Bel de woutuhquote:Op woensdag 20 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een paar procent gezakt jonguh.
8.36 in 24 uurquote:Op woensdag 20 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jah, dat gaat nog wel ff door.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat verwacht je, stijging voor BTC?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Over een klein uurtje (om 18:00) weer vuurwerk, dan wordt de BCH-handel op GDAX hervat.
Ik denk niet dat ik erg bang hoef te zijn met mijn bitcoin balance: 0.00000323quote:
Die heeft indd ook mijn interesse, een product wat duidelijk isquote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Apekoek het volgende:
Even wat POWR ingekocht, save the earth and my wallet
waar stopt het, dat is de grote vraag van nu uitstappen....quote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef damsco het volgende:
Uitstappen, en met paar dagen inkopen?
Hij is een cryptonoob, is niks gewendquote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jah, dat gaat nog wel ff door.
Ik dacht dat vigen98 doelde op een sell order van veel BTC's
Geen flauw idee, je zou zeggen BCH dump maar ik lees dat lang niet elke Coinbase-klant gecredit is met BCH terwijl ze wel op 1-8 BTC hadden.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat verwacht je, stijging voor BTC?
Niet precies 0 hebbenquote:Op woensdag 20 december 2017 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik erg bang hoef te zijn met mijn bitcoin balance: 0.00000323
Geen dump ok?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen flauw idee, je zou zeggen BCH dump maar ik lees dat lang niet elke Coinbase-klant gecredit is met BCH terwijl ze wel op 1-8 BTC hadden.
Meeste salarissen is toch tussen de 21e en 24e oid?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Al die mensen die net hun kerstbonus en 13 maand erin gestopt hebben. Paniek!! Paniek!!
8% minder is niet niks hoorquote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jah, dat gaat nog wel ff door.
Ik dacht dat vigen98 doelde op een sell order van veel BTC's
quote:Op woensdag 20 december 2017 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is een cryptonoob, is niks gewend
Ondertussen aanschouw ik een crash van Ether die van 500$ naar 400$ dondert met een bak koffie
Ik had mn 13e maand vorig salaris al. Deze maand is de kerstbonus.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meeste salarissen is toch tussen de 21e en 24e oid?
Gelukkig werkt niemand hier op FOK!. Toch?!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Al die mensen die net hun kerstbonus en 13 maand erin gestopt hebben. Paniek!! Paniek!!
Je wajong dan.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig werkt niemand hier op FOK!. Toch?!
m.a.w. morgen weer $20k ?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
IK kan me wel voorstellen dat jullie weinig verstand van de beurs hebben....
Het is op dit moment gewoon een spel van handelaren om op het hoogste punt van de dag te verkopen en te cashen en winsten te pakken.....en over ene paar uur gaan die verkopers weer op een veel lagere prijs inkopen ....en dan wachten ze weer tot de koers morgen weer lekker hoog is en dan is het verkopen ....
het is allemaal niet ingewikkeld....
Maar wij zijn heel blij met zulke slimme mensen als jou die precies weten hoe het werkt.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is op dit moment gewoon een spel van handelaren om op het hoogste punt van de dag te verkopen en te cashen en winsten te pakken.....en over ene paar uur gaan die verkopers weer op een veel lagere prijs inkopen ....en dan wachten ze weer tot de koers morgen weer lekker hoog is en dan is het verkopen ....
Denk je dat het toenemende aantal trading bots er ook niet voor zorgt dat er niks meer over valt te zeggen?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Holy shit wat denk jij simplistischquote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Als jij nou voortaan even elke dag aangeeft wat precies het punt is waarop we allemaal moeten kopen/verkopen...quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Herstel:quote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Over een klein uurtje (om 18:00) weer vuurwerk, dan wordt de BCH-handel op GDAX hervat.
quote:All BCH markets will remain cleared and offline until 9am PST 12/20/17. At that time, BCH markets will enter post-only mode for a minimum of one hour to allow liquidity to be established.
over 11 Dagen, 6 uur en 37 min. Dan komt er pas vuurwerk!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Binance?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:29 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ver gaat BCH wel tot minimaal 5k pumpen denk ik , BTC en BCH beide op 10K zou ik ook niet gek van opkijken. Een coin die uit het niets verschijnt en al snel over de 3K gaat, gerund door diverse louche figuren en schurken, wat kan er mis gaan ?
Poloniex is hier wel steeds meer onbruikbaar de laatste dagen , zijn er snellere alternatieven ?
Mcafee heeft erover getweet. En.er is een artikel op forbes.com geschreven. Verder was Verge lange tijd spotgoedkoop terwijl er toch hard aan gewerkt word. Daarom kocht ik in.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:25 schreef XDo het volgende:
Die stijging van Verge de afgelopen dagen geeft wel aan hoe fucked-up de markt op het moment is.
Men koopt totaal niet meer vanwege de potentie van een coin maar puur de coins waar je er veel van krijgt voor je geld in de hoop dat ie snel ‘gaat moonen’. Doordat zoveel mensen dat doen wordt het een self-fulfilling verhaal en stijgt de koers. Maar waarop gebaseerd?
Bedankt voor je uitlegquote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Kun jij niet naar het noob topic gaan?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Zeker; je kan flinke winsten halen momenteel als je op de juiste coins bet. Maar zeg eens eerlijk: kocht je destijds XVG vanwege de (technische) toekomstpotentie van de coin of vanwege de relatief lage prijs waardoor je er veel kon halen?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mcafee heeft erover getweet. En.er is een artikel op forbes.com geschreven. Verder was Verge lange tijd spotgoedkoop terwijl er toch hard aan gewerkt word. Daarom kocht ik in.
50.000 inmiddels gepasseerd
Oke. Goede toevoeging van het topicquote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik vind het maar niks dit hele Bitcoin / Bitcoin Cash gebeuren.
Ledger Nano Squote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef EdNoolk het volgende:
Wil een hardware wallet aanschaffen. Hier nog tips?
Het is goed dat er af en toe aan de stoelpoten van de gevestigde orde gezaagd wordt. Hopelijk komen we er sterker uit uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik reageer niet om jou tevreden te houden. Wel schattig dat je dat verwacht.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Goede toevoeging van het topic
Dat hoop ik ook!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:39 schreef XDo het volgende:
[..]
Het is goed dat er af en toe aan de stoelpoten van de gevestigde orde gezaagd wordt. Hopelijk komen we er sterker uit uiteindelijk.
Ik vind Utopia ook maar niks, gelukkig stopt het binnenkort.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2017 17:39 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik reageer niet om jou tevreden te houden. Wel schattig dat je dat verwacht.
Eens.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind Utopia ook maar niks, gelukkig stopt het binnenkort.
Ben je een enorme troll?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom heb ik een wallet nodig
kan je niet gewoon op een website inloggen en zien hoeveel bitcoins je heb
wat is dit allemaal joh...
Beiden.... belachelijk hoog aantal krijgen voor een lage prijs. Tevens het anonieme aspect vond ik aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:36 schreef XDo het volgende:
[..]
Zeker; je kan flinke winsten halen momenteel als je op de juiste coins bet. Maar zeg eens eerlijk: kocht je destijds XVG vanwege de (technische) toekomstpotentie van de coin of vanwege de relatief lage prijs waardoor je er veel kon halen?
nee lulquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee lul
ik heb die shit nog nooit gekocht man
ik ben gewend om gewoon te handelen he...met een platform van binck
dan koop je iets en zie je het staan
maar dit ? wtf
Nou nou nou, alwetende Klaas van Harvard, waarom doe je nou zo?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee lul
maar dit ? wtf
quote:Op woensdag 20 december 2017 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom heb ik een wallet nodig
kan je niet gewoon op een website inloggen en zien hoeveel bitcoins je heb
wat is dit allemaal joh...
Hoe dan?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je verneukt wel dit topic. Hoef je niet blauw voor te zijn.
ik hoop dat dit waar is....quote:Niettemin, uit de beste bitcoin wallet, de Digital BitBox, kunnen nooit je bitcoins gestolen worden!
Bulltrap!quote:Op woensdag 20 december 2017 18:04 schreef RedFever007 het volgende:
ONTOPIC
[ afbeelding ]
16.600 @Bitfinex alweer![]()
HODL!!
Af en toe denk ik dat het gewoon een spelletje is, creeer een fictieve concurrent, zodat je beide coins maximaal kan pompen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
Raiwie?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:08 schreef Roellie80 het volgende:
Lekker tanken allemaal, RaiBlocks zet gewoon weer ff ATH neer
Bittrexquote:Op woensdag 20 december 2017 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
even serieus ...welke wallet is nou gratis en wordt het meest gebruikt door jullie
graag namen
Hoi Klaas.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
even serieus ...welke wallet is nou gratis en wordt het meest gebruikt door jullie
graag namen
Nou, met deze verliezen? Meh.quote:
ik heb al een uur van alles zitten lezen...quote:Op woensdag 20 december 2017 18:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoi Klaas.
Leuk dat je ook crypto wil kopen, maar ik stel voor dat je eerst het beginnerstopic leest! Crypto is namelijk niet de makkelijkste hobby en als je je coins kwijtraakt door een foutje krijg je ze nooit meer terug want er is geen bitcorn-klantendienst.
Verliezen? Waar?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou, met deze verliezen? Meh.
En Vechain
Dat is het ook. Zou ik niet aanraden. Voor handelen kan je bijv poloniex of binance gebruiken. Een wallet is bijv. Electrum of online blockchain.infoquote:Op woensdag 20 december 2017 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb al een uur van alles zitten lezen...
alleen dat wallet dingetje is nog een probleem....wat is de goede vraag ik me af.
net naar bitmex geweest maar dat lijkt meer op een handelsplatform waar je short of long moet gaan.....
ik heb blockchain geregistreerd.....ziet er wel duidelijk uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat is het ook. Zou ik niet aanraden. Voor handelen kan je bijv poloniex of binance gebruiken. Een wallet is bijv. Electrum of online blockchain.info
Beginnerstopic kan je er meer over uitleggen.
quote:Op woensdag 20 december 2017 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee lul
maar dit ? wtf
dat is het beste handelsplatform voor beleggers die echt beleggen goserquote:
Hoeveel rendement heb jij gehaald net je binck dit jaar?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is het beste handelsplatform voor beleggers die echt beleggen goser
-3%quote:Op woensdag 20 december 2017 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verliezen? Waar?
Nergens last van.
0,048%quote:Op woensdag 20 december 2017 18:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel rendement heb jij gehaald net je binck dit jaar?
Buy the rumor, sell the news.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zouden mensen juist nu al hun Verge verkopen?
Wraith is nog niet gereleased. Dat wordt de game changer uiteindelijk. 10cent per coin is in vergelijking met andere coins zoals Monero nog steeds goedkoop. Gewoon hold tot volgend jaar juni minimaalook het feit dat Sunerok bij Tokenpay als adviseur stemt mij positief. Want wat als je gewoon aankopen kan doen met Verge middels hun creditcard
perfect
Wellicht aangezien ze al tot 3 keer toe Wraith hebben uitgesteld en dus niet echt betrouwbaar zijn mbt deadlines. Bovendien is verge momenteel 1 grote fomo hype. Het is notebene een fork van dogecoin, een echt shitcoin die nu hard gepompt wordt. Begrijp me niet verkeer is ga lekker mee met deze run maar cash wel steeds want uit want op lange termijn heb ik zelf 0 vertrouwen in Verge. Je moet altijd je eigen research doen dit is slechts mijn mening dus ik kan er ook naast zitten.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zouden mensen juist nu al hun Verge verkopen?
Wraith is nog niet gereleased. Dat wordt de game changer uiteindelijk. 10cent per coin is in vergelijking met andere coins zoals Monero nog steeds goedkoop. Gewoon hold tot volgend jaar juni minimaalook het feit dat Sunerok bij Tokenpay als adviseur stemt mij positief. Want wat als je gewoon aankopen kan doen met Verge middels hun creditcard
perfect
quote:Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is het beste handelsplatform voor beleggers die echt beleggen goser
quote:Op woensdag 20 december 2017 18:47 schreef RobinaHoed het volgende:
Wat vinden jullie van Siacoin? Is dat ook een shitcoin?
Is geweldig, heb hem ookquote:Op woensdag 20 december 2017 18:47 schreef RobinaHoed het volgende:
Wat vinden jullie van Siacoin? Is dat ook een shitcoin?
Precies juni is een lange tijd. Dus er kan nog vanalles gebeuren. Wellicht staat hij dan op 1$ of wellicht op 10cent.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Buy the rumor, sell the news.
De run die XVG gemaakt heeft zal niet zo blijven. Nu wat winst uitcashen en dan na de correctie instappen?en, juni 2018. Dat is vergelijkbaar met 30 jaar in crypto termen :p
ga ik niet vertellen hierquote:Op woensdag 20 december 2017 18:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel rendement heb jij gehaald net je binck dit jaar?
$32M ofzo bij elkaarquote:Op woensdag 20 december 2017 18:56 schreef Tourniquet het volgende:
Dat sellwalls
https://www.gdax.com/trade/BCH-BTC
https://www.gdax.com/trade/BCH-USD
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #3 Voor al je kleine en grote vragenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
vraag wallet id is toch iets anders dan het bitcoinadres?
misschien is margin trading iets voor jequote:Op woensdag 20 december 2017 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga ik niet vertellen hier
maar ik handel voornamelijk in hefboomproducten dus daar kan je aardig mee scoren.....en ook mee verliezen natuurlijk
quote:Op woensdag 20 december 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af waarom ik in ICO A zou stappen en niet in ICO B. Ik wil graag in wat kleine coins stappen, maar heb geen flauw idee waar ik goed aan doe.
Lees de whitepapers, kijk wie in het team zit blablabla, vind je het goed? Koop het.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af waarom ik in ICO A zou stappen en niet in ICO B. Ik wil graag in wat kleine coins stappen, maar heb geen flauw idee waar ik goed aan doe.
Ja ze kunnen zoveel zeggen he. Veel van die ICO's bieden hetzelfde aan.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Lees de whitepapers, kijk wie in het team zit blablabla, vind je het goed? Koop het.
Okey, dit is wat ik gedaan heb. Honderdduizend ICO's bestuderen. Lijstje maken. Uitdunnen. Uitdunnen. Uitdunnen.quote:
Ja en het is jouw verantwoordelijk waar jij je geld in doet. Daarom is het team erachter ook zo belangrijk. Als er bewezen goede mensen in het team zitten daar durf ik wel mijn geld op te zetten.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ze kunnen zoveel zeggen he. Veel van die ICO's bieden hetzelfde aan.
Zal ik even aan het rad van fortuin spinnen?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
Gifto was trouwens al uitverkocht na x seconden ofzo. Dus die valt al af helaas. De rest is volgens mij nog bezig nu.
Waarom ook niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik even aan het rad van fortuin spinnen?
Hmm ja lees op Twitter erg veel moon tweets daarover de laatste dagen.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:19 schreef SugeLucky het volgende:
WTC is ook klaar om voorgoed te vertrekken naar de maan een dezer weken/maanden
Gatcoin trekt me wel aan. CEO heeft volgens mij ook iets van een waarde van 240 miljoen dollar.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Okey, dit is wat ik gedaan heb. Honderdduizend ICO's bestuderen. Lijstje maken. Uitdunnen. Uitdunnen. Uitdunnen.
VinChain
Remme
Hoqu
Gladius
Gatcoin
GIFTO
Linkercoin
Dit is wat er over is, en nog twijfel ik waar ik in stap. Of ik wel in één van die stap. Of allemaal. Geen idee.
twitter:polleke197008 twitterde op maandag 18-12-2017 om 22:51:55@litebiteu What r u doing? U just cant shut your vustomers out from your side effectively blocking them from the ma… https://t.co/PgZBzCeQtQ reageer retweet
twitter:litebiteu twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 00:38:57@polleke197008 Our servers can, we are sorry. reageer retweet
twitter:boshugo96 twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 12:45:44@litebiteu @polleke197008 Now give me my eth!!!!! reageer retweet
twitter:boshugo96 twitterde op maandag 18-12-2017 om 11:03:10@litebiteu REAGEER NOU EENS OP MIJN FUCKING TWEETS FB POSTS OF FUCKING TICKET! Emmer is vol-> druppels komen erbij -> Loopt over!!!!!! reageer retweet
Nah. Lijkt me gewoon een veredelde exchange waarbij de coin gebruikt wordt voor de fees. En als ik me niet vergis is het niets meer dan een contract op het Ethereum-netwerk. Juistemquote:
Ik heb net een paar ETH weten te scoren weer, en al binnen. Heb echt nooit problemen, behalve dat de voorraad zo snel op raakt steeds...quote:Op woensdag 20 december 2017 19:25 schreef alilami het volgende:
twitter:polleke197008 twitterde op maandag 18-12-2017 om 22:51:55@litebiteu What r u doing? U just cant shut your vustomers out from your side effectively blocking them from the ma… https://t.co/PgZBzCeQtQ reageer retweet
twitter:litebiteu twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 00:38:57@polleke197008 Our servers can, we are sorry. reageer retweet
twitter:boshugo96 twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 12:45:44@litebiteu @polleke197008 Now give me my eth!!!!! reageer retweet
twitter:boshugo96 twitterde op maandag 18-12-2017 om 11:03:10@litebiteu REAGEER NOU EENS OP MIJN FUCKING TWEETS FB POSTS OF FUCKING TICKET! Emmer is vol-> druppels komen erbij -> Loopt over!!!!!! reageer retweet
fomoquote:Op woensdag 20 december 2017 19:25 schreef alilami het volgende:
Nou, was ik er eindelijk uit dankzij jou en nu weer niet hahaha. Thanks!quote:Op woensdag 20 december 2017 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah. Lijkt me gewoon een veredelde exchange waarbij de coin gebruikt wordt voor de fees. En als ik me niet vergis is het niets meer dan een contract op het Ethereum-netwerk. Juistem
Welke fokker is ditquote:Op woensdag 20 december 2017 19:25 schreef alilami het volgende:
Niks aan de hand.twitter:litebiteu twitterde op maandag 18-12-2017 om 09:36:25We are currently performing routine maintenance on the Bitcoin wallet. Buying and selling of Bitcoin will be disabl… https://t.co/nSkfDvBTfc reageer retweet
Hugo Bos = klaasweetalles confirmedquote:Op woensdag 20 december 2017 19:25 schreef alilami het volgende:
Ik heb aan het rad gedraaid en ging me snel inlezen voor ik slecht advies ging gevenquote:Op woensdag 20 december 2017 19:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Nou, was ik er eindelijk uit dankzij jou en nu weer niet hahaha. Thanks!
Dat is toch wel aardig van je. Over 6 maanden even kijken hoe Linkercoin het doet. :pquote:Op woensdag 20 december 2017 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb aan het rad gedraaid en ging me snel inlezen voor ik slecht advies ging geven
LIVE from Verge HQquote:
Wat verwacht je van emc2 na het debacle van gisteren dan?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
LISK![]()
Lekker hoor. Misschien wat winst afromen en in Einsteinium douwen
Meegaand in de altcoinpumps die nu gaande zijn.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:54 schreef t-8one het volgende:
[..]
Wat verwacht je van emc2 na het debacle van gisteren dan?
twitter:GDAX twitterde op woensdag 20-12-2017 om 19:52:34[status] Monitoring: Trading will be enabled on the BCH-USD order book at 11am PST. If significant volatility is ob… https://t.co/em9E3MKsrU reageer retweet
Spanneeeend!!quote:Op woensdag 20 december 2017 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:GDAX twitterde op woensdag 20-12-2017 om 19:52:34[status] Monitoring: Trading will be enabled on the BCH-USD order book at 11am PST. If significant volatility is ob… https://t.co/em9E3MKsrU reageer retweet
Moon!quote:
Bitcornquote:
Moon! Of niks. Een van de 2.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:12 schreef Patroon het volgende:
Wat verwachten jullie van ico blockarray?
Kopuhhhhhhhhhh!!!!!!!!Einzzzzzzzzquote:Op woensdag 20 december 2017 20:12 schreef Patroon het volgende:
Wat verwachten jullie van ico blockarray?
is dat niet bitcoin cash? lolquote:Op woensdag 20 december 2017 20:14 schreef Waterdrinker het volgende:
https://www.reddit.com/r/btc/ is gehackt
Bcash - The fake Bitcoinquote:Op woensdag 20 december 2017 20:14 schreef Waterdrinker het volgende:
https://www.reddit.com/r/btc/ is gehackt
quote:Op woensdag 20 december 2017 20:22 schreef Sala-adin het volgende:
Is bittrex down? Market geeft helemaal geen info weer en rechts onderin is socket disconnected
1 | Socket Status = Connected |
Deze man weet...quote:Op woensdag 20 december 2017 18:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Snel weer vergeten, RiaBlocks is alleen voor pro's
hier ook geen problemenquote:Op woensdag 20 december 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Up and running hier. Net ingelogd, nog geen minuut geleden.
Roger Ver je geld gevenquote:
Zitten we dan. All-in?quote:
Kloptquote:
Als het serieus is:quote:Op woensdag 20 december 2017 20:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kloptverwacht nog wel een klappen van good old Roger
Kopen!quote:Op woensdag 20 december 2017 20:43 schreef alilami het volgende:
ik heb last van Reddcoin fomo, wat nu
5k met kerst. Misschien moeten we mcAfee ff tippen, kan hij het ook even tweeten.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het serieus is:
Niet bang voor een correctie? Of ga je er vanuit dat het een zelfde soort bullrun als Bitcoin de afgelopen maand had gaat worden?
Neuh, durf de speculatie wel aan op dit moment. Denk idd een rally richting 7k van BCH.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het serieus is:
Niet bang voor een correctie? Of ga je er vanuit dat het een zelfde soort bullrun als Bitcoin de afgelopen maand had gaat worden?
Maar de Reddcoin developer was toch een of andere gare alcoholist die aangaf geen tijd te hebben voor het project?quote:Op woensdag 20 december 2017 20:43 schreef alilami het volgende:
ik heb last van Reddcoin fomo, wat nu
Ben benieuwdquote:The cryptocurrency has broken down of the uptrend line. This confirms a break in the momentum. Today, Bitcoin came close to its critical support of $15,200 and bounced from there.
Now, the rebound will face resistance at the trendline, which previously had acted as a strong support. If the price fails to rise above the trendline, chances are that it will break down of $15,200.
The lower targets are $12,505 and then $10,760 which is the 50-day SMA support. The negative divergence on the RSI also points to a likely fall in Bitcoin.
Our bearish view will be invalidated if Bitcoin climbs back above the trendline.
Maar waarom zou je dat dus willen?quote:
.. en dan zelf goedkoop inkopen. Daarna haal je je sell wall weg, prijs stijgt, je verkoopt je goedkope coins en profit!quote:
mod account overnemen.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je nou weer een Reddit hacken
Panic.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef richolio het volgende:
Volgens Cointelegraph
[..]
Ben benieuwd
Zodat ik meer kan kopenquote:Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat dus willen?
Ah!!!quote:Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
.. en dan zelf goedkoop inkopen. Daarna haal je je sell wall weg, prijs stijgt, je verkoopt je goedkope coins en profit!
O, dan zal het wel zo zijn.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:01 schreef t-8one het volgende:
https://www.nu.nl/iexnl/5(...)0-400000-dollar.html
Geen gezeik, iedereen rijkquote:Op woensdag 20 december 2017 21:04 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
O, dan zal het wel zo zijn.
quote:Op woensdag 20 december 2017 18:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Snel weer vergeten, RiaBlocks is alleen voor pro's
De stijging naar 400k is vele malen minder boeiend dan de stijging van 2013 van 14 dollar naar 1k dollar.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:04 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
O, dan zal het wel zo zijn.
Af en toe een beetje geruststelling voor de eindejaarsbonussen is toch prima? Het kan gewoon niet fout gaan. Zelfs opa en oma gaan aan de bitcoins.quote:
niet voor iedereen in dit topicquote:Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De stijging naar 400k is vele malen minder boeiend dan de stijging van 2013 van 14 dollar naar 1k dollar.
neee sufferdjequote:Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef leolinedance het volgende:
Is die Klaas al naar het noob topic vertrokken?
Klaasgod.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
neee sufferdje![]()
ik ben nu de bitcoin koers in de gaten aan het houden
Ik stap in naar een behoorlijke terugval komende week denk ik
wacht tot de koers rond de 12000 komt en dan hapt klaas in .......
Ik koop enkel BTC als de koers 900 dollar is, dat is me slechts twee maal geluktquote:Op woensdag 20 december 2017 21:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
niet voor iedereen in dit topic
Maar daar klapte de prijs toen wel bijna 50% in elkaar.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De stijging naar 400k is vele malen minder boeiend dan de stijging van 2013 van 14 dollar naar 1k dollar.
Ik sta er van te kijken zo lang als dit doorgaat.quote:
BTCquote:Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
1 ETH om mee te spelen op Binance aan het zetten. Alle ETH die ik van de week had gehaald zit vast in DRGN.![]()
[ afbeelding ]
Waar zou jij dit in stoppen?
Op korte termijn wellicht ja. Maar 4 jaar later stond de prijs 20 x zo hoog.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar daar klapte de prijs toen wel bijna 50% in elkaar.
Zou zoiets nog eens gebeuren? Zeker nu er een run is en iedereen maar koopt zonder verstand van zaken, de panic sells worden nu ook groter.
Heb ik al.quote:
Niet helemaal mee eens. Verhoudingsgewijs gezien is een stijging van 20.000->400.000 (x20) inderdaad minder heftig dan 14->1000 (x71).quote:Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lastige vraag...quote:Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
1 ETH om mee te spelen op Binance aan het zetten. Alle ETH die ik van de week had gehaald zit vast in DRGN.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb op Binance alleen REQquote:Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
[ afbeelding ]
Hodl.quote:
Media die termen door elkaar halenquote:Op woensdag 20 december 2017 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
mod account overnemen.
https://www.reddit.com/r/(...)odu_which_was_a_mod/
15 cent nog steeds mooie prijs. Als ie zo door stijgt kan je mooi rendement maken.quote:
Whitepaper niet gelezen, maar:quote:Op woensdag 20 december 2017 21:18 schreef xaban06 het volgende:
https://www.sether.io/
Iemand hier al naar gekeken, zo ja, wat vind je er van?
Not sure if sarcasm.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
Ik heb deze week maar 20% winst, schiet niet op ik denk dat ik uit de cryptos stap.
En Binance stuurt het geld zo naar de bank, of moet dat nog via een andere tussenschakel?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht.
Bittrex werkt inmiddels weer na ruim een maand maar ik gun ze de fees niet meer na deze stunt, dus verkoop via Binance
Ja, dat wilde ik aan je vragen. Of je Bittrex geneuzel al gefixed was. Blijkbaar wel dus. Goed om te horenquote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht.
Bittrex werkt inmiddels weer na ruim een maand maar ik gun ze de fees niet meer na deze stunt, dus verkoop via Binance
Congratzquote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht. Er zitten 25.000 Lisk in m'n offline hodl storage, die verkoop ik pas als we echt serieuze getallen zien.
zou leuk zijnquote:
Eerst naar eigen wallet en dan via Bitonic.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:21 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En Binance stuurt het geld zo naar de bank, of moet dat nog via een andere tussenschakel?
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
Ik heb deze week maar 20% winst, schiet niet op ik denk dat ik uit de cryptos stap.
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
Je kunt toch vrijwel nooit BTC naar de wallet van een andere coin sturen?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Over SiaCoin gesproken; wil graag een stapel van ze aanschaffen. SiaCoin heeft een eigen wallet maar kan blijkbaar alleen SiaCoin ontvangen i.p.v. BTC en dán omzetten in Sia. Op de Waves DEX wordt ze nog niet verhandeld dus dat zou dan omslachtig via een centrale exchange moeten gaan ... ?
Bittrexquote:Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Over SiaCoin gesproken; wil graag een stapel van ze aanschaffen. SiaCoin heeft een eigen wallet maar kan blijkbaar alleen SiaCoin ontvangen i.p.v. BTC en dán omzetten in Sia. Op de Waves DEX wordt ze nog niet verhandeld dus dat zou dan omslachtig via een centrale exchange moeten gaan ... ?
Echt MaGNeT, ik waardeer jou strategie en werkwijze. Maar een half miljoen aan Lisk is voor mij toch echt een serieus bedrag hahaquote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht. Er zitten 25.000 Lisk in m'n offline hodl storage, die verkoop ik pas als we echt serieuze getallen zien.
20% en nog zeuren.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
Heb de mijne 'gewoon' via Litebitquote:Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Alles op sia nu?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik denk ik log even in op Poloniex, heb ik er nog 0.21BTC opstaan waarvan ik dacht dat ik het al verzilverd had
Zou ik opschieten. Van 0.13 naar 0.158 in 2 uur tijd.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee ga doen, ik neig naar Verge....
Er al over uit wat je gaat doen?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef Greys het volgende:
Bittrex support de NXT/Ignis airdrop.
https://support.bittrex.c(...)p-to-Nxt-NXT-holders
Verrekquote:Op woensdag 20 december 2017 21:39 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zou een goeie optie zijn, maar ... ze staan er niet (meer) op.
Heb ook net nog aangekocht. 1000 Verge.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou ik opschieten. Van 0.13 naar 0.158 in 2 uur tijd.
Leek mij een grapje van 'm.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
20% en nog zeuren.![]()
Ja doe het lekker in de bank met 0,015% rente
Ik ook . Wanneer verkoop jij weer wat ?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:18 schreef nelisb het volgende:
[..]
15 cent nog steeds mooie prijs. Als ie zo door stijgt kan je mooi rendement maken.
Heb er nog 11.000 gekocht op 13 cent 2 uur terug.
Niet voorlopig. Hoop op een dollar.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:43 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik ook . Wanneer verkoop jij weer wat ?
Heb al wat Verge, wil bijkopen maar FOMOquote:Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou ik opschieten. Van 0.13 naar 0.158 in 2 uur tijd.
Heb net bijgekocht. Stijg nig even mee,quote:Op woensdag 20 december 2017 21:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb al wat Verge, wil bijkopen maar FOMO
Hoe kon het ook anders. :’)quote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef Greys het volgende:
Binance?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
Nog even een keer proberen; hoop wat op wat nieuwe input. Wat is het beste alternatief voor Bittrex nu deze geen nieuwe mensen accepteert?
Ja dat dacht ik 400% terug alquote:Op woensdag 20 december 2017 21:47 schreef MGeraads het volgende:
Verge net even over de 1000 sat
Moet toch een keer ophouden?
*400 NXT heeft gekocht*quote:Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef Greys het volgende:
14 dollar? Bitcoin was iets van 200 dollar op z'n dieptepunt in 2013. Maar iig geen 14 dollar.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
iemand?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:55 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een exchange om mijn Litecoins te verkopen? Ik gebruik altijd btcdirect, maar die willen het niet doen omdat ik minimaal een halve litecoin moet hebben?
Niet echt. Maar aan de andere kant wordt er ook aan geldcreatie gedaan, dus al dat nieuwe geld moet toch ook ergens heen.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Verhoudingsgewijs gezien is een stijging van 20.000->400.000 (x20) inderdaad minder heftig dan 14->1000 (x71).
Maar als er 21 miljoen coins zijn, dan is er voor een stijging van 14 dollar naar 1000 dollar (1000-14)*21.000.000 = 20 miljard extra market cap nodig, en voor een stijging van 20.000 naar 400.000 een market cap stijging van (400.000 - 20.000) * 21.000.000 = 7.980 miljard. Daar moet je natuurlijk wel weer genoeg mensen voor hebben die willen kopen enzo. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde wereldbewoner bereid is om 3 dollar in de bitcoin te stoppen (voor het gemak ervan uitgaande dat de marketcap aangeeft hoeveel geld er in een coin is gepompt), maar voor een stijging naar 400.000 is dat dus al gemiddeld 1.000 dollar.
Die stijgingen kun je dus volgens mij niet altijd maar puur relatief blijven zien. Of maak ik ergens een domme redeneerfout?
Niets.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
Nog even een keer proberen; hoop wat op wat nieuwe input. Wat is het beste alternatief voor Bittrex nu deze geen nieuwe mensen accepteert?
bron?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
15 dagen en dan belangrijk announcement
leg uit!quote:Op woensdag 20 december 2017 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitfinex... dat is de volgende Mt.Gox.
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets.
Kraken is ruk, bl3p accepteert niemand meer, Bittrex is klaar en Bitfinex... dat is de volgende Mt.Gox.
Kan nog geen acc aanmaken andersquote:Op woensdag 20 december 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..].
Niks mis met Bittrex. Die hebben eindelijk hun shit op orde
Niks mis met Bittrex neequote:Op woensdag 20 december 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..].
Niks mis met Bittrex. Die hebben eindelijk hun shit op orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |