weekquote:Op woensdag 27 december 2017 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
is het per maand of week die spaarpot
Week dus. Lekker shoppen!quote:Op woensdag 27 december 2017 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
is het per maand of week die spaarpot
Gelijk Dries Roelvink boeken zekerquote:Op woensdag 27 december 2017 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik zou helemaal uit mijn dak gaan met dat geld
Denk dat het niet genoeg is hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelijk Dries Roelvink boeken zekervoor een privé show in gele zwembroek
Nope en ik vergeet dit eigenlijk altijd. Dankzij dit topic dacht ik er weer aanquote:Op woensdag 27 december 2017 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Leuk dat jullie ook kijken. Voor de rest weinig op he?
hahaha jaaaquote:Op woensdag 27 december 2017 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope en ik vergeet dit eigenlijk altijd. Dankzij dit topic dacht ik er weer aan
Ze heeft wat van die andere opgepompte, ik ben haar naam kwijt maar ze is redelijk vaak op tv.quote:
Marijke Helwegen, maar deze was een tijdje terug ook af en toe op tv bij Jort Kelder.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft wat van die andere opgepompte, ik ben haar naam kwijt maar ze is redelijk vaak op tv.
Marijke Helwegen?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft wat van die andere opgepompte, ik ben haar naam kwijt maar ze is redelijk vaak op tv.
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Marijke Helwegen, maar deze was een tijdje terug ook af en toe op tv bij Jort Kelder.
Ja die. Natuurlijk zijn ze anders, maar ze hebben eenzelfde soort hese stem.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Marijke Helwegen, maar deze was een tijdje terug ook af en toe op tv bij Jort Kelder.
Zal me niets verbazenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken, bedankt. Zou zo'n stem nou ook aan alle ingrepen kunnen liggen?
Dat jaquote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef RipCity het volgende:
Zij komt er wel onsympathiek uit dat vrouwtje. D'r man is tenminste nog down to earth.
En voor jezelf. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Mrmime het volgende:
ik Snap die kledingkeuzes niet goed. Een net pak, kerstjurkjes, trainingspak.. koop dan goede schoenen en winterjassen voor die kids. Maar goed, ieder z’n ding, vind die rijke kerel wel leuk
Ik vraag mij af of hij ook rijk is.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef Aventura het volgende:
Die rijke man vind ik heel sympathiek overkomen. Gewoon aanpassen, aan de bak, positief en oplossingsgericht.
Ja echt he. Vind hem trouwens ook best wel een lekker dingquote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef Aventura het volgende:
Die rijke man vind ik heel sympathiek overkomen. Gewoon aanpassen, aan de bak, positief en oplossingsgericht.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn leeftijdquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt he. Vind hem trouwens ook best wel een lekker ding
Ik ook. Ergens begin 50 gok ikquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn leeftijd
dat dusquote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef Aventura het volgende:
het blijft in scene gezetquote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Mrmime het volgende:
ik Snap die kledingkeuzes niet goed. Een net pak, kerstjurkjes, trainingspak.. koop dan goede schoenen en winterjassen voor die kids. Maar goed, ieder z’n ding, vind die rijke kerel wel leuk
whahah, ik durfde het niet te zeggen, maar ik vind hem ook wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja echt he. Vind hem trouwens ook best wel een lekker ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |