SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
WTF
Keizer, Bergkamp en Spijkerman wegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
van t Schip liever dan Ten Hag, omdat hij de club gewoon kentquote:Op donderdag 21 december 2017 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet heel gek als de huidige coach faalt en weinig ontwikkeling in dit team laat zien, zelf een weinig bijzondere tacticus blijkt te zijn.
[..]
Erik Ten Hag lijkt mij iemand die genoeg inzicht heeft om dit Ajax organisatorisch nog verder te brengen, niet enorm aanvallend maar laat zijn teams wel goed voetballen vanuit een vaste basis. Ook een meer dan prima peoplemanager die ook met de lastige jongens zoals Labyad en consorten een uitstekende verhouding heeft weten te creëren.
Verder ben ik dit jaar tot nu toe, uiteraard, onder de indruk van John van 't Schip. Zijn filosofie staat me aan, kiest altijd voor voetbal in zijn tactieken maar ook in het opstellingbeleid en ik vind het ook opmerkelijk dat zijn omzettingen altijd een ijzersterk effect hebben.
Ik ben het met Ludachrist eens; dit Ajax heeft vooral een heel goede selectie maar niet de coach die de talenten verder kan helpen in hun individuele ontwikkeling en in de zin van organisatie. Natuurlijk is er een kanttekening dat er een middenvelder ontbreekt, een fatsoenlijke ervaren middenvelder (dus niet een Siem de Jong). Keizer kan de rust al niet bewaren, maar als het op het veld misgaat, dan gaat het ook goed mis.![]()
Niemand op dit moment, en al zeker niet alle driequote:
Ik pak de popcorn alvast
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zijn wisselbeleid komt hem toch duur te staan uiteindelijk.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
NOS PUSHMELDING GENOTRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Van 't Schip.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
van t Schip liever dan Ten Hag, omdat hij de club gewoon kent![]()
Ze hebben met Bosz gesproken:
Bosz komt alleen terug op 1 voorwaarde als de staf vertrekt. Hij krijgt zijn zin![]()
![]()
Frank de Boer TERUGHALEN AUBRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
![]()
hoop dat het nu los komt, wat ik zei; ik heb niet hele warme gevoelens bij Overmars, maar ze tonen wel ballen dat ze ook Bergkamp op straat zetten, echt zo'n fossiel die niks wil.
Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.![]()
Wow, dit komt best wel onverwachts.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar moet toch iets gespeeld hebben. Keizer leek het net op de rit te hebben. Meer punten dan Bosz in deze fase ook nog...![]()
#Bos zin[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het liefst Ten Hag, maar misschien is de weg nu ook wel weer vrij voor een terugkeer van Bosz
Ja godverdommequote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Cyanide- het volgende:
[ afbeelding ]
hoop dat het nu los komt, wat ik zei; ik heb niet hele warme gevoelens bij Overmars, maar ze tonen wel ballen dat ze ook Bergkamp op straat zetten, echt zo'n fossiel die niks wil.
Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Spijkerman heeft niks bij Ajax te zoekenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Cyanide- het volgende:
[ afbeelding ]
Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.Oh.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Cyanide- het volgende:
[ afbeelding ]
Wel sneu voor Spijkerman, maar goed.Haha Caland.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Met Dennis Bergkamp bestaat daarnaast verschil van inzicht over het te voeren technische beleid.
http://www.ajax.nl/stream(...)mp-op-non-actief.htmEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Hier komt wel een emmer stront naar buiten verwacht ik
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 21-12-2017 om 15:08:11#Ajax rekent #Bergkamp af op doordrukken komst vriend Marcel #Keizer en te makkelijke vertrek Peter #Bosz. Bergkamp… https://t.co/1FBrvfHYlK reageer retweet
Oh.![]()
Wel genot dat er zometeen weer lekkere ruzie is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dikke razzia binnen de club.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dus Flappie en Netto blijven over.
Hopen dat die samen nu wel goede beslissingen nemen anders mogen zij ook weg.wooblabalurg![]()
De grootste zege zou zijn Hennie Henrichs weg en grote schoonmaak in die lagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Bergkamp eindelijk oprot is de grootste zegen denk ik.Oh.![]()
Eindelijk het gezwel er uit
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Bosz is weer vrij.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:10 schreef KingRadler het volgende:
Dit had veel malen eerder moeten gebeuren.
Waarom grepen ze niet in toen Bosz niet happy was.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het schijnt dat hun leaseauto is afgepakt en ze met de trein naar huis moesten.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
zeg datquote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De grootste zege zou zijn Hennie Henrichs weg en grote schoonmaak in die lagen.![]()
Ik ben meest blij met Spijkerman. Kwam op mij over als een gezwel waar je niet vanaf kwam.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Bergkamp eindelijk oprot is de grootste zegen denk ik.
En dan elke keer die shots dat ie de trainer iets influistert voordat er defensief gewisseld werd.
Gadverdamme.
wooblabalurg![]()
Het feit dat er 0 lijn in zat en het wisselen nergens op sloeg vermoed ik. Daarnaast vermoed ik dat ze inmiddels vooral van Bergkamp af wilden en de rest te 'besmet' was. Alleen Bergkamp op straat zetten levert weer ellende op met Keizer, aangezien die door hem is binnengehaald en vice versa.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:08 schreef Sloggi het volgende:
Daar moet toch iets gespeeld hebben. Keizer leek het net op de rit te hebben. Meer punten dan Bosz in deze fase ook nog...
Dan maar grote schoonmaak, zeker zo vlak voor de winterstop.![]()
is geen Ajacied (meer)quote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder grappen, Ronald koeman moeten ze nemen.![]()
HEEL DIE CLUB WEG[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder grappen, Ronald koeman moeten ze nemen.![]()
Bosz toch ook niet.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wie was verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer? Dezelfde mensen die hem nu amper 5 maanden later liquideren?blablablabla![]()
Bergkamp is mede-verantwoordelijk voor zijn aanstelling.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Elan het volgende:
Wie was verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer? Dezelfde mensen die hem nu amper 5 maanden later liquideren?![]()
Begint goed te spelen en nu mag hij ineens oprotten. Kunnen ze weer van vooraf aan beginnen.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Elan het volgende:
Wie was verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer? Dezelfde mensen die hem nu amper 5 maanden later liquideren?![]()
Ik gok trouwens dat de opvolger al wel in de startblokken staat... anders haal je deze stunt nu niet uitOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Van Gaal komt eraan.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Mede. Maar daar willen Edwin en Marc niet over praten.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Elan het volgende:
Wie was verantwoordelijk voor de aanstelling van Keizer? Dezelfde mensen die hem nu amper 5 maanden later liquideren?
wooblabalurg![]()
Wanbeleid galore
Lekker nu gaan bitchen tegen Bergkamp, maar het eerst laten gebeuren.
Ajaxgoden
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik heb gehoord dat Seedorf de nieuwe coach wordt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat de spelers hem ook wel beu warenquote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begint goed te spelen en nu mag hij ineens oprotten. Kunnen ze weer van vooraf aan beginnen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee johquote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder grappen, Ronald koeman moeten ze nemen.Oh.![]()
Zullen we niet doen alsof Keizer iets heeft opgebouwd?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begint goed te spelen en nu mag hij ineens oprotten. Kunnen ze weer van vooraf aan beginnen.wooblabalurg![]()
Spijkerman en Bergkamp out!
Nu de rvc nog. Overmars en vd sar. Lekker man.
Spijtig voor Keizer maar die is te lichtAFCA!![]()
Bergkamp is gewoon een rare vent. Voetballers moeten zich vaak niet ontwikkelen op menselijk vlak, zeker als ze heel goed zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dennis je was zo'n god. Waarom moest je je omringen met van die lapzwansen.![]()
Reiziger lijkt me wel een goede coach.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een keeperstrainer van PEC Zwolle die verdwaald isquote:Op donderdag 21 december 2017 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben meest blij met Spijkerman. Kwam op mij over als een gezwel waar je niet vanaf kwam.
En dan elke keer die shots dat ie de trainer iets influistert voordat er defensief gewisseld werd.
Gadverdamme.Oh.![]()
Gaat nog wel een flinke strontkar naar buiten komen gok ik zo, Ajaxgod
Weg volledig vrij voor Frank de BoerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok trouwens dat de opvolger al wel in de startblokken staat... anders haal je deze stunt nu niet uit![]()
Van 't Schip ookquote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reiziger lijkt me wel een goede coach.![]()
Wel een spectaculaire actie, dit. Straks nog even een paleiscoup waarbij Van der Sar Overmars eruit gooit en VI kan weer een half jaar vooruit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Oh het lag aan de trainer dat ze niet presteerden.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelers hem ook wel beu waren![]()
Morgen VI
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Die komt echt niet hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Caland het volgende:
Gaat nog wel een flinke strontkar naar buiten komen gok ik zo, Ajaxgod
Weg volledig vrij voor Frank de Boer
Mag ik hopenAFCA!![]()
Dat gaat ook niet echt he in 4,5 maand.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zullen we niet doen alsof Keizer iets heeft opgebouwd?![]()
Rene Hake schijnt ook beschikbaar te zijn.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dirk Kuyt.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:15 schreef Typisch het volgende:
Frenkie de Jong nieuwe hoofdcoach? Die kan toch alles.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: