Gelukkig werkt niemand hier op FOK!. Toch?!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Al die mensen die net hun kerstbonus en 13 maand erin gestopt hebben. Paniek!! Paniek!!
Je wajong dan.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig werkt niemand hier op FOK!. Toch?!
m.a.w. morgen weer $20k ?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
IK kan me wel voorstellen dat jullie weinig verstand van de beurs hebben....
Het is op dit moment gewoon een spel van handelaren om op het hoogste punt van de dag te verkopen en te cashen en winsten te pakken.....en over ene paar uur gaan die verkopers weer op een veel lagere prijs inkopen ....en dan wachten ze weer tot de koers morgen weer lekker hoog is en dan is het verkopen ....
het is allemaal niet ingewikkeld....
Maar wij zijn heel blij met zulke slimme mensen als jou die precies weten hoe het werkt.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is op dit moment gewoon een spel van handelaren om op het hoogste punt van de dag te verkopen en te cashen en winsten te pakken.....en over ene paar uur gaan die verkopers weer op een veel lagere prijs inkopen ....en dan wachten ze weer tot de koers morgen weer lekker hoog is en dan is het verkopen ....
Denk je dat het toenemende aantal trading bots er ook niet voor zorgt dat er niks meer over valt te zeggen?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Holy shit wat denk jij simplistischquote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Als jij nou voortaan even elke dag aangeeft wat precies het punt is waarop we allemaal moeten kopen/verkopen...quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Herstel:quote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Over een klein uurtje (om 18:00) weer vuurwerk, dan wordt de BCH-handel op GDAX hervat.
quote:All BCH markets will remain cleared and offline until 9am PST 12/20/17. At that time, BCH markets will enter post-only mode for a minimum of one hour to allow liquidity to be established.
over 11 Dagen, 6 uur en 37 min. Dan komt er pas vuurwerk!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
Over een klein uurtje (om 18:00) weer vuurwerk, dan wordt de BCH-handel op GDAX hervat.
Binance?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:29 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ver gaat BCH wel tot minimaal 5k pumpen denk ik , BTC en BCH beide op 10K zou ik ook niet gek van opkijken. Een coin die uit het niets verschijnt en al snel over de 3K gaat, gerund door diverse louche figuren en schurken, wat kan er mis gaan ?
Poloniex is hier wel steeds meer onbruikbaar de laatste dagen , zijn er snellere alternatieven ?
Mcafee heeft erover getweet. En.er is een artikel op forbes.com geschreven. Verder was Verge lange tijd spotgoedkoop terwijl er toch hard aan gewerkt word. Daarom kocht ik in.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:25 schreef XDo het volgende:
Die stijging van Verge de afgelopen dagen geeft wel aan hoe fucked-up de markt op het moment is.
Men koopt totaal niet meer vanwege de potentie van een coin maar puur de coins waar je er veel van krijgt voor je geld in de hoop dat ie snel ‘gaat moonen’. Doordat zoveel mensen dat doen wordt het een self-fulfilling verhaal en stijgt de koers. Maar waarop gebaseerd?
Bedankt voor je uitlegquote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Kun jij niet naar het noob topic gaan?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Zeker; je kan flinke winsten halen momenteel als je op de juiste coins bet. Maar zeg eens eerlijk: kocht je destijds XVG vanwege de (technische) toekomstpotentie van de coin of vanwege de relatief lage prijs waardoor je er veel kon halen?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mcafee heeft erover getweet. En.er is een artikel op forbes.com geschreven. Verder was Verge lange tijd spotgoedkoop terwijl er toch hard aan gewerkt word. Daarom kocht ik in.
50.000 inmiddels gepasseerd
Oke. Goede toevoeging van het topicquote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik vind het maar niks dit hele Bitcoin / Bitcoin Cash gebeuren.
Ledger Nano Squote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef EdNoolk het volgende:
Wil een hardware wallet aanschaffen. Hier nog tips?
Het is goed dat er af en toe aan de stoelpoten van de gevestigde orde gezaagd wordt. Hopelijk komen we er sterker uit uiteindelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik vind het maar niks dit hele Bitcoin / Bitcoin Cash gebeuren.
Ik reageer niet om jou tevreden te houden. Wel schattig dat je dat verwacht.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Goede toevoeging van het topic
Dat hoop ik ook!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:39 schreef XDo het volgende:
[..]
Het is goed dat er af en toe aan de stoelpoten van de gevestigde orde gezaagd wordt. Hopelijk komen we er sterker uit uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |