Lastige vraag...quote:Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
1 ETH om mee te spelen op Binance aan het zetten. Alle ETH die ik van de week had gehaald zit vast in DRGN.![]()
[ afbeelding ]
Waar zou jij dit in stoppen?
Ik heb op Binance alleen REQquote:Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
1 ETH om mee te spelen op Binance aan het zetten. Alle ETH die ik van de week had gehaald zit vast in DRGN.![]()
[ afbeelding ]
Waar zou jij dit in stoppen?
Hodl.quote:
Media die termen door elkaar halenquote:Op woensdag 20 december 2017 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
mod account overnemen.
https://www.reddit.com/r/(...)odu_which_was_a_mod/
15 cent nog steeds mooie prijs. Als ie zo door stijgt kan je mooi rendement maken.quote:
Whitepaper niet gelezen, maar:quote:Op woensdag 20 december 2017 21:18 schreef xaban06 het volgende:
https://www.sether.io/
Iemand hier al naar gekeken, zo ja, wat vind je er van?
Not sure if sarcasm.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
Ik heb deze week maar 20% winst, schiet niet op ik denk dat ik uit de cryptos stap.
En Binance stuurt het geld zo naar de bank, of moet dat nog via een andere tussenschakel?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht.
Bittrex werkt inmiddels weer na ruim een maand maar ik gun ze de fees niet meer na deze stunt, dus verkoop via Binance
Ja, dat wilde ik aan je vragen. Of je Bittrex geneuzel al gefixed was. Blijkbaar wel dus. Goed om te horenquote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht.
Bittrex werkt inmiddels weer na ruim een maand maar ik gun ze de fees niet meer na deze stunt, dus verkoop via Binance
Congratzquote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht. Er zitten 25.000 Lisk in m'n offline hodl storage, die verkoop ik pas als we echt serieuze getallen zien.
zou leuk zijnquote:
Eerst naar eigen wallet en dan via Bitonic.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:21 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En Binance stuurt het geld zo naar de bank, of moet dat nog via een andere tussenschakel?
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
Ik heb deze week maar 20% winst, schiet niet op ik denk dat ik uit de cryptos stap.
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |