar Valentijn had het er al over dat er in de winter al wat ging gebeuren qua technische staf, met een ervaren assistent erbij. Dus die wist wel dat er al genoeg speelde.Oh.![]()
Bielsa zijn laatste project liep toch ook matig?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bielsa halen.
Ik zie Siem de Jong al hijgend neervallen na de eerste vijf minuten bij een trainingsessie van hem.Oh.![]()
neequote:Op donderdag 21 december 2017 15:21 schreef BobW het volgende:
Zou dit ook gebeurd zijn als Ziyech die penalty maakt?
het is allemaal de schuld van die Marokkaan zoals gewoonlijk![]()
zyech moet ook zijn contract inleveren of zijn maand salaris inleveren"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik heb hier onder andere Bosz, De Boer, Koeman en Hake als potentiele opvolgers gezien.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarom. Iemand halen die niet van de jaren 80/90-generatie is, niet verziekt is door de KNVB en een verfrissende visie heeft.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die snappen ook wel dat Koeman het moderne voetbal niet aan kan ensnapt. Geen enkele NL trainer blijkt nu trouwens.![]()
Raakt al geblesseerd bij de presentatiequote:Op donderdag 21 december 2017 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bielsa halen.
Ik zie Siem de Jong al hijgend neervallen na de eerste vijf minuten bij een trainingsessie van hem.![]()
ValentijnGodquote:Op donderdag 21 december 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Valentijn had het er al over dat er in de winter al wat ging gebeuren qua technische staf, met een ervaren assistent erbij. Dus die wist wel dat er al genoeg speelde.![]()
Bosz speelde prima aanvallend voetbal. Vorig seizoen nog finale EL.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
welke andere trainer van Ajax dan wel? Of leef je serieus nog in de veronderstelling dat jullie Europese (sub)top zijn?Wel voor de ambities. We willen niet net zoals de kakkies door heel Europa uitgelachen worden.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voor Ajax ook niet zo rullevant.![]()
NL niet, Ajax wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denken dat Nederland nog bij de Europese subtop hoort!!!!!
![]()
Keizertje hopelijk behouden als assistent. Toch leuk voor die knaap"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Bielsa zou ook prima zijn idd.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bielsa halen.
quote:Hef jezelf op
Siem was weer superslecht gisteren. Hahaha.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:24 schreef StarGazer het volgende:
Nu doorselecteren graag. Doei Siem.wooblabalurg![]()
Laudrup kan ook nog, Overmars wilde hem hebben.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:25 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd wie ze op het oog hebbenOh.![]()
jij heb je zin gekregenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig dat het nu alweer gaat over of Ajax wel of niet tot de subtop behoort.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Incident.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
EUROPA LEAGUE FINALE.... met een beetje geluk dat wel. MAAR TOCH!
Sowieso subtop, niet haten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
maak daar maar projecten van, die man blijft nergens langquote:Op donderdag 21 december 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bielsa zijn laatste project liep toch ook matig?![]()
Siemoniem voor balverlies hihihihiquote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Siem was weer superslecht gisteren. Hahaha.![]()
![]()
Als Frank terugkomt krijgt Siem weer een gegarandeerde basisplaatsquote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Siem was weer superslecht gisteren. Hahaha.
RIPOh.![]()
wat wil je met parels van users als Syntix.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig dat het nu alweer gaat over of Ajax wel of niet tot de subtop behoort.
John van 't Schip wellicht ook een kandidaat.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laudrup kan ook nog, Overmars wilde hem hebben.![]()
Nee joh.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef Ties02 het volgende:
Wel sneu voor Keizer net voor de kerst
rip
Vroege kerstvakantie. Veel dukaten op zijn rekening.
Alle tijd voor de fam en voetbal kijken.wooblabalurg![]()
Wie of wat past wel bij dit Ajax? De Boer en Keizer? Echte Ajacieden, net als Bergkamp?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je Koeman willen zien? Die past totaal niet bij Ajax.
Ik heb wel het idee dat Koeman er het maximale uit wist te halen in z'n tijd bij Feyenoord. En het is voor mij persoonlijk geen probleem dat de laatste Nederlandse club die hij trainde Feyenoord was.![]()
En als we dit jaar weer de finale halen?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is Rosenborg dan Europese top of hoe moeten we dat zien?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
EUROPA LEAGUE FINALE.... met een beetje geluk dat wel. MAAR TOCH!
Sowieso subtop, niet haten.blablablabla![]()
Dat zou ik wel knap vinden, maar ik daag je uit.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als we dit jaar weer de finale halen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Denk dat hij wel interesse heeft in Project Ajax.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
maak daar maar projecten van, die man blijft nergens lang
Maar dan gaat hij ook weg met beloftes van aankopen die niet komen en politiek gezeik waar hij geen zin in heeft
Oh.![]()
Wel als speler/coach graag.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laudrup kan ook nog, Overmars wilde hem hebben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien is Martin Jol een idee?Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Maakt niet uit wie het is. Als ie maar een plan lijkt te hebben.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:27 schreef fetX het volgende:
Lol wat een puinhoop. Denk wel een goede zet van Ajax, mits ze geen nobuddie binnenhalen.
wooblabalurg![]()
Bosz lijkt toch de beste optie al heeft hij bij Dortmund laten zien dat hij niet geschikt is voor de topquote:Op donderdag 21 december 2017 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Frank terugkomt krijgt Siem weer een gegarandeerde basisplaats
RIP![]()
wtf
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat die L'Ami er ook niet is uitgegooid zegquote:Op donderdag 21 december 2017 15:28 schreef BobW het volgende:
Ze zullen toch al wel een vervanger hebben? Of gaan we de winterstop in met Winter/L'Ami?
Oh.![]()
Wat was Veltman weer superslecht gisteren. Hahahaha.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:28 schreef Slobeend het volgende:
Dus vanaf nu gaan Veltman en Dijks weer goed spelen?wooblabalurg![]()
Je halen niet eens de derde plek naar jaren janken over prestaties van Ajax en Psv. Dikke schande man die poule was prima haalbaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is Rosenborg dan Europese top of hoe moeten we dat zien?![]()
DIT IS HET ALLERBESTE NIEUWS WAT WE KUNNEN HEBBENDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als ze Heitinga doorschuiven kom ik de komende 300 jaar van het lachen niet meer in slaap.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Reiziger, Heitinga of Winter op de bank straks?Oh.![]()
Bosz en Van 't Schip passen qua spelopvatting het beste bij Ajax. Beide leerlingen van de Cruijff school.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:27 schreef Cyanide- het volgende:
Wie of wat past wel bij dit Ajax? De Boer en Keizer? Echte Ajacieden, net als Bergkamp?![]()
Als ze in de JL spelen lijkt het misschien goed.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:28 schreef Slobeend het volgende:
Dus vanaf nu gaan Veltman en Dijks weer goed spelen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is toch om te gieren dit??quote:Op donderdag 21 december 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
wordt morgen bekend gemaakt heb ik uit mijn bronnen......
[ afbeelding ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Hopelijk gaan ze helemaal niet meer spelenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:28 schreef Slobeend het volgende:
Dus vanaf nu gaan Veltman en Dijks weer goed spelen?![]()
ik weet niet of die wel wil komen, ze hebben hem met dat belasting akkefietje wel in de kou laten staan en die mensen zijn er allemaal nogquote:![]()
Voor hem ook om terug naar Ajax te gaan, waar moet hij anders weer heen na het Dortmund fiascoquote:Op donderdag 21 december 2017 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz lijkt toch de beste optie al heeft hij bij Dortmund laten zien dat hij niet geschikt is voor de topOh.![]()
Heinrich Himmler bij de joden genotquote:Op donderdag 21 december 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
wordt morgen bekend gemaakt heb ik uit mijn bronnen......
[ afbeelding ]Oh.![]()
Maar dat is ook helemaal niet erg, het gaat er mij meer om dat hij onterecht veel poep over zich heeft heen gekregen: van het Ajax-bestuur en in Duitsland terwijl er een hoop te nuanceren valt. Nederland is al geen tactisch stabiel land, dus daarom zal zijn spelletje wel blijven werken hier. Zolang er geen nieuwe visies opkomen, betere tactici komen, blijft Bosz een prima Eredivisie-coach.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz lijkt toch de beste optie al heeft hij bij Dortmund laten zien dat hij niet geschikt is voor de top![]()
Leek mij ook onwaarschijnlijk, maar Overmars had daar zeker genoeg vertrouwen in om hem te kunnen paaien.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of die wel wil komen, ze hebben hem met dat belasting akkefietje wel in de kou laten staan en die mensen zijn er allemaal nogOh.![]()
wtfquote:Op donderdag 21 december 2017 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heinrich Himmler bij de joden genot
wil jij van het schip vergelijken met nazies
ik ga dit rapporteren"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Zou wel raar zijn hoor. Op stel en sprong vertrekken, keihard op je bek gaan en dan met hangende pootjes weer terug bij je oude werkgeverquote:Op donderdag 21 december 2017 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor hem ook om terug naar Ajax te gaan, waar moet hij anders weer heen na het Dortmund fiasco
blablablabla![]()
bij Bosz mis ik het aanpassen wat Cruijff juist wel deed, van het Schip kan ik niet beoordelenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:29 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Bosz en Van 't Schip passen qua spelopvatting het beste bij Ajax. Beide leerlingen van de Cruijff school.![]()
Waarom zit jij in dit topic?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf
wil jij van het schip vergelijken met nazies
ik ga dit rapporteren![]()
Ik snap er niks van. Dit is een verkeerd moment. Het gaat nu net goed. En moeten ze nu niet net doen of die beker zo belangrijk is.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Ultieme clubhoer Koemanquote:Op donderdag 21 december 2017 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook echt. Koeman of Bosz een van die twee
'Wish I was old and a little sentimental'
Ach rare acties en Ajax passen bijzonder goed bij elkaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn hoor. Op stel en sprong vertrekken, keihard op je bek gaan en dan met hangende pootjes weer terug bij je oude werkgeverOh.![]()
Rijkaard en Ten Cate. Ronaldinho als techniektrainer.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:31 schreef Wotte het volgende:
Rijkaard verveelt zich heb ik gehoord van de vriendin van de tante van mijn vriendin.
wooblabalurg![]()
lijkt me ook stug mede omdat hij de spelers gepusht heeft bij te tekenen en erna zelf weg gingquote:Op donderdag 21 december 2017 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn hoor. Op stel en sprong vertrekken, keihard op je bek gaan en dan met hangende pootjes weer terug bij je oude werkgever![]()
En Riquelme als ballenjongen. Van Basten als spitsentrainer en Van der Vaart voor de frituur.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rijkaard en Ten Cate. Ronaldinho als techniektrainer.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Ik snap de timing ook niet helemaal, maar goed. Het leek net een beetje te gaan lopen. Tegen Twente natuurlijk een beetje pech gehad.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap er niks van. Dit is een verkeerd moment. Het gaat nu net goed. En moeten ze nu niet net doen of die beker zo belangrijk is.²
![]()
Kroketjes laten je snel rennen broerquote:Op donderdag 21 december 2017 15:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En Riquelme als ballenjongen. Van Basten als spitsentrainer en Van der Vaart voor de frituur.²
Forum Opties Forumhop: Hop naar: