Zal me niets verbazenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken, bedankt. Zou zo'n stem nou ook aan alle ingrepen kunnen liggen?
Dat jaquote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef RipCity het volgende:
Zij komt er wel onsympathiek uit dat vrouwtje. D'r man is tenminste nog down to earth.
En voor jezelf. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Mrmime het volgende:
ik Snap die kledingkeuzes niet goed. Een net pak, kerstjurkjes, trainingspak.. koop dan goede schoenen en winterjassen voor die kids. Maar goed, ieder z’n ding, vind die rijke kerel wel leuk
Ik vraag mij af of hij ook rijk is.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef Aventura het volgende:
Die rijke man vind ik heel sympathiek overkomen. Gewoon aanpassen, aan de bak, positief en oplossingsgericht.
Ja echt he. Vind hem trouwens ook best wel een lekker dingquote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef Aventura het volgende:
Die rijke man vind ik heel sympathiek overkomen. Gewoon aanpassen, aan de bak, positief en oplossingsgericht.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn leeftijdquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt he. Vind hem trouwens ook best wel een lekker ding
Ik ook. Ergens begin 50 gok ikquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn leeftijd
dat dusquote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef Aventura het volgende:
het blijft in scene gezetquote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Mrmime het volgende:
ik Snap die kledingkeuzes niet goed. Een net pak, kerstjurkjes, trainingspak.. koop dan goede schoenen en winterjassen voor die kids. Maar goed, ieder z’n ding, vind die rijke kerel wel leuk
whahah, ik durfde het niet te zeggen, maar ik vind hem ook wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt he. Vind hem trouwens ook best wel een lekker ding
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
whahah, ik durfde het niet te zeggen, maar ik vind hem ook wel aantrekkelijk
Ahaaa... nou ik zou 'm nog steeds doen hoor. Age is just a numberquote:Op woensdag 27 december 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
Hij heet Gerard Lankamp, 56 jaar.
Zie hierboven dus
Dat klopt wel, arm is daar echt arm. Het verschil tussen rijk en arm is ook veel groter. Rijk is daar echt stervensrijk.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:45 schreef Disana het volgende:
De Britse zorgen lijken mij grotendeels dezelfde als de Nederlandse. Al meen ik gehoord te hebben dat Britse minima het zwaarder hebben.
Is dat laatste hier ook niet zo? Van Engeland weet ik alleen dat gehandicapten straatarm zijn omdat de meeste benefits zijn geschrapt.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat klopt wel, arm is daar echt arm. Het verschil tussen rijk en arm is ook veel groter. Rijk is daar echt stervensrijk.
Ik weet niet of de superrijken in deze UK-reeks voorbij komen maar als je kijkt naar het gemiddelde vermogen, dus niet de top 10, van de Quote500... mwah, dat hebben die Britten alleen al in vastgoed.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat laatste hier ook niet zo? Van Engeland weet ik alleen dat gehandicapten straatarm zijn omdat de meeste benefits zijn geschrapt.
Oké. dat wist ik niet. Wel jammer dat de Nederlandse paren voorbij zijn. Misschien konden ze niet meer mensen vinden.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet of de superrijken in deze UK-reeks voorbij komen maar als je kijkt naar het gemiddelde vermogen, dus niet de top 10, van de Quote500... mwah, dat hebben die Britten alleen al in vastgoed.
Het merendeel zit daar hier idd niet op te wachten, beetje aandacht is leuk maar prive is prive. Had ook wel graag wat meer Nederlanders gezien. Dit voelt toch een beetje ver weg.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. dat wist ik niet. Wel jammer dat de Nederlandse paren voorbij zijn. Misschien konden ze niet meer mensen vinden.
Ja dat vind ik dus ook, Nederlanders zijn dichter bij huis.quote:Op woensdag 10 januari 2018 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het merendeel zit daar hier idd niet op te wachten, beetje aandacht is leuk maar prive is prive. Had ook wel graag wat meer Nederlanders gezien. Dit voelt toch een beetje ver weg.
Ja in Engeland heb Je ook prepaid elec/gas. Moet je opwaarderen in winkel danwel bij de atm. Domme is dat het veel duurder is dan regular en alleen 'armere' gezinnen het hebben meestal- dus dubbel genaaid.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:27 schreef Already_in_use het volgende:
Wat was dat nou? Moesten ze een opwaardeerkaart kopen voor energie?
Ahh dat wist ik niet. Thanxquote:Op vrijdag 12 januari 2018 11:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja in Engeland heb Je ook prepaid elec/gas. Moet je opwaarderen in winkel danwel bij de atm. Domme is dat het veel duurder is dan regular en alleen 'armere' gezinnen het hebben meestal- dus dubbel genaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |