Je kunt toch vrijwel nooit BTC naar de wallet van een andere coin sturen?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Over SiaCoin gesproken; wil graag een stapel van ze aanschaffen. SiaCoin heeft een eigen wallet maar kan blijkbaar alleen SiaCoin ontvangen i.p.v. BTC en dán omzetten in Sia. Op de Waves DEX wordt ze nog niet verhandeld dus dat zou dan omslachtig via een centrale exchange moeten gaan ... ?
Bittrexquote:Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Over SiaCoin gesproken; wil graag een stapel van ze aanschaffen. SiaCoin heeft een eigen wallet maar kan blijkbaar alleen SiaCoin ontvangen i.p.v. BTC en dán omzetten in Sia. Op de Waves DEX wordt ze nog niet verhandeld dus dat zou dan omslachtig via een centrale exchange moeten gaan ... ?
Echt MaGNeT, ik waardeer jou strategie en werkwijze. Maar een half miljoen aan Lisk is voor mij toch echt een serieus bedrag hahaquote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag de magische grens van ¤16,66 gehaald voor Lisk dus volgens afspraak (met mezelf) weer wat verkocht. Er zitten 25.000 Lisk in m'n offline hodl storage, die verkoop ik pas als we echt serieuze getallen zien.
Bittrex werkt inmiddels weer na ruim een maand maar ik gun ze de fees niet meer na deze stunt, dus verkoop via Binance
20% en nog zeuren.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:20 schreef ssebass het volgende:
Ik heb deze week maar 20% winst, schiet niet op ik denk dat ik uit de cryptos stap.
Heb de mijne 'gewoon' via Litebitquote:Op woensdag 20 december 2017 21:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Alles op sia nu?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:33 schreef xaban06 het volgende:
Ik denk ik log even in op Poloniex, heb ik er nog 0.21BTC opstaan waarvan ik dacht dat ik het al verzilverd had
Zou ik opschieten. Van 0.13 naar 0.158 in 2 uur tijd.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er mee ga doen, ik neig naar Verge....
Er al over uit wat je gaat doen?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef Greys het volgende:
Bittrex support de NXT/Ignis airdrop.
https://support.bittrex.c(...)p-to-Nxt-NXT-holders
Verrekquote:Op woensdag 20 december 2017 21:39 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zou een goeie optie zijn, maar ... ze staan er niet (meer) op.
Heb ook net nog aangekocht. 1000 Verge.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou ik opschieten. Van 0.13 naar 0.158 in 2 uur tijd.
Leek mij een grapje van 'm.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
20% en nog zeuren.![]()
Ja doe het lekker in de bank met 0,015% rente
Ik ook . Wanneer verkoop jij weer wat ?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:18 schreef nelisb het volgende:
[..]
15 cent nog steeds mooie prijs. Als ie zo door stijgt kan je mooi rendement maken.
Heb er nog 11.000 gekocht op 13 cent 2 uur terug.
Niet voorlopig. Hoop op een dollar.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:43 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik ook . Wanneer verkoop jij weer wat ?
Heb al wat Verge, wil bijkopen maar FOMOquote:Op woensdag 20 december 2017 21:37 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou ik opschieten. Van 0.13 naar 0.158 in 2 uur tijd.
Heb net bijgekocht. Stijg nig even mee,quote:Op woensdag 20 december 2017 21:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb al wat Verge, wil bijkopen maar FOMO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |