SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zolang het maar in combinatie met de titel is natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:59 schreef Heeinz het volgende:
Het zou toch ook wel lekker zijn om die beker weer een keer te winnenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik zie dat Neres eindelijk engels spreekt? Hij staat lekker nutteloos aan de zijlijn geplakt ipv steeds loopacties te maken om goals te scoren
EMPEROR GOD
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dijksdat is eigenlijk gewoon een penalty
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dijks kan toch cht niet meer mensen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Buitenkansjequote:Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dijks kan toch cht niet meer mensenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 20 december 2017 21:22 schreef over_hedge het volgende:
Dijksdat is eigenlijk gewoon een penalty
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dijks kan toch cht niet meer mensenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor Almere City ofzo. Geloof me, in de hoofdklasse lopen er betere backs rond dan Dijks.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet in de problemen, toch zou het wel fijn zijn als we wat meer konden creren tegen verdedigende ploegen. Er valt niet elke keer een afstandschot of vrije trap binnen.![]()
Frenkie eruit halen en Donny laten staan, KeizergenotDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Weerzinwekkende voetballerquote:Op woensdag 20 december 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is zo slecht.
Nog tweenhalf jaar contract![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
omdat keizer wisselt als een idioot.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:31 schreef BobW het volgende:
Waarom maken ze nou nooit die beslissende goal, elke keer weer spannend tot het einde![]()
wie zegt dat?quote:Op woensdag 20 december 2017 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens een user is Keizer beter dan Bosz![]()
Keizergodquote:Op woensdag 20 december 2017 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
omdat keizer wisselt als een idioot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je verwacht het niet met FC oogaidsquote:Op woensdag 20 december 2017 22:21 schreef Heeinz het volgende:
Verdediger voor een aanvaller
Dit kan alleen maar fout gaanDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Siem de Jong en Veltman goden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zie ons ook niet meer scoren eigenlijk, dit lijkt nergens opquote:Op woensdag 20 december 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer eruit in de beker voor de winter![]()
Wat is keizer toch ook een grote teringmongool met die tyfuswissels van hem h
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
week in week uit het is allemaal opportunisme.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is keizer toch ook een grote teringmongool met die tyfuswissels van hem h![]()
Pingels genot zoquote:Op woensdag 20 december 2017 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie ons ook niet meer scoren eigenlijk, dit lijkt nergens opOh.![]()
Lekker hoor. Beetje onrust zaaien met wat wissels en vervolgens sta je met een fantasieopstelling zonder wissels over.![]()
Tja dit is gewoon weer een vrij lucky shot, je zag ze gewoon vermoeid raken... wel weer een soort van karma dat het Veltman moet overkomen, die heeft daar gewoon een gave voor... of een gebrek aan kwaliteit
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bizare debiel echt.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:36 schreef TheArt het volgende:
Lekker hoor. Beetje onrust zaaien met wat wissels en vervolgens sta je met een fantasieopstelling zonder wissels over.![]()
volgens sciskill heel goed, wat dat dan ook mag zijn.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Tja dit is gewoon weer een vrij lucky shot, je zag ze gewoon vermoeid raken... wel weer een soort van karma dat het Veltman moet overkomen, die heeft daar gewoon een gave voor... of een gebrek aan kwaliteit![]()
Het valt wel mee toch, spelen nu gewoon 4-3-3 ... volgens mij was Kluivert licht geblesseerd... ik vind dat ie nu niet zo'n gekke fratsen heeft uitgehaald eigenlijk...quote:Op woensdag 20 december 2017 22:36 schreef TheArt het volgende:
Lekker hoor. Beetje onrust zaaien met wat wissels en vervolgens sta je met een fantasieopstelling zonder wissels over.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
De buitenlandse clubs staan al voor hem in de rijquote:Op woensdag 20 december 2017 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
volgens sciskill heel goed, wat dat dan ook mag zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
je bent niet goed, sorry.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt wel mee toch, spelen nu gewoon 4-3-3 ... volgens mij was Kluivert licht geblesseerd... ik vind dat ie nu niet zo'n gekke fratsen heeft uitgehaald eigenlijk...![]()
![]()
Hij had in eerste instantie al niet Siem voor Frenkie moeten doen. Dan had je misschien nu nog een wissel over gehad.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt wel mee toch, spelen nu gewoon 4-3-3 ... volgens mij was Kluivert licht geblesseerd... ik vind dat ie nu niet zo'n gekke fratsen heeft uitgehaald eigenlijk...![]()
Ja ik zie het niet zoquote:en ik ben over het algemeen echt geen Keizer-fan
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
met hun keeper ook.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weggedrukt worden door dit Twente.
Hahaha
Forum Opties Forumhop: Hop naar: