SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zolang het maar in combinatie met de titel is natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:59 schreef Heeinz het volgende:
Het zou toch ook wel lekker zijn om die beker weer een keer te winnenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik zie dat Neres eindelijk engels spreekt? Hij staat lekker nutteloos aan de zijlijn geplakt ipv steeds loopacties te maken om goals te scoren
EMPEROR GOD
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dijksdat is eigenlijk gewoon een penalty
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dijks kan toch cht niet meer mensen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Buitenkansjequote:Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dijks kan toch cht niet meer mensenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 20 december 2017 21:22 schreef over_hedge het volgende:
Dijksdat is eigenlijk gewoon een penalty
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dijks kan toch cht niet meer mensenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor Almere City ofzo. Geloof me, in de hoofdklasse lopen er betere backs rond dan Dijks.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet in de problemen, toch zou het wel fijn zijn als we wat meer konden creren tegen verdedigende ploegen. Er valt niet elke keer een afstandschot of vrije trap binnen.![]()
Frenkie eruit halen en Donny laten staan, KeizergenotDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Weerzinwekkende voetballerquote:Op woensdag 20 december 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is zo slecht.
Nog tweenhalf jaar contract![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
omdat keizer wisselt als een idioot.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:31 schreef BobW het volgende:
Waarom maken ze nou nooit die beslissende goal, elke keer weer spannend tot het einde![]()
wie zegt dat?quote:Op woensdag 20 december 2017 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens een user is Keizer beter dan Bosz![]()
Keizergodquote:Op woensdag 20 december 2017 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
omdat keizer wisselt als een idioot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je verwacht het niet met FC oogaidsquote:Op woensdag 20 december 2017 22:21 schreef Heeinz het volgende:
Verdediger voor een aanvaller
Dit kan alleen maar fout gaanDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Siem de Jong en Veltman goden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zie ons ook niet meer scoren eigenlijk, dit lijkt nergens opquote:Op woensdag 20 december 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer eruit in de beker voor de winter![]()
Wat is keizer toch ook een grote teringmongool met die tyfuswissels van hem h
week in week uit het is allemaal opportunisme.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is keizer toch ook een grote teringmongool met die tyfuswissels van hem h![]()
Pingels genot zoquote:Op woensdag 20 december 2017 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie ons ook niet meer scoren eigenlijk, dit lijkt nergens opOh.![]()
Lekker hoor. Beetje onrust zaaien met wat wissels en vervolgens sta je met een fantasieopstelling zonder wissels over.![]()
Tja dit is gewoon weer een vrij lucky shot, je zag ze gewoon vermoeid raken... wel weer een soort van karma dat het Veltman moet overkomen, die heeft daar gewoon een gave voor... of een gebrek aan kwaliteit
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bizare debiel echt.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:36 schreef TheArt het volgende:
Lekker hoor. Beetje onrust zaaien met wat wissels en vervolgens sta je met een fantasieopstelling zonder wissels over.![]()
volgens sciskill heel goed, wat dat dan ook mag zijn.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Tja dit is gewoon weer een vrij lucky shot, je zag ze gewoon vermoeid raken... wel weer een soort van karma dat het Veltman moet overkomen, die heeft daar gewoon een gave voor... of een gebrek aan kwaliteit![]()
Het valt wel mee toch, spelen nu gewoon 4-3-3 ... volgens mij was Kluivert licht geblesseerd... ik vind dat ie nu niet zo'n gekke fratsen heeft uitgehaald eigenlijk...quote:Op woensdag 20 december 2017 22:36 schreef TheArt het volgende:
Lekker hoor. Beetje onrust zaaien met wat wissels en vervolgens sta je met een fantasieopstelling zonder wissels over.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
De buitenlandse clubs staan al voor hem in de rijquote:Op woensdag 20 december 2017 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
volgens sciskill heel goed, wat dat dan ook mag zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
je bent niet goed, sorry.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt wel mee toch, spelen nu gewoon 4-3-3 ... volgens mij was Kluivert licht geblesseerd... ik vind dat ie nu niet zo'n gekke fratsen heeft uitgehaald eigenlijk...![]()
![]()
Hij had in eerste instantie al niet Siem voor Frenkie moeten doen. Dan had je misschien nu nog een wissel over gehad.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt wel mee toch, spelen nu gewoon 4-3-3 ... volgens mij was Kluivert licht geblesseerd... ik vind dat ie nu niet zo'n gekke fratsen heeft uitgehaald eigenlijk...![]()
Ja ik zie het niet zoquote:en ik ben over het algemeen echt geen Keizer-fan
met hun keeper ook.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weggedrukt worden door dit Twente.
Hahaha![]()
Huntelaar, omhaal JAAAAAHHHHH
hij had Donny op de plek van Frenkie. Siem op middenveld terwijl je achteruit loopt.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zie het niet zoen ik ben over het algemeen echt geen Keizer-fan
Edit: nu dolberg eruit terwijl je penalty's kunt krijgen.![]()
2x fenomenaal bal aangenomen, verder niks...quote:Op woensdag 20 december 2017 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dolberg begin ik een beetje op te gevenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Frenkie dus ziek blijkbaarOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Twente verdient een overwinning.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
nog steeds een stylist moet alleen eens gaan scoren. Met dit Ajax zonder idee is Huntelaar gewoon beter.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dolberg begin ik een beetje op te geven![]()
Lekker Keizer de schuld geven terwijl je aanvoerder meer bezig is met de tegenstander uit het veld werken/schelden dan zijn voetballende taak.Dit, dus.![]()
Totaal geen gevaar voor het doel meerquote:Op woensdag 20 december 2017 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2x fenomenaal bal aangenomen, verder niks...Oh.![]()
Volledig mee eens. Met Huntelaar gebeurt er tenminste nog wat.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nog steeds een stylist moet alleen eens gaan scoren. Met dit Ajax zonder idee is Huntelaar gewoon beter.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja daar zit toch wel wat in, ondanks de negatieve verhalen hierquote:Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Allebei weg . Het is ook veelzeggend dat die nog steeds niet weg is na pakweg 5 jaar in het eerstequote:Op woensdag 20 december 2017 22:43 schreef Buitendam het volgende:
Lekker Keizer de schuld geven terwijl je aanvoerder meer bezig is met de tegenstander uit het veld werken/schelden dan zijn voetballende taak.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ziyech speelt weer mr balverliesDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die Oredinges
Is dat wel een voetballer of hebben ze die gescout bij het hardlopenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daar komt je godverdomme de komende 2 jaar niet van af.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allebei weg . Het is ook veelzeggend dat die nog steeds niet weg is na pakweg 5 jaar in het eersteWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
"Zit in m'n spel, waz metjou?"quote:Op woensdag 20 december 2017 22:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech speelt weer mr balverliesFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Risico, dit datquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2017 22:45 schreef Caland het volgende:
Die Oredinges
Is dat wel een voetballer of hebben ze die gescout bij het hardlopen
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
2 jaar ? gaat mister Ajax worden zoquote:Op woensdag 20 december 2017 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar komt je godverdomme de komende 2 jaar niet van af.RED ONS HENNIEGOD![]()
H, een schot tussen de palen van Ziyech.Fitter. Happier. More productive
De horrorquote:Op woensdag 20 december 2017 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2 jaar ? gaat mister Ajax worden zo![]()
Tete laten lopen voor deze randdebiel
Tete was toch wel weggegaanquote:Op woensdag 20 december 2017 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De horror![]()
Tete laten lopen voor deze randdebielOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Maar volgens de statistieken (die geen flikker zeggen) is Veltman echt beter.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De horror![]()
Tete laten lopen voor deze randdebiel
Wat een club is dit zegRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik stel voor dat we Ziyech verplicht een compilatie van alle passes van Messi en de Bruyne laten zien.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Veltman is de slechtste speler van dit teamquote:Op woensdag 20 december 2017 22:43 schreef Buitendam het volgende:
Lekker Keizer de schuld geven terwijl je aanvoerder meer bezig is met de tegenstander uit het veld werken/schelden dan zijn voetballende taak.Groot fan van User Wotte![]()
Die kan cht helemaal niks he?quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dan speelt hij nooit meer.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik stel voor dat we Ziyech verplicht een compilatie van alle passes van Messi en de Bruyne laten zien.![]()
Een jaar later, voor 25+ miljoen.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Transfervrij dan meestalquote:Op woensdag 20 december 2017 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een jaar later, voor 25+ miljoen.![]()
Het is geen Cafu, zullen we maar zeggen.quote:Fitter. Happier. More productive
NeresgodFitter. Happier. More productive
Ik gok dat ze Tete een laf salarisje aanboden, en Veltman de hoofdprijs.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ajax.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze Tete een laf salarisje aanboden, en Veltman de hoofdprijs.gewoon seizoen afmaken met Keizer en niks klaar hebben voor volgend jaar.
![]()
Mwa heb wel het idee dat ze nu bezig zijn om de selectie te versterkenquote:Op woensdag 20 december 2017 22:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax.gewoon seizoen afmaken met Keizer en niks klaar hebben voor volgend jaar.
![]()
"Heeul kleeehn baafa ssspelah"Fitter. Happier. More productive
qua trainer. Alles straks weer bezet.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwa heb wel het idee dat ze nu bezig zijn om de selectie te versterken![]()
Ze zijn al volle bak aan het inkopen, dat is in jaren niet gebeurdquote:Op woensdag 20 december 2017 22:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax.gewoon seizoen afmaken met Keizer en niks klaar hebben voor volgend jaar.
Met Zuid-Amerikanen ja. Hoeveel zekerheid wil je hebben?quote:Op woensdag 20 december 2017 22:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwa heb wel het idee dat ze nu bezig zijn om de selectie te versterkenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dicht bij elkaar blijven spelenquote:Op woensdag 20 december 2017 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede donderspeech van ons CaesarRED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman selecteren ze toch nooit door.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwa heb wel het idee dat ze nu bezig zijn om de selectie te versterkenOh.![]()
Met afstand. 0 kwaliteiten.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Veltman is de slechtste speler van dit teamDit, dus.![]()
Seeeeikanten da kannie meerquote:Op woensdag 20 december 2017 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede donderspeech van ons Caesar
Bai elkaaaahr blaife speleVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Balletje weer hoor, van Assaidi. Drank vond 'm te lastig helaas (of was het MvB?)Fitter. Happier. More productive
Nee hij verkoos het betere salaris van Liverpoolquote:Op woensdag 20 december 2017 22:56 schreef Bugno het volgende:
Balletje weer hoor, van Assaidi. Drank vond 'm te lastig helaas (of was het MvB?)Oh.![]()
Ging om het salaris, is toen afgeketst. Frank wou hem graagquote:Op woensdag 20 december 2017 22:56 schreef Bugno het volgende:
Balletje weer hoor, van Assaidi. Drank vond 'm te lastig helaas (of was het MvB?)![]()
Alle Nederlandse trainers van interessante clubs in het buitenland zijn ontslagen, dus we hebben niemand meer over die zo gek is om Veltman voor 7+ miljoen over te nemen.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman selecteren ze toch nooit door.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hij verkoos het betere salaris van LiverpoolMy badquote:Op woensdag 20 december 2017 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ging om het salaris, is toen afgeketst. Frank wou hem graagFitter. Happier. More productive
via Veltman.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:56 schreef Bugno het volgende:
Balletje weer hoor, van Assaidi. Drank vond 'm te lastig helaas (of was het MvB?)![]()
Hopelijk trappen ze in zijn status als aanvoerder.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse trainers van interessante clubs in het buitenland zijn ontslagen, dus we hebben niemand meer over die zo gek is om Veltman voor 7+ miljoen over te nemen.Oh.![]()
Assaidi ziet er ook gewoon fit en gedreven uit. Zou 'm echt graag bij Ajax zien.Fitter. Happier. More productive
Voor 7 ton naar PEC.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse trainers van interessante clubs in het buitenland zijn ontslagen, dus we hebben niemand meer over die zo gek is om Veltman voor 7+ miljoen over te nemen.Dit, dus.![]()
Ik ben bang dat er deze winter geen buitenspeler bij komt.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:59 schreef Bugno het volgende:
Assaidi ziet er ook gewoon fit en gedreven uit. Zou 'm echt graag bij Ajax zien.Oh.![]()
Zou het?quote:Op woensdag 20 december 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk trappen ze in zijn status als aanvoerder.Zelfs bij het Nederlands Elftal trappen ze er niet in
Met Holla wel een zekere pingel weg.Fitter. Happier. More productive
knotsgekFitter. Happier. More productive
Tering Huntelaar, da's nu al de tweede keer dat je op de doellijn mist in twee potjes
Een spits met overzicht legt 'm breed.Fitter. Happier. More productive
zo dichtbij op de keeper kan er bijna niet langs.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:03 schreef TheArt het volgende:
Huntelaar heeft het gewoon echt niet. Wat een megakansen mist hij dit seizoen zeg.![]()
Was bij Schalke al zo natuurlijkquote:Op woensdag 20 december 2017 23:03 schreef TheArt het volgende:
Huntelaar heeft het gewoon echt niet. Wat een megakansen mist hij dit seizoen zeg.Oh.![]()
ERVARING PASSIE GIFquote:Op woensdag 20 december 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was bij Schalke al zo natuurlijkFitter. Happier. More productive
Ik durf het trouwens bijna niet te jinxen maar Dijks speelt nog best aardig
quote:Fitter. Happier. More productive
Ziet Assaidi shinen en wil 'm even overtreffen.quote:Fitter. Happier. More productive
vooral eerste helft.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf het trouwens bijna niet te jinxen maar Dijks speelt nog best aardig![]()
![]()
Hoe vaak mag je wel niet wisselen tegenwoordig
Keizerwissel, beste wissel.Fitter. Happier. More productive
De tering zeg, die gast moet je ook gewoon lozen. Wat een flapdrol. Die aannamequote:om te janken.
siem![]()
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.![]()
Lekker Siem, bokkelul.Fitter. Happier. More productive
Heel vaak.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoe vaak mag je wel niet wisselen tegenwoordig
En toch staan Dijks en Veltman nog op het veld.![]()
QFTquote:Fitter. Happier. More productive
Hij gaat zijn verantwoordelijkheid uit de weg, let maar op. Johnsen neemt hem eerder dan hij.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ziyechquote:Fitter. Happier. More productive
De Ligt is trouwens echt goed bezig de laatste weken
Huntelaar en Siem ook niet ben ik bangquote:Op woensdag 20 december 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af wie wel gaat scoren.![]()
Dat publiek van Twente is ook niet echt heel sterk qua teksten he, mijn hemel
Schne, Siem.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af wie wel gaat scoren.Fitter. Happier. More productive
de Ligt.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af wie wel gaat scoren.![]()
Tijdje geleden dit, ben wel benieuwd
Klef gedoe altijd
ik niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
Tijdje geleden dit, ben wel benieuwd![]()
Kan jij de laatste penalty reeks van Ajax herinneren? Ik niet.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Steaua?quote:Op woensdag 20 december 2017 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan jij de laatste penalty reeks van Ajax herinneren? Ik niet.![]()
Ajax-Gremio 1995.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan jij de laatste penalty reeks van Ajax herinneren? Ik niet.![]()
![]()
Dat vergeet ik NOOITquote:
Onana pakt er twee trouwens.Fitter. Happier. More productive
was toen viesdik.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:15 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom heeft Ajax die assaidi niet gratis opgehaald?![]()
Younesquote:Op woensdag 20 december 2017 23:15 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom heeft Ajax die assaidi niet gratis opgehaald?Fitter. Happier. More productive
KEIZERGODquote:Op woensdag 20 december 2017 23:14 schreef Heeinz het volgende:
Ongeacht of we doorgaan of niet
Wat een wanprestatie weerDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zo dan, SchneFitter. Happier. More productive
Vjenne heeft genotenquote:Op woensdag 20 december 2017 23:14 schreef Heeinz het volgende:
Ongeacht of we doorgaan of niet
Wat een wanprestatie weer![]()
Beetje trainen en je bent fit.quote:
Is sowieso veel te goed voor Twente en is veel beter dan Younes.![]()
ZijnetjegodFitter. Happier. More productive
Siem acteert innerlijke rust en faalt
Oh nee.Fitter. Happier. More productive
Waar haal ik zo'n plakbaard?Fitter. Happier. More productive
GODFitter. Happier. More productive
Lekker Donny
Onana nr 2 incomingFitter. Happier. More productive
OEHFitter. Happier. More productive
![]()
Godvertering Ziyech tyfusidiootDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hunter raak, Veltman volgende mis.Fitter. Happier. More productive
Netjes hoorFitter. Happier. More productive
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF?Fitter. Happier. More productive
Nu MatthijsgodFitter. Happier. More productive
Ik heb een lijntje met Marcelquote:Fitter. Happier. More productive
De Ligt
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Forum Opties Forumhop: Hop naar: