SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zolang het maar in combinatie met de titel is natuurlijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:59 schreef Heeinz het volgende:
Het zou toch ook wel lekker zijn om die beker weer een keer te winnenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik zie dat Neres eindelijk engels spreekt? Hij staat lekker nutteloos aan de zijlijn geplakt ipv steeds loopacties te maken om goals te scoren
EMPEROR GOD
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dijksdat is eigenlijk gewoon een penalty
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dijks kan toch cht niet meer mensen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Buitenkansjequote:Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dijks kan toch cht niet meer mensenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 20 december 2017 21:22 schreef over_hedge het volgende:
Dijksdat is eigenlijk gewoon een penalty
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dijks kan toch cht niet meer mensenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor Almere City ofzo. Geloof me, in de hoofdklasse lopen er betere backs rond dan Dijks.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet in de problemen, toch zou het wel fijn zijn als we wat meer konden creren tegen verdedigende ploegen. Er valt niet elke keer een afstandschot of vrije trap binnen.![]()
Frenkie eruit halen en Donny laten staan, KeizergenotDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Weerzinwekkende voetballerquote:Op woensdag 20 december 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast is zo slecht.
Nog tweenhalf jaar contract
Forum Opties Forumhop: Hop naar: