abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175868627

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:01:15 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175868638
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:00 schreef t-8one het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
Een paar procent gezakt jonguh.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175868651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bel de woutuh
pi_175868701
Riemen vast!!!! En blijven zitten tijdens de rit
pi_175868703
quote:

[..]

8.36 in 24 uur :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_175868713
Even wat POWR ingekocht, save the earth and my wallet
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:03:36 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175868723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

8.36 in 24 uur :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175868727
Over een klein uurtje (om 18:00) weer vuurwerk, dan wordt de BCH-handel op GDAX hervat.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:03:49 #9
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_175868730
Uitstappen, en met paar dagen inkopen?
  woensdag 20 december 2017 @ 17:03:51 #10
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175868732
quote:

[..]

Jah, dat gaat nog wel ff door.

Ik dacht dat vigen98 doelde op een sell order van veel BTC's
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 20 december 2017 @ 17:04:09 #11
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_175868739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Over een klein uurtje (om 18:00) weer vuurwerk, dan wordt de BCH-handel op GDAX hervat.
Wat verwacht je, stijging voor BTC?
pi_175868741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik erg bang hoef te zijn met mijn bitcoin balance: 0.00000323
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:04:32 #13
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175868750
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Apekoek het volgende:
Even wat POWR ingekocht, save the earth and my wallet
Die heeft indd ook mijn interesse, een product wat duidelijk is :)
ok, lets go again
danku lieve fans
  woensdag 20 december 2017 @ 17:04:32 #14
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175868751
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef damsco het volgende:
Uitstappen, en met paar dagen inkopen?
waar stopt het, dat is de grote vraag van nu uitstappen....

ik zit klaar om te sellen maar hou nog even vast.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:04:43 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175868756
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef t-8one het volgende:

[..]

Hij is een cryptonoob, is niks gewend :P

Ondertussen aanschouw ik een crash van Ether die van 500$ naar 400$ dondert met een bak koffie c_/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175868776
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:04 schreef damsco het volgende:

[..]

Wat verwacht je, stijging voor BTC?
Geen flauw idee, je zou zeggen BCH dump maar ik lees dat lang niet elke Coinbase-klant gecredit is met BCH terwijl ze wel op 1-8 BTC hadden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:05:49 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175868788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:04 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik erg bang hoef te zijn met mijn bitcoin balance: 0.00000323
Niet precies 0 hebben :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175868793

wie krijgt er nou gelijk

KLaas???
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175868860
Al die mensen die net hun kerstbonus en 13 maand erin gestopt hebben. Paniek!! Paniek!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175868885
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:05 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Geen flauw idee, je zou zeggen BCH dump maar ik lees dat lang niet elke Coinbase-klant gecredit is met BCH terwijl ze wel op 1-8 BTC hadden.
Geen dump ok?
pi_175868889
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Al die mensen die net hun kerstbonus en 13 maand erin gestopt hebben. Paniek!! Paniek!!
Meeste salarissen is toch tussen de 21e en 24e oid? :P
pi_175868917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef t-8one het volgende:

[..]

8% minder is niet niks hoor :P
pi_175868930
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij is een cryptonoob, is niks gewend :P

Ondertussen aanschouw ik een crash van Ether die van 500$ naar 400$ dondert met een bak koffie c_/
:') Niks gewend? Al daalt het met 30% dan raak ik niet in paniek.
pi_175868933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Meeste salarissen is toch tussen de 21e en 24e oid? :P
Ik had mn 13e maand vorig salaris al. Deze maand is de kerstbonus.
pi_175868994
Ben met Moonen van Dogecoin van 10 euro naar 75 euro gegaan door ze om te zetten naar Bitcoin en andere munten _O_
pi_175868998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig werkt niemand hier op FOK!. Toch?!
pi_175869028
IK kan me wel voorstellen dat jullie weinig verstand van de beurs hebben....

Het is op dit moment gewoon een spel van handelaren om op het hoogste punt van de dag te verkopen en te cashen en winsten te pakken :) .....en over ene paar uur gaan die verkopers weer op een veel lagere prijs inkopen ....en dan wachten ze weer tot de koers morgen weer lekker hoog is en dan is het verkopen ....

het is allemaal niet ingewikkeld.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_175869043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:14 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Gelukkig werkt niemand hier op FOK!. Toch?!
Je wajong dan.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:16:38 #29
142400 RedFever007
pi_175869062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:

Het is op dit moment gewoon een spel van handelaren om op het hoogste punt van de dag te verkopen en te cashen en winsten te pakken :) .....en over ene paar uur gaan die verkopers weer op een veel lagere prijs inkopen ....en dan wachten ze weer tot de koers morgen weer lekker hoog is en dan is het verkopen ....

m.a.w. morgen weer $20k ? *O*

HODL IT IS! :B
  woensdag 20 december 2017 @ 17:16:45 #30
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175869065
quote:

Maar wij zijn heel blij met zulke slimme mensen als jou die precies weten hoe het werkt. :)
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_175869076
quote:

Denk je dat het toenemende aantal trading bots er ook niet voor zorgt dat er niks meer over valt te zeggen?
pi_175869082
quote:

Holy shit wat denk jij simplistisch _O- Je wilt dus zeggen dat er whales zijn die de prijs naar beneden drukken en het later voor meer verkopen?! :o Wow! Dat wisten we niet!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 17:18:13 ]
pi_175869085
quote:

Als jij nou voortaan even elke dag aangeeft wat precies het punt is waarop we allemaal moeten kopen/verkopen...
pi_175869119
quote:
Herstel:
Alleen de boeken worden gevuld vanwege liquiditeit (post-only), hervatting van daadwerkelijke handel volgt pas (minimaal een uur) later.

https://status.gdax.com/
quote:
All BCH markets will remain cleared and offline until 9am PST 12/20/17. At that time, BCH markets will enter post-only mode for a minimum of one hour to allow liquidity to be established.
pi_175869242
quote:
over 11 Dagen, 6 uur en 37 min. Dan komt er pas vuurwerk!
  woensdag 20 december 2017 @ 17:25:43 #36
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_175869288
Die stijging van Verge de afgelopen dagen geeft wel aan hoe fucked-up de markt op het moment is.
Men koopt totaal niet meer vanwege de potentie van een coin maar puur de coins waar je er veel van krijgt voor je geld in de hoop dat ie snel ‘gaat moonen’. Doordat zoveel mensen dat doen wordt het een self-fulfilling verhaal en stijgt de koers. Maar waarop gebaseerd?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:27:36 #37
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175869336
Mensen die op Klaas happen :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175869403
Ver gaat BCH wel tot minimaal 5k pumpen denk ik , BTC en BCH beide op 10K zou ik ook niet gek van opkijken. Een coin die uit het niets verschijnt en al snel over de 3K gaat, gerund door diverse louche figuren en schurken, wat kan er mis gaan ?

Poloniex is hier wel steeds meer onbruikbaar de laatste dagen , zijn er snellere alternatieven ?
  woensdag 20 december 2017 @ 17:32:02 #39
236839 TimKuik
pi_175869456
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:29 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ver gaat BCH wel tot minimaal 5k pumpen denk ik , BTC en BCH beide op 10K zou ik ook niet gek van opkijken. Een coin die uit het niets verschijnt en al snel over de 3K gaat, gerund door diverse louche figuren en schurken, wat kan er mis gaan ?

Poloniex is hier wel steeds meer onbruikbaar de laatste dagen , zijn er snellere alternatieven ?
Binance?
  woensdag 20 december 2017 @ 17:33:38 #40
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175869489
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:25 schreef XDo het volgende:
Die stijging van Verge de afgelopen dagen geeft wel aan hoe fucked-up de markt op het moment is.
Men koopt totaal niet meer vanwege de potentie van een coin maar puur de coins waar je er veel van krijgt voor je geld in de hoop dat ie snel ‘gaat moonen’. Doordat zoveel mensen dat doen wordt het een self-fulfilling verhaal en stijgt de koers. Maar waarop gebaseerd?
Mcafee heeft erover getweet. En.er is een artikel op forbes.com geschreven. Verder was Verge lange tijd spotgoedkoop terwijl er toch hard aan gewerkt word. Daarom kocht ik in.

50.000 inmiddels gepasseerd O+
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 17:34:59 #41
230491 Zith
pls tip
pi_175869511
quote:

Bedankt voor je uitleg :) Het is mij nu helemaal duidelijk!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 20 december 2017 @ 17:36:14 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175869539
quote:

Kun jij niet naar het noob topic gaan?
  woensdag 20 december 2017 @ 17:36:24 #43
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_175869545
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:33 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Mcafee heeft erover getweet. En.er is een artikel op forbes.com geschreven. Verder was Verge lange tijd spotgoedkoop terwijl er toch hard aan gewerkt word. Daarom kocht ik in.

50.000 inmiddels gepasseerd O+
Zeker; je kan flinke winsten halen momenteel als je op de juiste coins bet. Maar zeg eens eerlijk: kocht je destijds XVG vanwege de (technische) toekomstpotentie van de coin of vanwege de relatief lage prijs waardoor je er veel kon halen?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:37:45 #44
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175869578
Ik vind het maar niks dit hele Bitcoin / Bitcoin Cash gebeuren.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175869587
Wil een hardware wallet aanschaffen. Hier nog tips?
pi_175869610
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
Oke. Goede toevoeging van het topic :')
pi_175869612
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef EdNoolk het volgende:
Wil een hardware wallet aanschaffen. Hier nog tips?
Ledger Nano S
  woensdag 20 december 2017 @ 17:39:04 #48
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_175869620
quote:
Het is goed dat er af en toe aan de stoelpoten van de gevestigde orde gezaagd wordt. Hopelijk komen we er sterker uit uiteindelijk.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:39:58 #49
418426 UtopiaVolger
pi_175869636
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oke. Goede toevoeging van het topic :')
Ik reageer niet om jou tevreden te houden. Wel schattig dat je dat verwacht.
Utopia
  woensdag 20 december 2017 @ 17:40:19 #50
418426 UtopiaVolger
pi_175869646
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:39 schreef XDo het volgende:

[..]

Het is goed dat er af en toe aan de stoelpoten van de gevestigde orde gezaagd wordt. Hopelijk komen we er sterker uit uiteindelijk.
Dat hoop ik ook!
Utopia
pi_175869654
waarom heb ik een wallet nodig

kan je niet gewoon op een website inloggen en zien hoeveel bitcoins je heb

wat is dit allemaal joh...
pi_175869666
quote:
Ik vind Utopia ook maar niks, gelukkig stopt het binnenkort. :)
pi_175869682
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:39 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik reageer niet om jou tevreden te houden. Wel schattig dat je dat verwacht.
:')______!!!!!!!!!
  woensdag 20 december 2017 @ 17:42:42 #54
418426 UtopiaVolger
pi_175869695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:41 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik vind Utopia ook maar niks, gelukkig stopt het binnenkort. :)
Eens.
Utopia
pi_175869701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:

Ben je een enorme troll?
  woensdag 20 december 2017 @ 17:44:19 #56
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175869733
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:36 schreef XDo het volgende:

[..]

Zeker; je kan flinke winsten halen momenteel als je op de juiste coins bet. Maar zeg eens eerlijk: kocht je destijds XVG vanwege de (technische) toekomstpotentie van de coin of vanwege de relatief lage prijs waardoor je er veel kon halen?
Beiden.... belachelijk hoog aantal krijgen voor een lage prijs. Tevens het anonieme aspect vond ik aantrekkelijk.

Het is natuurlijk een gok. Maar vrijwel.alle altcoins zijn aardig gestegen ten opszichte van januari 2017. Dus elke coin die je kocht kon je gegarandeerd zijn van winst.

Wat is wijsheid in deze cryptowereld. Iedereen schijnt het beter te weten dan de ander. Ik heb Verge altijd voor een long term hold voor ogen gehad. Of mensen het daar nu mee eens zijn ofniet maakt mij niet uit. Vooral door niet te luisteren naar anderen sta ik nu op dit bedrag.

En ik maak me geen illusie. Volgende week kan het op 10k staan. Ik kijk het gewoon aan, zodra Wraith gereleased wordt zien we pas het echte product waar zo lang aan gewerkt is.

[ Bericht 20% gewijzigd door Maikuuul op 20-12-2017 18:05:40 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175869745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:42 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ben je een enorme troll?
nee lul

ik heb die shit nog nooit gekocht man

ik ben gewend om gewoon te handelen he...met een platform van binck

dan koop je iets en zie je het staan

maar dit ? wtf
pi_175869783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nee lul

maar dit ? wtf
:') Kerel alsjeblieft _O-
pi_175869798
quote:

[..]

nee lul

maar dit ? wtf
Nou nou nou, alwetende Klaas van Harvard, waarom doe je nou zo?
Je komt in een nieuw wereldje en alles moet lijken op jouw platform van Binck?
pi_175869858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:40 schreef klaasweetalles het volgende:

_O-
Godverdomme ik moest lachen. :D

Waarom heb ik benzine nodig?
Kan mn auto niet gewoon op water rijden?

Wat is dit allemaal joh... :’)
  woensdag 20 december 2017 @ 17:55:01 #61
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_175869952
Weet iemand een exchange om mijn Litecoins te verkopen? Ik gebruik altijd btcdirect, maar die willen het niet doen omdat ik minimaal een halve litecoin moet hebben?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_175870000
Klaasgod _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:58:05 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175870013
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:57 schreef Scrummie het volgende:
-
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:50 schreef ROADRUNN3R het volgende:
-
Ga hem lekker aanmoedigen joh :|W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175870029
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ga hem lekker aanmoedigen joh :|W
Laat me, ik ben niet blauw.
  woensdag 20 december 2017 @ 17:59:09 #65
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175870043
Klaasgod :D
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 17:59:32 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175870053
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Laat me, ik ben niet blauw.
Je verneukt wel dit topic. Hoef je niet blauw voor te zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175870076
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je verneukt wel dit topic. Hoef je niet blauw voor te zijn.
Hoe dan?

Zit niet zo te zaniken. Als mijn posts je niet bevallen laat je ze weghalen, kan het hier weer ontopic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 18:01:12 ]
pi_175870132
quote:
Niettemin, uit de beste bitcoin wallet, de Digital BitBox, kunnen nooit je bitcoins gestolen worden!
ik hoop dat dit waar is....
  woensdag 20 december 2017 @ 18:04:37 #69
142400 RedFever007
pi_175870192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:04 schreef RedFever007 het volgende:
ONTOPIC

[ afbeelding ]

16.600 @Bitfinex alweer :7

HODL!!
Bulltrap!

Fud fud fud!
pi_175870229
Lekker tanken allemaal, RaiBlocks zet gewoon weer ff ATH neer *)
pi_175870259
quote:
Af en toe denk ik dat het gewoon een spelletje is, creeer een fictieve concurrent, zodat je beide coins maximaal kan pompen.
  woensdag 20 december 2017 @ 18:12:27 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175870331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:08 schreef Roellie80 het volgende:
Lekker tanken allemaal, RaiBlocks zet gewoon weer ff ATH neer *)
Raiwie?
pi_175870369
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Raiwie?
Snel weer vergeten, RiaBlocks is alleen voor pro's
pi_175870373
even serieus ...welke wallet is nou gratis en wordt het meest gebruikt door jullie

graag namen
  woensdag 20 december 2017 @ 18:14:52 #76
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175870387
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
even serieus ...welke wallet is nou gratis en wordt het meest gebruikt door jullie

graag namen
Bittrex

Maar daar kan je niet meer in als nieuwe user heb ik begrepen, die is dicht. Je kan nog even kijken naar Bitmex.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 18:20:47 #77
230491 Zith
pls tip
pi_175870525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:

graag namen
Hoi Klaas.

Leuk dat je ook crypto wil kopen, maar ik stel voor dat je eerst het beginnerstopic leest! Crypto is namelijk niet de makkelijkste hobby en als je je coins kwijtraakt door een foutje krijg je ze nooit meer terug want er is geen bitcorn-klantendienst.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 18:25:41 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175870659
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175870671
quote:
Nou, met deze verliezen? Meh.

En Vechain :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175870686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Hoi Klaas.

Leuk dat je ook crypto wil kopen, maar ik stel voor dat je eerst het beginnerstopic leest! Crypto is namelijk niet de makkelijkste hobby en als je je coins kwijtraakt door een foutje krijg je ze nooit meer terug want er is geen bitcorn-klantendienst.
ik heb al een uur van alles zitten lezen...

alleen dat wallet dingetje is nog een probleem....wat is de goede vraag ik me af.

net naar bitmex geweest maar dat lijkt meer op een handelsplatform waar je short of long moet gaan.....
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 18:27:41 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175870724
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nou, met deze verliezen? Meh.

En Vechain :')
Verliezen? Waar?
Nergens last van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 18:29:26 #82
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_175870783
Meer mensen die afgelopen uur LTC hebben gekocht bij BTCdirect en deze nog niet online zichtbaar is? Normaal staat het binnen een paar min in m'n wallet..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 18:31:41 #83
230491 Zith
pls tip
pi_175870864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb al een uur van alles zitten lezen...

alleen dat wallet dingetje is nog een probleem....wat is de goede vraag ik me af.

net naar bitmex geweest maar dat lijkt meer op een handelsplatform waar je short of long moet gaan.....
Dat is het ook. Zou ik niet aanraden. Voor handelen kan je bijv poloniex of binance gebruiken. Een wallet is bijv. Electrum of online blockchain.info

Beginnerstopic kan je er meer over uitleggen.
pi_175870890
Meh. Mn bhc :(
pi_175870971
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:31 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat is het ook. Zou ik niet aanraden. Voor handelen kan je bijv poloniex of binance gebruiken. Een wallet is bijv. Electrum of online blockchain.info

Beginnerstopic kan je er meer over uitleggen.
ik heb blockchain geregistreerd.....ziet er wel duidelijk uit.
pi_175871020
quote:

[..]

nee lul

maar dit ? wtf
_O-

Binck :') bestaat dat nog?
  woensdag 20 december 2017 @ 18:37:26 #87
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175871063
Waarom zouden mensen juist nu al hun Verge verkopen?

Wraith is nog niet gereleased. Dat wordt de game changer uiteindelijk. 10cent per coin is in vergelijking met andere coins zoals Monero nog steeds goedkoop. Gewoon hold tot volgend jaar juni minimaal :9 ook het feit dat Sunerok bij Tokenpay als adviseur stemt mij positief. Want wat als je gewoon aankopen kan doen met Verge middels hun creditcard :9 perfect
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175871073
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:36 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

_O-

Binck :') bestaat dat nog?
dat is het beste handelsplatform voor beleggers die echt beleggen goser
pi_175871075
En verander je naam van Klaasweetalles naar Klaasweetgeenfuck _O-
pi_175871168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hoeveel rendement heb jij gehaald net je binck dit jaar?
pi_175871230
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Verliezen? Waar?
Nergens last van.
-3% :)
pi_175871249
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

0,048%
pi_175871274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef Maikuuul het volgende:

Wraith is nog niet gereleased. Dat wordt de game changer uiteindelijk. 10cent per coin is in vergelijking met andere coins zoals Monero nog steeds goedkoop. Gewoon hold tot volgend jaar juni minimaal :9 ook het feit dat Sunerok bij Tokenpay als adviseur stemt mij positief. Want wat als je gewoon aankopen kan doen met Verge middels hun creditcard :9 perfect
Buy the rumor, sell the news.
De run die XVG gemaakt heeft zal niet zo blijven. Nu wat winst uitcashen en dan na de correctie instappen?en, juni 2018. Dat is vergelijkbaar met 30 jaar in crypto termen :p
pi_175871309
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef Maikuuul het volgende:

Wellicht aangezien ze al tot 3 keer toe Wraith hebben uitgesteld en dus niet echt betrouwbaar zijn mbt deadlines. Bovendien is verge momenteel 1 grote fomo hype. Het is notebene een fork van dogecoin, een echt shitcoin die nu hard gepompt wordt. Begrijp me niet verkeer is ga lekker mee met deze run maar cash wel steeds want uit want op lange termijn heb ik zelf 0 vertrouwen in Verge. Je moet altijd je eigen research doen dit is slechts mijn mening dus ik kan er ook naast zitten.
pi_175871376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:')
pi_175871388
Wat vinden jullie van Siacoin? Is dat ook een shitcoin?
pi_175871418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:47 schreef RobinaHoed het volgende:
:Y
pi_175871454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:47 schreef RobinaHoed het volgende:
Is geweldig, heb hem ook
  woensdag 20 december 2017 @ 18:51:09 #99
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175871463
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:43 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Buy the rumor, sell the news.
De run die XVG gemaakt heeft zal niet zo blijven. Nu wat winst uitcashen en dan na de correctie instappen?en, juni 2018. Dat is vergelijkbaar met 30 jaar in crypto termen :p
Precies juni is een lange tijd. Dus er kan nog vanalles gebeuren. Wellicht staat hij dan op 1$ of wellicht op 10cent.

Ik heb inmiddels al 2500 uitgecasht. Dus verlies maken kan nooit meer. Ik kan enkel minder winst maken. De groei die nu gemaakt is is vrij extreem natuurlijk. Ik wacht rustig op Wraith.

Gezien ik wel vertrouwen heb in Verge en ze daarom al sinds januari 2017 bezit ga ik niet al mijn coins wegdoen. De echte groei gaat pas in 2018 plaatsvinden
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175871480
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ga ik niet vertellen hier

maar ik handel voornamelijk in hefboomproducten dus daar kan je aardig mee scoren.....en ook mee verliezen natuurlijk
  woensdag 20 december 2017 @ 18:54:34 #101
418426 UtopiaVolger
pi_175871545
Elke keer wanneer ik ETH bij wil kopen op Litebit zijn ze alweer uitverkocht als ik de order plaats.
Utopia
pi_175871569
https://www.gdax.com/trade/BCH-USD

Over 5 minuten (toch?) gaat het los, ben benieuwd. :D

De laatste sells gingen vannacht voor $9500 weg, dus er zijn sowieso mensen met dikke verliezen.
pi_175871656
vraag wallet id is toch iets anders dan het bitcoinadres?
pi_175871664
Kut. Te laat.
  woensdag 20 december 2017 @ 18:59:55 #107
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175871677
Klaas gaat in de coins😂😂😂😂
pi_175871716
Ik vraag mij nog steeds af waarom ik in ICO A zou stappen en niet in ICO B. Ik wil graag in wat kleine coins stappen, maar heb geen flauw idee waar ik goed aan doe.
  woensdag 20 december 2017 @ 19:01:17 #109
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175871733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:59 schreef Ticootje het volgende:
Kut. Te laat.
Waarvoor?
pi_175871768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
vraag wallet id is toch iets anders dan het bitcoinadres?
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #3 Voor al je kleine en grote vragen
pi_175871877
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ga ik niet vertellen hier

maar ik handel voornamelijk in hefboomproducten dus daar kan je aardig mee scoren.....en ook mee verliezen natuurlijk
misschien is margin trading iets voor je
pi_175871909
dit is wel een gedoe zeg als je dit voor het eerst gaat doen :)
pi_175871926
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af waarom ik in ICO A zou stappen en niet in ICO B. Ik wil graag in wat kleine coins stappen, maar heb geen flauw idee waar ik goed aan doe.
pi_175871999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:
Lees de whitepapers, kijk wie in het team zit blablabla, vind je het goed? Koop het.
pi_175872005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lees de whitepapers eens om te beginnen.
pi_175872016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Lees de whitepapers, kijk wie in het team zit blablabla, vind je het goed? Koop het.
Ja ze kunnen zoveel zeggen he. Veel van die ICO's bieden hetzelfde aan.
  woensdag 20 december 2017 @ 19:12:08 #117
418426 UtopiaVolger
pi_175872031
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Okey, dit is wat ik gedaan heb. Honderdduizend ICO's bestuderen. Lijstje maken. Uitdunnen. Uitdunnen. Uitdunnen.

VinChain
Remme
Hoqu
Gladius
Gatcoin
GIFTO
Linkercoin

Dit is wat er over is, en nog twijfel ik waar ik in stap. Of ik wel in één van die stap. Of allemaal. Geen idee. :N
Utopia
pi_175872055
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja ze kunnen zoveel zeggen he. Veel van die ICO's bieden hetzelfde aan.
Ja en het is jouw verantwoordelijk waar jij je geld in doet. Daarom is het team erachter ook zo belangrijk. Als er bewezen goede mensen in het team zitten daar durf ik wel mijn geld op te zetten.
  woensdag 20 december 2017 @ 19:14:38 #119
418426 UtopiaVolger
pi_175872115
Gifto was trouwens al uitverkocht na x seconden ofzo. Dus die valt al af helaas. De rest is volgens mij nog bezig nu.
Utopia
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:16:53 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175872205
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
Gifto was trouwens al uitverkocht na x seconden ofzo. Dus die valt al af helaas. De rest is volgens mij nog bezig nu.
Zal ik even aan het rad van fortuin spinnen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 19:18:52 #121
418426 UtopiaVolger
pi_175872276
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zal ik even aan het rad van fortuin spinnen?
Waarom ook niet. :)
Utopia
  woensdag 20 december 2017 @ 19:19:23 #122
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175872295
WTC is ook klaar om voorgoed te vertrekken naar de maan een dezer weken/maanden
  woensdag 20 december 2017 @ 19:20:12 #123
418426 UtopiaVolger
pi_175872317
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:19 schreef SugeLucky het volgende:
WTC is ook klaar om voorgoed te vertrekken naar de maan een dezer weken/maanden
Hmm ja lees op Twitter erg veel moon tweets daarover de laatste dagen.
Utopia
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:20:27 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175872329
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:18 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Waarom ook niet. :)
Linkercoin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 19:21:11 #125
418426 UtopiaVolger
pi_175872354
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Linkercoin.
Goede wel eigenlijk.
Utopia
pi_175872380
Ik ben nu dus in afwachting van de bankrekening verificatie op coinbase. Als ik me nu aanmeld bij een exchange, laten we even zeggen dat het Kraken is, moet ik dan weer op verificatie wachten? Of geld dit alleen voor de aankoop van de bitcoins?

En wat is nou precies de reden dat je bij sommige exchanges allleen met BTC naar binnen komt en bij anderen ook gewoon met euro's kunt beginnen?
  woensdag 20 december 2017 @ 19:22:29 #127
418426 UtopiaVolger
pi_175872407
Trouwens, veel ICO's geven inmiddels 100% "bonus" omdat ETH zo enorm gestegen is sinds de start van hun ICO.
Utopia
pi_175872416
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:12 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Okey, dit is wat ik gedaan heb. Honderdduizend ICO's bestuderen. Lijstje maken. Uitdunnen. Uitdunnen. Uitdunnen.

VinChain
Remme
Hoqu
Gladius
Gatcoin
GIFTO
Linkercoin

Dit is wat er over is, en nog twijfel ik waar ik in stap. Of ik wel in één van die stap. Of allemaal. Geen idee. :N
Gatcoin trekt me wel aan. CEO heeft volgens mij ook iets van een waarde van 240 miljoen dollar.
pi_175872499
polleke197008 twitterde op maandag 18-12-2017 om 22:51:55 @litebiteu What r u doing? U just cant shut your vustomers out from your side effectively blocking them from the ma… https://t.co/PgZBzCeQtQ reageer retweet
litebiteu twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 00:38:57 @polleke197008 Our servers can, we are sorry. reageer retweet
boshugo96 twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 12:45:44 @litebiteu @polleke197008 Now give me my eth!!!!! reageer retweet
boshugo96 twitterde op maandag 18-12-2017 om 11:03:10 @litebiteu REAGEER NOU EENS OP MIJN FUCKING TWEETS FB POSTS OF FUCKING TICKET! Emmer is vol-> druppels komen erbij -> Loopt over!!!!!! reageer retweet
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:26:31 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175872548
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:21 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Goede wel eigenlijk.
Nah. Lijkt me gewoon een veredelde exchange waarbij de coin gebruikt wordt voor de fees. En als ik me niet vergis is het niets meer dan een contract op het Ethereum-netwerk. Juistem :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 19:26:49 #131
418426 UtopiaVolger
pi_175872563
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:25 schreef alilami het volgende:
polleke197008 twitterde op maandag 18-12-2017 om 22:51:55 @litebiteu What r u doing? U just cant shut your vustomers out from your side effectively blocking them from the ma… https://t.co/PgZBzCeQtQ reageer retweet
litebiteu twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 00:38:57 @polleke197008 Our servers can, we are sorry. reageer retweet
boshugo96 twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 12:45:44 @litebiteu @polleke197008 Now give me my eth!!!!! reageer retweet
boshugo96 twitterde op maandag 18-12-2017 om 11:03:10 @litebiteu REAGEER NOU EENS OP MIJN FUCKING TWEETS FB POSTS OF FUCKING TICKET! Emmer is vol-> druppels komen erbij -> Loopt over!!!!!! reageer retweet
Ik heb net een paar ETH weten te scoren weer, en al binnen. Heb echt nooit problemen, behalve dat de voorraad zo snel op raakt steeds...
Utopia
pi_175872571
quote:
fomo :')
  woensdag 20 december 2017 @ 19:27:25 #133
418426 UtopiaVolger
pi_175872588
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nah. Lijkt me gewoon een veredelde exchange waarbij de coin gebruikt wordt voor de fees. En als ik me niet vergis is het niets meer dan een contract op het Ethereum-netwerk. Juistem :P
Nou, was ik er eindelijk uit dankzij jou en nu weer niet hahaha. Thanks!
Utopia
pi_175872616
quote:
Welke fokker is dit :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:28:14 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175872620
litebiteu twitterde op maandag 18-12-2017 om 09:36:25 We are currently performing routine maintenance on the Bitcoin wallet. Buying and selling of Bitcoin will be disabl… https://t.co/nSkfDvBTfc reageer retweet
Niks aan de hand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175872641
quote:
Hugo Bos = klaasweetalles confirmed
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:29:00 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175872647
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:27 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Nou, was ik er eindelijk uit dankzij jou en nu weer niet hahaha. Thanks!
Ik heb aan het rad gedraaid en ging me snel inlezen voor ik slecht advies ging geven :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 19:34:00 #138
418426 UtopiaVolger
pi_175872823
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb aan het rad gedraaid en ging me snel inlezen voor ik slecht advies ging geven :P
Dat is toch wel aardig van je. Over 6 maanden even kijken hoe Linkercoin het doet. :p
Utopia
pi_175872947
pi_175872981
Ik moest vanmorgen ook lachen. Collega van me (ingestapt 2 weken geleden in crypto).. jaaaa vette crash vannacht -PANIEKMODE- moet ik nu verkopen ?

AAAAAAH

Reactie van mij:

pi_175873233
Welke crash vannacht?
pi_175873261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:45 schreef Ticootje het volgende:
Welke crash vannacht?
Bitcoin.
pi_175873321
Is Bitcoin gecrashed vannacht?
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 19:48:13 #144
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175873351
Verge _O- bijna 12 cent
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 20 december 2017 @ 19:49:19 #145
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175873391
FOMO is sterk dezer dagen maar ik zal het weerstaan en soort van de kat uit de boom kijken vanaf de Waves DEX :+
pi_175873455
LISK :D
Lekker hoor. Misschien wat winst afromen en in Einsteinium douwen :9~
pi_175873469
quote:
4s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:48 schreef Oscar. het volgende:
Verge _O- bijna 12 cent
LIVE from Verge HQ

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 19:53:57 #148
42184 crew  DaMart
pi_175873537
Bittrex-support heeft mijn account na een maand alsnog geverified *O*.

Komende dagen maar eens wat alts naar mijn computer gooien :').
  woensdag 20 december 2017 @ 19:54:17 #149
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175873551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
LISK :D
Lekker hoor. Misschien wat winst afromen en in Einsteinium douwen :9~
Wat verwacht je van emc2 na het debacle van gisteren dan?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_175873557
Dash wtf _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 19:55:37 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175873596
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175873622
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:54 schreef t-8one het volgende:

[..]

Wat verwacht je van emc2 na het debacle van gisteren dan?
Meegaand in de altcoinpumps die nu gaande zijn.
pi_175873656
GDAX twitterde op woensdag 20-12-2017 om 19:52:34 [status] Monitoring: Trading will be enabled on the BCH-USD order book at 11am PST. If significant volatility is ob… https://t.co/em9E3MKsrU reageer retweet
pi_175873761
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
GDAX twitterde op woensdag 20-12-2017 om 19:52:34 [status] Monitoring: Trading will be enabled on the BCH-USD order book at 11am PST. If significant volatility is ob… https://t.co/em9E3MKsrU reageer retweet
Spanneeeend!!

https://www.gdax.com/trade/BCH-BTC
https://www.gdax.com/trade/BCH-USD

in before pauze binnen 18 seconden
  woensdag 20 december 2017 @ 20:01:41 #155
418426 UtopiaVolger
pi_175873814
We zijn los op gdax
Utopia
pi_175873847
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:01 schreef UtopiaVolger het volgende:
We zijn los op gdax
Moon!
pi_175873938
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_175874033
Die sell walls _O_ prachtig!
  woensdag 20 december 2017 @ 20:06:54 #159
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_175874038
Bitcorn :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Eindredactie Games woensdag 20 december 2017 @ 20:08:25 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175874100
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:06 schreef MichaelScott het volgende:
Bitcorn _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175874130
Oeh, had nog 2200 stuks aan Wagerr ergens staan, ingekocht op 8 cent, nu 33 cent :D
  woensdag 20 december 2017 @ 20:10:13 #162
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_175874183
ohh DECENT, POWR, LISK ! mijn portfolio is zojuist weer gestegen *O*

Iemand bekend met Kin coin en Wabi? Hoor daar weinig over hier.
PSN-ID: SoliD_S
  woensdag 20 december 2017 @ 20:10:45 #163
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175874193
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_175874211
Bitcoin cash ff boven de 4k.
pi_175874251
Wat verwachten jullie van ico blockarray?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175874323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:12 schreef Patroon het volgende:
Moon! Of niks. Een van de 2.
  woensdag 20 december 2017 @ 20:14:40 #168
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175874353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:12 schreef Patroon het volgende:
Kopuhhhhhhhhhh!!!!!!!!Einzzzzzzzz
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_175874422
quote:

En jezelf prostitueren voor je zoon, schaam je domme kut hoer _O-
pi_175874447
quote:
is dat niet bitcoin cash? lol
pi_175874582
quote:
Bcash - The fake Bitcoin
  woensdag 20 december 2017 @ 20:22:41 #172
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_175874679
Is bittrex down? Market geeft helemaal geen info weer en rechts onderin is socket disconnected
pi_175874703
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:22 schreef Sala-adin het volgende:
Is bittrex down? Market geeft helemaal geen info weer en rechts onderin is socket disconnected
1 Socket Status = Connected
  woensdag 20 december 2017 @ 20:24:18 #174
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_175874740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:23 schreef xaban06 het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

In en uitloggen helpt niet
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 20:30:04 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175874980
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:24 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

In en uitloggen helpt niet
Up and running hier. Net ingelogd, nog geen minuut geleden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 20:30:51 #176
236839 TimKuik
pi_175875006
BCH is echt kinderachtig! :r :r :r

2 uur later

LOL DE BCH REDDIT IS GEHACKED! _O- _O- _O-

woensdag 20 december 2017 @ 20:31:22 #177
236839 TimKuik
pi_175875032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Deze man weet...
  woensdag 20 december 2017 @ 20:35:12 #178
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175875171
reddit.com/r/btc gehacked, bch lijkt naar beneden te gaan, helaas geen popcorn in huis.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_175875229
Wat heeft het met elkaar te maken?
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 20:36:47 #180
18653 crew  D.
pi_175875235
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Up and running hier. Net ingelogd, nog geen minuut geleden.
hier ook geen problemen :N

Net nog wat POWR gekocht :Y
pi_175875282
Toch maar in BCH gestapt.
pi_175875303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Roger Ver je geld geven :') Dan vraag je om problemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 20:38:38 ]
  woensdag 20 december 2017 @ 20:39:11 #183
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175875331
quote:
Tijdens de rodedildodagen?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_175875339
quote:
Zitten we dan. All-in?
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 20:40:07 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175875375
quote:
FOMO :D
4045
onlogisch
pi_175875393
Kom lekker in ETH zitten jongens, hier is het chill
Ga weg
pi_175875396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

FOMO :D
Klopt :D verwacht nog wel een klappen van good old Roger
pi_175875447
Ik begrijp eindelijk wat Lightning network is :D

Best wel slim gevonden ^O^
  woensdag 20 december 2017 @ 20:42:02 #189
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175875454
hodlen :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175875484
Zeker geen slecht idee om 5% van je portofolio in BCH te hebben als hedge. Alleen zoals altijd buy low.
  woensdag 20 december 2017 @ 20:43:26 #191
236839 TimKuik
pi_175875512
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klopt :D verwacht nog wel een klappen van good old Roger
Als het serieus is:

Niet bang voor een correctie? Of ga je er vanuit dat het een zelfde soort bullrun als Bitcoin de afgelopen maand had gaat worden?
pi_175875531
ik heb last van Reddcoin fomo, wat nu 8)7
  woensdag 20 december 2017 @ 20:44:23 #193
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_175875555
quote:
15s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:43 schreef alilami het volgende:
Kopen!
pi_175875578
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:43 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als het serieus is:

Niet bang voor een correctie? Of ga je er vanuit dat het een zelfde soort bullrun als Bitcoin de afgelopen maand had gaat worden?
5k met kerst. Misschien moeten we mcAfee ff tippen, kan hij het ook even tweeten.
pi_175875610
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:43 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als het serieus is:

Neuh, durf de speculatie wel aan op dit moment. Denk idd een rally richting 7k van BCH.
  woensdag 20 december 2017 @ 20:45:32 #196
236839 TimKuik
pi_175875624
quote:
15s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:43 schreef alilami het volgende:
Maar de Reddcoin developer was toch een of andere gare alcoholist die aangaf geen tijd te hebben voor het project?

Of is de FOMO alleen omdat de coin gepumpt word? :')
pi_175876013
Wat is het nut van een sell wall?
pi_175876095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Wat is het nut van een sell wall?
Prijs niet hoger laten worden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 20:56:54 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175876120
Hoe kan je nou weer een Reddit hacken :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 december 2017 @ 20:57:46 #200
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175876143
Volgens Cointelegraph

quote:
The cryptocurrency has broken down of the uptrend line. This confirms a break in the momentum. Today, Bitcoin came close to its critical support of $15,200 and bounced from there.

Now, the rebound will face resistance at the trendline, which previously had acted as a strong support. If the price fails to rise above the trendline, chances are that it will break down of $15,200.

The lower targets are $12,505 and then $10,760 which is the 50-day SMA support. The negative divergence on the RSI also points to a likely fall in Bitcoin.

Our bearish view will be invalidated if Bitcoin climbs back above the trendline.
Ben benieuwd
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175876154
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:56 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dat dus willen?
pi_175876157
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:56 schreef Faeroer het volgende:

[..]

.. en dan zelf goedkoop inkopen. Daarna haal je je sell wall weg, prijs stijgt, je verkoopt je goedkope coins en profit!
pi_175876175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je nou weer een Reddit hacken :')
mod account overnemen.

https://www.reddit.com/r/(...)odu_which_was_a_mod/
pi_175876195
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef richolio het volgende:
Volgens Cointelegraph

[..]

Ben benieuwd
Panic.
pi_175876200
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dat dus willen?
Zodat ik meer kan kopen
pi_175876215
quote:
6s.gif Op woensdag 20 december 2017 20:57 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

.. en dan zelf goedkoop inkopen. Daarna haal je je sell wall weg, prijs stijgt, je verkoopt je goedkope coins en profit!
Ah!!!

Thanks.
  woensdag 20 december 2017 @ 21:01:38 #207
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175876293
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_175876389
quote:
O, dan zal het wel zo zijn.
  woensdag 20 december 2017 @ 21:04:36 #209
236839 TimKuik
pi_175876417
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:04 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Geen gezeik, iedereen rijk ^O^
pi_175876517
Verge gaat lekker door
  woensdag 20 december 2017 @ 21:07:30 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175876522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:07:31 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175876523
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:04 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

De stijging naar 400k is vele malen minder boeiend dan de stijging van 2013 van 14 dollar naar 1k dollar.
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 21:07:59 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175876540
Is die Klaas al naar het noob topic vertrokken? _O-
pi_175876545
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:04 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Geen gezeik, iedereen rijk ^O^
Af en toe een beetje geruststelling voor de eindejaarsbonussen is toch prima? Het kan gewoon niet fout gaan. Zelfs opa en oma gaan aan de bitcoins.
pi_175876553
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De stijging naar 400k is vele malen minder boeiend dan de stijging van 2013 van 14 dollar naar 1k dollar.
niet voor iedereen in dit topic
pi_175876605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef leolinedance het volgende:
Is die Klaas al naar het noob topic vertrokken? _O-
neee sufferdje :(

ik ben nu de bitcoin koers in de gaten aan het houden

Ik stap in naar een behoorlijke terugval komende week denk ik

wacht tot de koers rond de 12000 komt en dan hapt klaas in ....... :W
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:09:56 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175876619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

neee sufferdje :(

ik ben nu de bitcoin koers in de gaten aan het houden

Ik stap in naar een behoorlijke terugval komende week denk ik

wacht tot de koers rond de 12000 komt en dan hapt klaas in ....... :W
Klaasgod. _O_
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 21:10:17 #218
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175876626
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

niet voor iedereen in dit topic
Ik koop enkel BTC als de koers 900 dollar is, dat is me slechts twee maal gelukt 8-)
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_175876647
quote:

[..]

Maar daar klapte de prijs toen wel bijna 50% in elkaar.

Zou zoiets nog eens gebeuren? Zeker nu er een run is en iedereen maar koopt zonder verstand van zaken, de panic sells worden nu ook groter.
  woensdag 20 december 2017 @ 21:11:05 #220
418426 UtopiaVolger
pi_175876655
1 ETH om mee te spelen op Binance aan het zetten. Alle ETH die ik van de week had gehaald zit vast in DRGN. _O-

Waar zou jij dit in stoppen? :9
Utopia
  woensdag 20 december 2017 @ 21:12:37 #221
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_175876705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:07 schreef over_hedge het volgende:
Verge gaat lekker door
Ik sta er van te kijken zo lang als dit doorgaat.
pi_175876716
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
1 ETH om mee te spelen op Binance aan het zetten. Alle ETH die ik van de week had gehaald zit vast in DRGN. _O-

[ afbeelding ]

BTC
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:13:07 #223
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175876723
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar daar klapte de prijs toen wel bijna 50% in elkaar.

Zou zoiets nog eens gebeuren? Zeker nu er een run is en iedereen maar koopt zonder verstand van zaken, de panic sells worden nu ook groter.
Op korte termijn wellicht ja. Maar 4 jaar later stond de prijs 20 x zo hoog.
4045
onlogisch
  woensdag 20 december 2017 @ 21:13:18 #224
418426 UtopiaVolger
pi_175876725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:13 schreef xaban06 het volgende:

[..]

BTC
Heb ik al. :9 En waarom? Gaat ie flink stijgen volgens jou?
Utopia
pi_175876739
quote:

[..]

Niet helemaal mee eens. Verhoudingsgewijs gezien is een stijging van 20.000->400.000 (x20) inderdaad minder heftig dan 14->1000 (x71).

Maar als er 21 miljoen coins zijn, dan is er voor een stijging van 14 dollar naar 1000 dollar (1000-14)*21.000.000 = 20 miljard extra market cap nodig, en voor een stijging van 20.000 naar 400.000 een market cap stijging van (400.000 - 20.000) * 21.000.000 = 7.980 miljard. Daar moet je natuurlijk wel weer genoeg mensen voor hebben die willen kopen enzo. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde wereldbewoner bereid is om 3 dollar in de bitcoin te stoppen (voor het gemak ervan uitgaande dat de marketcap aangeeft hoeveel geld er in een coin is gepompt), maar voor een stijging naar 400.000 is dat dus al gemiddeld 1.000 dollar.

Die stijgingen kun je dus volgens mij niet altijd maar puur relatief blijven zien. Of maak ik ergens een domme redeneerfout?
  woensdag 20 december 2017 @ 21:13:59 #226
236839 TimKuik
pi_175876743
quote:

[ afbeelding ]

Lastige vraag...
pi_175876753
BCH klapt weer stevig omlaag
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:14:35 #228
18653 crew  D.
pi_175876763
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb op Binance alleen REQ :Y
  woensdag 20 december 2017 @ 21:14:53 #229
418426 UtopiaVolger
pi_175876776
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:14 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb op Binance alleen REQ :Y
REQ heb ik ook dankzij jullie, loopt lekker. ^O^
Utopia
pi_175876804
Fomo @ verge. Maar ben al veel te laat.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:16:59 #231
18653 crew  D.
pi_175876843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:16 schreef Skv het volgende:
Hij gaan naar de $1 :Y
pi_175876849
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:14 schreef Skv het volgende:
BCH klapt weer stevig omlaag
Hodl.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 21:17:27 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175876853
quote:
Media die termen door elkaar halen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175876876
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:16 schreef Skv het volgende:
15 cent nog steeds mooie prijs. Als ie zo door stijgt kan je mooi rendement maken.

Heb er nog 11.000 gekocht op 13 cent 2 uur terug.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 21:18:12 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175876883
Het nieuws rond BCH stinkt. Schijnt behoorlijk wat manipulatie door coinbase te zijn geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175876894
https://www.sether.io/

Iemand hier al naar gekeken, zo ja, wat vind je er van?
pi_175876948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:18 schreef xaban06 het volgende:
https://www.sether.io/

Iemand hier al naar gekeken, zo ja, wat vind je er van?
Whitepaper niet gelezen, maar:
"Use SETHER to target customers, create loyalty, deploy marketing campaigns, segment your audience and study customer behaviour on all social networks."
Waarom moet dat op een blockchain? :?
pi_175876966
Ik heb deze week maar 20% winst, schiet niet op ik denk dat ik uit de cryptos stap.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_175876967
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht. Er zitten 25.000 Lisk in m'n offline hodl storage, die verkoop ik pas als we echt serieuze getallen zien.

Bittrex werkt inmiddels weer na ruim een maand maar ik gun ze de fees niet meer na deze stunt, dus verkoop via Binance :P
  woensdag 20 december 2017 @ 21:20:22 #240
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175876968
Reddit drama *O* *O*

Altijd leuk. :)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 20 december 2017 @ 21:21:32 #241
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175877001
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
Ik heb deze week maar 20% winst, schiet niet op ik denk dat ik uit de cryptos stap.
Not sure if sarcasm. :')
pi_175877002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht.

Bittrex werkt inmiddels weer na ruim een maand maar ik gun ze de fees niet meer na deze stunt, dus verkoop via Binance :P
En Binance stuurt het geld zo naar de bank, of moet dat nog via een andere tussenschakel?
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:21:42 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175877007
quote:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht.

Ja, dat wilde ik aan je vragen. Of je Bittrex geneuzel al gefixed was. Blijkbaar wel dus. Goed om te horen :)

Hier is ook alles opgelost.

Bittrexgoden _O_
4045
onlogisch
pi_175877015
quote:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht. Er zitten 25.000 Lisk in m'n offline hodl storage, die verkoop ik pas als we echt serieuze getallen zien.

Congratz *O*
pi_175877023
Siacoin zorgt ervoor dat mijn portfolio niet helemaal instort!
pi_175877053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:16 schreef D. het volgende:

[..]

Hij gaan naar de $1 :Y
zou leuk zijn
  woensdag 20 december 2017 @ 21:26:36 #247
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175877161
Volgens mij is bitcoin aan het sparen voor een enorme moon. Zeer veel turbelentie laatste dagen. Ik verwacht 40k dollar voor nieuwjaar. :Y
pi_175877203
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:21 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

En Binance stuurt het geld zo naar de bank, of moet dat nog via een andere tussenschakel?
Eerst naar eigen wallet en dan via Bitonic.
Bitonic betaalt wat minder maar is betrouwbaar gebleken.
  woensdag 20 december 2017 @ 21:28:12 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175877231
quote:
pi_175877259
quote:
  woensdag 20 december 2017 @ 21:31:47 #251
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175877364
Over SiaCoin gesproken; wil graag een stapel van ze aanschaffen. SiaCoin heeft een eigen wallet maar kan blijkbaar alleen SiaCoin ontvangen i.p.v. BTC en dán omzetten in Sia. Op de Waves DEX wordt ze nog niet verhandeld dus dat zou dan omslachtig via een centrale exchange moeten gaan ... ?
pi_175877403
quote:
5s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Over SiaCoin gesproken; wil graag een stapel van ze aanschaffen. SiaCoin heeft een eigen wallet maar kan blijkbaar alleen SiaCoin ontvangen i.p.v. BTC en dán omzetten in Sia. Op de Waves DEX wordt ze nog niet verhandeld dus dat zou dan omslachtig via een centrale exchange moeten gaan ... ?
Je kunt toch vrijwel nooit BTC naar de wallet van een andere coin sturen? :?
'Normale' gang van zaken is BTC -> SC op een exchange, bijv. Bittrex.
pi_175877404
Ik denk ik log even in op Poloniex, heb ik er nog 0.21BTC opstaan waarvan ik dacht dat ik het al verzilverd had :@
pi_175877415
quote:
Bittrex :Y
pi_175877422
quote:

Echt MaGNeT, ik waardeer jou strategie en werkwijze. Maar een half miljoen aan Lisk is voor mij toch echt een serieus bedrag haha :o
  woensdag 20 december 2017 @ 21:34:07 #256
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175877440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:33 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Bittrex :Y
Blegh, laat maar zitten dan :+
pi_175877446
quote:
20% en nog zeuren. :')

Ja doe het lekker in de bank met 0,015% rente _O_
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:34:57 #258
18653 crew  D.
pi_175877464
quote:
Heb de mijne 'gewoon' via Litebit :Y
pi_175877491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik denk ik log even in op Poloniex, heb ik er nog 0.21BTC opstaan waarvan ik dacht dat ik het al verzilverd had :@
Alles op sia nu?
pi_175877520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alles op sia nu?
Geen idee wat ik er mee ga doen, ik neig naar Verge....
  woensdag 20 december 2017 @ 21:36:38 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175877524
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alles op sia nu?
Via en AE
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 21:37:28 #262
163650 Greys
pi_175877549
Bittrex support de NXT/Ignis airdrop.

https://support.bittrex.c(...)p-to-Nxt-NXT-holders
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175877571
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:36 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Geen idee wat ik er mee ga doen, ik neig naar Verge....
Zou ik opschieten. Van 0.13 naar 0.158 in 2 uur tijd.
  woensdag 20 december 2017 @ 21:39:41 #264
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175877627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:34 schreef D. het volgende:

[..]

Heb de mijne 'gewoon' via Litebit :Y
Zou een goeie optie zijn, maar ... ze staan er niet (meer) op. :'(
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:40:42 #265
18653 crew  D.
pi_175877663
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef Greys het volgende:

Er al over uit wat je gaat doen?
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:41:37 #266
18653 crew  D.
pi_175877691
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:39 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Zou een goeie optie zijn, maar ... ze staan er niet (meer) op. :'(
Verrek :o
pi_175877704
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef nelisb het volgende:

[..]

Heb ook net nog aangekocht. 1000 Verge.
Love is in the air!
pi_175877722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:34 schreef vigen98 het volgende:

[..]

20% en nog zeuren. :')

Ja doe het lekker in de bank met 0,015% rente _O_
Leek mij een grapje van 'm.
pi_175877737
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:18 schreef nelisb het volgende:

[..]

15 cent nog steeds mooie prijs. Als ie zo door stijgt kan je mooi rendement maken.

Heb er nog 11.000 gekocht op 13 cent 2 uur terug.
Ik ook . Wanneer verkoop jij weer wat ?
Love is in the air!
pi_175877760
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:43 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ik ook . Wanneer verkoop jij weer wat ?
Niet voorlopig. Hoop op een dollar.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 21:44:02 #271
163650 Greys
pi_175877768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:40 schreef D. het volgende:

[..]

Er al over uit wat je gaat doen?
Nee :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175877799
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef nelisb het volgende:

[..]

Heb al wat Verge, wil bijkopen maar FOMO :P
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:45:09 #273
18653 crew  D.
pi_175877816
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee :@
:D

Ik ook niet, dus hoopte op tips :P
pi_175877834
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Heb al wat Verge, wil bijkopen maar FOMO :P
Heb net bijgekocht. Stijg nig even mee,
Love is in the air!
pi_175877836
BCH loopt weer leeg :P
pi_175877861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:45 schreef 1299 het volgende:
Hoe kon het ook anders. :’)
pi_175877885
Nog even een keer proberen; hoop wat op wat nieuwe input. Wat is het beste alternatief voor Bittrex nu deze geen nieuwe mensen accepteert?
pi_175877890
quote:

pi_175877899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
Nog even een keer proberen; hoop wat op wat nieuwe input. Wat is het beste alternatief voor Bittrex nu deze geen nieuwe mensen accepteert?
Binance?
Waves Dex?
EtherDelta?
pi_175877903
Verge net even over de 1000 sat :P
Moet toch een keer ophouden?
pi_175877961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:47 schreef MGeraads het volgende:
Verge net even over de 1000 sat :P
Moet toch een keer ophouden?
Ja dat dacht ik 400% terug al _O-
  woensdag 20 december 2017 @ 21:49:42 #282
418426 UtopiaVolger
pi_175877989
quote:

*400 NXT heeft gekocht*
Utopia
pi_175877991
quote:

[..]

14 dollar? Bitcoin was iets van 200 dollar op z'n dieptepunt in 2013. Maar iig geen 14 dollar.

Ik kan het weten, heb nog boel BTC's rond die prijs ($223) gekocht.
  woensdag 20 december 2017 @ 21:49:53 #284
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_175877995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:55 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een exchange om mijn Litecoins te verkopen? Ik gebruik altijd btcdirect, maar die willen het niet doen omdat ik minimaal een halve litecoin moet hebben?
iemand?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_175878018
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:49 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

iemand?
GDAX? Bitstamp?
pi_175878037
quote:

[..]

iemand?
Bittrex (als je daar al een account hebt) -> BTC -> Bitonic.
Lever je wel de BTC fee in.
pi_175878044
quote:

[..]

iemand?
Heb je een Bl3p account?
pi_175878074
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:13 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Verhoudingsgewijs gezien is een stijging van 20.000->400.000 (x20) inderdaad minder heftig dan 14->1000 (x71).

Maar als er 21 miljoen coins zijn, dan is er voor een stijging van 14 dollar naar 1000 dollar (1000-14)*21.000.000 = 20 miljard extra market cap nodig, en voor een stijging van 20.000 naar 400.000 een market cap stijging van (400.000 - 20.000) * 21.000.000 = 7.980 miljard. Daar moet je natuurlijk wel weer genoeg mensen voor hebben die willen kopen enzo. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde wereldbewoner bereid is om 3 dollar in de bitcoin te stoppen (voor het gemak ervan uitgaande dat de marketcap aangeeft hoeveel geld er in een coin is gepompt), maar voor een stijging naar 400.000 is dat dus al gemiddeld 1.000 dollar.

Die stijgingen kun je dus volgens mij niet altijd maar puur relatief blijven zien. Of maak ik ergens een domme redeneerfout?
Niet echt. Maar aan de andere kant wordt er ook aan geldcreatie gedaan, dus al dat nieuwe geld moet toch ook ergens heen.
pi_175878083
Mijn Bl3p account is te koop voor 1 BTC. ;)
  woensdag 20 december 2017 @ 21:51:53 #290
142400 RedFever007
pi_175878092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:45 schreef 1299 het volgende:
en dus een up voor BTC :?
pi_175878095

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2017 21:53:58 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 december 2017 @ 21:52:04 #292
163650 Greys
pi_175878103
Roger en z'n obsessie. :D
Gaat ie weer. En weer. En weer.

https://twitter.com/rogerkver/status/943578647822299137
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 21:52:05 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175878104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
Niets.

Kraken is ruk, bl3p accepteert niemand meer, Bittrex is klaar en Bitfinex... dat is de volgende Mt.Gox.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175878136
koopmomentje Cardano.
  woensdag 20 december 2017 @ 21:53:15 #295
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_175878163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
koopmomentje Cardano.
15 dagen en dan belangrijk announcement
pi_175878182
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:53 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

15 dagen en dan belangrijk announcement
bron?
  woensdag 20 december 2017 @ 21:53:47 #297
142400 RedFever007
pi_175878193
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitfinex... dat is de volgende Mt.Gox.
leg uit!
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:54:43 #298
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175878225
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niets.

Kraken is ruk, bl3p accepteert niemand meer, Bittrex is klaar en Bitfinex... dat is de volgende Mt.Gox.
:').

Niks mis met Bittrex. Die hebben eindelijk hun shit op orde *O*
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 21:54:55 #299
18653 crew  D.
pi_175878237
Verge zakt even in :Y
pi_175878254
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kan nog geen acc aanmaken anders
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 21:55:26 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175878259
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niks mis met Bittrex nee *O*
Behalve dat we nu een exclusief clubje vormen dat geen nieuwe leden toelaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')